HONDA fórum
2024. október 5. szombat, 18:37,  Aurel Legújabb regisztráltunk: Roninman 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2690 | 2689 | 2688 | 2687 | 2686 | 2685 | 2684 | 2683 | 2682 | 2681 | 2680 | 2679 | 2678 | 2677 | 2676 | 2675 | 2674 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#138994 Biopon +  2021. augusztus 29. 19:37:13 re: #138993 (FixGab + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Úgy látom a felnik csak megvannak még
2021. augusztus 30. 13:03:45: megválaszolva FixGab +  által, → #138995 

#138993 FixGab +  2021. augusztus 29. 13:40:11    ‹›   →  ↑  +8 | rejt
Ma még kapott egy réteg waxot, meg egy beltér takarítást [SMIL:/mosoly.gif]


2021. augusztus 29. 19:37:13: megválaszolva Biopon +  által, → #138994 

#138992 FixGab +  2021. augusztus 28. 21:20:53    ‹›  +8 | rejt
Számszerűsítettem az Accord vezérléscsere projektet, hátha valakinek érdekes lehet. Megadtam az akkori árakat és forrásokat, de ez azóta változhatott. A kiszállítás többnyire ingyen volt, de párezer forint azért ebből is összejött a végére. A cserét úgy csináltam, hogy a motort kiszedtem a helyéről, így volt pár olyan költségem, amit a nőgyógyász kézügyességgel rendelkező társak elengedhetnek (például váltóolaj, szimmering a wandlerhez), illetve akadtak olyan dolgok is, amiket „ha már ennyire szét van szedve és hozzáférek” alapon kicseréltem, hogy a későbbiekben ne legyen vele szívás, meg persze összevontam az aktuális időszaki szervizzel is.

A folyamatokat nagyon jól végig viszi a gyári szerelési útmutató, ezért én mindenképpen ajánlom, hogy ha valaki ilyesmibe vág, szerezze be előtte, én utólag nem tudnám kellő részletességgel feleleveníteni. Ha jól emlékszem, én az emanualon keresztül jutottam hozzá, de kb egy-két oldallal visszább be is van linkelve. Nekem egy bakim volt közben, ezt szerencsére időben észrevettem: a főtengelyre nem toltam be teljesen a fogaskereket először, nem pattant a helyére, de átforgatásnál kibukott a dolog. Nagyon amatőr hiba, de benne volt a pakliban, mindent kétszer ellenőriztem, így nem lett gebasz.

A szereléshez nem kell vezérlésrögzítő, mert nagyon praktikusan van kialakítva minden, célszerszámok közül egy hosszbordásszíj feszítőgörgő lazítót használtam, gömbfej kinyomót, illetve egy főtengely szíjtárcsa lefogatót. Utóbbi erősen ajánlott, mert kb. kétméteres erőkar kellett a lazításhoz. Volt kölcsön zsiráfom, vettem hozzá balanszírozót és egy motorforgatót, a kettőre együtt kb. 30 ezer forintot költöttem (áfa nélkül). Ha a féltengelycsukló porvédő is cserére szorul, akkor ahhoz is meg kell venni a célszerszámokat. Nekem a feszítős-hajtogatós nem jött be, inkább a CLIC-R-re szavaznék.

A be nem tervezett alkatrészek nálam a stab.pálcák, féltengely gumiharangok voltak, de érdemes készülni VTEC szelep tömítésekkel, leömlő tömítéssel, mert kiszedve sokkal egyszerűbb cserélni. Emellett volt pár olyan alkatrész is, ami az én kocsimon megadta magát, például a szelepfedélre illeszkedő kartergázcső már viseltes volt, rendeltem újat, az alsó fém vákuumcső kezdett korrodálni, a gumi szívócső megrepedt, és csak szétszedésnél derült ki. Volt még pár apróság (bilincsek leginkább), amik kezdenek korrodálni, műszakilag rendben vannak, esztétikai szempontból nekem már szúrja a szemem, de több, mint egy hónap a szállítási ideje, ezért végül nem rendeltem meg.

