A német felszereltség lehet, hogy valamiben eltér.
S és S+ közötti különbségek pl. napfénytető, 11 hangszórós hifi, adaptív lengéscsillapítás, elektromos deréktámasz anyós oldalon stb.
Jól tudom,hogy svájcban a kis sebesség túllépésért is már kötél általi halál jár?nem úgy,mint nálunk a vad keleten Ha igen akkor hol lehet vele normálisan autózni?
Ezt a reflash-t hol és mennyiért csinálják,vagy mi az?Komolyan kérdezem!
A másik kérdésem,hogy a s felszereltség ami 19.000 € és az összes többi között mi a lényegi különbség?A prestige 34.290 € .itt azért van szórás...
Elég szar a Honda oldala,nemigazán látom át,hogy melyik mivel tud többet.
220Le-vel már vidámabbnak tűnik nekem,mint a type-r.Értem ezt úgy,hogy még nem néztem utána mennyi a biztosítás a type-rre,de biztos,hogy nem olcsó!Az ufora kb 760€/év,a type-r ettől biztosan több.
5 ajtós Sport Plus, 1.5T. Elég jó a menetteljesítménye. Érzetre más, mint az ATS, mert könnyebb meg ccm kisebb, de egyébként hasonlóan dinamikus. Reflash - el ~300nm és 220le, 6s közeli 0-100 már több, mint jó.
Az érintőképernyős kütyü tényleg lassú, ahogy a tesztekben írják, de túl lehet élni (nem nyomkodod azt folyton, plusz ott a Carplay, ami tökéletesen működik). A venti fordulatszám vezérlése meg, hogy hova fújja a levegőt, az egy külön gomb megnyomásával, majd tapicskolással állítható, ez nem a legkényelmesebb. Talán az fl-ben lesznek gombok erre külön. Ülések jók, de nem olyanok, mint az Accordban.
Könyöklővel sztem nincs baj, váltója is jó, futóműve teljesen fasza, úthibákat jól veszi fel. A gátlók keményítésére van egy gomb a sport+ -ban, igazából szerintem szerpentinezésnél van jelentősége, de erről még nincs tapasztalat.
4 felnőttel, klímával is jól megy, klímát nem érzi meg egyáltalán. Fogyasztás nagy átlag 1/3 város + országút, 2/3 pálya 135km/h tele tankosan mérve 7.1l. Hétvégi Bp - Szentes oda-vissza: 5.1l és 6.0l, 4 személlyel. Szerintem ebből felejtős a dízel, 1 lityó különbség lehet, viszont az 1.5T élményben sokat dob rá, főleg egy reflash -el.
Az Accord -ot talán a 4 ajtósból egy bőrös változat jobban közelíti. Jelenleg, aki nem akar 7. gen Accordról 8. gen-re váltani, és maradna a márkánál, annak szerintem teljesen jó alternatíva az 1.5T.
Ha megszokja az ember a jobbat, nehezen megy visszafelé.
Letöltöttem az árlistát, és látszik, h nem szoktam új autó árlistát nézegetni, mert csak lestem.
Alapár+regadó+metálfény meg kutyafüle. És ehhez jön még:pótkerék+emelő+szerszám 66100 Ft.............
nálam csak chw jöhet szóba...
a facelift csak cégesben lehet érdekes...(nagy szárny nélkül)
ha az nem jön össze, akkor esélyes lehet privátban is...
de nem most...majd az értékvesztési sáv alsó harmadában...
most 3-4 milliót kidobnék az ablakon...
sokat adnak/adtak el belőle, lesz majd választék...
érdemes várni...
Nem,mert nem autóklímás!Mint írtam is!Csak mivel a hétköznapi klímák,ipari hűtők,stb... a szakterülete autókba is után tölt.De semmi több!Ráakasztotta a műszert és van benne gáz,a mutató kiszaladt rendesen az órán,de az értéket nem néztem,hogy mennyi.
Majd én holnap megnézem,rámérek.A lényeg,hogy a tárcsa forog a másik fele meg áll,mindegy mit csinálok.
Megjöttem!Akkor kezdem is!
A munka legrosszabb része ezt eltávolítani a lengőkarról!értelme nincs felrakni az új lemezt ha a felületben van +/-2-3mm domb,gödör.
Erről van szó!Csavarokból 3 db kicsavarható volt a többit fúrni kellet.Jobb oldalt a menetfúró sikeresen bele tört az egyik furatba,az ott is marad,de a másik két csavar tartja.
