Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Hirtelen felindulásból kezdtem nézegetni nagy(nak hitt) autókat, mert a tököm tele lett azzal, hogy az egész házat vinni kell állandóan! Gyűlölöm a kombikat meg az egyterűeket, de egyszerűen továbbra sem látok más kiutat... A világ összes cuccát összerakja az asszony akár egy napra is! Ettől fogok idegösszeomlást kapni!
Na ránéztem kíváncsiságból a járműnyilvántartóra, és most látom, hogy 2021-ben elírták a km állást, és 49e helyett 221e-t írtak be. Mondjuk a fotón látszik a jó állás, de le nem mossuk magunkról, hogy visszatekertük az óráját!
Fasza! Át lehet ezt íratni utólag?
Eddig is mondtam, hogyha esetleg eladnánk, a kutya nem fogja elhinni, hogy ilyen kevés km van benne, ezután meg pláne!
Nálam 1.6 turbós volt, s mint utána kiderült, az nem egy jól sikerült, tartós konstrukció, úgyhogy inkább ezt a 2 literest nézd. Amúgy nem veszünk Kiát.. :-)
2-3 éve kb. minden használt autó olcsóbb volt hasonló kondíciókkal..
Naggyából jónak tűnik. Irányár, alkudható. Nem az átlagos piros lehet valakinek kurvára bejön ez a szín. (mondjuk nekem a fehér az über...)
Mikor eladtam a pólót, az egyik szett (téli) nekem is kopott volt már és volt 2 hibája amit ki kellett javítani (lógott a tetőkárpit és a géptetőt fújni kellett)
De mit erőlködjek vele? Veszek rá zsír gumikat, lefújatom a géptetőt, új tetőkárpit aztán a plusz ráköltés felét sem fizeti ki senki. Akkor meg minek?
Igaz,h. ismerős vette meg, de úgy voltam vele, ezekkel már foglalkozzon az új tulaj.
Amúgy műszakilag tökéletes volt az autó.
Ezt bírom b*zmeg, 4.2-ért van meghirdetve az autó, de normális gumik nincsenek rajta. Oké, írja, hogy cserések, de b*zmeg, ha én ennyiért hirdetnék autót, akkor törekednék arra, hogy ne legyen mit belekötni, pláne ilyen triviális dologba.
De biztos én vagyok a hülye, hogy így sosem adtam el autót.... ( )
Vagy rozsdaoldó, vagy melegítve. Persze legtöbbször be van ragasztva és akkor még imádkozni is kell De ugye csavarfüggő meg blokkfüggő. A hondának pl extrém finom menetű a csavarja és alamónium szóval inkább hagyom és a vizpumpa cserénél cserélem a fagyállót is.
Sir, te mivel szoktad megkínálni a blokkon a víz leeresztő imbuszcsavart, ha hűtővizet akarsz cserélni? Gondolom jól be van rohadva, lehet fújkálni csavarlazítóval..
Belvárosban, főleg dugóban nem, vagy nagyon ritkán járunk, de ilyenkor minden kocsinak megugrik a fogyija. A város legszélén lakunk, van napi 2 x 9km ovi-suli kör, de itt nincs dugó általában, meg vidék. A 8-as átlaggal azokkal a paraméterekkel teljesen elégedett lennék. :-) HA pedig felkeresném a Linszter műveket optimalizálás céljából, akkor alacsony fordulaton jelentkező nagyobb nyomatékot kérnék, a csúcsteljesítmény rovására..
Hozzáteszem, hogy azért többségében óvatosan közlekedem vele és elővárosban, tömeggel ellentétesen. Országút 5-6, 130km/h-nál nyaraláskor autópálya klímával 6-7l, belváros meg 8-10l, főleg Putyin meg Pápa látogatáskor Sajnos mindkettőt kifogtuk...
Pont Tonx írta vmikor, h náluk a szervizben túlnyomórészt benzines autók járnak üzemanyag ellátás problémával, s csak kis százalék a diesel, ami ugye jóval húzósabb, ha ott a bibi.. Nekünk eddig egyik gázolajos se tojt be befecsi oldalról, s a Fiesta átlegban evett 4.5-et, de mutatott 3.3-at is a műszer, óvatos országútiban. Ha sokat megy az ember, s rendesen szervizeli, jó üzemanyagot tankol, akkor továbbra is az a jobb választás sztem.