A bruttó ráfordított idő nálam nagyon sok volt, de ebben közrejátszott az, hogy már nem ott élek, ahol szerelek, nagyon limitált a szabadidőm, és elég sokat elvett az időközben felbukkanó újabb cserélendő alkatrészek begyűjtése különböző helyekről, kijárkálás, átöltözés, szerelés után kimosakodás, ismét átöltözés, visszaút stb. A tényleges szereléssel eltöltött idő alapján szerintem nagy rutin nélkül is belefér egy hosszúhétvégébe, ha valakinek minden alkatrész és szerszám rendelkezésére áll. Nekivágnék másodjára is, de csak úgy, ha sokkal több időm van. Vagy ha egy K24-et kéne beswappolni. :D

A kiadások:
Vezérműlánc készlet (FAI TCK189NG, 55.542 Ft, eBay)
Vezérműházfedélben lévő tömítések (Ajusa, 77005400, 3.865 Ft, Kovács Autó)
(Főtengely szimmeringből vettem külön Reinzet, 81-40028-00, 4.794 Ft, Kovács Autó)
Hosszbordásszíj (Gates 7PK1760, 7.671 Ft, Kovács Autó)
Hosszbordásszíj feszítőegység (INA 534 0261, 24.958 Ft, Kovács Autó)
Első stabilizátorpálcák (Nipparts J4974024, J4964024, 2.839 Ft, Kovács Autó)
Olajteknő (Polcar, 3833MO-1, 8.220 Ft, Kovács Autó)
Wandlernél lévő tömítés (ha forgatóra szeretnéd tenni a motort, és automata váltós, összeszerelés előtt le kell cserélni) (gyári Honda, 91302-P7A-003, kb. 1.700 Ft)
Automata váltó olaj (4 l, gyári Honda, 34.892 Ft, Zsemito/Kovács Autó)
Motorolaj (Motul 8100 X-Cess 5W40, 10.210 Ft, Kovács Autó)
Hűtőfolyadék (5+1 l, gyári Honda, 12.018 Ft, Zsemito)
O-gyűrű a hűtővízcső gyorscsatlakozójához (gyári Honda, 19507-RAA-A01, 1.698 Ft)
Olajszűrő (Hengst H97W05, 1.345 Ft, Kovács Autó)
Pollenszűrő (MANN FP 2358, 7.094 Ft, Kovács Autó)
Levegőszűrő (MANN C 3434, 4.183 Ft, Kovács Autó)
Tömítőpaszta az olajteknőhöz és vezérlésfedélhez (Reinz 70-31414-10, 1.899 Ft, Kovács Autó)
VTEC szelep tömítések (Elring 651.300, 652.440, 4.246 Ft, Kovács Autó)
Leömlő tömítés (Corteco 460129, 3.077 Ft, Kovács Autó)
Kartergázcső (gyári Honda, 17153-RAA-A00, vagy A01, 5.390 Ft)
Gumi szívócső (gyári Honda, 06172-RBA-305, kb. 26.000 Ft)
Váltótartó bak (Febest HM-063, 10.869 Ft, Autodoc – manuálisé más!)
Vákuumcső (gyári Honda, 50942-SEA-E00, 4.605 Ft)
Üzemanyagszűrőt (kombihoz 15010-SED-003, anno 12.198 Ft, most 26.536 Ft) én nem sokkal előtte cseréltem, ahogyan az automataváltó-szűrőt (Nipparts N1364000, 5.988 Ft) is, így ezekhez most nem nyúltam.

Mindent összevetve nekem kb 240.000 Ft-ban álltak meg az alkatrészek, de ez lehet ettől kevesebb, vagy több is, váltó típusától és komplikációktól függően.

#138989 integra_type_r 0  2021. augusztus 28. 08:23:44    ‹›  +5 | rejt


#138988 White +  2021. augusztus 26. 23:01:36 re: #138984 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Láttad volna a kárpitot, ahogy ugyanígy mosta... [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

#138987 zolynet +  2021. augusztus 26. 14:59:40 re: #138984 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +3 | rejt
De, látszik is, az aksi negatívja leszedve, csomagolva, pozitív csak csomagolva.
Nem lett áztatva, generátorra sem köpettük, ez a lényeg, nem szoktam így kimosni, ez a kocsi most volt először.
Ja és utána ki lett fújva levegővel, kis várás utána indítás, pöccröff.
Anno a civicnél gyertyáknál itattam a vizet. [SMIL:/smile9.gif]
Semmi baj nem lett, mindenki nyugodjon le a .... [SMIL:/smile2.gif]

