4WS futóműállításra itt van jó tapasztalatom: http://telephely.akh.hu/site/gumihu_-_telephelyek/akh_megyeri
_ut
és rengeteg rossz. Régebben a Zengő Kispestnél értettek még hozzá, de ők már bezártak.
Szia!
Hivj fel, a szervizeknek lovese nincs rola. En be tudom allitani a 4wst. A 4g es az 5g nem egyforma mivel az 5gt nem lehet elol allitani csak ellenorizni. Futomuves is kellhet hozza.
De jarhatod a kalvariat, szinte biztos h nalam kotsz ki.
2014. december 29. 11:41:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #20656 2014. december 29. 00:17:15: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #20653
Tudja valaki, hogy a 4g és 5g 4WS beállításának folyamata egyforma-e? Találtam egy gyári szervizutasítást a neten, amit 5g-hez árult vki. anno ebay-en (angol, szerző: lowhondaprelude) de a tartalma/képek alapján inkább 4g-hez készülhetett.
A füzet szerint elég bonyolult procedúra. Ha szükség lenne rá, nem is tudom hirtelen hova vinném az autót. Gondolokoztam rajta, szabadidőmben lefordítom, legalább beljebb legyek, ha odaállítok vele egy szervizbe. Felesleges? Van szerviz ahol vágják (márka~, szaki, cartárs, bárki)?
A 2.2 motor nehezebb emiatt erosebb rugo van benne. Ha 2.0ba 2.2es rugot teszel akkor feljebb lesz par cm-el. A gatlo karakterisztikaja is kicsit mas ha jol tudom.
H22A-hoz van, nemtom stimmel-e rá, lehet nem. 5000 pénz ha jó rá és kell.
Megnéztem, a tömítés ugyan olyan való mindkét motorhoz, ebből kiindulva jó az f20-as motorra a h22 olajteknő.
Kedves kollégák!
A mai nappal lezárult egy korszak, majd 5 évet és 77.000 km-et töltöttünk együtt a Prelude-el, de elváltak útjaink... Szerencsére jó helyre került, a lelkére kötöttem az új tulajnak hogy vigyázzon rá és regisztráljon be ide!
Örülök hogy egy ilyen jó kis csapat tagja lehettem ez idő alatt, és sok embert ismerhettem meg közületek személyesen is. Továbbra is aktív figyelője maradok természetesen a topicnak mert a Prelude érzést nem felejti el az ember SOHA!
Sok balesetmentes kilómétert mindenkinek!
Üdv!
Tomi
Bocsánat, hogy ide de az adásvétel topicot nem minden prelude os kollega figyeli.
4G vagy 5G tükörbehajtó modult keresek. Kép1 Kép2
Akinek van kérem jelezze.
Köszönöm.
Egyik Civic gömbfeje is jó a lengőkarba, ki és be lehet préselni. Megpróbálok utána járni melyik, de ha kipréselteted a sajátod akkor bemész egy Bárdiba, válogatsz fél órát és rátalálsz.
Árak tekintetében a következőket tudtam meg:
Gyáriban nincs külön gömbfej, kompletten a csonkállványt kell megvenni ami valahol nettóban 140e környékén mozog/oldal..
A másik alternatíva, hogy utángyártott gömbfejet lehet rendelni Angliából, kb 12e párja néhány napos szállítási határidővel ebay-en és ha találsz egy műhelyt aki vállalja a cserét akkor meg lehet úszni ezzel a megoldással emberi áron.
2014. december 29. 11:38:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #20655
Meglett a gond, elég triviális volt... Egyszerűen le volt húzva a csatlakozó a lámpa foglalatáról . Valószínűleg valami fénycső volt beszerelve, mert a gyári csatinál rá lett kötve egy kéteres vezeték, ami egy 20cm után el volt vágva és vissza lett tömködve a kalaptartó alá, ezért nem láttuk, hogy az is mókolva volt. Szegény autó mindenhol tele van ilyen "meglepetésekkel", úgyhogy csókoltatom az előző gazdáját... Lassan ismét működőképes lesz benne minden, végre jó kezekbe került.
Köszi még egyszer a segítséget, hálából dobok egy képet (ami biztos volt már egy párszor...)
A zárat szedd ki és ott van egy lemezke ami egy kis görgőhöz ér hozzá amikor a zár kinyílik. Azt ellenőrizd és hajtogasd meg picit ha nem jó irányba áll vagy nem érintkezik. Ezen jól látni, bár nem Prelude zár de a lényeg ugyanaz.
Bár ha elöl jelzi, akkor működnie kellene... Kalaptartó alatt futó kábel nem sérült meg?
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy ennek a fajta Prelude-nak szokott-e gond lenni a csomagtartó világításával, vagy csak egyedi jelenségről lehet szó? Elöl jelzi, ha ki van nyitva a csomagtartó ajtaja, de az izzó foglalatánál nem mutat semmit a multi... Találkozott már valaki ilyen gonddal?
Sziasztok!
Elnézést, hogy ide írom, de az adás-vétel-ben alig vannak prelude-ök.
