Az elvileg jobb példányok ára jelenleg (és már egy ideje) valóban 3M körül mozog, a CW meg 4M vagy kicsit felette, azt én nem is láttam olcsóbban hirdetni.
(utolsó jó kis szívó, ráadásul gyárilag sperrel, megkérik az árát, de ugye egy-két Integrát is árulnak ugyanennyiért, szóval....)
kiolvastad az ecu-ből...?
vagy sacc per kábé volt annyi...?
lehet hogy a stock k20 ultra strapabíró, de azért gyári szeleprugókkal 10k felett sztem istenkísértés...
ott már simán belebegnek a szelepek és dugattyú tető szépen lekoccolja őket...
pl. a mezger (911 gt3) motoroknál vételkor az első dolog, hogy kiolvassák hogy volt-e overrev...
Hát a K20A2-m míg nálam volt a 8 év alatt, 4x húztam 4. helyett 2.-ba és megkóstolta a 10600 rpm-et mindig (az első alkalom 90 ezernél volt). Azóta is vígan megy, 200 ezer km felett bőven.
valamikor kellett hogy legyen, (nem feltétlenül közvetlenül akkor amikor beállt a motor...) mert gondolom az ecu-ből olvasták ki az igazságügyi szakértők az adatot...
ez így azért kicsit árnyalja a képet...
egyébként nem egyedi eset...
pl. az f20c-k is nagyon érzékenyek az overrev-re...
a valve retainer-ek megrepednek és utána csak idő kérdése mikor történik katasztrófa...
de nem feltétlen azonnal történik meg...
lehet simán elmegy még pár 100 vs 1000km-t...
"Majdnem 2 év után, ma jól éreztem magam, a díler fizeti nekem a javítási költségeket plusz kamatot. Még a bíróság által megbízott bíró is azt mondta, hogy nem lehetek bűnös a kárt. Bár az ellenőrző egység 8.300-es át mutatott. De csak egy szelep okozta a kárt, és minden más szelep (ékek tavaszi lemezek stb.) nem mutat kárt. Mivel mind a két szelepet működtetik, nem tudom ezt a kárt okozni, ahogy a Honda tette velem.
Sajnos az autó most 2 év selejt után van, mert csak egy repülővel volt letakarva a díler, de egy fa alatt volt kin"
Igen, ez régi ügy. Azóta megy a vita. Az volt a pletyka még 2015-ben hogy az első pár 100 darab motorban hibás volt a szelep és könnyen leszakadhat. Elvileg ezért le is állították a gyártást és csúszott hónapokat a szállítás is és csak 2016 elején indult újra a gyártás.
A vélemény úgy jött ki, hogy nem úgy, ahogy a Honda mondta, hogy egy kipufogó szelep volt a hibás, ami a dugattyú De egy bársony szelep szelep beleesett az égő szobába és okozta a kárt. A javítási költségek kb. 22000 €
Nagyjából.
Aki hozzá van szokva a nagy kocka autóhoz, a sarkos vonalvezetéshez, nagy kormány, egyszerűbb retrós feelinghez, és nem kívánkozik az új formavilághoz, annak marad, ami a jól bevált van.
sztem. a diesel a felejtős, főleg nekünk akik viszonylag sokáig megtartjuk az autót. bár felmerült a 9 gen. 2.2 disele Civic is mint opció, egy ismerős 2.4-ből ült át és azt mondja, hogy teljesen jó, főleg így felhúzva közel 200 lóra.
fn2-ből is lehet megcsípni kevés kilométeres jó állapotút. a 3 ajtó (már) nem probléma.
ott inkább a kemény futómű ami kérdéses bár egy könnyű 17-es felnivel vmi. komfortos gumival sokat lehet rajta javítani, meg az hogy rengeteget forog.
tiszta sor hogy a 8 gen. Acc. már nem olyan "minőség" mint a 7 gen. de azért na, a 7 gen-ek már 15-16 évesek. jó meg imádom, hibátlan, de néha rám tör hogy fiatalítani kéne.
