Keresem de nem találom. Ki írt korábban itt Jazz olajfogyasztásáról és a hengerfalak oválisra kopásáról mint típushibáról és annak megfelelő orvoslásáról?
kerdes, egyesben nektek is hallható valami fura hang?
valahol azt olvastam a benzintank elso ules alatti elhelyezkedese miatt van.
ami baja van az autonak igy par het utan:
-kinyomocsapagy nyekereg neha (de kuplung fasza)
-van egy kis luk a kipufogon
-kicsit rozsdas az alvaz, de azt majd tavasszal raer kezelni
-ja es ugye berepedt a szelvedom a mult heten
Majd 40 felett rájössz mekkora érték 15 mp
Viccen kívül enyém asszem a track nevét is számozni kell. Majd megnézem. 3 éve vettem, lehet hogy az újabb az okosabb...
Én semmit nem nevezek át,csak bemásolom az mp3-akat a mappába és kész.Szög egyszerű megoldás.Szerencsére van aki nem hal bele 5 kattintásba és kb 10-15 másodpercbe amit elvesz az ember életéből D :
Az hogy cseszlovák móccer. A track-eket is át kell nevezni. Csináltasd csak fateroddal
2017 ben már had ne kelljen ennyit sz@rakodni egy pendrive-val.
Monnyuk engem annyira nem hat meg mert asszony vezeti a jazzt, (talán az egyetlen ember vagyok a földkerekségenbaki nem zúgott bele a jazzbe, szal inkább a VTi-vel poroszkálok)
Mi azon a bonyolult,hogy jobb egér gomb->új mappa->mappa átnevez->CD01->zene bemásol?
Még apám is megtudja csinálni,pedig neki még a skyp is űrtechnika
Egyenlőre én csak kipucolni tudom,ha az megoldja a dolgot akkor örülök.Ha nem akkor gondban vagyok.itt nem hiszem,hogy bárki is foglalkozik zárbetét javítással .De utána kérdezek.
Az is furcsa,hogy nem lehet kapni csere darabot? EPC-ben csak annyit látok,hogy B 53-10 ,de a kereső nem halmoz el használható lehetőségekkel .
Legrosszabb esetben megoldom úgy,mint anno a civicnél csavarhúzóval indul,még nem lesz helyem,és időm is foglalkozni a dologgal
2016 Januárban volt és 5ezer Ft-ért csinálták meg (ebben a ki be szerelés nincs benne mert faterom szedte ki, nem volt nehéz)
Most még működik, nincs rá panasz
Na az van hogy nekünk (anyum autójában, Jazz) volt ilyen probléma, és ami azt illeti egyszer csak beragadt a kulcs. Ez elég kellemetlen ha nem otthon van az autó éppen ...
A lényeg hogy elvitték a betétet szfehérvárra és ott pár ezerért felújították, azóta is tökéletes. A kulcs is kopik, azok a kis lamellák is kopnak, sok kis fémreszelék okozza a bajt de gyógyítható
Írtam erről itt akkor (esetleg keress vissza)
Jazz 2004 1.3 ,gyújtás zár betétet honnan lehet szerezni?
Asszony szerint nem mindig tudja bele dugni és elfordítani a kulcsot és,hogy a jelenség egyre gyakoribb.Én most lementem és vagy 80x dugdostam bele a kulcsot és hibátlan.
Mindenesetre keresek bele való csere darabot.Amit találtam az komplett szett motorvezérlővel,kulcsokkal,zárral.Nekem elég lenne csak egy zár betét ami jó hozzá,a lamellákat után tudom igazítani a kulcshoz.
Letezik, hogy rovidebb usb tolto fer a cigigyujtoba mint mas autoba?
ami az elozo autoimba jo volt az itt nem mukodik, lehet nem megy be annyira es ezert nem tolt?
vagy az is lehet csak elromlott az usb-m..
köszi a segítséged.
Hidd el rákerestem de nekem nem volt erre találatom, se kép se videó. Ha lett volna nem teszek fel ilyen kérdéseket. Én ajánlottam fel neki,h itt keresek számára segítséget közvetve és a jószándék vezérelt a kérdés feltevésében.
