Ja azt bőrrel kell venni. Ezt hallom mindenhonnan, hogy fel lehet tornászni 220 ló környékére de nem tudom hol, ki, mennyiért. Utána tartós lesz-e, milyen lesz a motor karakterisztikája mert ügye az se utolsó szempont, hogy használható legyen és így tovább. Nem tudom miért de én annyira nem hiszek ebben az 1.5 turbóban főleg úgy ,hogy asszonyka 1.4 turbóját felváltva vezetem az accordal és hát.... teljesen más. Másképp kell vezetni, máshogyan indul meg, máshol húz. Ügye ez a civic már majdnem akkora mint a mi accordunk. Talán súlyra is ott van. Nem tudom. Most már két éves kisköbcenti/turbó tapasztalataim birtokában nem tudom mit gondoljak a kis köbcentiről. Jó jó de nagyobb autóba ... hát nem tudom. Én ha lehet előbb elkérném 1 hétre a civicet utána döntenék.
Mivel olvasod évek óta a fórumot, emlékezhetsz rá (nem akarok most rákeresni), h többször írtam, nekem tök mindegy, h mivel megy az autó, tökéletesen meglennék én valami jó elektromossal is, engem aztán nem zavarna. Első körön lefutottam az accordot a 180 lovas verziós dízelével, mivel gyengébbet nem akarok, mint a mostani, ahogy mondtam. Nem láttam értelmeset, az amit érdemesnek találtam volna, sajna végül nem eladó. A civic dízele csak 1,6-ban létezik, biztos tökéletes hozzá, nekem kevés. Benyásból sem kell az 1,0-ás, hiába sokkal olcsóbb, egész életemben rágnám magam rajta, h nem jön be. Kipróbáltam az 1,5-öst, ez úgy jól megy, pláne ahogy olvasom, 220 lóra nem nagy gond felvinni.Az meg símán elég.Kicsit szokatlan a dízelhez képest, ezt nagyon szerettem az accordban, de meg lehet mindent szokni.
A problémám abból adódott, h szerettem volna bőrrel venni, de csak a cvt-shez van 5 ajtósban. Agyalok a 4 ajtóson is, majd lesz valami......
Az gyors volt, kettő után jöttünk el sztem....
Megyünk nyaralni, mire jövünk, hoznak egy 4 ajtósat, azt meg akarom nézni. Az bőrös.
Ez a szövetes nekem kicsit fura, olyan érzékeny fajtának túnik, annyira nem bízom benne.
Pont ma voltam náluk, most jutott eszembe, h emlegetted őket. A Peti kapott el rögtön minket, végtelenül normális srác, nagyon korrekt "eladó". Nem az árak miatt írom, hanem a hozzáállása miatt. Nagyon segítőkész, nem az a nyomulós, "akkor is rá sózok ezekre valamit" típus. Hagy időt, h az ember megbeszélje a dolgokat a feleségével, mert azért ez nem egy rúd szalámi. Szóval nekem nagyon szimpatikus volt az egész, nem beszélve arról, h kisvároshoz képest eszméletlen választékkal rendelkeznek. Nem akarok hülyeséget mondani, de talán 18-20 autó van náluk csak civicből.
(A dunásoknál talán 6-7, a lelkesedésükről nem is beszélve.)
Most mivan? 36 fokban fog állni az autó. Mi a gond ezzel? Szerinted ha menet közben süt a nap és hőség van akkor nem ugyanazt az uv sugárzást kapja mintha áll az autó? Az elektronika sem megy tönkre egy kis meleg naptól, üzemmeleg állapotban több hőt kap/termel az elektronika mintha csak úgy áll a napon. Nyugodtan hagyd ott nem fog tönkremenni. Ellenben ha csak kicsit fúj a szél és mozgatja a ponyvát akkor azzal több kárt tudsz csinálni a fényezésben mint ponyva nélkül. Vagy előtte pormentesre mosod az autót és a ponyvát is és úgy rakod fel. Ha poros az autó a ponyva mozgása és a por szépen megrágja a fényezést. Én hagynám úgy ahogy van, esetleg a szélvédőre vagy a műszerfalra egy ilyen alufólia színű napvédő oszt ennyi.
