Azon a nyíláson vezettem ki, amelyiken a srác a sokszor linkelt fórumban. A hideg-meleg állás nekem jó, gyakorlatilag a komplett crx mixer maradt benne.
Király lett a tied is!
Igen, ez egy jó megoldás rá.
Te hogy oldottad meg a bóvdeneket hátul? A hideg-meleg állás stimmel? Nálam pont fordítva működött anno, hideg állásban volt meleg, meleg állásban hideg. De így volt egyszerűbb összerakni.
Ennek minden szava igaz még itt keleten is. 29évesen is harcra kész, bármikor bevethető, és még soha nem hagyott cserben. Bár nem tudom mennyien vagyunk 1gen.-esek (sajnos kevesen, kihalófélben lévő faj vagyunk...) de büszkék vagyunk rájuk mint a gyerekünkre, és semmi de semmi pénzért nem válnánk meg tőlük. Legalábbis nekem nem tudnának annyit adni, hogy eladjam a féltett ZC1esemet.
Aki inkább teli rakja a képen látható szarokkal az autót ahelyett hogy a kasztnit rendbe tegye, attól én nem vennék semmit.
Látom van benne még hülye gyerek kormány is de a motortérről már nem mert felrakni képet.
Sziasztok!
A 2 gen fűtéskonzolából két bovdent mozgat a hideg-meleg állítókar,viszont szerváltam egy 4 gen accord fűtéskonzolt,és abban csak egy bovdennek van helye,ami a csapé lehet.
A crx egyik bovdene megy a motortérbe a csapra, a másik viszont bekanyarodik a fűtésdobozba. Ez a másik mit mozgat nem tudjátok?
csáó!2 gen crx első lökhárítóra keresnék valami toldat megoldást.kicsi alacsony kellene,mert eléggé le van ültetve.napi használatban van,melóba járós.esetleg komplett tunning lökös,de ebből se a lószarrombolós,hanem szolidabb.ötleteket,illetve ajánlatokat várnék.Köszönöm szépen!
Sziasztok továbbra is keresek hátsó helyzetjelző izzó foglalatokat, de az izzó típusát elírtam korábban, bocsánat. Nem T10 van benne, hanem sima 5w izzó.
Ezen felül keresek hátsó üléstámla felhúzó pöcköt.
Esetleg ha van valakinek kétizzós, kétszínű helyzetjelző burákat, a két csavarral rögzíthetőt. Tudom nem nagy dolgok, de nekem fontos lenne) Köszi. Akinek van irjon. Szèp napot. Norbi
Hali!
Manuálisom van, kívülről oké stimmel. De a belső felfogatási pontok teljesen mások a manuális szerkezetnél mint az elektromosnál.
De ha minden igaz, már lesz egy elektromos!
Sziasztok! Apróságok kerestetnek!!! Sos! 89 es évj. Crx hez keresek hátsó lámpabúrához helyzetjelző foglaltot t10 izzóhoz a gumist négylábút meg hátsó ülèstámla nyitó pöcköt a felhúzókát. Esetleg ha van valakinek kétizzós kétszínű helyzetjelző búrákat a csavarost. Köszi. Akinek van irjon. Szèp napot. Norbi
Tegnap voltam a pincében és pont láttam, ha minden igaz akkor van egy jobbos elektromosom aminek a szerkezete szar csak, mert anno előző rexen rossz volt a szerkezet belül ezért vettem egy jót és átpakoltam.
Ha érdekel eljössz érte (Bp) és valami jelképes összegért megkapod, ha tetszik
emlékeim szerint (haj de rég volt) én manuális tükör házba pakoltam át az elektromos tükrömet (enyém törött volt és csak manuális állt rendelkezésre, de mint írtam rég volt és lehet rosszul emlékszem)
Még a féknyerget sem árt megnézni. Bárdiban van hozzá hidraulika felújító szett,nem is drága. A dugattyú és a nyereg között tiszta rozsdás dzsuva lehet az egész.
Én már túl vagyok mind a 4 féken, vattaúj minden benne. Jól fog, de a cerkák fékje nem valami híres akkor sem ha minden rendben van vele....
Haverom szaros H astráján olyan fék van, hogy
Gyári leírás a gyári fékre vonatkozik csak!
Ki tudja neki milyen féke van, de a gyártó(k) oldalán minden le van írva.
EBC FaQ's 7-es pont alatt találod a leírást. Brake effect will be GOOD and certainly SAFE but not at their BEST. Pads need to be bedded in geometrically which could take 400-600 miles, even on new rotors and after that pads have to final cure chemically which can take another 1000 miles.
Pár éve volt egy Hondás srác a csoportba facen anyázott meg szitkozódott az EBC fékekre, hogy ráköltött vagy 100k TG tárcsák Yellow betétekkel és hogy lófaszt sem ér, ráz, üt szar minden semmi fékhatás...
