HONDA fórum
2024. július 18. csütörtök, 04:23,  Frigyes, Kamea Legújabb regisztráltunk: GRLpGpAG 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 845 | 844 | 843 | 842 | 841 | 840 | 839 | 838 | 837 | 836 | 835 | 834 | 833 | 832 | 831 | 830 | 829 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#41978 Lalee +  2007. november 20. 20:14:15 re: #41975 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért világít mert van valami hibád. Az igazából nem az "AC hiba jele" hanem néhány hibát fe tud ismerni az ECU-ja és azt jelzi ki. Amíg az világít addig nem vesz figyelembe semmilyen jeladót a gép és úgy üzemel tovább. Célszerű megnézni mi a hiba oka mert a fogyasztásod is megnövekedik rendesen amíg ki nincs javítva a hiba. A hiba kivillógtatásáról már többször volt szó. Nézz utánna a keresés funkcióval.....
2007. november 20. 20:15:55: megválaszolva Newdesign +  által, → #41979 

#41977 granit82 0  2007. november 20. 20:13:23 re: #41969 (Ákos + )  ←  ‹›  0 | rejt
[SMIL:/egyeb/rockerblue.gif] Ja-ja!

#41976 Newdesign +  2007. november 20. 20:10:54 re: #41975 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
hmmmm egy hibakód kiolvasás jól jönne ilyenkor. Az valszeg meg fogja mondani hogy mi a para. Azt hogy hogy kell égés de nem tudom mert mégcsak nem is tudom hol van az a diagnosztikai csati amit rövidre kéne zárni vagy mi hogy kivillogja a kódot. Aki csinált már ilyet az majd jól megmondja.

De egyébként az a sárga lámpa amire sztem te gondolsz az nem CSAK az AC pumpa jele hanem úgy általánosan hibalámpa. Check Engine lámpának hívják, vagy esetleg MIL lámpának.

2007. november 20. 20:12: Szerkesztve Newdesign +  által, megtekintés

#41975 -Törölt felhasználó- 2007. november 20. 20:05:37    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hy mindenkinek!
Olyan problémám van, hogy amikor a hideg motor inditás után a fordulatszámmérő fel-aláugrál + kigyullad az "AC pumpa" jele a müszerfalon(folyamatosan világit), ez megy kb.1-2 percig után beáll az alapjárat rendesen (a jele továbbra is világit a legközelebbi újrainditásig)!
Ha tudnátok segiteni elöre is kösz mindenkinek!
Amúgy a kocsi egy 92'-es Honda Civic 1.6 ESi V-tech !
2007. november 20. 20:14:16: megválaszolva Lalee +  által, → #41978 
2007. november 20. 20:10:55: megválaszolva Newdesign +  által, → #41976 

#41974 Öreg Kergyu +  2007. november 20. 19:57:34 re: #41970 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szivesen!

Igen, úgy állj, hogy hátrafelé lejtsen a kocsi.
2007. november 21. 06:05:49: megválaszolva Peve +  által, → #41988 

#41973 truuu 0  2007. november 20. 19:54:15 re: #41972 (Norbi_5gen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
van 2 év garid, szerintem holnap hívd fel őket.

#41972 Norbi_5gen 0  2007. november 20. 19:52:29 re: #41941 (Hondahuszár 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudom hogyan működik a h4 bixenon egy relé mozgatja az egész "izzót" így állítva reflektor állásba. Ami várakozásnélkül azonnal be is következik, sőt a visszaváltás is azonnal elkezdődik ahogy visszaváltok tompítottra. HIrtelen visszavált majdnem tompítottra, vár egy kicsit olyan 3 mp-et aztán hirtelen visszamegy teljesen.
2007. november 20. 19:54:15: megválaszolva truuu 0  által, → #41973 

#41971 -Törölt felhasználó- 2007. november 20. 19:52:27 re: #41955 (Lalee + )  ←  ‹›  0 | rejt
kÖSZÖNÖM SZÉPEN!