#138986 Biopon +  2021. augusztus 26. 14:18:57    ‹›  +1 | rejt
Én kB 1000db motort mostam már de kB 5 autónál takarta le azok is azért mert vagy hibrid vagy öreg volt

#138985 Szabb +  2021. augusztus 26. 08:26:34 re: #138984 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
Bátor... [SMIL:/smile10.gif]

#138984 Dontwalk +  2021. augusztus 25. 12:35:28 re: #138983 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Semmit nem takartál le a motoron? Telibenyomtad nagynyomásúval?
2021. augusztus 26. 23:01:36: megválaszolva White +  által, → #138988 
2021. augusztus 26. 14:59:40: megválaszolva zolynet +  által, → #138987 
2021. augusztus 26. 08:26:34: megválaszolva Szabb +  által, → #138985 

#138983 zolynet +  2021. augusztus 24. 19:03:47    ‹›   →  ↑  +9 | rejt
Két lépcsős polír, lámpa polír (ez már agyon kérte), motormosás volt a program. Itt is köszönöm Ricsi barátomnak, azaz az ER polírnak a profi munkát! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]







kep
rupes&zvizzer
hatso_lampa_01
hatso_lampa_02

lampa_01
lampa_02

ek4 & cl9
2021. augusztus 25. 12:35:28: megválaszolva Dontwalk +  által, → #138984 


2021. augusztus 24. 19:08: Szerkesztve zolynet +  által, megtekintés

#138982 zolynet +  2021. augusztus 12. 09:58:32 re: #138971 (umi92 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én sem rúgom neki nyáron.
2021.09.05. Hungaroring autós nyílt nap ;)
Időkép 23fokot mutat jelenleg, nagyon ideálisnak tűnik.
Végre fent vannak a R888R-ek, ha többre nem is de egy karikára felnézek.
Kakucs egyáltalán nem vonzz, nagyon kicsike.

#138981 kutyafile 0  2021. augusztus 10. 00:45:28 re: #138980 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi. Ha kiderül, megírom. Meg kell nézetnem, az a biztos...

#138980 grego +  2021. augusztus 10. 00:22:41 re: #138979 (kutyafile 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A szijfeszítőnek lehet hangja, vagy a vezetőtárcsa csapágynak szokott még hangja lenni. Bár lehet neked nincs mert olajos a szervód.
2021. augusztus 10. 00:45:28: megválaszolva kutyafile 0  által, → #138981 

#138979 kutyafile 0  2021. augusztus 10. 00:04:42 re: #138978 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem vettem észre, hogy folyna, de vagy képzelődök csak,de valami hangot hallok (mintha "sírna" valami ,de nem a szervóból jön) . Ezért kérdeztem tapasztalatból esetleg valakiknek kellett e már cserélni?
2021. augusztus 10. 00:22:41: megválaszolva grego +  által, → #138980 

#138978 grego +  2021. augusztus 9. 23:58:39 re: #138977 (kutyafile 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hát ha folyik vagy ha hangja van...addig minek?
2021. augusztus 10. 00:04:42: megválaszolva kutyafile 0  által, → #138979 

#138977 kutyafile 0  2021. augusztus 9. 23:39:59    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok. 2.4 Accord, 197 000 km. Vízpumpát mikor "szokás" cserélni esetleg szíj feszítő görgőt? 120 000-nél szíj, gyertya, hűtőfolyadék csere volt.
2021. augusztus 9. 23:58:39: megválaszolva grego +  által, → #138978 

#138976 umi92 +  2021. augusztus 9. 14:09:15 re: #138975 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
még tekerném lejjebb szívesen.. csak akkor már leérne sok helyen a motorvédő műanyag. fos úton így is hallom néha, hogy karistol [SMIL:/szetvert.gif]

#138975 White +  2021. augusztus 9. 14:06:41 re: #138968 (umi92 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát igen... ez az accord is igen csak szépen áll.... nem akar kilövődni, mint egy légvédelmi rakéta... :D
2021. augusztus 9. 14:09:15: megválaszolva umi92 +  által, → #138976 

#138974 hrv2003 +  2021. augusztus 9. 12:44:10 re: #138973 (umi92 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
a hrv volt ilyen, hogy visszakaptam fatertól és gondoltam használom míg szét nem esik (stressz teszt).

