szeretnék 1kis segítséget kérni, nem tudom mit jelent az hogy gyújtás ráadásakor a ECU-m 1esével villog.ha beindítom elaslszik a led. 1988as D15b2es 4gen civic motor, de az Ecu nem tudom milyen.
előre is köszönöm!
Koczeka autója sokkal jobban megy az MSD gyújtással és utóbb kiderült, hogy a 19V-ot töltő generátora vágta tönkre az MSD elektronikát
de majd ő elmonja ha nem így van
igen, erre gondolok, gondoltunk a sracokkal - es Misi bacsi is azonnal erre tippelt. Csak meg nem volt senkinek ideje utanna nezni a gyertyak - gyujtas mukodesenek ..
Én is erre gondoltam. És igen, pont az autótékától rendelem, így lesz teljesen megfeleleő az ár. Csak épp az Autotéka írta nekem, hogy az szerintük nem lesz jó a kocsimba, amit én kinéztem a Bárdinál, mert az a katalógus szerint D18C4 motorkódhoz van.
pont ezt a tippet kaptam en is .. amint tudjak a sracok otthon ellenorzik majd hogy van-e szikra, aztan ujra rakerdezek .. de egyuttal egy kerdes ...
ha lehet tobbieknek is -
Szerintetek, ha bekopogott (eleve kipurcant) valamelyik resze a gyujtaselosztonak .. nem lenne erdekes, okos es otletes az egeszet lecserelni valami MSD cuccra ?
Kérdezni szeretném a hozzá értőktől, hogy a Hondánál létezik olyan, hogy D18C4 motorkód? Csak mert a Bárdinál állítólag ilyenhez van számomra megfelelő áron Aisin kuplung szett. Viszont én a VTEC.hu-n nem találtam ilyen motorkódot, tehát szerintem a Bárdinak a katalógusában el van írva és az valójában B18C4 motorkód akar lenni. Ha viszont így van, az nekem pont jó, mert ilyen motor van az autómban.
Rendeltem ezelött 2 hónapja az autómba (EP3 CTR) gyertyákat .
NGK van ebnne alapból,de Denso-t ír bele "másodlagosként"
Hát Én a Denso-t választottam.Ma kaptam az infót hogy decemberbe TALÁN lesz belöle valami.
Várjak még,vagy valaki tud segíteni?
Típusa: Nippondenso SK22PR-M11
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata TRW betétekkel kapcsolatosan?
Szerintetek TRW vagy ATE?
Érdeklődtem ma egy helyen a neten kersztűl, a TRW-t és ATE-t is 15000Ft-ért mondták, viszont ATE-t láttam már máshól 10000Ft-ért is. Vagy ATE-ban is van jobb minőség.
Ha valaki tud mondani valami okosat ne tartsa magába. Holnap rendelném, csak ha nem muszáj megvennem 15-ért azt amit 10-ért is megkapok akkor nem venném.
Hol van az a hideg??? Még dér is alíg volt néhány reggel.
50 %-os fogyi növekedés azért elég sok lenne. Hacsak nem 1 km-eket teszel meg max. , és mindíg szívatón van a kocsi . Nem lehet, h rosszul nézted? ( Tudod telitank...km...telitank...fogyiszámolás)
Ha rövid távokat mész vele, akkor teljesen természetes. Ha hosszabb távon, akkor nem. ez esetben lehet a termosztátod nem 100-as és jobban visszahül a vized, mint kéne ezért az ECU több benyát ad a mocinak.
Segítségre volna szükségem. Hallok egy furcsa hangot mindkét Hondánkban (94-es Accord, 2006-os Jazz) ami olyan mint egy elektromotor hangja, leginkább a motoros antennáéra emlékeztet. Jobb oldalról elölről a futómű felöl hallatszik kb. 2-3 másodpercig indítás után rövid idővel, ha a kocsi mozgásba lendül, valamint ha a jobb első kerékkel kátyút fogok. Az "öregben" akkor is tudom produkálni a hangot, ha hirtelen erősen fékezek és az ABS elkezd dolgozni. A Jazz-ben ilyenkor nem hallatszik. Az ABS kontroll lámpa egyik autóban sem ad hibajelzést. A helyi Hondaszervízben a szerelők csak vakarták a fejüket, amikor elvittem a Jazz-t garanciális szervízre. A komputer semmi hibát nem jelzett szerintük, bár ők is hallották a hangot. Megnéztek egy másik Jazz-t de abban nem hallatszott semmi hasonló.Elmondásuk szerint ilyennel még nem találkoztak, felhívták az importőrt is de ott sem tudtak semmi okosat mondani csak hogy figyeljem az autót történik-e valami változás a következő szervízig. Én laikusként úgy gondolom, hogy az ABS körül nem stimmel valami, de fogalmam sincs mi lehet. A nagyobb baj az, hogy úgy látom a szervízben is ugyanez a helyzet a gondommal kapcsolatban. Ha valakinek van valami ötlete, azt örömmel várom. Előre is kösz a segítséget, üdv!