Szigorúan érdeklődés képpen, ha esetleg eladnám az autómat (4gen) akár friss vizsgával, akár kivonva alkatrésznek akkor az érdekelhet itt valakit. Árat nem ínék, mert tényleg nem adás-vétel topik, meg privátban is meg lehet beszélni. Egyébként alap lúd, de sok kiegészítő járna hozzá. Többek között digitális klíma (már benne), 4ws fele megvan és két zacskó új, dobozolt futómű és fék alkatrész.
Még egyszer elnézést h ide írtam, én sem tudom mit kezdjek most vele.
A családnak már kicsi és lejárt a vizsgája. Kódos a forgalmija (csak motor kód van benne ).
A motorban valóban 85 ezer km van az autóban 214800. A motort angliából hozattuk papírjaival és szakszerűen be lett rakva, majd átírásnál bepapírozva. Előtte idióták nem cserélték rendesen az olajat és főtengely csapágyas lett. Egyszerűbb volt motort cserélnem. Futóművet is felújítottam, a kormányt egyedire bőröztettem igényeim szerint. Az autó így hibátlan , csak így adom tovább.
Nevem kötelez és az eladott autóim referenciái. Eladás után idiótához kerül és széthajtja az már nem érdekel. Bár szeretné az ember,ha vigyáznának rá.
Egyébként telefonon elérhető vagyok bármi kérdés felmerülne.
Anno, amikor keresgéltem megnéztem egyszer. Akkor laspring árulta és 150-160E körül volt benne (akkor még a gyári motorral). Ez olyan 3 éve lehetett. Ő nagyon rendben tartotta, csak hát azóta volt 2-3 gazdája (amennyiről én tudok)
örömmel jelentem, hogy újabb Prelude érkezett az országba, nevezetesen egy 1983-as 1.8 EX. Első tulajtól vettem Ausztriából, 23 éve nem volt beindítva és 512 ezer (!) km-rel tette le a tulaj Tudom, ez így nem hangzik túl jól, de bármily hihetetlen, még soha nem volt törve, elöl-hátul full gyári, matricák, lámpák, illesztések a helyükön és le volt takarva a műszerfal, úgyhogy a belseje is abszolút fain, nincs fúrás, repedés a műszerfalon vagy a többi kárpiton, és az ülések is épek, leszámítva egy 10 mm-es szakadást a vezetőoldali műbőr részén. Ennél is fontosabb, hogy érthetetlen módon ép az alja, meg a küszöbök és a tornyok, sőt a sárvédőívek sincsenek teljesen rottyon, talán még cinnel is menthetők.
Mivel nem volt kulcsa, kikaptam a kesztyűtartó zárját, az Aranykulcsnál 10 perc alatt gyártottak új kulcsot hozzá. Betettem, elfordítottam, de nem volt gyújtás, csak indítózni volt hajlandó (előtte kapott új benyát természetesen). Nézem mi van, biztosítók a helyükön, minden ép, mi lehet a gubanc, gondoltam lekapom a gyújtáskapcsoló műanyagborítását, s akkor látom, el van törve a kormányzár (az előző tulaj engedte meg vmi traileresnek a kulcs hiánya miatt). Sajnos a roppanás magát az elektromos kapcsolót is eltörte, de nem estem kétségbe, leszedtem a kábeleket, összekötöttem őket és tádáám, már volt is gyújtás. Örültem is, de sajnos nem hangzott fel, amire úgy vártam: az üzemanyag-szivattyú. Csend és hullaszag, gondolom megölte a benya 91 óta. Jövő héten szétkapom, megnézem mi a bibi, aztán szerintem megcélzok egy lájtos OT-t, elméletileg minden adott, ha a blokk nem kuka. Megforog, úgyhogy túl nagy baj talán nincs, elvégre csak 512 ezret futott, fiatal még Hondához képest.
Érdekesség, hogy a bukólámpák motorjai is működnek, viszont az évek alatt az előre bukott lámpaegységek fém keretében megállt a víz, és úgy körberohadt, hogy mindként lámpa beesett a lökösbe. Ennek megfelelően két első lámpa kelleni fog hozzá, plusz be van törve a jobb hátsó, meg egy balos hátsó kis díszléc hiányzik még a fullos állapothoz. Ha valakinek vannak ilyen alkatrészei, szóljon!
Amúgy egy ideje nem volt időm ilyesmin pörögni, jó volt visszatérni a fórumra, s látni milyen szép autók vannak. Legmélyebb tiszteletem, üdv mindenkinek!
sziasztok
volt már erről szó? reális lehet? esetleg itteni a tulaj? 2.2 80e km
amit nem értek és gyanús egy cseppet,h minek kelletett átbőröztetni a kormányt és a válltógombot 80e km-l? az enyémben annó 216e km volt és semmi baja nem volt a kormánynak/ válltógombnak...
azért kérdem, mert vissza akarok térni a gyökerekhez és nagyon keresek egy ilyen "csodát", ilyen állapotban...