HONDA fórum
2024. május 25. szombat, 07:13,  Orbán, Urbán Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve:

Nyitotta: Lazy 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 3508 | 3507 | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | 3502 | 3501 | 3500 | 3499 | 3498 | 3497 | 3496 | 3495 | 3494 | 3493 | 3492 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Civic4g.com - Honda Civic 4th Generation (1988-1991)

USDM 5. gen Civic spec

civic logo-k nagy felbontasban


Civic (EP2, 2002+, 7gen) angol oldal

civic4g.hu

honda civic- wikipedia

clubcivic.com

8. gen CIVIC forum

Honda Civic alkatrészek!
#137526 White +  2019. július 15. 22:44:19 re: #137485 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mikor érsz vele haza? :)
2019. július 15. 22:49:31: megválaszolva grego +  által, → #178848 

#178847 integra_type_r 0  2019. július 14. 20:08:48    ‹›  +7 | rejt


#178846 integra_type_r 0  2019. július 14. 20:05:55    ‹›   →  ↑  +9 | rejt

2019. július 15. 23:19:51: megválaszolva madskillz +  által, → #178850 

#178845 integra_type_r 0  2019. július 14. 19:58:55 re: #178838 (macska + )  ←  ‹›  0 | rejt
az lehet...
de normális építésnek tűnik... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]

#178844 grego +  2019. július 14. 09:21:06 re: #178843 (White + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Csak a 4 ajtós Sedan készül ott.

#178843 White +  2019. július 13. 22:55:27 re: #137487 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nemrég jöttünk haza Törökből. Kint népautó a civic, ugye ott készül, ha minden igaz. :)



2019. július 14. 09:21:06: megválaszolva grego +  által, → #178844 

#178842 Kázmér +  2019. július 13. 22:21:52 re: #178841 (Rikk_ + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ha CTR- t tudnék venni, még hupilila is jó lenne! [SMIL:/szetvert.gif]

#178841 Rikk_ +  2019. július 13. 22:18:18 re: #137487 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +8 | rejt



Azért annyira nem csunya ez sem nem? [SMIL:/nyelvnyujt/tongueout3.gif]
2019. július 13. 22:21:52: megválaszolva Kázmér +  által, → #178842 

#178840 Tonx +  2019. július 13. 21:55:54 re: #137487 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Akkor jó, annyira pontosan nem néztem csak tudom hogy baromi sok Civic van most raktáron, mert ugye rohadtul elszállnak az árak, és beraktároztak egypár darabot.

#178839 Kázmér +  2019. július 13. 21:45:22    ‹›  0 | rejt
Sport plusz.
Hátha lesz valahol egy törött, ahol kihajítják a bőrüléseket........... [SMIL:/szetvert.gif]

#137487 Kázmér +  2019. július 13. 21:42:33    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az alapozó metál az a sonic gray, a Rikk féle. [SMIL:/smile10.gif]
Van ilyenből is, csak majd mind 1,0-ás motorral van, vagy CVT-vel.
Nekem 1,5 kellett, és csak kézi, és mindenképpen kipufogós [SMIL:/smile2.gif] , és polished metál. Elméletileg 2 helyen volt az országban.
2019. július 13. 22:55:27: megválaszolva White +  által, → #178843 
2019. július 13. 22:18:18: megválaszolva Rikk_ +  által, → #178841 
2019. július 13. 21:55:54: megválaszolva Tonx +  által, → #178840 

#178838 macska +  2019. július 13. 20:09:16 re: #178836 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A görög kupec. [SMIL:/nevet/laugh4.gif]
2019. július 14. 19:58:55: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178845 

#178837 Rikk_ +  2019. július 13. 19:20:19 re: #178836 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Kéne. Kàr ,hogy nincs beleirva hivatalosan.