Az normális, hogy a hideg, nyirkos idő beálltával 8 helyett 11-12őt fogyaszt a kocsi? Ugyanolyan vezetési stílussal? Lehet a direktszűrő? Haver azt mondta szedjem ki télre....
2007. november 12. 19:03:00: megválaszolva Shad 0 által,
→ #41659 2007. november 12. 16:56:50: megválaszolva Kázmér + által,
→ #41649 2007. november 12. 16:01:36: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #41648 2007. november 12. 14:02:41: megválaszolva Taki 0 által,
→ #41646 2007. november 12. 09:20:43: megválaszolva Peve + által,
→ #41643
Sziasztok!
Hátha esetleg valakit érdekel: kicsit használhatóbbá tettem az angol 95-97 közötti 6gen 5D Civic service manual-ját és mostmár fent van a honda infocenteren.
Ami módosult: kereshető lett és megpróbáltam struktúráltan tartalomjegyzéket létrehozni (bookmark-okkal).
Nem tökéletes: alapból nem volt az (találtam hiányzó oldalakat, amit nem találtam sehol sem, csomó oldal kétszer van benne), láttam 1-2 kisebb részt, amit az OCR kifelejtett, meg nem biztos, hogy megfelelően rendeztem egymás alá a fejezeteket, de szerintem sokkal használhatóbb.
Bár az 5D nem olyan népszerű, meg nem JDM , de talán másnak is jó lesz. (Meg remélem nem rossz helyre írtam , lényegében új vagyok itt)
Tegnap előtt hírtelen leesett a benzinmutatóm úgy 1,5 mutatónyit egy éjszakáról a másikra. Ez nem is lenne probléma menet közben állandosúl a normál állapot körül, de nem ment vissza és onnan fogyott tovább kicsit jobban mint kén fogynia, plusz kis benzinszag volt érezhető ami aztán megszünt elilant vagy ilyesmi.
Kérdés , hogy vajon mi okozhadta ezt esetleg szivároghat e a benya a szvatyúnál? vagy máshol volt e valakinek ilyesmi problémája hogy valahol likas volt a rendszer vagy amire még gondolok, hogy a hideg miatt beszarhatott a visszajelzésem bár ez nemtudom mennyire reális.
Ja még azt hozzá kell tennem, hogy úgy álltalában 2-3 ezerért tankolok de most blenyomtam 7ezerért benyát esetleg bekoszolhatott valamit vagy ilyesmi?
Köszönöm!
Szerintem pont azt a pótkerék alatti lyukat nyomta ki szilikonnal egy agyas szerelő még az előző tulaj idejében... Majd ezt is jól szétszedem a hétvégén és megcsinálom.
Ha az a szivacsos anyag már nem tömít hol tudok venni olyat? (Ha kapható egyálltalán) Vagy ecetmentes szilikonnal körbenyomom és kész?
Elvileg a lámpatestek mögött van egy szivacsos anyag, az szokott esetenként rosszul tömíteni, emiatt befolyhat a lápa mögött a víz. A kivezető lyuk valahol a pótkerék rögzítő fül alatt vagy környékén van, ha kiveszed a kereket, biztosan meg fogod találni.
Köszi, szerintem jövő szombaton leszedem a műanyagokat hátulról és megnézem hol van a gond, hátha tudok vele kezdeni valamit. A pótkerék alatti rész egy "kicsit" fura, ki van nyomva szilikonnal (lehet pont a kivezető lyuk). Nem tudsz esetleg képet berakni arról, hogy hol kéne legyen a levezető?
A szervízkönyv ami fent van itt a letölthető cuccok között jó EK3-ra is (hogy tudjam mit, hol kell szétcsavarozni hátul)?
2007. november 11. 20:34:19: megválaszolva Lazy 0 által,
→ #41635
Valószínűleg a bal hátsó lámpádnál ázik be, mögötte befolyik a víz. Egyébként a pótkerék alatt van egy kis kivezető lyuk, ami el lehet dugulva, ha megáll a víz alatta, érdemes azt is kipucolni.