Nyár volt 37 fok, el kellett rohannom majd egy nagy német autópályás emelkedőn ment a klíma maxon, emellett padlógázzal mentem fel 170et még az 1.6os motor vitte, a fordulatszámmérrő nyugodt 6000-6200on pihent, és a víz mutató ment fel.
Gondoltam kipróbálom a javítást 7000 ft ért egyik webshopban volt hűtő megvettem, és egyedül kicseréltem.
A hűtőt kiszedve amikor ledöntöttem a lamellák kihullottak, szó szerint seprűvel szedtem össze.. Utána újra teszt, a vízhőfok mutató meg se mozdult.

nem hiszem hogy az accordban nagy tétel lenne, lesd meg hogy nem hiányoznak e lamellák, ha igen mozgasd meg kézzel. Ha porlik akkor csereérett, mivel az alu és a só nem barátok, megeszi a só azt annyi. AZ accord nem az az autó aminek elmelegedne a vize, sőt nekem amikor tönkrement az egyik ventilátor (kettő van rajta, és csak az egyik ment) az se tudta megzavarni.

Ez nem kia, amiben lazán elforralom a vizet..

#138973 umi92 +  2021. augusztus 9. 11:45:48 re: #138972 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem rossz ötlet, tekintve hogy 320e km van már benne [SMIL:/szetvert.gif]
Pályán 4 mért kör után kezdett feljebb kúszni a víz, utcán még nem tapasztaltam soha hogy melegedne.
2021. augusztus 9. 12:44:10: megválaszolva hrv2003 +  által, → #138974 

#138972 hrv2003 +  2021. augusztus 9. 10:19:07 re: #138971 (umi92 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
cseréld ki a hűtőt :) talán ugyanaz van ami nálam volt (nem accordnál) hogy porlad a hűtő és már nincs annyi lamella mert a fele kihullott :)
Filléres dolog, azt nem szaladgál a vízhőfok mutató.
2021. augusztus 9. 11:45:48: megválaszolva umi92 +  által, → #138973 

#138971 umi92 +  2021. augusztus 9. 10:13:43 re: #138970 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig voltam már. Posztom is volt, igaz már több mint három éve [SMIL:/smile2.gif]
2:32-t mentem azt hiszem, utcai gumi, eibach rugo meg reflash volt, ebc fékkel, bár akkor még csak sárgáztam. De azóta se mentem mert öreg autó már ez. Melegedés, a forróság megölné csak. Vizem már függőlegesen állt, akkor az olaj mennyi lehetett. Nem kisérletezek vele meddig bírná. Pedig kurvára mennék. De majd ősz fele max egy Kakucsringre kinézek, ott talán nem tud felforrni semmi. [SMIL:/smile10.gif]
2021. augusztus 12. 09:58:32: megválaszolva zolynet +  által, → #138982 
2021. augusztus 9. 10:19:07: megválaszolva hrv2003 +  által, → #138972 

#138970 zolynet +  2021. augusztus 9. 08:21:17 re: #138968 (umi92 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igazán körbe is mehettél volna, lenne legalább egy viszonyítási alapom. :)
2021. augusztus 9. 10:13:43: megválaszolva umi92 +  által, → #138971 

#138969 zolynet +  2021. augusztus 9. 08:20:50 re: #138959 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Hétvégén vissza is teszem, már hiányzik. [SMIL:/smile10.gif]

#138968 umi92 +  2021. augusztus 8. 20:24:26    ‹›   →  ↑  +13 | rejt
ha már arra jártam, pózerkedtünk egyet [SMIL:/smile7.gif]


2021. augusztus 9. 14:06:41: megválaszolva White +  által, → #138975 
2021. augusztus 9. 08:21:17: megválaszolva zolynet +  által, → #138970 

#138966 Kázmér +  2021. augusztus 1. 12:10:04 re: #138964 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Itt beszéltünk róla néhány sorral lejjebb, h gyári, ott vannak a méretei is. [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile10.gif]

2021. augusztus 1. 12:10: Szerkesztve Kázmér +  által, megtekintés

#138965 macska +  2021. július 31. 22:03:33 re: #138958 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Gyári 7x17 et55

#138964 -Törölt felhasználó- 2021. július 31. 21:29:12 re: #138959 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kösz a választ, de ez nem OZ ultraleggera ami rajta van. Ha esetleg megtudja mondani a tipusát továbbra is várom.
2021. augusztus 1. 12:10:04: megválaszolva Kázmér +  által, → #138966 

#138963 szabóL +  2021. július 31. 12:20:57    ‹›  +19 | rejt
Kiváló formában, jelenleg is.





