Azért világít mert van valami hibád. Az igazából nem az "AC hiba jele" hanem néhány hibát fe tud ismerni az ECU-ja és azt jelzi ki. Amíg az világít addig nem vesz figyelembe semmilyen jeladót a gép és úgy üzemel tovább. Célszerű megnézni mi a hiba oka mert a fogyasztásod is megnövekedik rendesen amíg ki nincs javítva a hiba. A hiba kivillógtatásáról már többször volt szó. Nézz utánna a keresés funkcióval.....
hmmmm egy hibakód kiolvasás jól jönne ilyenkor. Az valszeg meg fogja mondani hogy mi a para. Azt hogy hogy kell égés de nem tudom mert mégcsak nem is tudom hol van az a diagnosztikai csati amit rövidre kéne zárni vagy mi hogy kivillogja a kódot. Aki csinált már ilyet az majd jól megmondja.
De egyébként az a sárga lámpa amire sztem te gondolsz az nem CSAK az AC pumpa jele hanem úgy általánosan hibalámpa. Check Engine lámpának hívják, vagy esetleg MIL lámpának.
Hy mindenkinek!
Olyan problémám van, hogy amikor a hideg motor inditás után a fordulatszámmérő fel-aláugrál + kigyullad az "AC pumpa" jele a müszerfalon(folyamatosan világit), ez megy kb.1-2 percig után beáll az alapjárat rendesen (a jele továbbra is világit a legközelebbi újrainditásig)!
Ha tudnátok segiteni elöre is kösz mindenkinek!
Amúgy a kocsi egy 92'-es Honda Civic 1.6 ESi !
Tudom hogyan működik a h4 bixenon egy relé mozgatja az egész "izzót" így állítva reflektor állásba. Ami várakozásnélkül azonnal be is következik, sőt a visszaváltás is azonnal elkezdődik ahogy visszaváltok tompítottra. HIrtelen visszavált majdnem tompítottra, vár egy kicsit olyan 3 mp-et aztán hirtelen visszamegy teljesen.
Van minden, csak tudd fizetni. Az AC-m tavaly lett cserélve. Tank ki lett mosva, a csövek meg ki lettek cserélve. Jó vlt a szerelőm. Pár sörért kenyérre lehet kenni. Mindent vihetek, ami nem trabant meg lada... Jó srác, csak elköltöztem. Most elő kell venni a szakmai tanulmányokat, s belemélyülni. Igyekszek vissza szolgálni a pacit, mert ő is derekasan helyt áll.
Amire érdemes odafigyelni még hogy a benyaszűrő nem-e retkes. Mert ha ott nem tud továbbmenni a nyomás akkor is lehet szar a szekér. A mai benzineknél bármi előfordúlhat. Kollegám egy olyan adalékott kapott autóboltos haverjától amit a tankba kell önteni, hogy benne lévő vizet a moci könnyebben el tudja égetni. Hát nem gyenge hogy már ennek a gyártására is rááltak.
A napfénytető fém "tálcájának" keretének négy sarkában van egy-egy kivezető nyílás, amiből értelemszerüen egy -egy vékony műanyag cső vezet le . Ezek az A és a C oszlopban vannak belűl.
Valószínü, hogy swindoni angol barátaink a bal első A oszlopban menőt nem vezették rendesen ki, akkor be tud szivárogni a víz. Ez alátámasztja, amit írtál, hogy a szélvédőd gyári, valamint akkor folyik be sok, ha lejtősen orral előre állsz. Mivel akkor az A oszlpokban lévő csövek vezetik le a víz nagy részét.
Mielőtt valaki félreérti, a tálca sarkában lévő levezető nyílásokra azért van szükség, mert a napfénytető NEM tömít vízmentesen, ez minden gyári típusnál így van, nem hiba. Csak por ellen véd, a beszivárgó víz természetes, ezért ilyen a kialakítás.
Nagyon nehezen lehet hozzáférni a levezető csőhöz, én szakszervízet ajánlok a hiba elhárításához.
2007. november 20. 19:52:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #41970
Megnyugtattál. Már csak azért is, mert a kuksi kivan a szűk helyek miatt. Kivettem a tokjából, úgy különösebben nem látok semmit, de reggel viszem Nem hondás-hondásokon segítő mélyen tisztelt kollégához, aki tüzetesebben megnézi. Az a baj, hogy néha megmakacsolja magát, s nem akar indulni. AC zúg, de nem akar beindulni. Relé kattog mint a barom, gondol egyet s tárulj szezám. De azért nagyon szeretem Ezért is kell megnézetni.
Ő az!!!! Sokak által csak a lábait kell átforrasztani de nekem nem volt megrepedve a forrasztás. Én a relé érintkezőit csiszoltam meg mert el voltak égve. Azért nem indúlt a gépem. Nem tudott átfolyni elég áram az érintkezőin ahhoz hogy a benyapumpát megtudja rendesen hajtani, ezáltal nem volt megfelelő benzinnyomás a injektor felé.
Elviekben igen és ha az el van dugulva akkor a víz máshol keres utat...nekem 5.gen 4d-m van és mikor festették a lakatos gyerek talált hátul két lyukat és betömte,aztán mikor esett az eső és állt a csomagtérben a víz, rájöttünk h az a vízkivezető volt!
2007. november 20. 19:36:25: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #41963
Szóval akkor azért nem sípól mert az ajtónak a nyitásérzékelője kontakthibás szerintem. Ha a lámpát rendesen felkapcsolja a kapcsoló akkor az is menni fog szerintem hacsak valaki meg nem buzerálta.
Nem, most nincs lehetőségem szétszedni az autót. Szerintem az ablakszigetelés a ludas, van rajta egy rés, és lehet azónkeresztül szivárog be az utastérbe. Valószínűleg azért is párásodom nagyon.
