Ha 10 éve volt cserélve... én tuti komplett cserélnék mindent, jobb minőségű utángyártottból.
Kedvezménnyel nem egy ökör összeg. Aisin pumpa, GMB görgők, Mitsuboshi szíjak voltak nálam a favorit, de volt Gates szett is, meg gyári is. Mindegyik tökéletes volt. Off autóban meg Conti szíj van, semmi baja.
100e/5 év. A cserét úgy döntsd el hogy mennyit akarsz rá költeni, a gyári előírás szerint csak szíjat kell cserélni a feszítő csak ha szar a vízpumpát meg ha ereszt. De legtöbbször egyszerre cserélnek mindent, megspórolsz 2 vezérléscserét. Szóval te döntöd el hogy mi legyen. Én volt hogy csak szíjat cseréltem aztán 1 évvel később meg újra szétszedtem és cseréltem a vízpumpát is mert közben elkezdett folyni.
Helló!
Csak 63 ezer km van benne, de idén 10 éves már a vezérlés az ESi-nkben, anno gyári szíj, aisin vízpumpa, GMB görgő ment bele. A gyári előírás szerint a szíjcsere intervalluma (tudomásom szerint) 144e km vagy 6 év, az időtartam alapján nyilván nagyon cserélni illene már. Vízpumpára, hosszbordás szíjakra csak ellenőrzést ír, nincs előírt csereintervallum. Hajlok rá, hogy lecseréltessem a relatíve kevés km ellenére a szíjakat (gondolom öregszik, mint minden műanyag, gumi alkatrész), maga a szíj feszítővel nem is egy nagy összeg, szerintetek cserélessem megint kompletten, vízpumpával együtt?
Az alacsony futás miatt nem tennék bele gyárit, minőségi ugy. megteszi szerintem. Conti szíjkészlet, aisin pumpa szerintetek egy jó kombó lehet? Tudtok ajánlani esetleg a dél-budai környéken szerelőt, aki korrektül megcsinálja nekem?
köszi
Sziasztok!
Lenne itt olyan fórumos akivel tudnék beszélni központiról hengerenkéntire swappal kapcsolatban? Akár privátban is.
Konkrétan 4gen Civic D15B2-D16A6.
Köszönöm!
Enyém sose látott havat meg semmi ilyesmit, de nekem is kiült rá a mosáskor beszivárgó mosószeres víz permetből a mosószer pár helyen. Ott a helyén nekiestem nagynyomásúval és tökre eltűnt és szépen ki is szárad feketére.
ma raertem, igy kipucolgattam a motorteret.
mi lehet az a feher cucc vegig a szigetelesen, ami a kep tetejne latszik.
hasonlint a kicsapodott aksi izere, de ez vegig van, sok helyen a szigetelesen.
Nem szeretnék fölösleges köröket futni így gondoltam azért megkérdem hátha találkozott már valaki ezzel a problémával.
Adott egy 6g. Előjött egy olyan jelenség, hogy minden előjel nélkül egyszer csak a gázpedál kicsi lenyomására nem reagál. Ez pedálon mérve 1cm lehet. Ha ezen túlment akkor meg ugrik egyet. Ugyan ez visszafelé. Ha finoman csökkentem a gázállást az utolsó 1-2cm-nél mintha elvágták volna. De van hogy kis gázállás mellett is megy rendesen és egyszer csak mintha elvágták volna teljesen az autó lassul. Van hogy fél órán keresztül semmi aztán meg előjön megint. Városban a rossz mert azon kívül tempót tartva nem jelentkezik nagyobb gázálláson. meg váltások után kellemetlen hogy semmi aztán meg rúg egyet.
Első ötletem a TPS lenne de mivel nincs itthon másik így nem szeretnék fölöslegesen összevásárolni mindent!
TPS-t leszedtem megnéztem, újra kalibráltam de semmi változás.
Nekem egy Makita DTW1002Z van már az 5. éve. Nem igazán volt olyan amit nem tudott volna leszedni hozzá való fejjel. Inkább szakadtak, törtek a dolgok. Hátránya, hogy elég nagydarab így szűkösebb helyre nem tudod használni.
Talán az egyik fontos dolog amit észben tarts, nem elég az ütvecsavarozó, mert a hagyományos krova fej 1/2" oldalát szétveri és utána a nagy holtjáték miatt a nyomaték töredéke fog átmenni.
Itt elég hatékonynak tűnik a sima racsnis fejekkel.Ha jól tudom nemigazán jó hozzá.
Nálam a légkulcs az ami 360-at tud...elvileg,de ugyanazt produkálta amit a a haver parksidja,hiába toltam fel 10 bar-ra a nyomást.
Most azon agyalok,hogy bevásárlok az akkus termékcsaládból ezt azt szerszámot,mielőtt azoknak az ára is felkúszik.Akkor is ha most épp nincs rá szükségem.