#138962 Kázmér +  2021. július 29. 14:46:55 re: #138961 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, amikor szólt, h ez nem az, akkor láttam, h azon a képen a gyári felni van. [SMIL:/nevet/thumbsup.gif]

#138961 White +  2021. július 29. 13:06:50 re: #138959 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Ja, de ezen a foton pont a gyári facelift accord felni van most ET55 17x7. :D
2021. július 29. 14:46:55: megválaszolva Kázmér +  által, → #138962 

#138960 Pied1 +  2021. július 28. 20:32:24 re: #138959 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Igen,de az nem ez a felni,hanem amivel Hungaroringen pályázott.

#138959 Kázmér +  2021. július 28. 17:01:20 re: #138958 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Pont nemrég írta a gazdája:

"Oz Ultraleggera 17x8 et40 , pöppet kilóg de nem vészes. " [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile1.gif]
2021. augusztus 9. 08:20:50: megválaszolva zolynet +  által, → #138969 
2021. július 31. 21:29:12: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #138964 
2021. július 29. 13:06:50: megválaszolva White +  által, → #138961 
2021. július 28. 20:32:24: megválaszolva Pied1 +  által, → #138960 

#138958 -Törölt felhasználó- 2021. július 28. 16:59:07 re: #138929 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az NKT-023 -on mekkora és milyen gyártmányú felni van?
2021. július 31. 22:03:33: megválaszolva macska +  által, → #138965 
2021. július 28. 17:01:20: megválaszolva Kázmér +  által, → #138959 

#138957 Kázmér +  2021. július 28. 16:58:13 re: #138956 (Mitya 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Olyan messzire elmennél? [SMIL:/smile2.gif]
Bogyiszló különben. Én nem nagyon merek ajánlani ilyen dolgokat, mert ha véletlenül nem úgy sikerül ahogy elképzeled, engem ne szidjon senki. [SMIL:/smile10.gif] Én csak a saját munkámért tartozok felelősséggel. A fórumról ajánlották nekem is különben, és bejött.Kis falusi háznál dolgozik a srác, nem egy 10 beállós ipari komplexum. Ha gondolod, nincs feléd senki, akkor szólj, elküldöm a számát.

#138956 Mitya 0  2021. július 28. 16:23:13 re: #138952 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
no sracok, hat az enyem mindjart 10 eves, de meg nincs rajta karc sem, kiveve ezt a rohadt rohadast :)

igyekszem, h igy maradjon, ezert kellene nekem egy jo festo, aki k*rvaszepen megcsinalja azt a kis rohadaskezdemenyt...

lehet, h pont a szekszardi ember telefonszama kellene nekem ? :)
2021. július 28. 16:58:13: megválaszolva Kázmér +  által, → #138957 

#138955 hrv2003 +  2021. július 28. 09:04:00 re: #138954 (Adam79Vti + )  ←  ‹›  +4 | rejt
A kormányváltást a politika topicba :)

#138954 Adam79Vti +  2021. július 27. 23:31:08    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szerváltam szép állapotú facelift kormányt [SMIL:/smile5.gif]
kép
2021. július 28. 09:04:00: megválaszolva hrv2003 +  által, → #138955 

#138953 Gergice +  2021. július 27. 23:15:16 re: #138952 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Az említett 8 gen Accordomat én még olcsón is vettem. 2 év múlva ugyanannyiért adtam el.

