Az asszonynak is nagyon tetszik a CTR, de azt mondja, h ha ilyennel beállítanék egyszer ebbe a kicsiny falumba, többet nem beszélne velem senki...... Sajna ez így van.
És mielőtt azt mondja valaki, h le kell szarni mások véleményét, igaza van, egy nagyvárosban könnyedén meg lehet tenni. De kis helyen sok mindent fontolóra kell vennie az embernek.
a mondás az volt, ha van most autóra 7,5m akkor miben is lehet gondolkodni...
vagy most új 1,5 sport ennyiért...
vagy 1,5 év múlva alig használt fk8...
(ha 1,5 év múlva veszel 1,5 sportot újként olcsóbb nem lesz, csak max drágább...)
Haladni kell a korral. Amikor átülsz egy modernebb autóba, és megszokod, rájössz, hogy milyen jó is.
Persze az új autók közül is lehet mellényúlni... de nem egy R-rel. Nekem a 10gen ctr mindig is tetszett, sokkal inkább mint a 9.
Amit linkeltél szürke sem rossz, de biztos, hogy sonic-ban venném. Na meg a gyári felnik viszlát, és valami jobb ET.
szalonban nagyon kevés van bent...
ez is valakinek az autója volt szervizen...
én már minden színben láttam itt pesten (fk8), de a fehérnél nekem nincs szebb...
a fehér soha nem megy ki a divatból, amellett hogy a hondához külön kötődik a fehér, emiatt mindig van egy kis " érzelmi" felára...
mondjuk most ránéztem az árakra és az 1.5 sport 7,5m ami nem kevés...
ennyiért fk2 alapból van, és azért élőben az is elég rendben van...
mondjuk atom kemény, tehát családi autónak nem ideális...
1,5-2 év múlva viszont az fk8-ak is bemennek 8m alá...
sokat adnak el belőle és ez keményen nyomja majd lefelé az árakat...
már most is becsúsztak 9 alá.... pl...1 pl...2
ha fk8-at akarsz 1,5 sport árban, megoldható, de még várni kell egy kicsit sztem...
Lehet arrafelé divatszín, de errefelé még egy sem járt!
Sonic egyszer ment el mellettem, annyira nem fogott meg. Majd ha rikk hazajön, akkor meglesünk egy CTR-t ebben a színben, úgy tuti nyerőbb!
A CTR fehérben gyönyörű, ez nem kérdés, de sajna az eléggé más árkategória az 1,5-höz képest.
Felénk elég kevés a választék, kevés a szín amit forgatnak, lehet felszaladok Pestre megnézni. Nem szeretem csak képről látni, ma már nem nagyon van nem PS-elt kép.
összességében nem rossz, de nagyon divatszín...
kérdés, hogy pár év múlva mi lesz vele, amikor jön valami más trend...
sonic-ot láttam mert volt most egy bent a szallerbecknél...
jójó, de sztem fehérben nagyobbat üt...
Az elvileg jobb példányok ára jelenleg (és már egy ideje) valóban 3M körül mozog, a CW meg 4M vagy kicsit felette, azt én nem is láttam olcsóbban hirdetni.
(utolsó jó kis szívó, ráadásul gyárilag sperrel, megkérik az árát, de ugye egy-két Integrát is árulnak ugyanennyiért, szóval....)
kiolvastad az ecu-ből...?
vagy sacc per kábé volt annyi...?
lehet hogy a stock k20 ultra strapabíró, de azért gyári szeleprugókkal 10k felett sztem istenkísértés...
ott már simán belebegnek a szelepek és dugattyú tető szépen lekoccolja őket...
pl. a mezger (911 gt3) motoroknál vételkor az első dolog, hogy kiolvassák hogy volt-e overrev...
Hát a K20A2-m míg nálam volt a 8 év alatt, 4x húztam 4. helyett 2.-ba és megkóstolta a 10600 rpm-et mindig (az első alkalom 90 ezernél volt). Azóta is vígan megy, 200 ezer km felett bőven.
valamikor kellett hogy legyen, (nem feltétlenül közvetlenül akkor amikor beállt a motor...) mert gondolom az ecu-ből olvasták ki az igazságügyi szakértők az adatot...
ez így azért kicsit árnyalja a képet...
egyébként nem egyedi eset...
pl. az f20c-k is nagyon érzékenyek az overrev-re...
a valve retainer-ek megrepednek és utána csak idő kérdése mikor történik katasztrófa...
de nem feltétlen azonnal történik meg...
lehet simán elmegy még pár 100 vs 1000km-t...
"Majdnem 2 év után, ma jól éreztem magam, a díler fizeti nekem a javítási költségeket plusz kamatot. Még a bíróság által megbízott bíró is azt mondta, hogy nem lehetek bűnös a kárt. Bár az ellenőrző egység 8.300-es át mutatott. De csak egy szelep okozta a kárt, és minden más szelep (ékek tavaszi lemezek stb.) nem mutat kárt. Mivel mind a két szelepet működtetik, nem tudom ezt a kárt okozni, ahogy a Honda tette velem.
Sajnos az autó most 2 év selejt után van, mert csak egy repülővel volt letakarva a díler, de egy fa alatt volt kin"
Igen, ez régi ügy. Azóta megy a vita. Az volt a pletyka még 2015-ben hogy az első pár 100 darab motorban hibás volt a szelep és könnyen leszakadhat. Elvileg ezért le is állították a gyártást és csúszott hónapokat a szállítás is és csak 2016 elején indult újra a gyártás.
A vélemény úgy jött ki, hogy nem úgy, ahogy a Honda mondta, hogy egy kipufogó szelep volt a hibás, ami a dugattyú De egy bársony szelep szelep beleesett az égő szobába és okozta a kárt. A javítási költségek kb. 22000 €
Nagyjából.
Aki hozzá van szokva a nagy kocka autóhoz, a sarkos vonalvezetéshez, nagy kormány, egyszerűbb retrós feelinghez, és nem kívánkozik az új formavilághoz, annak marad, ami a jól bevált van.