Érdekes a reifendirekten is elérhetö : H0-às
Én amugy személy szerint nemhiszem ,hoyg ennyit kiadnék gumiért. a PS4S joval olcsobb ,de contact 7-es is.
Azért kíváncsi lennék, hogy ezek a különböző gyártói homológ abroncsok miben különböznek a nem homológ társaitól, azon kívül, hogy van rajtuk plusz jelölés. Mondjuk én is ilyen gyártói homológ abroncsra vagyok ráindulva.
The dealer's OP cup 2 is stamped with "HO" to indicate the exclusive product. According to the Honda staff at the HRDC booth, this is an FL5 exclusive product with a different internal structure from the Cup 2 sold at mass retailers. It seems that only three models, NSX-R, NSX typeS, and FL5, have been prepared with "HO" stamped tires in the past.
Az új TC Égéstérben nagyon dicsérik az új Type-R-t, gondolom teszt is lesz. Grego, a te turbósod is ilyen karakterisztikájú, mint amit erre mondtak, h alul langyos, s 3500-tól jön a tűz?
Még Hondában volt olyan új autó, aminél átadás közben derült ki hogy ha lehajtjuk a napellenzőt kibassza a biztosítékot. Aztán szétszedtük és kiderült hogy összeszerelés közben becsípték az egyik mazzagot
Kisgyerek voltam, amikor megvettünk egy CR-V-t. (az első Honda volt a családban)
Mentünk próbakörre, minden fasza volt, menet közben próbálgattuk a dolgokat, egyszer csak menet közben leállt az autó. Gurul, újraindít, megy tovább. Megyünk tovább, egyszer csak megint leállt. Másodszorra azért rájöttünk, hogy ahogy benyomtuk a légkondit, az valamiért leállította a motort.
Kiderült az utólagos riasztó beszerelést kúrták el, de rendesen. (hogy ezt hogyan sikerült összehozni, ne kérdezd)
Nem mondom meg melyik kereskedésben volt. (De a Szallerbeck volt. )
Vette fater az első corolláját. Mondja neki a márkakereskedő, h biztos lehet benne fater, h ez a kocsi sosem fog elromlani, csak az romlik el, amihez magyar ember hozzányúl.
Adják át neki az autót, jön a szokásos mindent megmutatunk téma. Erre nem működik az elektromos ablak, valami világítás, meg még 1-2 elektromos dolog. A fickó lesápadt, h pont most mondta, h ezen nem fog elromlani semmi.
Erre kiderült, h ülésfűtéssel kértük, azt meg itt szerelték bele a márkaszervízben, és ott elkötöttek valamit! Tényleg bejött neki, h csak az romlik el, amit nem a toyotánál szerelnek bele!
Spoonnàl mindent elrontanak
Enyém ugy àll mint a cövek
Majd az ülés nem fog màr ma jött a visszahivàs a vezetö ülésre (hegesztés miatt). Cserélik az ülés belsejét
Eddig az tűnt fel, hogy alapjáraton 91 fokos olajjal 1.25 bar a nyomás, miközben FK2 nél ez 1 bar. Ott meg magasabb.
Fk2-nél 5.2 körül van a max nyomás de még 125 fokos olajjal se megy le 4.6-ra az tuti...
Szóval itt valami fennforgás van.
Amúgy a gyári olajnyomás speckó szerint 1 bara alapjáration 80 fokos olajjal. Ehhez képest FL5 nél ez magasabb jóval.
3000 rpm-nél 4 bar kell legyen.
Ennyi, sok tényezős dolog ez. Vicces, de ha nem 100% nyomod a gázt már akkor se fogja a 100% power kihasználni. És ehhez elég ha a szőnyeg alácsúszik a pedálnak, de több ember is járt már nálam aki nem is nyomja teljesen padlóig a gázt, mert már a 80%-os pedálnál leadott power is elég neki.
Egy ausztràl sràc irta be ,hogy ö nem autovesrenyzö stock a fl5 és simàn 1,75ös nyomàst ir neki, miért ne lehetne 1,8 a nürburgringen egy profi autoversenyzönek.
Nyílván. De még az is lehet, hogy frissített szoftver van rajta, amit a többinél is frissíteni fognak. Így nem lehet tudni. Ehhez össze kéne hasonlítani annak az autónak a szoftverét meg a gyárit amire 0 az esély