Azért mondtam, h a címke mindegy.
Különben lassacskán teljesen kifogynak a kis autók is ilyen téren, mert a biztonság mindenek felett.Az új autókban milyen szélesek már az ajtók? Ülsz az autóban, és fél méterrel kijjebb van az oldala. A motorterekben is egyre több a nagy lyuk, gyűrődő zónák.Minden sokkal vaskosabb, masszívabb lett.
De a gyartas azert megy vissza Japanba, mert eletbe fog lepni egy EU es Japan kozotti kereskedelmi kedvezmeny amivel kedvezobben tudnak majd autot importalni. Nem tudom pontosan mik a reszletei ennek.
Mivel a type-R Európában szerelik össze, ezért adott volt, hogy 5D-ből lesz.
Rájöttek ők is, hogy sok olyan vevőtől estek el eddig, akik vettek volna erős Civic-et, viszont szükségük volt 5 ajtóra.
Ugyan nem értek hozzá, de mivel egy platformra épül minden karosszériavariáns, ezért meg lehetne csinálni mindegyikből a Type-R-t.
A fordnál vehetsz pl kombi Focus ST-t is.
Az hogy USA-ban nagyobb a választék, az gondolom a piac nagyságából adódik.
De arra is rájöttek hogy megéri TypeR-t vinni az USA-ba, mert ott rengeteget el tudnak belőle adni, ami meg plusz haszon.
A kérdés majd az lesz, ha bezárják Swindon-t, akkor a XI. genből mit fog kapni Európa, mivel az USA piacos HB-t, is USA-ban fogják gyártani.
Ami számomra rejtély miért nem a coupe-bol lett a type-r? miért csak ők kapnak Si-t? Az ufo-bol is csak ők kaptak coupe-t! Miért az a nyomorult népség kapja mindig a szebbet / jobbat?
Mi lesz ez után? 4 ajtos nsx?
Honda is kezd elkurvulni mint ahogy az alfa is tette.
Az EP3 4135mm vagy az ek9 4180mm-es hosszához képest meg főleg! Nekem az Fk8 minden csak nem hot hatch!
A Cl7 volt 4665mm! Közelebb áll az accord méretéhez.
Én azért érzek némi méretbeli különbséget az ufo után, de jöjjenek a számok (5d esetén):
4,249 vs 4,519 mm hossz
1,760 mm vs 1,799 mm szél
2,634 mm vs 2,700 mm tt
Tegnap megnézegettem egyet. Hát jóval kisebb, mint sokan mondják, hogy húúú, ez már túl nagy bla bla...
Dehogy nagy. Kicsi, sportos. Nekem nagyon bejön, igaz nem pirosban.
mondjuk úgy hogy a munkámból fakadóan követnem kell a prompt trendeket digitális/social médiában...
az már csak a resztli része, hogy nem nagyon van olyan hondás téma amit ne fújna elém a szél...
aztán abból pár dolgot ki szoktam posztolni...
Azért az egyértelmű hogy a 0% az nem ingyen van hanem az árában van beépítve a kamat. Szóval tulajdonképpen kifizeti az ügyfél csak jobban hangzik hogy nincs kamat.
Szerintem a váltóval semmi gond nincs az ufo esetén.
A gázpedál spét meg többek közt a szigorodó Eu normáknak is köszönhető.
Az 5 gen Euro 1, a 8gen meg Eur4, és már az Eur4 is elavultnak számít.
De ha végignézed a civic fejlődési ágát, generációról-generációra "felnőttesebb" autó lett.
Egy 10g a 8g képest megint csak egy nagy lépcső.
Erre én is kíváncsi lennék, tényleg finom szerkezet az 1,8-as ufó, de az 5.genhez képest érzetre nagy csalódás, nehezen tudok megbarátkozni vele, gondolkodós gázreakció, "buszos" váltóval.
CTR-re nincs. Ott a készlet se értelmezhető mert nem annyit gyártanak belőle mint a sima Civic-ből. Plusz CTR-t rendelésre hoznak. Akinek cége van az arra veszi, aki meg magánszemély vagy kp, vagy lizing.