#178836 integra_type_r 0  2019. július 13. 18:43:19    ‹›   →  ↑  +3 | rejt

Honda Civic K20z4 TypeR - Sleeper...€ 8.999,-



2019. július 13. 20:09:16: megválaszolva macska +  által, → #178838 
2019. július 13. 19:20:19: megválaszolva Rikk_ +  által, → #178837 

#178835 IVTsanyi 0  2019. július 12. 22:24:26 re: #178834 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]


#178834 grego +  2019. július 12. 15:38:34 re: #178833 (IVTsanyi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Link
2019. július 18. 16:27:03: megválaszolva Kartács +  által, → #178879 
2019. július 12. 22:24:26: megválaszolva IVTsanyi 0  által, → #178835 

#178833 IVTsanyi 0  2019. július 12. 13:41:28    ‹›   →  ↑  +5 | rejt
Elvilegben, még mindig ott leszek a jövő pénteki budakalász auchan parkolós talin :)

Azért kéne némi info, pontosan hány órakkor, a parkoló melyik részén lesznek a hondások.
Esetleg egy telefonszám valakitől valami nem tom, :)





2019. július 12. 15:38:34: megválaszolva grego +  által, → #178834 

#178832 IVTsanyi 0  2019. július 12. 13:35:07 re: #178828 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Én tudom mi kell neked, ki is hagytad a listáról.

Az új NSX
ízléses van elég erő benne, mindenben megfelel neked ;)

#178831 Dontwalk +  2019. július 12. 12:54:36 re: #178830 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Jó kérdés. Illúzióim nincsenek. De valahogy azt is tudom, hogy ennyi ideig nem lesz meg mint a mostani. Pont 9 éve van nálam az Accord. Még azon is gondolkodtam nem is adom el. De most életem végéig üljek benne? [SMIL:/smile2.gif]
A minőség ... meg hát mostanában eléggé úgy van globalizálódott világunkban, hogy van egy márka és van ezer beszállítója. És az összes autógyár így épül fel. Ergo Ha a konstrukcióval nincs baj az már szinte félsiker a beszállítói minőség már sajnos nagyot szór egy autóban. Nyilván a gyártó elvár egy minőséget , tudom én de akkor is.

#178830 grego +  2019. július 12. 12:20:28 re: #178828 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Nade akkor nem is a minőségi aggályok miatt nem veszel már Hondát hanem mert nincs olyan ami neked jó lenne.
De tegyük fel, veszel más márkát ami:

- erősebb kell legyen
- megfelel az esztétikai és használhatósági igényeidnek

Miből gondolod, hogy az a model vagy márka tartósabb lesz és elmegy gond nélkül 300-400 vagy esetleg 1 millió km-t, illetve ha tuningolod (mert mondjuk mégis kevés lesz) akkor nem fog széthullani?
2019. július 12. 12:54:36: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178831 

#178829 Wicked Belzebub 0  2019. július 12. 12:19:07 re: #178828 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Hát üdvözöllek a klubban :)
Csak en mar tulvagyok rajta.

#178828 Dontwalk +  2019. július 12. 12:04:11 re: #178827 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Lehet, hogy a következő autóm nem az lesz. Egyszerűen nem tudom mi az ami Honda és kell nekem. Filóztam veszek én is FK8-at, már majdnem úgy voltam vele, hogy akkor azt mert azt legalább nem kell utólag tuningolgatni de valahogy nekem túl sok a piros bizti öv, a piros ülés, a nagy szárnyak. Nem érzem én ezt az "FF" érzést Biztos jó autó, nagy élményt ad de nekem egyszerűen nem adja. Komolyabb ruhában, öltönyben beülve nevetséges. (és elnézést mindenkitől akinek van, vagy aki oda van érte, én így gondolom) Nem túl maszkulin ha finoman fogalmazok. Valahogy nem az én stílusom.
Akkor az 1.5 háttt... nekem kevés lenne és már nem akarok olyan autót venni amit nekem kell utólag autózhatóvá tenni. Mert nem. Arról nem is beszélve, hogy az eleje tökre tetszik de a hátuljával még mindig nem békéltem meg.
Felfelé nem megyek, mármint magasságban tehát C-RV ki is esett...
H-RV női autó...
Mi van még? Accord pont nincs... sajnos. Bár az is nagy hajó lett de még beleférne.
Most az van, hogy elengedtem a Hondát bár nagyon szeretem de mivel sanszos, hogy valamikor lecserélem a mostanit akkor már nem Honda lesz. Az a helyzet, hogy nekem a mostani Accord pont jó volt, sportosan elegáns vagy elegánsan sportos. És most jól is megy. Nehéz lesz bármi utána.
2019. július 12. 13:35:07: megválaszolva IVTsanyi 0  által, → #178832 
2019. július 12. 12:20:28: megválaszolva grego +  által, → #178830 
2019. július 12. 12:19:07: megválaszolva Wicked Belzebub 0  által, → #178829 