8 gen-ből ats-ből azért egy faclift kevés kilométeres svájci nem rossz választás. mondjuk egy 7 éves 100 ezer körül futott példány. és akkor azzal még egy min. 5-6 évig jó lennék. nem vagyok az a fél évente évente autót cserélgetős fajta.
a civic-nél az 1.5T motor elgondolkodtató valóban. nem egy 2 ezres ez tény, de sajna ez van, nem kínálnak nagyon más opciót.
amit cégesnek használok 1.4T suzuki se rossz, de azért na mikor átülök a 2.4-be azért az más világ pedig közel ugyanannyi a nyomatékuk.
Hát kiváncsi vagyok mit fogsz írni 5-10 év múlva amikor már nagyrészt hibrid és elektromos kocsikból lehet majd csak választani, legalábbis Honda terén. Akkor lehet visszasírnád az 1.5T "sterilitását" is bőven.
Igen a Honda új autóival egy kicsit nem vagyok kibékülve meg az üzleti politikájukkal, hogy erre a piacra korlátozott típusválasztékot adnak és én nem tudok abból meríteni ami van, kompromisszumra meg nem vagyok hajlandó Ezt érezheted...
Nem gondolod, h ennyi "félreértést" látva, te fogalmazol kúrvára félreérthetően?
Mert a hangsúlyodból ami itt jön át, elég érdekes szemlélet körvonalazódik.
Ezt ki állította amit írsz? Lécci ne adj a számba olyanokat amit nem írtam. Köszi
Olvasd el még egyszer figyelmesen amit írtam.
De most, hogy belevau elmondanám Neked, hogy egy a K24A3 azért a legjobb ezek közül mert a leguniverzálisabb. UFO CTR-rel elindulnál Horvátba? Nem.
Ha reflashelteted az ATS-t jobban megy mint a 8 gen CTR? Igen
Megbízhatóbb mint a 8 gen acc? Igen
A turbós 1.5 civicet meg vegyen az aki szereti korunk környezetvédelmi megszorításai miatt a kiherélt egyre inkább neutrális ,steril autókat. Ja biztos jót lehet vele autózni de... na Te is tudod, hogy jóautózás és jóautózás között mennyi különbség van.
Tök jó a Honda de valahogy nincs mit venni belőle. Mármint nekem.
Azért na...
A 8gen UFO type-R-t te a megjelenlése óta utálod, pedig nagyon jó kocsi. Mérföldekkel jobb/modernebb autó feelingje van, mint az ATS-ednek. Az ufo R kagylóülései után olyan az érzete az accordnak, mint egy pardra ülnél le, egy nagyon retro körítéssel.
A japánsága miatt nyilván jó autó az öreg ats, de ha 1 hétig használnál egy jobb ufo R-t, kétlem, hogy nem tetszene.
Mondjuk kényelem szempontjából a 100 kilódhoz az ufo R biztos, hogy nem a legjobb, mert 80kg felett élményt vesztesz. Nem cuppansz bele az ülésbe, a háttámasz nem tart, a combtámaszokon ülsz. Mármint nem te, a kövérek. Szóval a súly/magasság kombódhoz az ats véleményed érthető, bár, hogy nem adna újat, az nem igaz. Már eleve van alatta fék, nem csak egy lassító berendezés, stb, stb, stb.
Persze az FN2-nek meg rengetek nyűgje van, ami így 10 év környékén szépen kijön rajtuk. Ha rendberakatod, akkor viszont faék szívó autó. Csak használni kell.
Simán vennék 1.5T 10gen-t is. Nyitni kell az új felé, LGBT..
Ezt a K24A3 -on kívül nincs világ felfogást úgy teljes egészében el kéne engedni.
Tényleg fasza, de 16 évesek az első szériások. Aki nem évi 8-10k-t megy, meg a garázsban tárolja, hanem használja is, annak egy idő után újítani kell, mert elhasználódik az autó. Vagy elhagyja a márkát, vagy választ, hogy CRV-be ül be vagy Civic-be.
Az 1.5T karakterisztikája más, de attól még rohadt jókat lehet menni vele. Ennyi erővel type-r is csak a 2.0 szívó, aztán a turbósakat felejtsük el mert más a karakterisztika?
Van élet a type-s Accordon kívül is.