#138952 Kázmér +  2021. július 27. 22:30:46 re: #138951 (Adam79Vti + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Én nem is mondtam, h olcsók. Az teljesen természetes, h az állapotot meg kell fizetni. Apám toyotája 19 éves, van benne vagy 50 Ekm, full gyári mindenütt. De az öcsém toyotája is szintúgy, 18 éves hibátlan, de legalább abban van km, már 100 fölött van valahol, azt pontosan nem tudom, de nem is lényeg.Szóval vannak ilyenek, és én általában az ilyet szoktam megvenni.
Semmi bajom sincs azzal ha sérült volt, és valaki ilyet vesz, csak legyen joga arról is tudni, h milyen szinten van az autó helyreállítva. Sajnos botrányos dolgok vannak a használtautó piacon, nagyon -nagyon meg kell nézni mindent. [SMIL:/smile5.gif]

Különben az accordom kb. 10 lehetett, amikor oldalról megnyomta egy 83 éves mama, mert nem "látta" a stoptáblát, 100 méterre attól a helytől, ahol lakott már vagy 50 éve.Addig full teljes törés és karcmentes volt minden lemez rajta. De megcsinálta egy srác Szekszárd mellett úgy, h egyetlen e,ber sem mondta meg, h mi és hol volt rajta javítva. Még janati sem látta meg rajta,pedig végigbogarászta, de rétegmérő kimutatta volna. Nagyon profi volt a srác, le a kalappal előtte.A vevő sem vette észre, én meséltem el neki.....
2021. július 28. 16:23:13: megválaszolva Mitya 0  által, → #138956 
2021. július 27. 23:15:16: megválaszolva Gergice +  által, → #138953 

#138951 Adam79Vti +  2021. július 27. 22:18:19 re: #138949 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó, kicsit túlzó voltam, de egy átlag autónál, átlag áron azért na.
Rétegmérő nélkül is látni ha törött volt, olyat senki nem fúj, hogy ne látszódjon a szín eltérés vagy hiba. Hézagok is árulkodnak, az aljáról meg senki nem szokta/tudja eltüntetni a húzatópad nyomait.
Nyugaton egy 10 éves autónak már nincs értéke, ez csak otthon megy, hogy 15-20 éves autókat akarnak venni az emberek gyári állapotban. Persze van olyan állapotú, de az annyiba is kerül, azt már nem akarják megfizetni.
Egy 4-5 éves, ezáltal nagyobb értékű autónál adom a mérőt.
2021. július 27. 22:30:46: megválaszolva Kázmér +  által, → #138952 

#138950 Gergice +  2021. július 27. 22:09:28 re: #138948 (Adam79Vti + )  ←  ‹›  +1 | rejt
A mostani 15 éves Accordomon csak 1 elem volt fényezve, mert meghúzta az előző tulaj.
A 8. gen Accordomon csak a lakkozást javították, de még így is gyári értéken belül volt a rétegvastagság.
Vannak azért "csodák", csak kitartóan kell keresni.
Ettől függetlenül én sem szoktam kardomba dőlni használt autó vásárláskor, amikor kiderül, hogy javítva volt, csak nem mindegy milyen állapotról volt javítva.

#138949 Kázmér +  2021. július 27. 21:51:36 re: #138948 (Adam79Vti + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Be is baszna, ha nem mérnék rétegvastagságot azért, mert 10 éves az autó.Nehogy már ne tudjam, h mi a kocsi előélete, és nem kókány módon van összegányolva.

(Attól eltekintve, h az én autóim teljesen sérülés és karcmentesek is voltak 10 évesen, és ilyeneket is szoktam venni. Ja, és még a jazzünk is teljes gyári festésű volt , pedig volt vagy 12-13 éves amikor vettük. Azóta is csak az ajtók alján kellett javítani.)

Az a te dolgod, ha nem érdekel az autó állapota, de sztem nem kellene így hozzáállni, h elhajtanád a vevőt, ha ránézne erre is. [SMIL:/smile5.gif]
2021. július 27. 22:18:19: megválaszolva Adam79Vti +  által, → #138951 

#138948 Adam79Vti +  2021. július 27. 20:56:08 re: #138941 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ne viccelj már, lassan 10 éves autónál ami nem Ferrari és hasonló, nehogy már valaki rétegvastagságot mérjen, az olyat el is hajtanám onnan. Csodák nincsenek, egy ilyen korú autónál amiben ennyi km van és nem vitrinben tartott, ott már van rozsda, karc, horpadás, kőpötty, kopások, stb.
Ezek természetes dolgok, de aki 10-15 éves autónál szalon állapotút keres ingyen vagy kevesebbért, az keresgéljen csak.
2021. július 27. 22:09:28: megválaszolva Gergice +  által, → #138950 
2021. július 27. 21:51:36: megválaszolva Kázmér +  által, → #138949 

#138942 Mitya 0  2021. július 26. 18:10:41 re: #138941 (Gergice + )  ←  ‹›  0 | rejt
tulajdonkepp ebben teljesen igazad van...

