Köszi! Majdnem ugyanúgy néz ki a kesztűtartó mögött mint nálad! Akkor 3 csavar az egész, és azt a fehér dobozt kell szétkapni aminek a tetején az ellenállások vannak ugye?
2007. november 10. 17:05:29: megválaszolva Shad 0 által,
→ #41579
kiszedtem a kesztyűtartót, hogy jobban hozzáférjek és alulról van nekem felfogatva 3 csavarra. Ha azokat kicsavarod, akkor gyakorlatilag kiesik magától. Szerintem nálad is látni lehet ha bahajolsz az anyósülésnél a lábtárbe és felfele nézel, bár még 6. gen-ben nem űltem.
2007. november 10. 15:09:28: megválaszolva Ákos + által,
→ #41575
Az autó amiről szó van egy 2000-es évjáratú Civic (EK3), 3d 1.5-ös motorral
Abban kérném a segítségeteket, hogy ÖK/Tonx féle testkábel tuning esetén a hengerfej-re menő kábel rögzítésekor nem okoz problémát, hogy a csavar ami rögzítené a kábelvéget azt igy ugye nem lehet teljesen betekerni, hiszen a kábelsaru 1.5-2 mm-e megemeli a csavart. Lehet hülyeség amit kérdezek, de nekem a csavar képe alapján úgy tűnik, hogy gy akkor nem ér be a helyére a kis "szoknya" a csavar alján.
Esetleg más hely ahova rögzíteni lehet?
Valamint még kérdés a meghúzási nyomaték is (nem szeretném beszakítani a csavart).
Köszi a segítséget!
Laci
2007. november 10. 15:21:01: megválaszolva Ákos + által,
→ #41577
Igazad volt, tényleg az ellenállás volt a ludas. Gyorsan ki is ugrottam bontóba venni egy másikat. Nem volt olcsó 5000ft volt, de amit adtak azon sokkal erősebbnek tűnnek azok a rugószerűségek.
Ha már arrafele matattam, a ventillátort is kiszedtem, tele volt falevéllel... Most sokkal csendesebb lett az is.
Mégyszer köszi a segítséget!
2007. november 10. 15:03:43: megválaszolva Ákos + által,
→ #41573
bonto?
sztem biztos van nekik egy pár marékkal (mint anya, mind menetes szár). ha esetleg bontoban találsz, akkor ird meg pls, hogy mi pénz volt, mert nekem is gyatra az egyik.
Szasztok. A gumisom megölte kerékcsere közben a menetesszáron a menetet és nem mellékesen az anyában is, de a menetesszár a nagyobb gond. Most 3 anyával járok. Van valakinek ötlete hol lehetne ilyenhez hozzájutni, mert az autósboltokban mindenütt azt mondták, hogy ebből szalon lesz!
valószínű az önindító lesz a ludas h rövidre zár és a gygertya szikrája nem elég erős...
Off: mekkora szemétség h a nem kibójázott 5cm-en kiálló csatorna lefolyó szétbaszta a felnim és még a rendőr is engem akart megbünmtetni ha feljelentést teszek h mé nincs kibólyázva vagy valami....
4gen 3d-ben az első ajtókban lévő hangszórók fedelét hogyan lehet leszedni?
Nekem nem sikerült, túlságosan meg nem erőltettem, nehogy véletlen eltörjem...
Aki hozzáfért már a fűtőventillátorhoz, az leírná nekem pár lépésben a menetét, hogy hogy sikerült? Sajnos behalt az 1-es és a 2-es fokozatom és valahogy hozzá kell férjek.
Előre is köszi!
2007. november 9. 21:56:29: megválaszolva Shad 0 által,
→ #41559
Sziasztok! Meg par honapja elvittem a beka 1.6VTI-met szelephezag-allitasra, markaszervizbe. Nagyon jol sikerult, mivel azota hidegen, inditas utan kb tiz-tizenot masodpecig nagyon alacsony es nem egyenletes az alapjarat. Miutan kicsit belemelegedett a motor, semmi gond, minden zsir. Mi lehet a gond szerintetek? Sz*rul allitottakbe a szelephezagot? Gyertya rossz, vagy a gyertyan is allitottak az elektrodahezagon? Kabel? Benzinszuro? Volt esetleg ilyen gond valamelyikotoknel? Ja, szelephezag-allitas elott minden zsir volt... Koszi
Új vagyok itt, és rögtön két problémaával kapcsolatban érdeklődnék, hátha találkozott ezzel. 94-es LSI coupe-ról van szó.
1.hibajelenség. most cseréltem hűtőfolyadékot, nem légtelenítettem le, és azóta fogyogat a vizem. A hűtő alatt van a lököshöz kapcsolva egy műanyag toldat, és az szokott vizes lenni 10-15km-es normál közlekedés után. Olyan, mintha valahonnan spriccelne a víz, úgy néz ki azon a helyen. Álló helyzetben járattam a motort, és néztem, hogy hol szökik a víz, vártam, míg a venti beindul, de semmi sem történt. Elmentem, meghajtottam, és utána se semmi. Ha célirányosan ezért autózok, hogy kiderítsem, miért fogy, hol folyik el, nem tűnik el a kiegyenlítőböl egy csepp sem.