üDV: Csabi

#41970 -Törölt felhasználó- 2007. november 20. 19:52:25 re: #41966 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
koszonom Kergyu. Ezek szerint amig a szervizbe nem jutok, igyekszem nem orral elore parkolni. ..vagy kulonben: [SMIL:/egyeb/boat.gif]
2007. november 20. 19:57:34: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #41974 

#41969 Ákos +  2007. november 20. 19:51:27 re: #41947 (granit82 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, ez az [SMIL:/smile1.gif] !
2007. november 20. 20:13:24: megválaszolva granit82 0  által, → #41977 

#41968 granit82 0  2007. november 20. 19:50:12 re: #41967 (Lalee + )  ←  ‹›  0 | rejt
Van minden, csak tudd fizetni. Az AC-m tavaly lett cserélve. Tank ki lett mosva, a csövek meg ki lettek cserélve. Jó vlt a szerelőm. Pár sörért kenyérre lehet kenni. Mindent vihetek, ami nem trabant meg lada... Jó srác, csak elköltöztem. Most elő kell venni a szakmai tanulmányokat, s belemélyülni. Igyekszek vissza szolgálni a pacit, mert ő is derekasan helyt áll.

#41967 Lalee +  2007. november 20. 19:44:15 re: #41964 (granit82 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amire érdemes odafigyelni még hogy a benyaszűrő nem-e retkes. Mert ha ott nem tud továbbmenni a nyomás akkor is lehet szar a szekér. A mai benzineknél bármi előfordúlhat. Kollegám egy olyan adalékott kapott autóboltos haverjától amit a tankba kell önteni, hogy benne lévő vizet a moci könnyebben el tudja égetni. Hát nem gyenge hogy már ennek a gyártására is rááltak. [SMIL:/smile9.gif]
2007. november 20. 19:50:13: megválaszolva granit82 0  által, → #41968 

#41966 Öreg Kergyu +  2007. november 20. 19:43:20 re: #41946 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A napfénytető fém "tálcájának" keretének négy sarkában van egy-egy kivezető nyílás, amiből értelemszerüen egy -egy vékony műanyag cső vezet le . Ezek az A és a C oszlopban vannak belűl.
Valószínü, hogy swindoni angol barátaink a bal első A oszlopban menőt nem vezették rendesen ki, akkor be tud szivárogni a víz. Ez alátámasztja, amit írtál, hogy a szélvédőd gyári, valamint akkor folyik be sok, ha lejtősen orral előre állsz. Mivel akkor az A oszlpokban lévő csövek vezetik le a víz nagy részét.

Mielőtt valaki félreérti, a tálca sarkában lévő levezető nyílásokra azért van szükség, mert a napfénytető NEM tömít vízmentesen, ez minden gyári típusnál így van, nem hiba. Csak por ellen véd, a beszivárgó víz természetes, ezért ilyen a kialakítás.

Nagyon nehezen lehet hozzáférni a levezető csőhöz, én szakszervízet ajánlok a hiba elhárításához.
2007. november 20. 19:52:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #41970 

#41965 -Törölt felhasználó- 2007. november 20. 19:43:08 re: #41940 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
nem, toretlen a gep, meg a lelkesedesem is [SMIL:/ketelkedik/sigh.gif] [SMIL:/ketelkedik/sigh.gif] [SMIL:/ketelkedik/sigh.gif]

#41964 granit82 0  2007. november 20. 19:38:16 re: #41962 (Lalee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Megnyugtattál. Már csak azért is, mert a kuksi kivan a szűk helyek miatt. Kivettem a tokjából, úgy különösebben nem látok semmit, de reggel viszem Nem hondás-hondásokon segítő mélyen tisztelt kollégához, aki tüzetesebben megnézi. Az a baj, hogy néha megmakacsolja magát, s nem akar indulni. AC zúg, de nem akar beindulni. Relé kattog mint a barom, gondol egyet s tárulj szezám. De azért nagyon szeretem Ezért is kell megnézetni.
2007. november 20. 19:44:16: megválaszolva Lalee +  által, → #41967 

#41963 -Törölt felhasználó- 2007. november 20. 19:36:25 re: #41960 (rprezident + )  ←  ‹›  0 | rejt
ooooo, a Szakma Ifju Mestere....:) )))))

#41962 Lalee +  2007. november 20. 19:31:18 re: #41961 (granit82 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ő az!!!! Sokak által csak a lábait kell átforrasztani de nekem nem volt megrepedve a forrasztás. Én a relé érintkezőit csiszoltam meg mert el voltak égve. Azért nem indúlt a gépem. Nem tudott átfolyni elég áram az érintkezőin ahhoz hogy a benyapumpát megtudja rendesen hajtani, ezáltal nem volt megfelelő benzinnyomás a injektor felé.
2007. november 20. 19:38:17: megválaszolva granit82 0  által, → #41964 

#41961 granit82 0  2007. november 20. 19:26:58 re: #41958 (Lalee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Majd megnézem. Remélem csak a nyitásérzékelő. A relémre is mondhatnál ament, ő lesz az? Vagy kicsit hasonlít rá?
2007. november 20. 19:31:19: megválaszolva Lalee +  által, → #41962 

