Peugeot, állandó motorhiba. A központi elektronikával nincs kommunikáció és a középső kijelző sem működik. A középső kijelző mögött van a központ elektronika csati szét össze és működik
Szerintem szerencséd is van, mert Neked több év után jelentkezett elektronikával kapcsolatban hibád. Hidd el nem kimondottan típusra és márkára vezethető vissza.
Munkámból kifolyólag tudnék mondani pár Skoda, WV, BMW, AUDI, Rover, PSA konszern, Merci típust ahol labormérésekkel bizonyítottan nem gyártási, hanemtervezési hibás elektronika van beépítve az autókba.
pl. Audi Q6 hátsó LED-es lámpáihoz tartozó elektronika, BMW tükör behajtó elektronika nagy melegben lehet nem reagál, Renault gyártmányok holttér figyelmeztető LED a tükörben nem megfelelő alapanyagból van (oxidálódik - nem a nedvességtő hanem a műanyag ház miatt - és tönkremegy a LED); kormányszervó elektronika software hibás, stb…
Bosszantó dolgok, és többségével otthon nem is tudsz mit kezdeni, vagy nem is tudsz róla mert nem látod, mint pl. Range Rover EVOQUE hátsó LED-es index hidegben lehet nem működik, és hiába van CAN-en monitorozva nincs visszajelzést a hibáról.
Köszi a tippet!Úgy is ki akartam szedni a vészvillogó gombját jövőhéten otthon.Túlságosan világít mióta kicseréltem benne az izzót
Az a bosszantó,hogy mindig van valami ilyen f@szság.Lassan az egész kocsit szétszedtem és össszeraktam!Motort kivéve.
Sok autónál mindig forog a kuplung és a kompresszor belsejében forgatják el a tárcsát a kívánt hűtésnek megfelelően. A gáz meg olyan 10%/év mennyiségben csökken. Az UV-s általában akkor ér valamit ha tényleg látható a lyuk, de legtöbbször nagyobb a siker ha nitrogén hidrogén keverékkel nyomatják meg a rendszert és ehhez tartozó keresőt használnak ami csipog ha talál hidrogént. Vagy ha ilyen nincs akkor nitrogénnel és jó 15bar-ig feltölteni majd figyelni hogy fogy-e a rendszerből. De ha van még benne klímagáz akkor úgysem fognak lyukat találni, ilyenkor elég feltölteni, és megjegyezni a töltés időpontját hogy tudd amikor megint nem megy akkor mennyi idő telt el a töltés óta. És ebből lehet következtetni hogy természetes fogyás vagy lyuk.
Nézegettem közben a youtubot... A kompresszor kuplung bekapcsol (forog) tehát gondolom így a biztosíték is rendben van (USÁ-ban mindenkinek az száll el) Marad a kevés gáz. Viszont az is gáz - mert akkor az meg ki tud szivárogni valahol... Elviszem egy ilyen UV jelzőfestékes klímagáz töltésre. (köszi a válaszokat!)
Nekem ugyan ez a gondom az SE vel, a múltkori nagyon szép volt, de 32000 chf kurva sok volt érte.
Bár én azt tudom előbb lesz Fk2 m mint fk8 am. De ez már csak ízlés kérdése .
Igazából egy fk2 SE tetszene, de közel 30.000 chf. Egy fk8 kevés km-rel 33-35.000 chf. Ha az SE csak 22-23.000 chf lenne akkor sima ügy, de így hogy pár ezressel többért már 10 .gen van, hát inkább az a logikusabb választás.