Ezt a K24A3 -on kívül nincs világ felfogást úgy teljes egészében el kéne engedni.
Tényleg fasza, de 16 évesek az első szériások. Aki nem évi 8-10k-t megy, meg a garázsban tárolja, hanem használja is, annak egy idő után újítani kell, mert elhasználódik az autó. Vagy elhagyja a márkát, vagy választ, hogy CRV-be ül be vagy Civic-be.
Az 1.5T karakterisztikája más, de attól még rohadt jókat lehet menni vele. Ennyi erővel type-r is csak a 2.0 szívó, aztán a turbósakat felejtsük el mert más a karakterisztika?
Van élet a type-s Accordon kívül is.
Ezért hívtalak a múltkor, csak basztad felvenni. Fél 8-kor már ment a szunya, mi?
Az ufo ctr 3 ajtós, és a korához képest drága.Elég régiek, sok a lenyüstölt darab, nehéz jót találni.
A 8. gen. accordból figyelem régóta a 2,4-est, meg a 180 lovas dízelt. Kinntről biztos lehet olcsóbban találni, a sok dízel balhé miatt biztos jobb kinnt az áruk, mert nálunk próbálkoznak még elég magas áron nyomatni, de alig van mozgás a piacon. Szinte alig kel el véletlen 1-2 darab. 2,4-es meg annyira ritka, h szinte nincs is, akkor is mindenféle ütött-kopott , nem túl megnyerő darabok voltak. Nem nagyon láttam olyat közöttük, ami tetszett volna. De most, h így mondod, mindjárt végignézem megint a kínálatot.
Ezt a 8.gen 2.4-es dolgot mikor ejted már? De most komolyan. Te tudod a legjobban mennyi nyügje lehet. Nem biztos de olyan jó 70-80%-kal belenyúlhatsz a szarba. Ufo Type-R meg ahh... nem adna az "öregségednek" semmi a mostani accord után.
Az 1.5 civic meg olyan karakterisztika lenne , hogy utána bár mikor visszaülnél egy 2.4 szívóba vigyorognál. Ezt komolyan mondom. Ne csábítson ennyire az új autó vonzalma. Vagy ne hondában gondolkozz. Nyilván nehéz ügy hogy akkor mit de ezek hát nem tudom.... szerinted maradéktalanul elégedett lennél? Tedd a szívedre a kezed
mi már "öregek" vagyunk és családos emberek, jó lesz nekünk az 1.5T
picit okosítva egy 220-230 lóra elég az.
amúgy én is agyalok, hogy 8 gen. Acc. 2.4-re csere (de pl. az ufo typeR-en is elgondolkodtam mióta néha használom a feleségem ufo-ját ) vagy 10 gen. Civic. de a 10 gen. 1.5T még ilyen 6.5 körül mozog... egy normálisabb 8 gen. Acc. 2.4 meg mondjuk 4.5 mio.
az ufo typeR meg 3 környéke.
azért van difi na.
Sziasztok Hölgyek-Urak! ????
Nyaralás alkalmából elvinném a bringákat is és érdeklődnék van-e itt olyan 6g4d Civices kolléga, aki kölcsön tudná adni nekem az övét 1hétre!
Természetesen NEM ingyen!
Minden megoldás érdekel, sajna egy cégnél sem találtam, amit ki tudnék bérelni! Köszönöm
Szép napot!
ja...
összességében a szélső értékeket nem szeretik a businessben...(sem az extrémitást sem a devianciát...)
ezt most úgy értem, hogy aki valóban a piacról él és üzletileg valós értéket kell hogy teremtsen, ott ez a fajta külsőség is fontos...
a játék vagy élményautók azt üzenik a részvényeseknek, hogy az ő pénzükkel és vagyonukkal is kvázi ugyanúgy játszol amit rád bíznak...
persze ez egy sztereotípia, de a világot az emberek általában képtelenek a maga szofitsztikáltságukban látni...
általánosítanak...úgy könnyebb feldolgozni...
és vélt vagy valós hitek mennél megérteni...
vannak olyan ősi drive-ok amit a tudat sem tud átírni, legfeljebb elfedni...
