Na, ez a látvány, így mindenestül, nekem igencsak megdobogtatja a szívemet. Grat, f*sza kis garázs.
Ha jön az FK2, akkor is dobj fel képet, ha lehet plz, ja és ha lehet ennél kicsit nagyobbat.^^
Mert azért ez a korrekt látvány megérdemelné.
Félig off. Itt lett a helye. Mindene leàpolva ,kipolirozva ,mint az uj. Hétfötöl kivonva a forgalombol hatàroztalan idöre
Olyan jo érzés.
A màsik FN2-t valoszinüleg egy FK2 SE vàlt majd.
Grego leírt mindent, ja. Ezt a Budakalászt már nem először b*szom el Budafokra, bocsánat.
Én meg a névmemória, két külön fogalom.
Szóval, hogy én is leírjam helyesen az infót: Budakalászon minden pénteki napon, 18:00-tól ameddig éppen tart, egy kis Honda összeröffenés. M0-láson kifelé, tényleg a vége, Megyeri hídon átmész, utána ott van kapásból szembe az Auchan parkoló.
VAGY ha városból jössz és kerülöd a nullást, akkor Szentendrei úton jössz kifelé (11-es) és egyszer csak Auchan balra.
(Szentendréről jössz esetleg a 11-esen, akkor meg jobbra Auchan )
Ahogy bejössz a parkolóba a körforgalomból, onnan a parkoló jobb szélén (van ott egy kisebb, asszem kézi autómosó is) gyűlnek a Hondák, de tuti megtalálod
Errol a kis budafoki pentek esti lazulos Type R-es találkozorol lehet tobbet tudni?
Videki vagyok, de megfordulok olykor Budapesten, es szivessen csatlakoznek egyszer-egyszer...
Nekem is ugyanez volt a velemenyem. Marmint, hogy sterilizalt, de mocskos jo, azaz "KELL" Az, hogy felesleges az eleg relativ. Mondjuk en ezutan inkabb turbos autot epitenek, mint szivot
Azt hiszem nekem ez így PONT elég volt az anyósból, Lövey-t akkor kihagynám a jobb oldalról.
Nem mondom, hogy én magam mondjuk szintén a ringen nem próbálnám ki hasonlóképp (nyilván nem olyan szinten mint ő, (én sem tudok vezetni ) csak mondjuk a péntekinél erősebben) de azt csakis a kormány mögül, onnan viszont nagyon^^
Oszt még vezetni se tudok. Ha Lövey Ádám mellé ülsz be a Hringen, akkor a pénteki élményfaktort megszorozhatod még úgy 5-el. Konkrétan izomlázam lett a jobb kezemben a majrévasban kapaszkodástól.
Nem igazán tudtam eldönteni, hogy hova tegyem, a Pozitívba vagy ide, de inkább talán itt jobb lesz:
Szeretném leírni és megosztani Veletek a kis pénteki tapasztalásomat. Lentebb látható a szóban forgó rettenet (remélem nem b*sztam el a képet és tényleg ez Grego verdája) amiről főleg írok majd "pár" sort. Pár Ólom-nehéz sort, jah.
De előbb a kis budafoki Type R-es találkozóról pár sort.
Nem vagyok egy túlszocializált ember, így ilyesmin nem nagyon szoktam jelen lenni, de Gregoval előzetesen megbeszéltük (pontosabban megkértem) hogy kicsit avasson be a Hondás turbó létbe, magyarán vigyen kicsit az FK2-vel, hogy én, aki elég megrögzött szívó-imádó, érezhessem kicsit azt, hogy milyen a "másik oldal" egy TypeR-ben. Előzetesen máshol találkoztunk volna külön, de péntek délelőtt megdobott egy PM-mel, hogy lesz kb. 7 órától egy ilyen kis találkozó a budafoki Auchan parkolójában, lesz sok FN2, FK2, FK8, ha odamegyek az EP3-mal, akkor megejtjük a dolgot.
Mentem is, naná, megbámulhatok pár jó kis Hondát és még visznek is eggyel biztosan, gyorsba megoldottam, hogy jó legyen az nekem, tudjak menni.
Na, az egyetlen EP3 voltam, volt pár EP Civic rajtam kívül, de Type R csak én. Nem számítottam annyira rá, de volt nézelődés az én kocsim körül is, mondhatni elég sokan kíváncsiak voltak rá, megkérdezték, hogy beülhetnek-e, stb.
