A manual szerint az illesztési hézag max 0.05mm. Nekem 0.14mm, szóval egy szett új gyűrű nem lenne tartós megoldás, mindenképpen fúrni kell. Ráadásul a gyűrűhornyok is ki vannak verődve, szóval igazából, mint halottnak a csók lenne...
2021. február 10. 13:11:38: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #182338 2021. február 10. 12:59:00: megválaszolva grego + által,
→ #182337
Hello! Cserélt már valaki d14z6-ban dugattyút? Ha igen, milyet varázsolt bele?
Ez a motor maga a csoda, se csapágyak, se dugattyú nincs hozzá, csak ugye a gyári, de az meg nem 'kicioccó'.
A gyári PLA-GO dugattyúhoz hasonlót sem használ egy D-s motor sem, szóval azt sejtem, hogy a faragás marad mondjuk PHX-G (D14Z2) vagy PSL-KO (D17A1)-val, de mielőtt nekiállok, hátha tud valaki jobb megoldást. Tud?
Amúgy a motor 480ezret ment és ment is volna gond nélkül, de már nem bírtam idegekkel az olajfogyasztást.
Ez is van nekem. Mondjuk akkoriban még csak 30e volt. Lát mindent de nem mindegyik autónál. Újabb civic-el 9gen már gondjai vannak az élő adatokat megjeleníteni. Viszont törölni lehet vele és a hibákat is kiolvassa. Frissítés nincs hozzá. Ha ilyesmi kell akkor inkább ilyent keress. Ez gyári szoftveres és azért jobb mint az icarsoft, viszont nem hivatalos.
Hondához van valami ajánlott OBD diagnosztikai kütyü?
7-8gen Civic és Accord, valamint egy Jazz van a haveri körben ezeket kellene tudnia nagy néha kiolvasni.
Olyan lenne jó ami nem csak a motorvezérlőt "látja" hanem más vezérlőket is ABS stb.
Vagy létezik olyan ami visz szinten minden autót, mert akad még egy csomó konszernes is az ismeretségi körben.
Meg a sok Bémjemvé a menő haveroknál
Sziasztok!
Van egy 1,7 CTDi 7gen civicünk. Nem ment a fűtésventilátor. Tettem bele egy másikat (bontottat). Azóta megy, veszi a fokozatokat, DE nem jön a levegő semelyik légkiömlőn. Van valami tippetek, hogy mi lehet a gond?
Változó, attól is függ éppen melyik mit csomagol. Sokszor ezek is csak veszik és sajátként adják el. Ha van lehetőség kérd le mindkettőt és nézd meg melyik milyen.
K-pronál kiveszel egy pipát és kész.
Amúgy meg HDS-el hozzátanítod a kulcsokat az új ECU-hoz és voila. Bármelyik Honda szerviz megcsinálja és megmarad az immo is.
Nincs hibakód, annyi hogy a műszerfalon új ECU-val valamiért a zöld kulcs állandóan villogott, Csokinak sehogyan sem sikerült megszűntetni, engem meg idegesített, ezért kivettem azt az egy égőt
Visszarakod a katot és ennyi. Előtte mérjetek rá de szerintem nem lesz gond vele. Főleg ha a második szonda van kiütve mert az csak annyit néz hogy a kat jó-e.
Műszakira vinném áprilisban a kati nélküli felprogramozott járművet.
Két lehetőség adott ugye:
A, visszacsinálni gyárira B, megkenni valakit és átrúgdosni a vizsgán
Ígyis úgyis pénzbe kerül a dolog, de ki mit ajánl, melyik a jobb módszer?
Gondolom ha visszateszem a gyári kiput azzal nem vagyok előrébb, mert a diagnosztizáló szondát kiütötte a Csoki, így az inaktív, ezért gondolom ugyanúgy elhasalna a környezetvédelmin?
És ha így van, akkor az ECU-t is vissza kéne tenni, de akkor meg már gondolom a gyári szívósort is...
jövöhéten tudja válalni egy autoszerelő,majd ő elsö körben mérni fog kompressziot azt mondta igy látatlanba! ameik henger nem megy,a gyertya benzines,kb ennyi info van még! de nem indul be egyáltalán az a henger.
