De hát neked is 220 lóra van felhúzva az autód, ott nem aggódtál a váltó meg a féltengelyek miatt? Pedig a te 14 éves autódon könnyebben törik már az alkatrész, mint egy új autón, nem?
Azt garanciát. Meg pénz visszafizetést ha nem tetszik. Meg előtte-utána mérésről papírt. Itthon meg annyira hardcore a többség, hogy direkt gagyi injektort meg üa nyomásszabályzót vesznek mert az úgy izgibb a programozó meg had szopjon vele.
Nem kell a ráhagyásod! Agggggyáááá garanciát!
Kit érdekel kint mi a tapasztalat!? Amcsik puhák! Magyar lenni kemény! Itt vannak az igazán hardcore userek!
A ráhagyás kérésében csak azt tudom mondani, hogy a K20C1 gyárilag 400LE-re van tervezve. Azt élettartam rövidülés nélkül teljesíti. Ha fölé mész azt is bírja de akkor az élettartam m ár csökken.
Amúgy nem véletlen hogy az 1.5T motoroknak az alapja az L sorozat ami a Jazz-ben is van. Alapvetően a régi és megbízható L-es motort tervezték át az 1.5T verzióra mert egy nagyon jó konstrukció volt.
Hajtáslánccal meg szintén nem aggódnék, hiszen a 200 lovas VTI-k is gyári váltóval meg féltengellyel mennek, nemde?
És én honnan válaszoljak neked hőterheléses kérdésre bármit is? Nincs ilyesmivel probléma.. pont.
Maga a program fejlesztése és tesztelése Arizónában történt ahol igencsak magasabb a hőmérséklet, ráadásul csak MON91-es üzemanyag van és az adott teszt autó 2bar-os nyomáson lett gyepálva minden nap a "Stage 2"-re kiadott 1.45bar helyett.
De nekem nincs is ilyen szerkezet a tulajdonomban ..és nem is lesz valószínüleg
Csak kérdéseket teszek fel. Bár a hőterheléses kérdésemre nem kaptam választ. Az azért elég érdekes téma...
Több ezer autó fut emelt teljesítménnyel már 2016 óta szinte gond nélkül. Ha ezek után is aggódsz akkor ez nem neked való és inkább maradjon gyári az autód.
Tudom, hogy nem csak a turbónyomás azért írtam a stb.-t. De a hőtermelődésről mit tudunk? Mert ügye az 1.5 turbo motortere hát... finoman szólva is kesze-kusza, sehol egy burkolat és hát nekem mint "laikusnak" rögtön a 90-es évek bálnamercije jut eszembe ahol a kábelkötegek olvadoztak a nagy hőkitettség miatt...
Meg ügye azért itt van még a képletben, hogy jó jó felhúzzuk ennyi meg amannyi lóra de ez a nagy teljesítmény mire eljut az útra azért keresztülmegy egy hajtásláncnak nevezett valamin meg ügye féltengelyek is vannak amik 182 lóerőre vannak (oké van ráhagyás nyilván) tervezve de szóval ma még senki nem tudja ez milyen idő elötti elhasználódást jelenthet ez a mod
1. Garancia egy érdekes téma. Ha bizonyíthatóan a program miatt történt a garanciális hiba akkor nyílván ugrik. Már ha ezt tudják bizonyítani azután, hogy vissza van állítva. Pl ha 3. végén véletlen 2-be rakod akkor tökmindegy, hogy írva van vagy sem akkor sincs gari mert a hiba megmarad az ECU-ban.
2. A normál 1.5T-nél 240LE fölé nem nagyon szabad menni. Amit én használok az 200-220LE környéke és eddig több ezer autóban bizonyított és hibamentes. A kinti 1.5T Si-nél pedig jelenleg 400+LE a full gyári motorral és 500+LE gyári blokkal (gyári hajtókar,főtengely,dugó de már módosított hf) amit eddig elértek.
És nem, nem csak a turónyomás változik hanem rengeteg más is.
Két kérdés: 1. Garancia marad vagy ugrik? 2. A turbós elég jó kis hőt termel. Ez nem jelent extra hőtermelést? Mit bír egy 1.5-ös moci , szelepileg, főtengelyileg stb. Mert gondolom a turbónyomással variálsz stb.
"milyen lesz a motor karakterisztikája mert ügye az se utolsó szempont, hogy használható legyen és így tovább"
Van több opció, de eddig legjobban az ECO/Normál módok Normál/"Stage2"-re való cseréje jött be az embereknek. Általában az "aztakurva", "ég és föld" és hasonló megjegyzések hangzanak el
Ja azt bőrrel kell venni. Ezt hallom mindenhonnan, hogy fel lehet tornászni 220 ló környékére de nem tudom hol, ki, mennyiért. Utána tartós lesz-e, milyen lesz a motor karakterisztikája mert ügye az se utolsó szempont, hogy használható legyen és így tovább. Nem tudom miért de én annyira nem hiszek ebben az 1.5 turbóban főleg úgy ,hogy asszonyka 1.4 turbóját felváltva vezetem az accordal és hát.... teljesen más. Másképp kell vezetni, máshogyan indul meg, máshol húz. Ügye ez a civic már majdnem akkora mint a mi accordunk. Talán súlyra is ott van. Nem tudom. Most már két éves kisköbcenti/turbó tapasztalataim birtokában nem tudom mit gondoljak a kis köbcentiről. Jó jó de nagyobb autóba ... hát nem tudom. Én ha lehet előbb elkérném 1 hétre a civicet utána döntenék.
