mondjuk úgy hogy a munkámból fakadóan követnem kell a prompt trendeket digitális/social médiában...
az már csak a resztli része, hogy nem nagyon van olyan hondás téma amit ne fújna elém a szél...
aztán abból pár dolgot ki szoktam posztolni...
Azért az egyértelmű hogy a 0% az nem ingyen van hanem az árában van beépítve a kamat. Szóval tulajdonképpen kifizeti az ügyfél csak jobban hangzik hogy nincs kamat.
Szerintem a váltóval semmi gond nincs az ufo esetén.
A gázpedál spét meg többek közt a szigorodó Eu normáknak is köszönhető.
Az 5 gen Euro 1, a 8gen meg Eur4, és már az Eur4 is elavultnak számít.
De ha végignézed a civic fejlődési ágát, generációról-generációra "felnőttesebb" autó lett.
Egy 10g a 8g képest megint csak egy nagy lépcső.
Erre én is kíváncsi lennék, tényleg finom szerkezet az 1,8-as ufó, de az 5.genhez képest érzetre nagy csalódás, nehezen tudok megbarátkozni vele, gondolkodós gázreakció, "buszos" váltóval.
CTR-re nincs. Ott a készlet se értelmezhető mert nem annyit gyártanak belőle mint a sima Civic-ből. Plusz CTR-t rendelésre hoznak. Akinek cége van az arra veszi, aki meg magánszemély vagy kp, vagy lizing.
Fehér első toldat, fehér küszöb, piros a tükör és a szárnyvég és fehér a felni. Elől meg fekete az IC előtti rács.
Belül az ülés más meg van piros betét a műszerfalon.
Érdemes átolvasni a kézkönyv infotainment-re vonatkozó részeit, vagy legalább végignyomkodni a menüket.
Eljutottunk oda, hogy rengeteg minden konfigurálható (amit én speciel szeretek).
Illetve nekem sokkal nagyobbnak érződik az ufonál, úgyhogy kamera meg radar ellenére is szokni kell a méreteit.
Na, egyre többen leszünk itt, akik belevágnak és próbát tesznek ezzel a civic-kel is! Grat!
Ha használtad egy darabig, írj már néhány szót, h egyezik-e a véleményed az általam leírt tapasztalatokkal. Kíváncsi vagyok......
Olyan FN2 amilyenre én vágytam, az 5M, vagy felette lett volna mire hozzám kerül, annyit meg nekem nem ért meg 10 évesen. Nem utolsósorban, azért csak letoltam 11 évet a saját fk2-ben, és máig szeretem, de kellett már a váltás.
Most "jó" áron el lehetett hozni az 1.5T Sportot.
S ez azért más világ az ufohoz képest. Remélem ez is ki fog szolgálni hosszú időn keresztül.
Gyári adat 8.7s 100-ra, a 8 gennél meg 8.9s. Szóval kb. ugyanazt tudják, csak érzetre lehet más. Gondolom a gázpedál késés minimalizálása után azért jól autózható. Agyonszabályozott 1.6 - 1.8 kortársaihoz képest nagyon jó ez a gyorsulás. Pl. egy Mitsu Lancer 1.8-as hasonló évjáratú, 143 lóval 10.4 sec és 1.5 literrel magasabb fogyi...
Az egész 9 gen szériában végig választható volt az 1.8 i-VTEC motor 140LE-vel. Ugyanaz mint a 8 genben volt csak finomabban van hangolva. Volt még 1.4 az csak az 5 ajtósban meg 1.6 dízel.
Amúgy a Tourert még azt hiszem egy évig gyártásban tartották 2016 után is azaz létezik belőlle 2017-es model.