Hátul elektromos ablakokat simára cserélni, Csomagtartóban a minimálisra csökkenteni a burkolatok számát, hátsó ablaktörlőt elhagyni, csak 4 személyesre csinálni minusz egy biztonsági öv hátul csak pár tipp
Közben megnéztem a videót. 1.83bar volt a max. Hát az még pont a limit amit az ECU enged. És nincs boost by gear ahogy Misha mondja, Torque by gear van. Ha az ember nyom egy padlót, akkor az ECU céloz kb 450Nm-t, a Torque limit ezt lejebb szabályozza, ezért a valós cél 420Nm ... az ECU innentől maga számolja ki, hogy mekkora nyomás kell ahhoz, hogy elérje ezt. Persze van még vagy 3000 egyéb limit meg paraméter ami közbeszól.
Kérdés. A turbónyomás, hogy volt több? FK2, FK8-nál is az ECU maximum 1.8bar nyomást enged, mégis ritka, hogy ennyit látsz. Az autó nem turbónyomást céloz hanem nyomatékot, ha a körülmények olyanok (beszívott levegő, üzemanyag, légnyomás...stb) és 1.5bar elég a célzott nyomatékhoz akkor annyival megy, ha 1.7 kell akkor annyival, ha 1.2 akkor annyi.
Mischa elemezte a videót ès felhivtàk a figyelmèt ,hogy csalt a honda.6. Fokozatba 4.szer kapcsolt,a többi fl5 el nürburgringen verető ember meg csak egyszer. Meg a turbo nyomàs is több volt elivileg.
De nem biztos hogy belehímezik a Honda feliratot. Amit én rendeltem az E-hez fekete szőnyeg fehér szegéllyel abba pl nem akarták belehímezni mivel jogvédett. Mondjuk egy E-t lehet beleraktak volna de már mindegy. Ja nem tőlük rendeltem de legalább méretpontos volt és tökéletesen passzol.
Azt láttam, hogy ez volt a vezess.hu-nál is a tesztben.
Eredetileg 3 db-ról volt szó Magyarországra, ez is benne van a 3-ban, vagy hivatalos tesztautó ezeken felül van?
Vagy esetleg jött több is végül?