De van lágy mód benne, de azért mégiscsak egy CTR. Ellenben a ki-be szállás neked nem lenne jó. Ugyanakkor aki Accordhoz szokott annak nem lenne elég tér benne, a 10. gen kevésbé vesz körbe belül, szellősebb és sokkal könnyebb ki-be szállni belőle. Hétköznapra sokkal élhetőbb.
Igen, 3 év körül szoktak lenni. Ha nagyon jó, ez persze kitolódhat 1-2 évet.
De most még csak olyan gondolkodó állapotban vagyok, nem vezettem még 10 gent, érdekel a téma.
A tengelytáv kb. azonos a 7 gen Accordéval. Pattogósnak nem mondanám emiatt, de az Accord limuzinos érzetét ne várd. Az említett 4 ajtós bőrös változat szerintem ami akkor neked jobban feküdne (azért a bőrös, mert akkor a könyöklő és az ajtó is bőrözve van, mint a 7-genben), az 5 ajtós inkább a sportos irány, mint a kényelmes limuzinos. Ez azért egy Civic, középkategória, szóval az Accordhoz nem igazán jó hasonlítgatni. Ahhoz az új Accordot lehetne... Minden esetre a futómű- motor- váltó kombót elég jól összerakták, szóval vezetési élményre ott van. Ezért kell hozni 1-2 kompromisszumot. 8 gen Accordok is már idősödnek, egy kevés km-es manual 2.4-est kifogni nehéz, ha van, akkor meg 5m Ft 7-10 évesen.
10gen Civic csoportba érdemes belépni, ott van több tapasztalat is.
Köszi. A Fèkvèdő Az akkordomon 2006 is lestrapalt volt. Ha zinkelték volna örökös lehetett volna. (én lifteket gyártò cégben vagyok ott minden cinezett ezért vagyok kiakadva rajta.
Akkor lehet valami behozott osztrák szar volt, azok rohadnak. Hidd el, hogy tizenévessem rohadnak, még a motortérben sem. Belefutottál valamibe, de ezért ne ábrándulj ki a típusból, nincs semmiféle ilyen jellegű probléma.
2019. július 1. 17:08:48: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #178666
Ez igaz, A hátsó sárvédömnél rohadt ami úgy látszik csinálva volt. Azóta ùjra peremeztem de ismét. De a motortérbe vagyis sehova se jutott zinkelt lemez ezèrt ott is elő jön a rozsda. Kicsit kiábrándító.
Az enyém kinti!A lengőkar hátul az rozsdás de a kaszni nem rohad.Pár folt van rajta,de az kezelhető még.Viszont az a fékvédő lemez amit lentebb cseréltem az rohadós.
nem lehet általánosítani,hogy "a kinti az jobban rohad mer sózzák az utakat" .Ha a gazdája a kocsinak nem fillérbaszó és télen is lecsapatja kicsit az alját akkor nem.Ha pedig pár száz €-t rá is költ egy alváz-védelemre akkor még inkább nem.
De ha olyan a tulaja mint azé a jazzé amit megnéztünk alig 70 000km-rel...hát akkor igen.De annál minden rohadt,az ajtók belülről kifelé és az emelő össze volt érve a padlólemezzel.
2019. július 1. 17:05:11: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #178665
Akinek a 8 gen. accordján elgondolkodtam, ő nem adja. Elkapott az autócsere láz, és nézelődöm most még. 9. gen-ből a jelenlegi állás szerint a CTR jöhetne szóba, vagy a 10 gen. 1,5T. A 4 ajtós a bejövősebb, aztán ki tudja mi lesz a vége. Toyota Camry.
A kényelem izgatott a legjobban, mert az accord nekem gyári magasságú, észre sem lehet vele venni ha rossz úton mész. A kisebb autók nagy hátránya a kegyetlen pattogós úttartás a nagyobbakhoz képest, és féltem, h a civic is ebbe esik bele. De te pont accordból ültél át, így jó összehasonlítás a véleményed.
A 2006-os japán gyártás, és eltekintve egy-két kivételtől, ami előtte törött volt, kúrvára nem rohad.
Szerintem a tied is sérült volt, és rosszul csinálták meg.