A srác aztán elmondta, hogy kapásból gyilkolta meg gyorsulgatott minden lámpánál, vissza lett küldve a gyártónak aki megállapította meg aztán a srác is "beismerte", hogy ő volt a ludas és üvegesre égette azt a réteget rajta aminek be kellett volna koptatnia a féket... gyártó meg kinevette, "nem tudsz olvasni?"
Nekem anno hétről hétre jobban fogott a fék amikor még új volt és ahogy írtam 3-4 hó volt legalább mire érezni lehetett és mertem 1-2 komolyabbat fékezni, hogy most már "jó lesz".
Soha nem fogod a hátsó féket olyan hatásosnak érezni, mint az elsőt.
És ha a hátsó előbb csúszna meg, mint az első, komolyabb fékezésnél könnyebben kitörne a segge valamelyik oldalra. Ez tisztán fizika. Egy fékpad mutatná meg, mi a szitu, nem az érzés.
(Amúgy linkeljen már be valaki egy gyári leírást, hogy a féktárcsákat, fékbetéteket hány km. alatt kell bekoptatni. Már ha nem versenykörülményekről beszélünk, hanem utcai használatról. Nem kötözködni akarok, de azért na... )
Bekoptattad egyáltalán a fékeket vagy kapásból taposod őket?
Első körben ne várj csodát akkor még közel sem fognak úgy ahogy bekopás után, feltéve ha bekoptatod/bekoptattad szépen őket, betét és a nyereg felületének össze kell kopnia szépen egymással.
Ha egyből gyilkolod akkor lehet dobhatod is ki őket.
2-300km elvileg kell a legolcsóbb fékeknek is azért mire összekopnak nem beszélve a jobbakról, addig pedig csak ésszel finoman kell fékezgetni, persze ha nem vagy vészfékezésre kényszerítve.
Nekem az EBC-k majd fél szezon után kezdtek el harapni igazán (heti 1x ülök benne nyáron és kb 3-4 hó kellett).
Sziasztok! Segítséget kérek! Adott egy 89-es évjáratú 2. gen. crx. Felújítás vége felé fékek kerültek sorra. Új tárcsák és betétek elöl és hátul. Légtelenítés után éles fékpróbán a hátsó fékek nem olyan intenzívek mint az elsők. Az elsők szépen együtt fognak, hátsók is kb. egyformán fognak, de viszont éles környezetben meg sem csúsznak. Egyébként fognak, de nem csúsznak a kerekek egyik oldalon sem ahogy az elsők. Pedig amennyire tudtam rá is állítottam a pofákat a tárcsára( Mi lehet a gond? Főfékhenger, vagy fékrásegítő? Valaki járt már így?
Előre is köszi a segítséget.
Segítségeteket szeretném kérni, úgy néz ki lassan egy CRX delsol áll a házhoz, mivel asszonypajtinak autó kell...
Elég baráti áron mennek a del-sol crx-ek viszont az ívnél mind bajos. Nekem civicem van, ott tudom hogy megy ez az ívcsere dolog, kérdésem az lenne, hogy del-solnál is meg lehet oldani? Létezik utángyárott ív? Minden tanácsot elfogadok!
Én tőle hoztam el, Encsencs-ről, én kértem hogy szedje le róla a tuning cuccokat, nekem csak a kaszni és a futómű kellett.
De a kocsit nyilván nem ő építette. A B-s motor nagyon igényesen volt belefaragva (bakok, hidak, stb), ezért szeretném tudni hogy ki építette, mert szívesen fordulnék hozzá ilyesmi munkákkal, vagy legalább ezzel kapcsolatos kérdésekkel.
Jofogás tele van a kocsi bontott alkatrészeivel (számot is találsz ott), bár lehet más bontotta... gondolom akkor nem tőle hoztad el.
Ha kell tel.szám privátba meg tudom adni a régi hirdetésből amikor még ő árulta.
Németh Sándor amúgy Encsencsről.
Szevasztok!Örülök hogy itt lehetek!Szükségem lenne vezető felőli ajtó üveg megvezető gumijára(vagy mi a neve).Ami a B oszlop felől található az ablak keretben.Ha lenne valakinek,kérem jelezze!Köszi
Sziasztok!
Van egy váltóm pluszba 2 genhez,de sem a nyelestengely bordaszáma nem passzol ( a crx-en lévő 20 bordás, a plusz váltóé 21-es ) és a féltengely is vékonyabb és 2 bordával kevesebb ( 27 helyett 25 bordás) van rajta. A féltengely szimmeringjei is kisebbek, 40 mm helyett csak 35 mm belső átmérőjűek vannak benne.
Akkor ez nem is crx váltó, hanem civicé lehet?
Illetve,nekem a sima CR-X-é lett szervós Civicre cserélve,a szervószivattyúnak kellett még konzolt alakítani kicsit,meg kapott új fémhálós hidraulika csöveket.