Vedd meg az 1550-est. Azzal le tudod szedni a kerékcsavarokat de egy jobban meghúzott féltengelyanya már kifog rajta. A levegős hazet ami csak 850-et tud viszont simán leszedi. Amúgy nálunk Milwaukee van kerékcseréhez jó meg ha nincs levegő a közelben, viszont jóval nehezebb mint a levegős változat.
(a kép illusztráció,haverét kipróbáltam...a gyereknek játszani jó kategória,ciki volt,hogy nem szedte le azt a kerékcsavart amit kézzel simán kicsavartam ) Az meg még inkább,hogy az 1x használt gépben megdöglött az aksi 5/3 cella.
érdemes a legerősebbet választani?Esetemben az aeg 1550nm max 2100Nm-eset vagy elég az ami 270/360/500 Nm-t tud?
Ezek szerint rutinos vagy a témában, a kormányon lévő szürke műanyagot kormány leszedés nélkül ki lehet szedni a vezérlőkkel, lufi eltávolítás után? Le szeretnèm fújni, kicsit kopott.
Mert minden youtube videoban úgy kezdi hogy kösd le az aksit, várj 20percet, akkor inkativálja és nem kell leereszteni a lufit.
Akkor simán visszakötöm az aksit és mehet rá a gyújtás?
Jazz 2009 az alany, a kormányon cseréltem emblémát ezért kivettem a közepét lufival együtt, elkövettem azt a hibát, h az aksit előtte nem kötöttem le.
El fog durranni a lufim?
Most visszaraktam és még gyujtás előtt lekötöttem az aksit utólag, gondoltam várok most 30percet aztán megpróbálom gyújtásra rakni
Ep fogja lőni nekem?
A Novopolma meg is küldte a csapágyakat. A jegyzőkönyv kedvéért leírom, hogy a nyugvó tökéletes, a hajtókar csapágyakból meg le kell szedni oldalanként 0,95mm-t, de minden másban ua, mint a gyári (kivéve persze a méretlépcsőket, és így bukom a tökéletes hézagokat). Ez így 18khuf, de mégsem 172k huf+áfa, mint a gyári. Küldöm is a dugattyúsnak, majd ő szépen beleforgácsolja a hajtókarokba. Stay tuned és közben mondogassuk; D14Z6 egy jó motor.
2021. május 14. 07:43:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124591
2021. február 12. 15:23: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Ha nem akarok bontott motort, a következő a lehetőség:
Dugattyú: http://dugattyugyartas.hu/, kb 96-120e ft, a gyári minta alapján öntenek új dugókat csapszeggel, gyűrűvel (egész jó)
Csapágyak: http://www.novopolma.hu 45x20 a nyugvó 8e ft, hajtórúd 40x15,4 nem kapható, ezért egy 40x17,5-ből (10e ft) kell gépműhelyben kialakítani, axiál csapágy nem kapható
Gépműhely: Makrai, hengerfúrás nem tudom mennyiért, a Szendreit kerülni kell
2021. február 12. 15:19:15: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124528
Évekig szembejöttek ilyen motorok Honda face csoportokban itthon 40-50 körül mentek papírral, magánszemélytől. Nyilván bontóban 2x annyi mert ők fele annyiért veszik mint amennyiért tovább adják.
Már beszéltem velük, jártam is náluk pár napja, nagyon segítőkészek. Hatalmas raktár, tele mindenféle alkatrésszel.
A dugattyú méretei követik a többi D-s dugattyúét (lásd lentebb), de a tető nálam enyhén púpos zsebek nélkül.
Ami nekik van mind homorú és szelepzsebes, amúgy egyéb méretek megegyeznek. Ezt beszerelve (nem számoltam vagy mértem még meg) de a 10,4:1 CR-ből csinálnék kb 9,1-9,5:1-eset, ami rossz.
Ha homorú dugó megy bele, akkor lejjebb kell munkálni a blokkból és a hengerfejből összesen 1-1,5 mm-t, de előtte meg kell mérnem a szelep dugó távolságot teljes benyitáskor, h ez egyáltalán lehetséges-e.
Szóval a PLA-GO méretek:
A névleges átmérő: 75mm
A kompressziómagasság: 29,5mm (csapszeg közepe, domborulat teteje között mérve)
Csapszegátmérő: 19mm
Teljes magasság: 48mm
A domborulat magassága kb 1,5mm
A gyűrűk vastagsága 1mm 1,2mm 2mm
2021. február 11. 10:00:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124527 2021. február 10. 16:45:05: megválaszolva grego + által,
→ #182346
2021. február 10. 13:28: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Beszéld meg az importtuninggal hogy ha nem jó akkor vissza tudod-e küldeni a dugattyúkat, meg a gyűrűket. A csapszeg ugyanaz tehát össze tudod rakni a régi hajtókarral a gyűrűk ugyanazok, egyedül a dugattyú magassága lehet kérdéses de sehol sem találtam méretet róla. De ha megjön az új akkor megméritek és látod hogy ok vagy sem.
2021. február 10. 13:25:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #182343