#138941 Gergice +  2021. július 26. 18:07:19 re: #138939 (Mitya 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
A problémád kapcsán meg egyszerűen le kell fotózni előtte az autót, hogy emiatt lett javítva. Ha jön valaki rétegvastagság mérővel, csak meg kell neki mutatni, hogy milyen hiba lett javítva, nem törve volt az autót, meg rongyosra rohadva.

Az én Accordomnál is így volt: javítva volt egy elem, de fotókon megmutatta, hogy egy felszíni horzsolás volt a baja, ez lett javítva. Engem túlzottan nem izgatott innentől. Aki meg 10-en éves autót szeretne, mindenféle javítás nélkül, az keresgéljen kitartóan, mert nem lesz egyszerű dolga.
2021. július 27. 20:56:08: megválaszolva Adam79Vti +  által, → #138948 
2021. július 26. 18:10:41: megválaszolva Mitya 0  által, → #138942 

#138939 Mitya 0  2021. július 26. 16:19:00    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Az elmult idoben eljatszottam a gondolattal, hogy lecserelem az Accordot valami fiatalabb kocsira...
Az enyem egy 2012-es darab, 2.4-es, 217k km van benne es meg nagyon jo allapotban van...

Kb 4-5M-at tudnek radobni az Accordra. Gyakorlatilag alig van auto, ami beleferne nekem a keretbe es legalabb annyira tetszene mint az Accord.

- nem kell nemet kocsi
- nem kell SUV
- nem kell dizel

Ugyhogy az lett a vege, h eldontottem, h maradunk meg egyutt par evig, es inkabb veszek egy Africa Twint :)

Szoval ha mar egyutt maradunk, ki kellene javitani ezt a bibit (mindket oldalon ugyanilyen):

http://mitya.madein.hu/ss/DSC_1059.JPG

Kerdeseim a kovetkezok:
Mit kell ezzel pontosan csinalni ?
Le kell venni a sarvedot a javitashoz ?
Ha igen, akkor az Accord-okon vissza lehet tenni a sarvedot szepen ?

Ugyanis ettol felek a legjobban. A kocsi meg nem volt torve sosem... Kar lenne, ha egy ilyen javitas utan allna osszevissza a sarvedo...

Van valakinek valami NAGYONJO embere, aki full korrekt es nagyonnagyon szepen es alaposan dolgozik ?
2021. július 26. 18:07:19: megválaszolva Gergice +  által, → #138941 


2021. július 26. 16:21: Szerkesztve Mitya 0  által, megtekintés
2021. július 26. 16:20: Szerkesztve Mitya 0  által, megtekintés

#138938 Adam79Vti +  2021. július 26. 12:03:46 re: #138931 (umi92 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ilyet
Néztem gyári láncot, horror áron van és a kis lánc és feszítői nincsenek a szettben.
Azért a kis lánc is nyúlt 3mm t és annak csak laprugós feszítője van, az még belefér, de az olajpumpa ballansza miatt azt sem árt cserélni. Nem könnyű a kis lánc cseréje, sokkal nagyobb szívás mint a vezérműlánc cseréje.

#138937 umi92 +  2021. július 25. 21:27:21 re: #138936 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Vihetnéd duplán a kocsikat szereltetni, mennyire jó lenne már! [SMIL:/szetvert.gif]

#138936 JohnyFirpo +  2021. július 25. 21:23:32 re: #138935 (umi92 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mondtam már korábban, Emilióèrt megveszem, le van a gondod! :D
2021. július 25. 21:27:21: megválaszolva umi92 +  által, → #138937 

 << eleje | 2690 | 2689 | 2688 | 2687 | 2686 | 2685 | 2684 | 2683 | 2682 | 2681 | 2680 | 2679 | 2678 | 2677 | 2676 | 2675 | 2674 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.58, 0.47, 0.37
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.142 mp, 10 query