Off diesel-lel nekem is voltak ilyen csoda fogyasztásaim... autoúton 55 km, majd pályán 200, 140 tempomat 4 személy csomagok, aztán átlagban 4 - 4.4 -eket lehoztam... hihetetlen. Persze a szervízköltségek ott vastagon behozták.... 3-4 éves autón 500-1M Ft-os javítás, és volt benne 80e km. Mindez egy akkori (kb 10 évvel ezelőtt) 4M Ft-os auton...
1.6D meg 4.2 írt ki ma reggel, múlt héten tankolás után és 32km autópálya autóút persze szigorú 104 tempomat és pár km város 3.9. Az is igaz hogy egy pillanatra 3.5-öt is mutatott.
1.4 UFO jelenlegi fedcomp által kiírt fogyi 5.3/100km Shell 100-as benya. Ez kb a valóságban olyan 5.5 lehet.
Ebben főleg M0 100-as tempomat és pálya 110-es tempomat és egy kis város van. (pályán kizárólag gyér forgalom mellett jöttem vele ennyivel, ha a forgalom besűrűsödik és az átlag tempó is nagyobb nem baszakodok én sem. Csak kíváncsi voltam mennyit eszik )
Pályán 150-160-as átlaggal ha jól rémlik 6.4-et írt ki.
Ha jól láttam az Auchan megszüntette a 98 E5 benzin forgalmazását. Én tankoltam párszor, nem éreztem semmi gondot vele....
Az előző autóm volt hasonló de az sötétebb mélyebb szín volt. Nagyon tetszett, de az őrületbe kergetett, hogy az első porszemet is méterekről látni lehetett rajta....
Ráadásul ha csak napon tudtam parkolni, rántottát lehetett sütni a kasztnin....
Ezért lett az UFO fehér.
Ez jól hangzik.. 7 liter az 1.4 Bravonk átlagfogyija, egy 1.8 aut kombinak inkább 9-10 litert gondolnék. A felajánlást köszönöm, ha oda kerülünk, akkor biztos, h megkereslek, s megalapozottabb döntést hozhatunk. :-)
Szia, mi új kora óta hajtjuk (2015), 1.8 automata, Lifestyla ADAS, bőrön ill. a gombos indításon kívül benne van minden. Nem csodálom, hogy tetszik, én a mai napig visszafordulok rá a parkolóba. 113.000 km van benne, az ég világon semmi baja nem volt, még megdöbbentő de zörögni sem zörög. Az autómatája Triptronic-os, lehet bele kényelmesen menni, de manuális módban egész gyorsan kapcsolgat. Menetdinamikán egy Linszter Petis körút sokat segített, így részterhelésnél is már van élet a motorban nem csak padlógázon. Persze nem egy atomrakéta, de megyeget. A számolt nagy átlag telós programmal 6.9, ami főleg előváros és 100-as benzinnel. Szerintem több mint jó ez az érték. Két gyerekkel tökéletes, nagy a csomagtartó, magic Seat, van benne. A külső műanyag elemei kritikán alulian öregednek, kifehéreednek, azokat én matt fekete spray-el lefestettem. Ha esetleg délpest vagy Ráckeve környékén mozogsz összefuthatunk.
Engem kizárólag dupla kabinos, jól felszerelt 12 gen F-150 érdekel, 6.2 motorral, egy sincs a Hahun. 5.4-es van egy, piros színben, lemezfelnivel, s slussz.. Az újban már 10 gangos a váltó, meg Mustang (pörgős) V8 van csak hozzá, sz'al az se. :-)
Igyekszem a megbízhatók közül nézegetni, akár fiatal, akár öregebb autóról van szó. Teljesen újautó most nem fér bele, legalábbis olyan, ami megfelelne az elvárásaimnak.