Itt külön megjegyezném, hogy a Hondás nép alapvetően jól neveltnek és tisztelettudónak bizonyult. Az a baj, hogy engem a pozitív efféle tapasztalások már minden esetben meglepnek. (Ez kisebb részben az én saját "bajom", nagyobb részben viszont tényleg a negatív élettapasztalat okozza sajnos)
De a lényeg, hogy legyen az nálam jóval fiatalabb vagy nálam idősebb, egytől-egyig MINDENKI megkérdezte, hogy beülhet-e az autóba, még akkor is, ha előtte hallotta, hogy mondtam a többieknek, tényleg lazán, hogy üljenek be nyugodtan, "szolgáljátok ki magatokat" tőlem megszokott hülyéskedéssel, na akkor IS megkérdezték 2 mp-cel utána is, hogy beülhetek-e és csak azután ült be bárki. Már én éreztem magam kicsit zavarban és ismételgettem, hogy "Persze-persze, nyugodtan!"
Na most persze, nálam is ez alap dolog, de más tudni, mint tapasztalni ezt, pláne így "tömegesen", szóval ez, ha hülyén hangzik is, de egy amolyan kisebb "Van még Élet a Földön" pillanat volt nálam.
Na de b*zmeg, a lényeg, a turbós FK2 CTR érzés:
Előre lekötöttem, hogy vezetni kizárt, hogy vezessem (gondolom grego ezzel a legnagyobb mélységekig egyetértett, bár nem mondta konkrétan) 1. hogy 10milliós MÍNUSZBAN vagyok jelenleg, nemhogy annyit bárki a kezembe adjon,( ) 2. hogy tényleg alapból nem szeretem vezetni más autóját, öcsémmel is csak akkor vezetjük egymás verdáját, ha minden kötél szakad és tényleg nincsen más megoldás.
Meg különben is, az érzésre voltam kíváncsi egy szívóhoz képest és azt a saját autóját jobban ismerő nem kicsit jobban tudja prezentálni nálam, aki még életében ezelőtt SOHA nem ült turbós benzines autóban, de tényleg egyben sem. (TD-ben is csak egyben és abban is csak párszor)
Szóval anyósba be, megkaptam a jelet, felszállunk, okké-zsoké.
Ezelőtt Ecseren beültettek egy FK8-ba, na abba simán és kényelmesen beülsz, az ülések szélesebbek, fotelesebbek PLUSZ a combnak full ki van hagyva a hely, így kényelmesen be és ki lehet fordulni belőle.
Na, az FK2-nél NEM ez a helyzet, ott ha ugyanezt megpróbálod, akkor azon kapod magad, hogy egy vaslemez érzésű valami állt a seggedbe, mert nagyon nincsen kihagyva semmi a combnak, ráfordulást felejtsd el, itt csak az ülés falai közé és egyben fölé emeled szépen a seggedet és beleereszkedsz a két fal közé, mint a Millenium Falcon landolásnál. Ezután az én közel 100 kilós (95) seggemet úgy beszorította az ülés, mint egy satu. A továbbiakban biztosnak láttam, hogy nézelődni biztosan csak fejfordítással fogok, a többi esélytelen számomra.
Na, elindultunk vagyis inkább kilendültünk a parkolóból, be a körforgalomba, ott lámpánál megáll, vár, hogy a nullásra mehessünk.
Itt már gyanús lett, hogy a futómű nem lett félretervezve.... Az a röpke 15év, ami az én EP3-mam és ennek a verdának a megjelenése között telt el, (2001 és 2016) na azt a japánok nem csak szotyizással töltötték.
Na, zöld lett, nekiindultunk. Itt rögtön megtámadott a sterilitás érzése, amit először akkor éreztem meg, amikor először próbáltam ki egy UFO Civic-et. Utóbbi az EP-hez képest sokkal több ingert nyelt el, rejtett el, megvolt az, sőt, csak hozzád nem jutott el, nem adta át az ingereket úgy.
Itt is ezt éreztem, mert felgyorsultunk hipp-hopp, mentünk 130-160-nal, de kis költői túlzással olyan volt mintha parkoltunk volna. A VTEC és a turbó tökéletes összhangban egészítik ki egymást, együtt élnek harmóniában. Ez k*rva jó dolog, a tökéletes működés megtestesítője, de ez megint csak ad egy adag sterilitást az érzésnek. Szívóval fele annyit se mész sebességre, de az élmény és érzés a duplája.