#178827 grego +  2019. július 12. 11:21:19 re: #178826 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor nem veszel többé Hondát? :D
2019. július 12. 12:04:11: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178828 

#178826 Dontwalk +  2019. július 12. 11:18:30 re: #178825 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
[SMIL:/okoska.gif] Ez legalább visszaigazol engem...
2019. július 12. 11:21:19: megválaszolva grego +  által, → #178827 

#178825 grego +  2019. július 12. 11:11:07 re: #178824 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Már a Japán se a régi :D
Azt tudtad, hogy az FK2/8 ban a motorokat USA-ban a váltót meg Japánban gyártják és mégis a váltókkal van több gond :D
2019. július 12. 11:18:30: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178826 

#178824 Dontwalk +  2019. július 12. 11:04:42 re: #178823 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
[SMIL:/smile2.gif] ... nem tudom. Nekem a Japánban gyártott K serie még ott van a szeren.
2019. július 12. 11:11:07: megválaszolva grego +  által, → #178825 

#178823 grego +  2019. július 12. 10:39:31 re: #178822 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyesek szerint a Honda már 2000-től nem a régi :D
2019. július 12. 11:04:42: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178824 

#178822 Dontwalk +  2019. július 12. 08:47:18 re: #178821 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem nem mindegy. Mert egy turbós motor alapból nyomatékosabb mint egy szívó ,ráadásul a nagy nyomaték már lent is felépül mint a dízeleknél. Ergo Sokkal inkább gyepálod megemelt nyomatékkal mint egy 6800rpm-nél több pacit mutató szívót.
De legyen így ahogy írod, nekem mindegy, nem érint. Ami nekem lejött eddig a mostani Hondákról az az, hogy a Honda se a régi már... Aztán ne legyen igazam.
2019. július 12. 10:39:31: megválaszolva grego +  által, → #178823 

#178821 Kázmér +  2019. július 12. 06:34:23 re: #178820 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De a hajtáslánc, a féltengelyed (amikre aggódásod fejezted ki) szempontjából tök mindegy, szívó-e a motorod, vagy turbós, meg 2,4 vagy 1,5. Ott az számít, h a gyári értékekhez képest mennyire növeled a rájuk ható terhelést. [SMIL:/mosoly.gif] Az meg a tiednél is arányaiban pont annyi.


Látod a 8 gen.nél is van probléma a szívó motorral. De más gyártók motorjaival is ugyanúgy lehet, sőt több is van.Ezt előre megjósolni nem lehet, bár 1 millió km múlva a kutyát nem érdekli, mi van a motorral.Reméljük tartós motort hozott össze a Honda.
2019. július 12. 08:47:18: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178822 

#178820 Dontwalk +  2019. július 12. 06:25:17 re: #178816 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A K szériát eddig nem sikerült a Hondának überelnie. Más tészta, ráadásul ez 2.4 szívó (gyárilag lebutítva) az meg cuki kis 1.5 :) . Majd 300 ezer meg 400 ezer meg egymillió km után megnézzük mit tud
2019. július 12. 06:34:23: megválaszolva Kázmér +  által, → #178821 

#178819 LINSZTER +  2019. július 12. 06:14:36    ‹›  0 | rejt
Mivel úgyis pont téma volt. Kb ennyit bír tartósan gyepálva egy 1.5T SI blokk. Nyílván a base model ennyit már nem, de azt a 200-220LE-t lazán.