Homok szórt felület,majd horganysprayvel lekezelve.
Az új lemez felrakva.Még 2 vastag festékréteggel megszórtam.
A szerelés menete:kerék le,fék le,tárcsa maradhat,mert a kerékagyat úgy is le kell húzni ami a nagy csavar kicsavarása után kézzel lehúzható.Visszarakásnál érdemes vékonyan megolajozni a tengelyt,hogy a csapágy könnyen felcsússzon,meg később le is.
Délelőtt óta csinálom és most már csak a kerekeket kell meghúzni.természetesen a fékeket is átnéztem,tárcsa nem repedt,gödrös,stb... féknyeregnél az úszó stíiftek könnyen járnak,betétek alatt a kis lemezek kipucolva,vékonyan réz pasztával megkenve,gumi porvédők épek,nem szakadtak,stb...
Amit évente úgy kb 2x megcsinálok mindig!
Természetesen mindkét oldal cserélve lett.
A lemezeket végül itthonról valami zserbimbo kft-től rendeltem.27500 volt postai utánvétellel.De aki rákeres az oldalra az látni fogja úgy is,nem titok!Azért innen,mert tele lett a tököm a hol olcsóbb játékkal!Kintről rendelem olcsóbb a cucc,de a posta +vám miatt már nem.Vagy a németeknél 50€,akkor meg megint nem olcsó.Itt volt,megrendeltem,futár hozta,annyi ... amennyi.
Elgondolkodtam,hogy érdemes e foglalkoznom a kocsival?Minél inkább próbálok maximálisan odafigyelni rá annál inkább hálátlan.Lehet jobban járnék,ha már nem költenék állag megóvásra sem,mert piaci értéke béka segge level 15.
Belső részre gondoltál ugye. És mért ellenállást a mágnestekercsben, 3-10ohm de ha szakadt akkor pár kohm is lehet. Azt megnézte hogy kap áramot a tekercs? Kezdésnek, csak úgy.
A klímás,aki ipari klímákat,hűtöket tölt,szerel,stb... mellette autó klímát is tölt,megállapította,hogy van benne bőven gáz.Én meg azt,hogy a relé jó,működik,kattan,biztosíték nincs kimenve sehol,sem utastéri,sem motortéri táblában.A kompresszornál a tárcsa külső része viszont nem forog .
Aki a 9-10gen ctr-re tervezte a felnit annak a kezét eltörném. Ocsmány!
Miért nem lehet szép letisztult egyszerű mint pl. Enkei rpf, volk te37 vagy kosei k1.
Tegnap fél órát nézegettem a hirdetést, h de jó lenne elhozni............
Gyönyörű így.
Elküldtem az öcsémnek a linket, de azt mondja, h itt falun azonnali kivégzés jár érte.....
Az előző tulaj nem tudom,hogy használta.Nálam nem ment sokat.Szeretek lehúzott ablakkal közlekedni,csak akkor meg bejön a zaj és a por.Én nem töltettem rá,de szerintem az előző tulaj sem,mert nála még biztos,hogy hibátlanul működött.
Nap programom ez is:
Eddig egyetlen autóban láttam ezt szétrohadni ami egy yaris volt,de annak a tulaja csak tankolni tankolj,mosni sem,de legalább a téli latyakot sem slagozza ki alóla néha.
Az enyém meg egy nyári autó volt,havat csak nálam látott és mégis rottyon van mindkét oldal.
Vicces,hogy tényleg minden típushibája javítva lesz a kocsinak,én meg most akarok átülni valamibe
De a 8gennek meg lehet hogy 10 évig semmi baja sem volt, csak most feltűnt hogy a természetes gázfogyás miatt kevés lett a hűtőközeg. Ugye illene néha rátölteni meg használni és akkor előbb kiderül hogy baj van.
És hüledeznek ha azt mondom, a régi jobb volt. 5gen Civicemben bontott klíma van, ki lett mosva, új szárítószűrő, kondenzátor meg tömítések. Évek óta semmi baja...
Ha lyukat keres akkor ne klímagázzal csináltasd és színezővel, mert kb szarra sem jó csak kurva sok pénzbe kerül és hivatalosan tiltott is erre használni a klímagázt. Vagy nitrogén vagy nitrogén-hidrogén keverékkel (95-5%-ban) nyomatják meg (mi 15bar-ig) és akkor keresik a lyukat. Autófüggő de legtöbbször a klímahűtő adja meg magát.