Viszont mind a kettő átb*sz.
A szívó azért mert azt hiszed gyorsan mész, mert nagyobb az élmény, az FK2 meg azért mert VALÓBAN gyorsan mész már rég, de NEM érzed.
Amit viszont rögtön megéreztem, az a kocsi/futómű oldaltartása, feszessége. Az első kisebb kormányrángatásnál (ami azt a célt szolgálta, hogy prezentálja is ezt) azt hittem kitörik a nyakam, mert nem készültem fel rá. A +R mód nélkül is törhetőek nyakak ily módon (az anyósülés az FK2-ben új értelmezést és gyakorlati hasznot is kapott ezáltal, lévén sokak valóban szívesen eltörnék néha kedves anyósuk nyakát, nos itt lehetőséget kaphatnak rá ) de ott még van némi belengés és csillapítás (k*rva minimális, de nyomokban fellelhető...) na de aztán +R módban zéró. A verda kormányrángatásnál csak oldalra mozog és rángatja utasait is magával az x tengely vonalában, durva. Imádom az EP3 futóművét, mert tényleg k*rvajó és imádom, de ha ehhez kellene hasonlítanom, akkor FK2 egy sínpályára lemágnesezett valami, az EP3 meg bíró p*csájában lóf*sz.
Na szóval mentünk, mendegéltünk az M0-láson, felgyorsultunk 200 fölé is egy időre, de érzésre kb. olyan volt mintha max. 130-140-nel haladnánk. Kiemelném azért, hogy ez nem csak azt mutatta meg nekem, hogy mennyire steril a haladás az autóval, hanem azt is megmutatta tisztán számomra, hogy mennyire kib*szott jó is egyben az egész autó, mivel a nagy sebességet ennyire zokszó nélkül, nyugalommal és stabilitással lekezelni, na ahhoz azért kell egy futómű/ összkonstrukció is, ami ezt így lazán tudja szinte semmibe venni.
Elértünk az M3-mas utáni lehajtóhoz, ami asszem a Rákospalotai, ezt én is gyakran használom, mivel itt jövök le én is, ha a Pólusba jövök Ecserről, így a kanyarokat meg a körforgalmakat is jól ismerem. Na szóval, itt indult az, amire ezt az autót tervezték, amire szánták. A kihajtó végén szó szerint kibaszódtunk jobbra egy 90fokos kanyarral (most szándékosan nincsen csillag ) szerencsére már messziről lehet itt látni, hogy balról jönnek-e, na nem jöttek, grego barátunk meg ezt ki is használta ahogy lehetett. Nem tudom, hogy pontosan mennyivel vettük be a kanyart (kanyarodtunk ki lendületből) de azt még a kormányfordítás előtt azonnal megállapítottam magamban, ha itt így az EP3-mal esek be ennyivel, na akkor nemhogy átcsúszok a szembejövőbe, hanem inkább BEcsúszok szépen az út másik oldalán lévő árokba.....
Mondanom se kell, az FK2-vel majdhogynem gumicsikkanás nélkül abszolváltuk a műveletet, a 235-ös gumik tették a dolgukat, a futóműről, sperről meg miegymásról nem is beszélve. Na, itt megfogalmazódott bennem az Ultimate bazdmeg érzése és ez onnantól kb. állandósodott is, mert ugyan körültekintően, meg nem úgy előzve hogy nem látok semmit, mégis előzök a Ferrarival offtopic-os módra közlekedtünk, de legyen annyi elég, hogy kaptam némi ízelítőt abból, amire ez az autó való és ahol ő is elveszíti a sterilitását, de durván és megmutatja az embernek, hogy mi az a törődés. És pofádba vágja az eddig ügyesen "elrejtett" ÉLMÉNYT.
És rájössz, hogy nem is rejtette azt, hanem törvényszerűen el kellett annak rejtve lennie azért, hogy amikor valóban tennie kell a dolgát, azt meg is tehesse. És ilyenkor színtisztán kijön minden különbség, az élmény is a lóerővel arányos lesz, amit éreztél 200 lóerőn, ugyanazt érzed arányaiban csak 300lóerő felett, de a technikai különbségnek és fejlettségnek köszönhetően nem másfélszeres az élményfaktor, hanem 2-3-szorosa inkább.
Röviden beszarsz olyan jó.
