Fehér első toldat, fehér küszöb, piros a tükör és a szárnyvég és fehér a felni. Elől meg fekete az IC előtti rács.
Belül az ülés más meg van piros betét a műszerfalon.
Érdemes átolvasni a kézkönyv infotainment-re vonatkozó részeit, vagy legalább végignyomkodni a menüket.
Eljutottunk oda, hogy rengeteg minden konfigurálható (amit én speciel szeretek).
Illetve nekem sokkal nagyobbnak érződik az ufonál, úgyhogy kamera meg radar ellenére is szokni kell a méreteit.
Na, egyre többen leszünk itt, akik belevágnak és próbát tesznek ezzel a civic-kel is! Grat!
Ha használtad egy darabig, írj már néhány szót, h egyezik-e a véleményed az általam leírt tapasztalatokkal. Kíváncsi vagyok......
Olyan FN2 amilyenre én vágytam, az 5M, vagy felette lett volna mire hozzám kerül, annyit meg nekem nem ért meg 10 évesen. Nem utolsósorban, azért csak letoltam 11 évet a saját fk2-ben, és máig szeretem, de kellett már a váltás.
Most "jó" áron el lehetett hozni az 1.5T Sportot.
S ez azért más világ az ufohoz képest. Remélem ez is ki fog szolgálni hosszú időn keresztül.
Gyári adat 8.7s 100-ra, a 8 gennél meg 8.9s. Szóval kb. ugyanazt tudják, csak érzetre lehet más. Gondolom a gázpedál késés minimalizálása után azért jól autózható. Agyonszabályozott 1.6 - 1.8 kortársaihoz képest nagyon jó ez a gyorsulás. Pl. egy Mitsu Lancer 1.8-as hasonló évjáratú, 143 lóval 10.4 sec és 1.5 literrel magasabb fogyi...
Az egész 9 gen szériában végig választható volt az 1.8 i-VTEC motor 140LE-vel. Ugyanaz mint a 8 genben volt csak finomabban van hangolva. Volt még 1.4 az csak az 5 ajtósban meg 1.6 dízel.
Amúgy a Tourert még azt hiszem egy évig gyártásban tartották 2016 után is azaz létezik belőlle 2017-es model.
Jó kérdés, USA modellek nagy része tuning szempontjából ugyanaz mint a 16-18 model. Amint lesz itthon egy ilyen 2019-es és ki tudjuk olvasni az ECU-t akkor kiderül, hogy van-e különbség.
Stage 1:
Emelt turbónyomás (1.25Bar)
Javított gázpedál reakció
Csökkentett turbó késedelem
Növelt nyomaték alacsony és középtartományon
~190LE és 310Nm (gyári: 182LE és 240Nm)
Stage 2:
Emelt turbónyomás (1.45Bar)
Javított gázpedál reakció
Csökkentett turbó késedelem
Növelt nyomaték alacsony és középtartományon
~210LE és 350Nm (gyári: 182LE és 240Nm)
De ezeken kívül még van egy halom paraméter ami igencsak befolyásolja a karakterisztikát
Throttle Responsiveness
Throttle Padding
Turbo Spool
Turbo Responsiveness
Boost Target Ramp Rate
Early Spool
Disable Rev Hang
....stb