Mivel olvasod évek óta a fórumot, emlékezhetsz rá (nem akarok most rákeresni), h többször írtam, nekem tök mindegy, h mivel megy az autó, tökéletesen meglennék én valami jó elektromossal is, engem aztán nem zavarna. Első körön lefutottam az accordot a 180 lovas verziós dízelével, mivel gyengébbet nem akarok, mint a mostani, ahogy mondtam. Nem láttam értelmeset, az amit érdemesnek találtam volna, sajna végül nem eladó. A civic dízele csak 1,6-ban létezik, biztos tökéletes hozzá, nekem kevés. Benyásból sem kell az 1,0-ás, hiába sokkal olcsóbb, egész életemben rágnám magam rajta, h nem jön be. Kipróbáltam az 1,5-öst, ez úgy jól megy, pláne ahogy olvasom, 220 lóra nem nagy gond felvinni.Az meg símán elég.Kicsit szokatlan a dízelhez képest, ezt nagyon szerettem az accordban, de meg lehet mindent szokni.
A problémám abból adódott, h szerettem volna bőrrel venni, de csak a cvt-shez van 5 ajtósban. Agyalok a 4 ajtóson is, majd lesz valami......
Az gyors volt, kettő után jöttünk el sztem....
Megyünk nyaralni, mire jövünk, hoznak egy 4 ajtósat, azt meg akarom nézni. Az bőrös.
Ez a szövetes nekem kicsit fura, olyan érzékeny fajtának túnik, annyira nem bízom benne.
Pont ma voltam náluk, most jutott eszembe, h emlegetted őket. A Peti kapott el rögtön minket, végtelenül normális srác, nagyon korrekt "eladó". Nem az árak miatt írom, hanem a hozzáállása miatt. Nagyon segítőkész, nem az a nyomulós, "akkor is rá sózok ezekre valamit" típus. Hagy időt, h az ember megbeszélje a dolgokat a feleségével, mert azért ez nem egy rúd szalámi. Szóval nekem nagyon szimpatikus volt az egész, nem beszélve arról, h kisvároshoz képest eszméletlen választékkal rendelkeznek. Nem akarok hülyeséget mondani, de talán 18-20 autó van náluk csak civicből.
(A dunásoknál talán 6-7, a lelkesedésükről nem is beszélve.)
Most mivan? 36 fokban fog állni az autó. Mi a gond ezzel? Szerinted ha menet közben süt a nap és hőség van akkor nem ugyanazt az uv sugárzást kapja mintha áll az autó? Az elektronika sem megy tönkre egy kis meleg naptól, üzemmeleg állapotban több hőt kap/termel az elektronika mintha csak úgy áll a napon. Nyugodtan hagyd ott nem fog tönkremenni. Ellenben ha csak kicsit fúj a szél és mozgatja a ponyvát akkor azzal több kárt tudsz csinálni a fényezésben mint ponyva nélkül. Vagy előtte pormentesre mosod az autót és a ponyvát is és úgy rakod fel. Ha poros az autó a ponyva mozgása és a por szépen megrágja a fényezést. Én hagynám úgy ahogy van, esetleg a szélvédőre vagy a műszerfalra egy ilyen alufólia színű napvédő oszt ennyi.
Én tennék rá valami waxot a fényezésre. Az azért megvédi a fényezést az UV-től és a mikroszkópikos kirepedezésektől. Továbbá műszerfalat elég ha letakarod valamivel és ha megbízható helyen áll egy csöppnyi résre az ablakokat lehúzhatod, hogy távozhasson a hő de az eső még nem esik be.
hővédelemre és direkt napsugárzás ellen néznék ponyvát a kocsira. tipp?
2 hétig szervízben kénytelen állni a verda, és sajnos nyílt napon, bárminemű árnyék nélkül, a full kánikulában. sajnos már a múlt heti 36 fokban is kapta az ívet...
szeretném nem csak a fényezést, de bent a műanyagokat is megkímélni... illetve extrém hőség esetén az elektronika nem tudom mennyire kerülhet tűzveszélyes állapotba.
a lényeg: sima ponyvát (eső és hő ellen) nem vennék, azok alatt talán csak még nagyobb a hő (a szellőzőlyukak sem segítenek sokat szerintem).
tudok kifejeztten hővédelem elleni ponyvát javasolni? ami nem csak UV, de hő ellen is normális anyagból van...
abban is reménykedem picit, hátha bírja a kocsi... az arab világban elég sok a 8gen civic