Nagy bajban vagyok!!! Volna egy Honda Civic 5 gen lépcsöshátu D16Z6 motorkod,1.6 benzines, a napokban fura hang jött elö,teljesitmény vesztés,rázza nagyon a kasztnit,darabosan gyorsul stb... menet közben történt ez a dolog! utolag kiderült az egyik hengerem nem megy! gyujtáselosztot leszedtem a 4 sarut lepucoltam,a szikra teljesen el megy a gyertyapipáig,a 4 injektort csavarhuzos modszerrel leelenöriztem egyik végét a testre a másikat a fülemhez tettem és mind a 4 injektor kattog müködnek! a henger továbbra sem indul be se hidegen se melegen sehogy!! kérdésem az lenne hogy lehet e ez gyujtástrafó? vagy esetleg amit le ad szikrát mert van szikra a gyertyapipába,az kevés lenne neki???? gyertyát is cseréltem de továbbra sem megy a henger! valakinek valami tippje? ötlete esetleg????
Ja most értelmeztem rendesen, hogy csere előtt produkálta ezt Természetesen a lógó kormánygömbfejek produkáhatják azt, hogy a kocsi kúszik az úton. Ha a holtjáték továbbra is nagy, akkor érdemes megnézni a kormányművet.
2021. január 20. 15:32:59: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124506
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Adott egy 6gen 4d 1.4 civic. A következő a probléma: Az autó eleje össze-vissza csúszkál, folyamatosan korrigálni kell a vezetésnél, ellentkormányozni. A kormány holtjáték nagy. Ki lett cserélve a kormányösszekötő rudak, és gömbfejek. most még a bal oldali talpas lóg, kotyog a kerék. Lehet ettől ilyen hibája, vagy inkább kormánymű lesz a ludas? Köszi, előre is a válaszokat
2021. január 20. 15:00:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124503
Hmmm. üa. szűrő eltömődött, üa.szivattyú elégtelen nyomása, ha tele a tartály akkor nagyobb a gravitációból eredő nyomás is, ergo ha kicsi az üa. szint akkor a csövekben lévő üa.ra ható nyomás is kisebb...épp annyival ami ezeket a hibákat produkálja. Üa. rendszer tisztítás talán segíthet.
Lenne egy érdekes tünet amire keresnék megoldást! Adott egy ep2 civic és az a bajom vele hogy ha a tank 1/4-ed alatt van akkor betorpan, lefullad és nehezen indul újra! Mindezt csak terhelésnél, tehát alapjaraton elketyeg addig amíg ki nem ürül a tank... Mihelyst több benne az üzemanyag akkor ez a tünet nem jelentkezik! Külföldi fórumokat néztem, van 1-2 lehetőség, de hátha találkozott már itthon ilyennel valaki!
99-es Honda Civic 1.6 VTi hosszabbik féltengelyénél a segédtengelyben lévő csapágy fajtáját/méreteit tudja esetleg valaki? Milyen márkát érdemes bele venni? Esetleg gyári?
2009-es Civic i-Shift újraprogramozásához szeretnék valakitől Budapest környékén kölcsön kérni egy HDS -t, ha van egyáltalán ilyen valakinél. Ha nincs, akkor természetesen rendelek, csak az 2 hét mire megjön, az autóm meg már 2 hónapja áll sajnos, és minél előbb ki akarom próbálni, hogy szoftveresen rendbe lehet -e rakni... Köszi előre is.
Szerk.: HDS HIM a neve pontosan
2021. január 5. 21:46:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124496
2021. január 3. 17:10: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Na majd mindjárt jön a válasz,hogy a rézpaszta nem jó az ate ellenzi,mert lecsöpöghet!Amúgy le is csöpög hő hatására,tehát nem mondnak hülyeséget!Én csak vékonyan kenem meg,nem nyomok rá a betétekre egy tubussal és akkor nem csöpög le .
a csúszkáknál nem volt gond a sima zsírral sem.Csak ha valaki pirosra izzítja a tárcsákat,mert akkor lehet ,hogy nem elég
Az alsó van nekem amire rá is van írva hogy fékmunkahengerre való. De mint írtam gondolom jó lehet a csúszkákra is.(csapokra)
A betétet rézpasztával kenem ahol kell.
Tudom!Van egy tubusom itt is meg otthon is.Azzal újítottam fel a féknyergeket,mint utóbb kiderült az amúgy tökéletesen működőket.De ez egy másik sztori
A csúszkákat meg amúgy az egész fékrendszert,tárcsákat,porvédőket egy évben 2x szét szedek és átnézem,megmozgatom őket.Az 5.-gennél volt,hogy többször is,találtam is repedést az egyik tárcsán.Szerencsére még időben.Az,hogy miért repedt el,az homály,mivel én csak új cuccokat használok,nem szabályoztatok fel semmit,ha már válla van,kuka.Nem baszok ilyeneken fillért.
Gyártás hibás lehetett...