De aztán lehet végül marad az Accord egy darabig, és inkább gyűjtögetek még. Végül is ha lenne valami gond vele, ott van párom Kia-ja
Én is így lennék, csak sajnos egy 15 éves (esetemben 17) autónál mindig fenn áll a meghibásidás lehetősége, nekem meg a meló miatt kell az autó feltétlenül, jó megbízhatósággal.
Aszittem minden angol megy nálad, s ezért ez feljebb van a polcon.. Engem monnyuk a fiatalabb kocsi nem hat meg, hidegen hagy, h 5 v. 15 éves, ha amúgy hibátlanul működik..
Egyrészt fiatalítani szeretnék, másrészt ezek annyira nem hatnak meg.
Meg azért ez nem is egy mindannapos használatra való autó, nekem meg olyan kell, jó megbízhatósággal.
Láttam ma egy kék kombi 9gen Civcet, sztem kifejezetten jól néz ki, nem tom miért nem tetszik a rajongóknak. :-)
Viszont az továbbra se tecc, h nincsenek extrás példányok, megnéztem a mobilét, de a németeknél sincs se tetőablakos, se bőrös kombi, s automata ott is csak az 1.8 benzinhez van. Ami csak 5 fokozat.. azt tudja vki, h legalább tiptronicos?
Azt én is láttam és emellett elég vastagon karcos is több helyen, főleg a motorháztető. (ami érdekes)
Én mindig úgy voltam vele, hogy lehet egy ritka/régi modellt magas áron hirdetni avagy eladni, de ha én tenném ezt, akkor előtte olyan állapotba is tenném, hogy ez indokolt és alátámasztott legyen. Itt azért van mibe belekötni, de alapvetően maga a modell/autó tényleg nagyon tetszik/kéne.
igen de 17-19% kamat is most reális a lízing esetében, az ha "leírom" még ki kell fizetni, tehát amikor ezt mondják akkor azt mondják hogy az a kedvezmény hogy kevesebbet kell azért fizetni, amiért nem kellene fizetnünk.
Én anno felexceleztem ezt a képletet, még alacsonyabb kamattal, alig jártam vona jobban, de papíron törött vagy motorhibás autóként kellett volna eladni, és nem jött ki jobb eredmény.
Egz konstrukcióban éri meg, de nem nagy szám, ha megvan a pénzed rá, azt jelenlegi kamat mellett állampapírba teszed, és lizingeled az autót.. Az állampapír elég korrektül ellensúlyozza a lizing kamatait, hiszen a kamat költségelhető az állampapír kamata meg adómentes ugyebár, így egy forint lizing kamatot is elensúlyoz, ha meg szerencsejáték az életed csinálhatod euróban ahol 6% thm van a jelenlegi 15% állampapír ellen..
Még így se nagy szám, ellenben a képlet itt már szebb. Ha nem így teszünk teljesen felesleges havi 10e ft ért behayudni a céges használatot, meg szórakozni az egésszel, de a képletbe ha ezt a tételt beletesszük hirtelen javul a végeredmény..
Innen is látszik hogy igazad van, azt veszünk amire van pénzünk, ez az alap tézis, azt persze azt még lehet optimalizálni.
Te se vettél még fel soha hitelt?
A zasszonnyal viszont csináltattam most egy arbitrázs üzletet, hoz neki majd pár milkát. De én továbbra is hitelszűz vagyok. :-)
a lízing kamatát le tudod írni a TAO-ból annak 70%-áig, nyíltvégűnél az ÁFA legalább felét pedig vissza tudod igényelni.
azért így eléggé megéri, szerintem.
A legelső hsz-el arra utaltam, hogy ha valaki meg akar venni magának egy FL5-öt mert nagyon szeretné akkor minden megtesz azért hogy legyen neki...vagy cégre vagy hitelre ha megéri neki ha nem....így már világos?
A téma akadémikus részét felesleges tovább boncolgatni, ettől úgyse fog a világ megváltozni...
Vagyis javasolt lehetőleg mindent hitelre venni, nem számít a holnap, pláne nem a következő generáció ? :-)
Azt írtad, hogy rengeteg ember annyira szeretne egy tárgyat, jelen esetben egy autót, hogy jobb ötlet híján inkább megveszi hitelre. Csak legyen, mert érzelmileg kell a tárgy.