#41960 rprezident +  2007. november 20. 19:25:50 re: #41956 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elviekben igen és ha az el van dugulva akkor a víz máshol keres utat...nekem 5.gen 4d-m van és mikor festették a lakatos gyerek talált hátul két lyukat és betömte,aztán mikor esett az eső és állt a csomagtérben a víz, rájöttünk h az a vízkivezető volt!:D :D :D :D :D :D
2007. november 20. 19:36:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #41963 

#41959 Tonx +  2007. november 20. 19:23:45 re: #41939 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
swindom:)

#41958 Lalee +  2007. november 20. 19:22:59 re: #41954 (granit82 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szóval akkor azért nem sípól mert az ajtónak a nyitásérzékelője kontakthibás szerintem. Ha a lámpát rendesen felkapcsolja a kapcsoló akkor az is menni fog szerintem hacsak valaki meg nem buzerálta.
2007. november 20. 19:26:58: megválaszolva granit82 0  által, → #41961 

#41957 Shad 0  2007. november 20. 19:22:56 re: #41952 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Nem, most nincs lehetőségem szétszedni az autót. Szerintem az ablakszigetelés a ludas, van rajta egy rés, és lehet azónkeresztül szivárog be az utastérbe. Valószínűleg azért is párásodom nagyon.

#41956 -Törölt felhasználó- 2007. november 20. 19:22:54 re: #41953 (rprezident + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
azt megneztem, de nem tom hogy lehet azt kiszedni, elvileg ugye ott kellene lennie egy esoviz elvezeto csonek?
2007. november 20. 19:25:50: megválaszolva rprezident +  által, → #41960 

#41955 Lalee +  2007. november 20. 19:20:41 re: #41949 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A motor oldalára van felfogatva. Oda csatlakozik a vastag cső a hűtő felöl.
2007. november 20. 19:52:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #41971 

#41954 granit82 0  2007. november 20. 19:18:55 re: #41951 (Lalee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A belső lámpa nem kapcsol fel magától amióta nincs síp hang, de a világítás már régebb óta vacakolt. Volt, mire kimentem a pacihoz műszak után, világított a belső lámpám, ezért nem is használom.
2007. november 20. 19:22:59: megválaszolva Lalee +  által, → #41958 

#41953 rprezident +  2007. november 20. 19:17:26 re: #41939 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem lehet h a mocitető és szélvédő találkozásánál lévő gumi engedi be a vizet és onnan szivárog be a belső térbe?
2007. november 20. 19:22:54: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #41956 

#41952 -Törölt felhasználó- 2007. november 20. 19:17:00 re: #41944 (Shad 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Shad, es megoldodott a rejtely, vagy meg azol?
2007. november 20. 19:22:56: megválaszolva Shad 0  által, → #41957 

#41951 Lalee +  2007. november 20. 19:15:44 re: #41948 (granit82 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amit az alsó képen, a penel jobb alsó sarkában látsz azt kéne kicserélni vagy legalábbis megmérni hogy felkapcsolt lápánál és nyitott ajtónál van-e feszej a két lába között. Jobb esetben Akkufszt kell mérni(12.8V) A bal első ajtót mikor kinyitod a belső utastérlámpa felkapcsól? Mert az ajtónyitás érzékelő vezérli ugyebár.
2007. november 20. 19:18:55: megválaszolva granit82 0  által, → #41954 

#41950 -Törölt felhasználó- 2007. november 20. 19:14:21    ‹›  0 | rejt
Sziasztok! Fékkel kapcsolatban lenne a következő kérdésem:
Ma este hazafelé jövet tünt fel, hogy elég hangosan szuszog a fékem. Mivel pár hónapja használom az autót (92 Civic), ilyennel még ne találkoztam. A fékhatás úgy érzem nem gyengült, csak kissé zavar ez a nem természetes hang.
Mi okozza ezt a jelenséget é s érdemes-e mihamarabb szerelőhöz vinnem? (tudván, hogy a fék az nem játék...) ..köszönöm előre is!

#41949 -Törölt felhasználó- 2007. november 20. 19:09:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok srácok!

Segítségre szorulok!

