Köszi!
Bárdiban találtam klockerholmot, csak az is ilyen.
Valaki fórumtárs hirdetett nem rég itt ilyen "fél oldal"-t, állítása szerint "gyári" nem kivágott darab volt, de mivel nagyon messze voltunk egymástól és nem postázta így nem jött létre az ügylet...meg akkor azt hittem, hogy ha létezik ilyen, akkor lehet venni is.
Am van itt a fórumon akinek közel ennyit futott vti-je van, és még mindig nem szorul motorfelújításra?
Szerintem ez a motor rendszeres olajcserével (mai korszerű olajjal) és hidegen semmi gyilkolással bőven lemenne ennél többet is.
Lehet önkényesnek hangzik, de ha vissza tudnék utazni a 90-es évekbe (az autógyártás aranykorába, ahol még nem az első tulajnak gyártottak autót) és venni tudnék újan egy ilyet, azt úgy érzem nyugdíjas koromig nyugodtan használhatnám bontatlan állapotában, csak annyi dolgom lenne hogy odafigyeljek a rendszeres szervizre, olajcserére, úgy hogy közben vti-hez méltóan használnám, de csakis üzemi hőfokon, amikor már az olaj és a motor teljesen átmelegszik.
Látom a környezetemben, hogy még a szerelők, mérnökök, tribológiát tanult emberek is hogyan nyírják az autóikat (és másokét) hidegen. De nem úgy hidegen hogy amikor már víz(!) elérte az üzemit, hanem még a víz felmelegedése előtt
Múltkor félreálltam hugyozni az út mentén és egy FK8 nagyon elpörkölt az országúton közvetlenül mellettem, szerintem nagyon fasza hangja van.
Kívülről még a gyári FN2-nek is jó hangja van nagy fordulaton, hallatszik azért nagyon hogy nem egy sima 1.8
Gyárilag igen. De ezek az autók már 15 évesek lassan, szóval ha a beltere FL még nem biztos hogy az egész autó az is volt mikor kijött a gyárból. Sokan variáltak utólag, vagy kényszer miatt vagy ízlés miatt.
Én annyira keverem ezeket a dolgokat, mert nem jegyzem meg egyszerűen, de az ülés az az alap ülés, az biztos.
Az ajtóban lévő piros betét asszem a Millenium vagy mif'sz edition-ben volt, gondolom szerzett olyat és betette emberünk. szerk: közben írta grego, hogy az FL-ben is volt már, oké.
Az üléssorok közti különbséget nem látom, mert arról nincs kép...
szerk2: de akkor az ülés nem stimmel, mert az nem FL.
Tudna nekem valaki segíteni egy (FL) EP3 beltér mátrixxal?
Nekem nem áll össze a kép a piros/szürke betétek és kárpitok párosításánál. Ide értve az üléssorok közötti különbségeket is.
Pl. ez így volt?
Köszi előre is!
Amikor legutóbb találkoztunk (éppen megvettem Zsolti CTR-ét) akkor amikor elgurultál direkt hallgattuk a hangját az FK2-nek, mindkettőnk szerint teljesen megfelelő a hangja, pedig csak úriasan elgurultál vele. Nekem sem kéne több.
(a 10gent nem tudom, de majd hallgatom itt Ecseren, amikor elhajt a helyi fekete )
Hát ez ilyen. Amúgy élőben kintről hallgatva a 9 fen CTR-nek nagyon jó hangja van. Bent semmit nem hallasz belőle de kívülről nagyo jó, persze meg kellett várni hogy belemenjen olyan 10 ezer km. Sokan ledobták a gyári rendszert mert bent is hallani akarják, de szerintem teljesen felesleges. Aztán x idővel sokan vissza ir tértek a gyárira
A 10 gen CTR-é szerintem sokkal halkabb motyó lett.
Nálunk volt egy Q7 V6 vagy V8 dizel, azzal a tipikus mély V8-as hanggal. Nos az egész egy átbaszás, mert a normál kipufogónak semmi hangja, viszont a hátsó dob bal oldalára rá van hegesztve egy tartó amin egy doboz van egy 60-as csővel és fenn két kábel csatlakozik bele. És gázra hangosodik és változik a hangja mintha tényleg menő lenne.
Hát jó, de ha ennyi hangja van, akkor ennyi, akkor is ez a kipufogó hangja, mit írjon rá?
Nem azt írta ki, hogy "ezt hallgassátok MEKKORA kipuff hang már gecc"
Amúgy ha megfigyeled, mindegyik autónak igencsak sz*rul jön a videóban a kipufogó hangja, minden mást lehet hallani csak azt nem. Elmegy valami BMW suv (asszem) tuti V-mocis dögvész, annál hallani egyedül valami V hangot, de azt is igen sz*rul, pedig az biztosan jobban dörög a valóságban.
Nagyon elvesznek a mély hangok a mikrofon miatt és inkább az éleseket adja vissza így a videó.
Ezzel együtt tuti nincs sok hangja a Type-R-nek, (mint eddig a 9-10gennek sem alapból) de azért bent ülve ennél százszor több, az biztos
Tud nekem valaki abban segiteni, hogy megmondja az EK (6gen) Civicnek mekkora a 4db szerelt lengescsillapitoinak (2db elso 2db hatso rugoval egyutt) az osszsullya?
Nagyon megkoszonnem elore is...
Eddig se volt több hangja, nem tudom mi a meglepetés ebben....
Te is nagyon jól tudod mik a normák, így minden normán belül maradnak szériában (EURO5, decibel, f*szom-b*szom, ákom-bákom, stb. ) és nem mellesleg az is élvezheti az autót, aki a háta közepére nem kívánja a kipufogó hangot. (van ám ilyen is, bármily' hihetetlen)
Aztán aki meg akar neki ilyen-olyan hangot, az csinál neki, nem bonyolult. (ha erre az autóra futja, akkor biztos belefér egy vég vagy dob, aminek van hangja )
Ott van a Subaru STi pl.
Annak sincs lóf'sz hangja szériában (se a réginek, se az újnak) sehol a boxer "bubu" hangja. Ha elő akarod csalni, ott is elő kell utólag. És ettől az sem STi? Egy f'szt nem.
(csak hogy a turbósoknál maradjunk)
Ja, és hogy ne menjünk messze: (vagyis de) a 7gen CTR-nek vagy a 8-nak (amik még nem is turbósak) alapból mennyi hangjuk van? Közel semmi, elárulom. Az én EP3-mamon is Fujitsubo van fent, csak azért van némi hangja, de így is szerény, nem üvöltős, mert azt én sem szeretem.
Gyárilag azoknál is csak azért hallasz valamit, mert a motortér nincsen annyira szigetelve (főleg a 7gennél) és üvölt a fejedbe a motor. De kipufogó hang gyárilag ott is igencsak szerény