Mindjárt elfelejted, hogy milyen nehezen ültél be, hogy beszorultál az ülésbe, inkább hálát adsz, hogy így van, mivel ellenkező esetben már rég befejelted volna az ablaküveget a halántékoddal (főleg hogy kormány sincs előtted, amibe relatív kapaszkodhatnál) és k*rvamód fájna a kicsi fejed. Így meg csak a pupillád tágul (fékezésnél még a szemgolyód is mivel a fékhatás sem éppen egy Barkas-é....) meg a szerveid lengenek ki a testedben, de azt még kibírod, nem annyira már mint huszonévesen, de kibírod 39 évesen is.
Aztán kiszállsz, örülsz. Még beszélgetsz egy kicsit. Sokkot kaptál. Jó értelemben persze, de sokkot kaptál.
Hazafelé mész a szívóval és érzed a különbséget. Nagyon érzed. De azt is érzed, hogy mennyire jó ez is, mennyire hiányozna, ha nem lenne.
Azt is megállapítod, hogy ennyire közútra felesleges autóban még nem ültél, mint az FK2. Kurva sok. Feleslegesen sok, minek?
"Ne vegyél." (Grego is ezt mondta) Nincs értelme.
Teljes tudatában vagy, hogy hülyeség.
De akarod. Kell neked. Akarsz ilyet. Egyszer.
Mert kevesebb találó két szó van, amit akkor olvashatsz, ha felnyitod a motorháztetőt: Earth Dreams
Ezt neked. Earth Dreams.
Hát az.
Hogy b*szná meg, aki kitalálta.
Nagy köszönet Gregonak , hogy megmutatta, vitt vele, nem hagyott bennem sok kételyt a verdát illetően, igazán jó élmény volt meg az egész kis tali is, péntekenként valszeg, ha időm engedi el-el fogok ugrani erre a kis rendszeres összeröffenésre, péntek este jó kis hét utáni lelazulás ez, asszem relatív rendszeresítem magam is.
Az EP3 hirdetést meg le is veszem, kell az még nekem egy ideig, azt hiszem.
Mondasz valamit......
Viszont az a lényeg, hogy TUTI NEM is fogják, mert nem lehet. ( )
Na nem mintha tényleg olyan rohadtul akartam volna vontatni vele, de egyszer gondoltam rá, hogy behúzom a Honda fűnyíró traktorunkat Kiskunlacházára poénból, de tuti nem fogom akkor!
Na, ezzel kapcsolatban viszont tényleg van egy kis "story"-m. Amikor megvettem életem legelső EP3-mát, akkor a forgalmiban annak 5 személy volt feltüntetve. Nem is lepett meg, mivel 5ajtósom volt előtte vagy 10 évig, gondoltam a CTR is annyi, nem volt számomra meglepi vagy szokatlan.
A meglepi akkor jött, amikor megvettem a másodikat, annak a forgalmijában meg 4 személy volt. Mondom WTF, biztos elb*szták.
Na, akkor derült ki, hogy az elsőnél volt elb*szva, mert tényleg 4 személyes a 7gen CTR hivatalosan.
Én meg, igaz egyetlen-egy alkalommal, de bepakoltam az első CTR-embe 5 embert (velem együtt persze) mint a szél.
Ha tudtam volna, hogy valójában csak 4 személyes, akkor nem csinálom, de mondjuk ha a rendőr esetleg megállít és ESETLEG rákérdezett volna a dologra, akkor a forgalmimmal tudtam volna igazolni magamat, annak ellenére, hogy sz*rul volt beírva, de nem hinném, hogy a rendőr azt tudta volna, arról nem beszélve, hogy ÉN sem tudtam akkor még......
Ha neked volt 5 személyes VTi-d, akkor lehet, hogy ugyanezen okból volt csak.
A plakettet rögtön elhittem neked, hogy úgy van, azt meg se néztem, (pont te ne tudnád jól ) de egyből lementem az autóhoz és megnéztem a forgalmit, de azt is csak azért, hogy HÁTHA elb*szták és belekerült valami adat, de ott se semmi adat a vontatási résznél, úgyhogy nem b*szták el sajna. (bár nem sokat számított volna az sem, ha esetleg mégis.... )
azért objektíven nézve sztem van...
pl. ha az itr-el hasonlítom össze (ami nekem még "érintetlen") mai szemmel sokkal látványosabb a különbség...
de pl. az accord esetében is láthatóan jobb az illesztések minősége...
ez persze nem azt jelenti, hogy egyforma mindenhol...
inkább kiegyensúlyozottnak mondanám...