Megtudja valaki mondani hogy 6gen 3d-be hol találom a termosztátot.
A hütőnél vagy a motorhoz vezető vízcsőnél ?
2007. november 20. 19:20:41: megválaszolva Lalee +  által, → #41955 

#41948 granit82 0  2007. november 20. 19:08:28 re: #41945 (Lalee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És ha nekem már egy ideje nem sípol, akkor mit lehet vele tenni?
2007. november 20. 19:15:45: megválaszolva Lalee +  által, → #41951 

#41947 granit82 0  2007. november 20. 19:06:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt

Na ő lenne az!
2007. november 20. 19:51:27: megválaszolva Ákos +  által, → #41969 

#41946 -Törölt felhasználó- 2007. november 20. 19:06:25 re: #41943 (Macdor 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Andordelsol, a szelvedo eddig nem azott, gyari, torve nem volt es volt mar esoben ezelott, semmi gond nem volt vele.

De: ezzel a belso szellozessel elgodolkodtam..Bovebben, mire gondolsz?

Igen a pedalok kornyeken is tocsog a viz, de egyszeruen nem talalok nyomokat , honnan johet. Ja es meg egy dolog: ha orral elore allok, akkor sokkal tobb a viz:( (( eloszor is ugy alltam , mikor eszrevettem a pocsolyat- belul.

2007. november 20. 19:43:21: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #41966 

#41945 Lalee +  2007. november 20. 19:02:23 re: #41936 (granit82 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát barátom ez a világításnak a reléje szerintem, mert a főrelé nem így néz ki és ezzen van egy "buzzer" ami akkor sípól ha rajta hagyod a lámpát. Ja , és a főrelében belűl 2 db relé van.
2007. november 20. 19:08:28: megválaszolva granit82 0  által, → #41948 

#41944 Shad 0  2007. november 20. 19:01:29 re: #41943 (Macdor 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szintén beázós vagyok, énis a szélvédőre gyanakoszom. bár mondjuk nekem a jobbelső tűzfalánál volt vizes a szigetelőszivacs.
2007. november 20. 19:17:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #41952 

#41943 Macdor 0  2007. november 20. 18:58:37 re: #41939 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
99% hogy szélvédő vagy belső szellőzésnél ázik be.
Nekem is csinálta de ez egy 15 éves delsol [SMIL:/smile5.gif]

A pedálok mögött is vizes?
2007. november 20. 19:06:26: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #41946 
2007. november 20. 19:01:30: megválaszolva Shad 0  által, → #41944 

#41942 granit82 0  2007. november 20. 18:57:13 re: #41938 (Norbi_5gen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Kivettem megint egyet, de mondjátok azt, hogy ez az, mert totál kész vagyok. Relének relé, de 0063 a száma. Csavarral volt rögzítve, de a táblától bal oldalon. Magger is ezt mondta, de nem tudom az-e, rakok képet, csak lemosom a ganét.

#41941 Hondahuszár 0  2007. november 20. 18:52:12 re: #41934 (Norbi_5gen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A H4 bi-xenon nem úgy működik, hogy az "izzót" mozgatja egy elektromotor a tompított és a refi állás fókuszpontjai között, ezért láthatod lassúnak a váltást?
2007. november 20. 19:52:29: megválaszolva Norbi_5gen 0  által, → #41972 

#41940 -Törölt felhasználó- 2007. november 20. 18:39:35 re: #41939 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
volt törve ?
2007. november 20. 19:43:08: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #41965 

#41939 -Törölt felhasználó- 2007. november 20. 18:33:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok egy kerdes:

mostanaban sok eso esett, es eszrevettem a vezeto ules elotti szonyegen , hogy beazik a masfel eves CRV...allohelyben...... egy hondaaaaa??? what a fakkkk??? Shendon...sucks.

Tippeltem a napfenytetore, de a tetokarpiton semmi nyom, es mashol sem tudtam felfedezni a nyomokat, ahol befolyhat. Segitseeeeeg!!!!! Valakiiiiii

Koszi

vmc
2007. november 20. 19:23:45: megválaszolva Tonx +  által, → #41959 
2007. november 20. 19:17:30: megválaszolva rprezident +  által, → #41953 
2007. november 20. 18:58:38: megválaszolva Macdor 0  által, → #41943 
2007. november 20. 18:39:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #41940 

#41938 Norbi_5gen 0  2007. november 20. 18:20:41 re: #41936 (granit82 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én tudok, mert én már kiszedtem az enyémből egyszer. Biztosítéktáblánál van ahogyan mondtad, valamilyen színű (szürke vagy sárgás) burkolattal fel van csavarozva valami konzolra egy tartóval. Azt kell leszedni aztán kihúzni belőle a catlakozót.
Amúgy itt egy kép róla, vagy találsz ebben a topcban az oldal tetején egy "főrelé javítás" című rész, ott is megnézheted.