#178818 grego +  2019. július 11. 21:32:48 re: #178817 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ilyenről még nem is hallottam, ez tuti valami egyedi hiba lehet.
Lehet hogy csak a bowdenen kéne állítani.

2019. július 11. 21:35: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#178817 White +  2019. július 11. 21:30:35 re: #178593 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát nem tudom.
Itt például nem tudom milyen általad említett user error lehet például: 0:58


2019. július 11. 21:32:48: megválaszolva grego +  által, → #178818 


2019. július 11. 21:31: Szerkesztve White +  által, megtekintés

#178816 Kázmér +  2019. július 11. 17:28:03 re: #178807 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
De hát neked is 220 lóra van felhúzva az autód, ott nem aggódtál a váltó meg a féltengelyek miatt? [SMIL:/smile10.gif] Pedig a te 14 éves autódon könnyebben törik már az alkatrész, mint egy új autón, nem?
2019. július 12. 06:25:17: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178820 

#178815 LINSZTER +  2019. július 11. 17:13:42 re: #178814 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt garanciát. Meg pénz visszafizetést ha nem tetszik. Meg előtte-utána mérésről papírt. Itthon meg annyira hardcore a többség, hogy direkt gagyi injektort meg üa nyomásszabályzót vesznek mert az úgy izgibb a programozó meg had szopjon vele. :D

#178814 sh adam 0  2019. július 11. 17:02:56 re: #178812 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem kell a ráhagyásod! Agggggyáááá garanciát! [SMIL:/szetvert.gif]
Kit érdekel kint mi a tapasztalat!? Amcsik puhák! Magyar lenni kemény! Itt vannak az igazán hardcore userek!
2019. július 11. 17:13:42: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178815 

#178813 grego +  2019. július 11. 13:52:19 re: #178812 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én ezt rádhagyom :D

#178812 LINSZTER +  2019. július 11. 11:22:22 re: #178811 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha már ráhagyás.
2019. július 11. 17:02:56: megválaszolva sh adam 0  által, → #178814 
2019. július 11. 13:52:19: megválaszolva grego +  által, → #178813 

#178811 grego +  2019. július 11. 10:49:31 re: #178807 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A ráhagyás kérésében csak azt tudom mondani, hogy a K20C1 gyárilag 400LE-re van tervezve. Azt élettartam rövidülés nélkül teljesíti. Ha fölé mész azt is bírja de akkor az élettartam m ár csökken.
Amúgy nem véletlen hogy az 1.5T motoroknak az alapja az L sorozat ami a Jazz-ben is van. Alapvetően a régi és megbízható L-es motort tervezték át az 1.5T verzióra mert egy nagyon jó konstrukció volt.

Hajtáslánccal meg szintén nem aggódnék, hiszen a 200 lovas VTI-k is gyári váltóval meg féltengellyel mennek, nemde?
2019. július 11. 11:22:22: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178812 

#178810 LINSZTER +  2019. július 11. 10:46:01 re: #178809 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +1 | rejt
És én honnan válaszoljak neked hőterheléses kérdésre bármit is? Nincs ilyesmivel probléma.. pont. :D
Maga a program fejlesztése és tesztelése Arizónában történt ahol igencsak magasabb a hőmérséklet, ráadásul csak MON91-es üzemanyag van és az adott teszt autó 2bar-os nyomáson lett gyepálva minden nap a "Stage 2"-re kiadott 1.45bar helyett.