Én tennék rá valami waxot a fényezésre. Az azért megvédi a fényezést az UV-től és a mikroszkópikos kirepedezésektől. Továbbá műszerfalat elég ha letakarod valamivel és ha megbízható helyen áll egy csöppnyi résre az ablakokat lehúzhatod, hogy távozhasson a hő de az eső még nem esik be.
hővédelemre és direkt napsugárzás ellen néznék ponyvát a kocsira. tipp?
2 hétig szervízben kénytelen állni a verda, és sajnos nyílt napon, bárminemű árnyék nélkül, a full kánikulában. sajnos már a múlt heti 36 fokban is kapta az ívet...
szeretném nem csak a fényezést, de bent a műanyagokat is megkímélni... illetve extrém hőség esetén az elektronika nem tudom mennyire kerülhet tűzveszélyes állapotba.
a lényeg: sima ponyvát (eső és hő ellen) nem vennék, azok alatt talán csak még nagyobb a hő (a szellőzőlyukak sem segítenek sokat szerintem).
tudok kifejeztten hővédelem elleni ponyvát javasolni? ami nem csak UV, de hő ellen is normális anyagból van...
abban is reménykedem picit, hátha bírja a kocsi... az arab világban elég sok a 8gen civic
Sziasztok egy kis segítséget kérek. Valaki meg tudje-e mondani, hogy az ufo civic első lökhárítójának felső része az ufo type-r-hez jó-e? Előre is köszi!
Nem, magyar tulaje volt, 6g4d ketten ulltek benne, nemet autopalyan gtr-rel verseny, de vr6turboval is nekilendultek... az a baj, hogy se a tulaj neve se a videoe nem jut az eszembe.
Nehogymár mások mondják meg, hogy milyen kocsival járok, meg hogy mit veszek. Teljesen puritán életet kellene élni, csak mert a közösség mit szól hozzá? Ne csináljunk már istenből bohócot!
Ez kicsit fúrcsa,hogy a type-r ára ezek szerint lejjebb megy az 1.5 t meg feljebb?Bár type-r-t mindenki szeretne,de igazából kevesen veszik meg valósan.
Én is vaciláltam rajta,de ma még elértem a határig csak 6 kátyút fogtam meg .A type-r felnijét tuti össze kúrtam volna,meg a gumit is.
Félreértés ne essék, ahogy írtam is már, nem fenyeget ez a veszély, h vegyek egyet.
Ez csak elmélkedés volt részemről, "helyzettanulmány".
Sosem felejtem el, amikor a BMW-m volt.Huszonéve volt, akkor ez az egy volt a faluban.Szemmel verést kaptam sokszorosan. Az 1 éves civicet meg a kutya sem vette észre, pedig 5-ször annyiba került!!
hááát...
sztem egy sima földi halandónak akinek mondjuk lövése nincs az autókhoz, annak sztem tök mindegy hogy 1.5 sport vagy fk8...
a design elég markáns már az 1.5 nél is...
cask pár műanyaggal több van az fk8-on...
motortérbe úgyse néznek menet közben, legyfeljebb azt mondod 150le dízel...
Az asszonynak is nagyon tetszik a CTR, de azt mondja, h ha ilyennel beállítanék egyszer ebbe a kicsiny falumba, többet nem beszélne velem senki...... Sajna ez így van.
És mielőtt azt mondja valaki, h le kell szarni mások véleményét, igaza van, egy nagyvárosban könnyedén meg lehet tenni. De kis helyen sok mindent fontolóra kell vennie az embernek.
a mondás az volt, ha van most autóra 7,5m akkor miben is lehet gondolkodni...
vagy most új 1,5 sport ennyiért...
vagy 1,5 év múlva alig használt fk8...
(ha 1,5 év múlva veszel 1,5 sportot újként olcsóbb nem lesz, csak max drágább...)