Ja amit kiszedtél az biztos nem az, az a lámpakapcsoló és ablaktörlőrelé vagy mi..
2007. november 20. 18:57:14: megválaszolva granit82 0  által, → #41942 

#41937 kicsiveji 0  2007. november 20. 18:20:21 re: #41936 (granit82 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Lazy #39351 hsz-a lesz a megoldás szvsz.:)

#41936 granit82 0  2007. november 20. 18:12:27    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na kéne egy kis segítség fiúk-lányok! Gondoltam kikapom a főrelét a gépből, de vagy hülye vagyok, vagy veszettül el van dugva ez a kütyü. Gondoltam nagy darab a cucc, de ami nagy, az nekem nagyon gyanús, mást meg nem találtam /még/, lehet hogy nem tudom hol pontosan. Ezt a biztitábla mögül szedtem le:

Az adatai, vagyis az iromány róla:
38600-SH3-G1
MITSUBA
CONTROL UNIT
/INT. WIPER
LIGHTING
ALARM/ *H
12V RK-0060
Ha ez nem relé,akkor mi, s ki tud nekem segíteni térképileg?
2007. november 20. 19:02:24: megválaszolva Lalee +  által, → #41945 
2007. november 20. 18:20:42: megválaszolva Norbi_5gen 0  által, → #41938 
2007. november 20. 18:20:22: megválaszolva kicsiveji 0  által, → #41937 

#41935 titusz 0  2007. november 20. 17:45:13 re: #41933 (kicsiveji 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja! Úgy szerettem volna! [SMIL:/smile10.gif]

#41934 Norbi_5gen 0  2007. november 20. 17:40:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Helotok!

Mivel valószínűleg a világegyetem legrosszab világításával rendelkezik az 5gen civi, így gondoltam kicsit javítok a helyzeten. Szereztem bele clear lámpát, és most egy h4 bi xeenon szettet (martincar). A hatás nem maradt el nagyon jól látok, és mellete nem vakítok senkit.
Az egyetlen problémám az, hogy miután felkapcsolok reflektorra aztán vissza (mindegy hogy sokáig hagyom rajta vagy csak kis ideig) sokszor, de nem mindig előfordul, hogy nem is reflektor, de nem is tompított állásmab marad az izzó kb olyan 3 másodpercig. Nem lenne olyan nagy baj, csak elég zavaró h lekapcsolom a refit h ne vakítsam a szembejönőt, de 3 mp múlva megy le teljesen.

Mi lehet a gond? Az izzók rosszak, vagy rosszul lett bekötve, vagy mittomén.
Minden segítségek szívesen fogadok :)
2007. november 20. 18:52:14: megválaszolva Hondahuszár 0  által, → #41941 

#41933 kicsiveji 0  2007. november 20. 17:25:37 re: #41932 (titusz 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Így akartad ugye?
ITT lenne egy 5gen... [SMIL:/smile5.gif]
2007. november 20. 17:45:13: megválaszolva titusz 0  által, → #41935 

#41932 titusz 0  2007. november 20. 17:20:07    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Halihó!

Itt lenne egy 5-gen, amiröl annyit szeretnék megtudni, hogyha ne adj isten motorikusan rendben van, mennyi lóvéba jönne használhatóvá tenni kívűl belűl?
[SMIL:/smile1.gif]

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1649346&c
ommand=ugras&screenwidth=1024
2007. november 20. 17:25:37: megválaszolva kicsiveji 0  által, → #41933 

#41931 -Törölt felhasználó- 2007. november 20. 16:09:54    ‹›  0 | rejt
szerintetek egy ilyen sérülést meglehet uszni teljes géptetö fényezés nélkül ?


#41930 Attila_80 0  2007. november 20. 16:01:12    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Civic (5-6 gen.) műszerfalon középen-fent van egy szellőző amelyik nagyjából vízszintesen van... abból mikor kéne levegőnek jönnie?

Van rajta egy tekerő, de nekem egyik állásban sem jön belőle semmi...

A többi meg a piktogrammok szerint működik.

Köszi

#41929 grego +  2007. november 20. 15:41:05 re: #41928 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ami a szellőzőrács alatt van a hátsó ködlámpa kapcsoló melletti hely NEM a tetőablak kapcsoló helye.

 << eleje | 845 | 844 | 843 | 842 | 841 | 840 | 839 | 838 | 837 | 836 | 835 | 834 | 833 | 832 | 831 | 830 | 829 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.23, 0.3, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.35 mp, 9 query