#178809 Dontwalk +  2019. július 11. 10:37:45 re: #178808 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De nekem nincs is ilyen szerkezet a tulajdonomban [SMIL:/mosoly.gif] ..és nem is lesz valószínüleg [SMIL:/szetvert.gif]
Csak kérdéseket teszek fel. Bár a hőterheléses kérdésemre nem kaptam választ. Az azért elég érdekes téma...
2019. július 11. 10:46:01: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178810 

#178808 LINSZTER +  2019. július 11. 09:57:25 re: #178807 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Több ezer autó fut emelt teljesítménnyel már 2016 óta szinte gond nélkül. Ha ezek után is aggódsz akkor ez nem neked való és inkább maradjon gyári az autód.
2019. július 11. 10:37:45: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178809 

#178807 Dontwalk +  2019. július 11. 08:40:13 re: #178801 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudom, hogy nem csak a turbónyomás azért írtam a stb.-t. De a hőtermelődésről mit tudunk? Mert ügye az 1.5 turbo motortere hát... finoman szólva is kesze-kusza, sehol egy burkolat és hát nekem mint "laikusnak" rögtön a 90-es évek bálnamercije jut eszembe ahol a kábelkötegek olvadoztak a nagy hőkitettség miatt...
Meg ügye azért itt van még a képletben, hogy jó jó felhúzzuk ennyi meg amannyi lóra de ez a nagy teljesítmény mire eljut az útra azért keresztülmegy egy hajtásláncnak nevezett valamin meg ügye féltengelyek is vannak amik 182 lóerőre vannak (oké van ráhagyás nyilván) tervezve de szóval ma még senki nem tudja ez milyen idő elötti elhasználódást jelenthet ez a mod
2019. július 11. 17:28:03: megválaszolva Kázmér +  által, → #178816 
2019. július 11. 10:49:31: megválaszolva grego +  által, → #178811 
2019. július 11. 09:57:25: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178808 

#178806 -Törölt felhasználó- 2019. július 11. 08:04:24    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Kérném a segítségeteket abban, hogy 2.2-es dízel Civichez hol lehet venni klímakompresszorhoz mágnestekercset? A gyári ára horror.

Előre is köszönöm!

#178805 LINSZTER +  2019. július 10. 22:01:21 re: #178804 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jogos :D

#178804 grego +  2019. július 10. 21:58:48 re: #178803 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az már nem a motor hibája :D
2019. július 10. 22:01:21: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178805 

#178803 LINSZTER +  2019. július 10. 21:58:19 re: #178802 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg iszonyat gyenge kuplung :D
2019. július 10. 21:58:48: megválaszolva grego +  által, → #178804 

#178802 grego +  2019. július 10. 21:56:36 re: #178801 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na meg az 1.5T Si-ben gyárilag van 208LE.
2019. július 10. 21:58:19: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178803 

#178801 LINSZTER +  2019. július 10. 21:50:51 re: #178800 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1. Garancia egy érdekes téma. Ha bizonyíthatóan a program miatt történt a garanciális hiba akkor nyílván ugrik. Már ha ezt tudják bizonyítani azután, hogy vissza van állítva. Pl ha 3. végén véletlen 2-be rakod akkor tökmindegy, hogy írva van vagy sem akkor sincs gari mert a hiba megmarad az ECU-ban.
2. A normál 1.5T-nél 240LE fölé nem nagyon szabad menni. Amit én használok az 200-220LE környéke és eddig több ezer autóban bizonyított és hibamentes. A kinti 1.5T Si-nél pedig jelenleg 400+LE a full gyári motorral és 500+LE gyári blokkal (gyári hajtókar,főtengely,dugó de már módosított hf) amit eddig elértek.
És nem, nem csak a turónyomás változik hanem rengeteg más is.
2019. július 11. 08:40:13: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178807 
2019. július 10. 21:56:36: megválaszolva grego +  által, → #178802 

#178800 Dontwalk +  2019. július 10. 21:43:24 re: #178799 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Két kérdés: 1. Garancia marad vagy ugrik? 2. A turbós elég jó kis hőt termel. Ez nem jelent extra hőtermelést? Mit bír egy 1.5-ös moci , szelepileg, főtengelyileg stb. Mert gondolom a turbónyomással variálsz stb.
2019. július 10. 21:50:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178801 

 << eleje | 3508 | 3507 | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | 3502 | 3501 | 3500 | 3499 | 3498 | 3497 | 3496 | 3495 | 3494 | 3493 | 3492 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.43, 0.46, 0.42
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.08 mp, 9 query