2019. július 1. 17:00:32: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #178663
Ha kintit veszel akkor rohadni fog, ha itthonit akkor nem annyira szoktak. De 2006-os akkor annak japánnak kellene lennie nem kínainak, a jazz lett kínai de tudta ugyanazt a minőséget mint a japán.
Az 1.8-as bírja, eheti az olajat már új kora óta, de pár hete láttam egyet 408e km-rel bontatlan motorral olajfogyás nélkül.
Sziasztok. Most gondolkodom, hogy vennék egy civiket 2007 körül az accord 2006 mellé. Olyan kérdésem lenne, hogy ezek a civikek is rozsdásodnak? Levannak Galvanizálva? Mert az én Kínai accordom nincs és eszi a rozsda ezért ez visszatartó hatású. Az angliába gyárottak cinezett lemezből vannak?
Benzinesset 1,8 gondoltam. Ezek mennyi kilométert tudank ellmeni ha most egy 200ast megveszek?
A német felszereltség lehet, hogy valamiben eltér.
S és S+ közötti különbségek pl. napfénytető, 11 hangszórós hifi, adaptív lengéscsillapítás, elektromos deréktámasz anyós oldalon stb.
Jól tudom,hogy svájcban a kis sebesség túllépésért is már kötél általi halál jár?nem úgy,mint nálunk a vad keleten Ha igen akkor hol lehet vele normálisan autózni?
Ezt a reflash-t hol és mennyiért csinálják,vagy mi az?Komolyan kérdezem!
A másik kérdésem,hogy a s felszereltség ami 19.000 € és az összes többi között mi a lényegi különbség?A prestige 34.290 € .itt azért van szórás...
Elég szar a Honda oldala,nemigazán látom át,hogy melyik mivel tud többet.
220Le-vel már vidámabbnak tűnik nekem,mint a type-r.Értem ezt úgy,hogy még nem néztem utána mennyi a biztosítás a type-rre,de biztos,hogy nem olcsó!Az ufora kb 760€/év,a type-r ettől biztosan több.
5 ajtós Sport Plus, 1.5T. Elég jó a menetteljesítménye. Érzetre más, mint az ATS, mert könnyebb meg ccm kisebb, de egyébként hasonlóan dinamikus. Reflash - el ~300nm és 220le, 6s közeli 0-100 már több, mint jó.
Az érintőképernyős kütyü tényleg lassú, ahogy a tesztekben írják, de túl lehet élni (nem nyomkodod azt folyton, plusz ott a Carplay, ami tökéletesen működik). A venti fordulatszám vezérlése meg, hogy hova fújja a levegőt, az egy külön gomb megnyomásával, majd tapicskolással állítható, ez nem a legkényelmesebb. Talán az fl-ben lesznek gombok erre külön. Ülések jók, de nem olyanok, mint az Accordban.
Könyöklővel sztem nincs baj, váltója is jó, futóműve teljesen fasza, úthibákat jól veszi fel. A gátlók keményítésére van egy gomb a sport+ -ban, igazából szerintem szerpentinezésnél van jelentősége, de erről még nincs tapasztalat.
4 felnőttel, klímával is jól megy, klímát nem érzi meg egyáltalán. Fogyasztás nagy átlag 1/3 város + országút, 2/3 pálya 135km/h tele tankosan mérve 7.1l. Hétvégi Bp - Szentes oda-vissza: 5.1l és 6.0l, 4 személlyel. Szerintem ebből felejtős a dízel, 1 lityó különbség lehet, viszont az 1.5T élményben sokat dob rá, főleg egy reflash -el.
Az Accord -ot talán a 4 ajtósból egy bőrös változat jobban közelíti. Jelenleg, aki nem akar 7. gen Accordról 8. gen-re váltani, és maradna a márkánál, annak szerintem teljesen jó alternatíva az 1.5T.
Ha megszokja az ember a jobbat, nehezen megy visszafelé.
Letöltöttem az árlistát, és látszik, h nem szoktam új autó árlistát nézegetni, mert csak lestem.
Alapár+regadó+metálfény meg kutyafüle. És ehhez jön még:pótkerék+emelő+szerszám 66100 Ft.............