A belső lámpa nem kapcsol fel magától amióta nincs síp hang, de a világítás már régebb óta vacakolt. Volt, mire kimentem a pacihoz műszak után, világított a belső lámpám, ezért nem is használom.
Amit az alsó képen, a penel jobb alsó sarkában látsz azt kéne kicserélni vagy legalábbis megmérni hogy felkapcsolt lápánál és nyitott ajtónál van-e feszej a két lába között. Jobb esetben Akkufszt kell mérni(12.8V) A bal első ajtót mikor kinyitod a belső utastérlámpa felkapcsól? Mert az ajtónyitás érzékelő vezérli ugyebár.
Sziasztok! Fékkel kapcsolatban lenne a következő kérdésem:
Ma este hazafelé jövet tünt fel, hogy elég hangosan szuszog a fékem. Mivel pár hónapja használom az autót (92 Civic), ilyennel még ne találkoztam. A fékhatás úgy érzem nem gyengült, csak kissé zavar ez a nem természetes hang.
Mi okozza ezt a jelenséget é s érdemes-e mihamarabb szerelőhöz vinnem? (tudván, hogy a fék az nem játék...) ..köszönöm előre is!
Andordelsol, a szelvedo eddig nem azott, gyari, torve nem volt es volt mar esoben ezelott, semmi gond nem volt vele.
De: ezzel a belso szellozessel elgodolkodtam..Bovebben, mire gondolsz?
Igen a pedalok kornyeken is tocsog a viz, de egyszeruen nem talalok nyomokat , honnan johet. Ja es meg egy dolog: ha orral elore allok, akkor sokkal tobb a viz (( eloszor is ugy alltam , mikor eszrevettem a pocsolyat- belul.
Hát barátom ez a világításnak a reléje szerintem, mert a főrelé nem így néz ki és ezzen van egy "buzzer" ami akkor sípól ha rajta hagyod a lámpát. Ja , és a főrelében belűl 2 db relé van.
Kivettem megint egyet, de mondjátok azt, hogy ez az, mert totál kész vagyok. Relének relé, de 0063 a száma. Csavarral volt rögzítve, de a táblától bal oldalon. Magger is ezt mondta, de nem tudom az-e, rakok képet, csak lemosom a ganét.
A H4 bi-xenon nem úgy működik, hogy az "izzót" mozgatja egy elektromotor a tompított és a refi állás fókuszpontjai között, ezért láthatod lassúnak a váltást?
mostanaban sok eso esett, es eszrevettem a vezeto ules elotti szonyegen , hogy beazik a masfel eves CRV...allohelyben...... egy hondaaaaa??? what a fakkkk??? Shendon...sucks.
Tippeltem a napfenytetore, de a tetokarpiton semmi nyom, es mashol sem tudtam felfedezni a nyomokat, ahol befolyhat. Segitseeeeeg!!!!! Valakiiiiii
Koszi
vmc
2007. november 20. 19:23:45: megválaszolva Tonx + által,
→ #41959 2007. november 20. 19:17:30: megválaszolva rprezident + által,
→ #41953 2007. november 20. 18:58:38: megválaszolva Macdor 0 által,
→ #41943 2007. november 20. 18:39:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #41940
Én tudok, mert én már kiszedtem az enyémből egyszer. Biztosítéktáblánál van ahogyan mondtad, valamilyen színű (szürke vagy sárgás) burkolattal fel van csavarozva valami konzolra egy tartóval. Azt kell leszedni aztán kihúzni belőle a catlakozót.
Amúgy itt egy kép róla, vagy találsz ebben a topcban az oldal tetején egy "főrelé javítás" című rész, ott is megnézheted.
Ja amit kiszedtél az biztos nem az, az a lámpakapcsoló és ablaktörlőrelé vagy mi..
Na kéne egy kis segítség fiúk-lányok! Gondoltam kikapom a főrelét a gépből, de vagy hülye vagyok, vagy veszettül el van dugva ez a kütyü. Gondoltam nagy darab a cucc, de ami nagy, az nekem nagyon gyanús, mást meg nem találtam /még/, lehet hogy nem tudom hol pontosan. Ezt a biztitábla mögül szedtem le:
Az adatai, vagyis az iromány róla:
38600-SH3-G1
MITSUBA
CONTROL UNIT
/INT. WIPER
LIGHTING
ALARM/ *H
12V RK-0060
Ha ez nem relé,akkor mi, s ki tud nekem segíteni térképileg?
Mivel valószínűleg a világegyetem legrosszab világításával rendelkezik az 5gen civi, így gondoltam kicsit javítok a helyzeten. Szereztem bele clear lámpát, és most egy h4 bi xeenon szettet (martincar). A hatás nem maradt el nagyon jól látok, és mellete nem vakítok senkit.
Az egyetlen problémám az, hogy miután felkapcsolok reflektorra aztán vissza (mindegy hogy sokáig hagyom rajta vagy csak kis ideig) sokszor, de nem mindig előfordul, hogy nem is reflektor, de nem is tompított állásmab marad az izzó kb olyan 3 másodpercig. Nem lenne olyan nagy baj, csak elég zavaró h lekapcsolom a refit h ne vakítsam a szembejönőt, de 3 mp múlva megy le teljesen.
Mi lehet a gond? Az izzók rosszak, vagy rosszul lett bekötve, vagy mittomén.
Minden segítségek szívesen fogadok
Itt lenne egy 5-gen, amiröl annyit szeretnék megtudni, hogyha ne adj isten motorikusan rendben van, mennyi lóvéba jönne használhatóvá tenni kívűl belűl?