Egyéb ötleted a kiszerelést illetően?
Most komolyan azt kérdezi a szerelő tőled hogy hogyan álljon neki? Először is van gondolom valamennyi tapasztalata, és általában ránéz és kicsit nézi innen meg onnan és rájön hogy hogyan jön ki a hűtő. Másodszor ha még ekkor sem tudja akkor ott a net és rákeres. Nem szégyen ha valamit nem tud, de ne az ügyfelet kérdezze már meg hogy mit csináljon. Mi is használjuk a netet ha valamit még nem csináltunk vagy balf@xok voltak a tervezők és semmi logika nincs a tervezés mögött.
2017. október 25. 19:35:07: megválaszolva Zozo 0 által,
→ #3432
sziasztok!
nagy gondom lenne...sajnos hűtöt kell cserélnem egy 2003 as évj.jazzben.
A szerelöm arra kért,hogy kérdezzek rá, hogy hogyan álljon neki(megjegyzem jó szerelő).
szóval, lökháritó le és úgy? vagy zárhid leszed és úgy talán?
mert azért valljuk be nem sok helyet hagytak ezirányú javításokra.
köszönöm a tanácsokat
Tamás
2017. október 26. 00:00:22: megválaszolva Kecske + által,
→ #3433 2017. október 25. 19:09:03: megválaszolva Tonx + által,
→ #3431
Barátom kérését teljesíteném. Van egy 2006-os 1.4 benzines, és a kipufogó rendszer utolsó tagja kellene (gondolom a hátsó dob) neki. Ha van valakinek, vagy esetleg normális áron való beszerzési hely. Köszönöm!
Ez az újabb . A szopás . Nem szabbvány DIN es, hanem a kapcsolókkal, minden egyben kivitel. Valami facelift verzió lehet, mert nem is a 3.gen... . De annyira nem vágom a Jazzeket...
Ilyet használt már valaki(Nitro OBD2)?
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m5
70.l1313.TR0.TRC0.H0.Xnitro+obd2.TRS0&_nkw=nitro+obd2&_sacat=
0
Melyik évjárat? Mert az 2gen ami sokak szerint 1gen ott a rádiót ki kell venni és mehet a helyére a hagyományos főleg ha nem digitklimás. Ha újabb akkor hát hogyismondják szopás.
Miután errefelé ritkán járok, így a választ, ha van ,nem ide várnám, hanem esetleg privátban.
A kérdés.
1.2es JAZZ ("számomra" azonosításilag a kínai gyártású) rádió nem üzemel. CD működik, csak a rádió nem. Javítani nem tudják, de csak jó lenne, ha lenne a kocsiban. Valami megoldás, ötlet?
Esetleg eladó valakinél? Vagy létezik valamiféle beépítőkeret? Ugye a probléma a klíma és szellőzés kapcsolóival van, ez nem a digit klímás 1.4es...
Üdv!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nem olyan régen a bal hátsó tengelyen kerék csapágyat kellett cserélnem. Az új kerékagy felszerelésekor sikeresen letúrtam az ABS jeladóval az agyra integrált mágnest. Első elinduláskor kattogás hallatszott a motor felől, majd abbamaradt és azóta világít az ABS visszajelző. Nos az a kérdésem, hogy ha kicserélem ismét a kerékagyat (18 ezer forint megint és majdnem újjat kell kidobnom!!! Jaj de fájni fog ) hogyan tudom vissza állítani az ABS működését? Vagy magától vissza fog állni, mert látja, hogy ok minden? Köszi a válaszokat!
Állított már vki szelephézagot Jazz2-n (i-vtec)? 100 ezernél kéne először, szólt a computer, de a helyi szervizben el voltak havazva, s azt mondták, h nincs rá szükség. Anyámat meg persze nem érdeki, messzebbre nem hajlandó elvinni.. A motoromon 140E-nél néztem rá a hézagokra, az egyik henger két szívószelepe volt csak tágabb, a többi gyári értéken volt. Igazából az érdekel, h ha más is csinált(atott) ilyet, el volt mászva, tehát kellett korrigálni, vagy sem?