2.hibajelenség. elindulásnál, ha balra ki van teherve a kormány(pl. Y fordulás), azt érzem, hogy a bal kerék rendesen gördül, míg a jobb oldali nem tudja rendesen követni, és valami oldalazó mozgást végez, és kattogást hallani. Szerelőnek mutattam, mentünk próbakört (1-es fokozat, lassan körbe), néha egy-egy kattanást hallottunk, azt mondta, hogy axiálcsukló. Alámegy, pajszerrel feszeget, futómű rendben, valszeg kormánymű - mondta. Ha kormánymű lenne, a 2 kerék együtt járna szerintem.
Remélem érthetően írtam le.
Szerintetek?
2007. november 9. 13:47:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #41551
Hali!
Én először mindenképpen megpróbálnám a fényezés nélküli horpadásjavítást,két okból is:
1: ha bejön, lényegesebben olcsóbban megúszod!
2: ha a fényezést javítják, és netalán egyszer el szeretné adni a tulaj az autót a keseskedő egyből azt mondja, hogy törött volt a bal hátulja, ha viszont ebből a kis hibából valamennyi is megmaradna látják, hogy csak pici sérülésről van szó és nem volt törve az autó. Ezek a dolgok elég szépen szokták befolyásolni a beszámítási értéket szerintem.
DE az tuti,hogy most a tulajon áll a dolog,hogy mi lesz!
Én csak a legjobbakat kívánom neked!!!
üdv
u.i.:Miért nem hajtottál el gyorsan a francba!!! (mármint,ha esetleg nem látta senki)
hamár a kábelezésről van szó, milyen kábelek kellenek a testkábelezéshez? bemegyek mondjuk a mediamarktba (az közel van ) és veszek nemtom milyen hifi kábelt?
Nos igen, azokat ki kellene cserélnem, ellenben nem találok itt Szombathelyen megfelelő kábelt az építéshez.
Azt mondjuk nem értem, hogy ha a kábelezés ennyire rossz, akkor miért indul szinte pöccre a gép?
Ha én vagyok a másik oldalon akkor fizet a biztosító én meg magasabb negyedévest..
Végülis akkor én voltam figyelmetlen. Viselem a következményeit.
Ne érts félre én nem arra mennék, hogy akkor jól szívja meg fizessen lehető legtöbbet mert nekem mert jönni.. Nem vagyok én ekkora köcsög meg velem is előfordult már hasonló, csak károsultként nem érném be a nem 100%-os javítással.
De ha ezt a horpadást is ki tudják szedni maradéktalanul akkor már nagyon ügyesek és meghajlok előttük..
És ha te lennél a másik oldalon?Azt is érdemes mérlegelni,nem csak a saját dolgodat nézni h a hülyegyerek hadd fizessen,mikor nem volt szándékos és a méretéből adódóan nem is volt nagy sebesség vagy ilyesmi...figyelmetlenség és kész...az meg h nem 20 éves roncs az kit érdekel?Akkor tartsd vitrinben!
Én csak azt tudom mondani, hogy én mit csinálnék a tulaj helyében. Én tuti nem szarakodnék hanem betolnám az Élesbe (vagy az éppen szimpatikus márkaszervízbe) és csinálják meg. A károkozó meg megoldja vagy zsebből fizet vagy biztosító. Ő baja.
Ez nem egy ütött kopott 20 éves roncs. Akkor engem sem érdekelne. Egy bocsi megtenné.
Persze ez csak az én véleményem.
Azér én elgurulnék vele a 23 ker Szent László u. 19 Tel 06 30 996 04 71 http://www.horpadasjavitas.hu/htm/hor.htm
Én ennél voltam, nagyon korrekt a srác, legalábbis nekem annak tünt a munkájával meg semmi bajom.
vagy még meg lehet őket is kérdezni http://www.docdent.hu/
Egy próbát megér, hátha, de mindenképp látnia kell. Esetleg küld el nekik a képet.
Egy jó jégkiszedő emberke simán ki tudja szedni,ha élbe tört ha nem!Nálunk volt egy ugyanilyen Astra amin az első sárvédőn detto ugyanilyen sérülés volt élben és 10.000.-ért úgy kiszedték h meg sem mondta senki h ott volt-e valami!!!Ne izgulj, a márkaszervízt meg felejtsétek el!
2007. november 8. 22:09:33: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #41533 2007. november 8. 22:07:30: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #41532
El kell szomorítsalak,a tulajnak maximálisan igaza van.márkaszervizben kb tényleg 100ezer körüli összeggel kell számolni,de ez lehet akár 140ezer is,nem tudom mennyi egy 7.gen hátsó sárvédő,de minimum 70ezer+munkadíj+fényezés