Ilyen szlalom versenyeken a lóerő önmagában sokat nem játszik, inkább a súly/LE. Hazai bajnokságban haverom megy 4G Civic-el, 1.3-as (D13) motorral és abszolút 4. lett, de utolsó körben abszolút 3. időt futotta úgy, hogy az előtte lévő két autó mind full egyedi épített versenygép Kawasaki motorral, szekis váltóval ...stb az övé meg ilyen hobbiból összerakott autó.
Szomabon volt még 3 EP3 , meg 1 5.gen civic, 1 crx meg 2 db integra. Ezek versenyautok,de nem fullos versenygépek ,vannak megkötések,de slicken voltak.
Viszont vasàrnap volt megint 3 db EP3 ,azon màr fullos versenygépek voltak. Szombati napon 1 Integra versenyauto tudott megverni 3 màsodpercel ,viszont vasàrnap 2 EP3 gyorsabb volt 3-4 màsodpercel ,a legfullosabb ,legerösebb ,legjobb pilota 13 !!! màsodpercet adott nekem civic EP3-al. Az màr azért elég szép. Én még tudom,hol hagytam ott kb. 5-6 màsodpercet (vigyàzàs miatt) ,de a 13 màsodperc EP3-al azért elég jo még akkor is ha 250 le ,meg M factory sper, meg 1000kg ,slicken.
A verseny vègèn odajött egy sràc, mondta ,hogy làtta hogy jòl terelgettem ès adott egy kis naptàrt , itteni trackday dàtumokkal ès azt mondta szeretettel vàrnak.
Sajnos majd csak juni vègèn leszek Magyarországon legközelebb.
Ma megvolt az első szlalom versenyem.
Frauenfeld Svàjc.
Úgy indultam neki ,hogy autóra vigyàzni kell ,meg mèg nem is èrzem annyira,meg mèg ùj is.
3.2 km 39 kapun (bójàk között) kell àthaladni. Egy bója èrintès/kihagyàs 10 màsodperc büntetès.
24 en voltunk ebbben ,az utcai kategóriàban. Utcai papíros (nem versenyautòk),esetleg versenyautó de utcai papírral.
Reggel megdöbbenve tapasztaltam ,hogy 95 % nak a kategóriàban yoko a052, R888 , pàr autóban cső,4 pontos öv , ès pàr autó 400 le feletti stb...
Na mindegy ,mondom majd meglàtjuk mennyivel gyorsabbak ők a slicken mint èn a ps4s en.
Az autó nagyon jó ,tudna mèg többet is ,de biztosra mentem inkàbb.
Lett volna mèg egy hely ahol 4.be feltehettem volna 2 màsodpercre,meg 1-2 hely ahol 3. Ba ,de inkàbb kitartottam ,nem mertem.
Az autó zseniàlis. Megàll ,befordul , az èn bènasàgomat is simàn kisimítja.
A sper is nagyon jó , nem is pattogott csak 2 helyen talàn.
2 edzès utàn 2 versenykör ,ès nem is figyeltem ,hogy mire elèg,azt hittem kb. Közèpmezőny vège....
Aztàn a nagy meglepetès 2:34 , ami a 2. helyre volt elèg.
Az első helyet egy èpített mini Cooper vitte a052, torsen sper ,1050 kg ,cső , 285 le ,de mègis utcai papírral van hasznàlva.
A sràc pont mellettem parkolt a vègèn nem hitte el mit tudott a civic,de az jòfej volt nagyon ès sokszor gratulàlt is.
Az erdemènyhirdetèsen làttam sajnos sok csalódott arcot, főleg a Porsche 911 tulajdonosnak làttam homàjt a szemèben.
Autò karcmentes ,fèk kicsit lila, de semmi komoly,gumi picit kopott ????
Sajnos ,igy a többi kategóriàt nem làttam menni ,mert messze volt a tàbor. De 3-4 integra , 3-4 EP3 at làttam. Egy versenyautó EP3 tulajjal beszèltem 230le 1050 kg, a052 ,sper. Ő 2:36 ot ment.
Fogyasztàs fetisisztàknak 99.99 ès nem ír többet. Kèrem kapcsolja ki.
Egy snapshot a FL5 bordcomputerböl.
Magam is meglepödtem, hogy ilyet is lehet vele autozni.
Ket hosszu autopalyas szakaszon, sürü forgalomban, kamionokkal, utepitesekkel, de folyamatosan haladva dugok nekül. Majdnem 1000 km 10 ora tiszta menetidövel.
Na meg is érkezett , nagyon szép és igényes. Viszont egy hungarocell dobozban volt és nincs neki semmiféle dobozza. Meg amire nem szàmitottam ,hogy a kerekei fixek és még csak nem is forognak. Az ajtokat ,mocitetöt tudtam ,hogy nem lehet nyitni. De a kerekek azt hittem forognak, azért lett volna jo ,mert leakartam fujni championship fehérre a és egyszerü lett volna lehuzni a tengelyükröl. Igy lehet nem eröltetem a projektet és marad igy
Hozzáteszem már az FK2-nél is nagy eséllyel gyári spec-es gumi lehetett, de nem jöttünk rá hol van a jelölés.
Ezt onnan vesszük, hogy egyrészt baromi gyorsan kopott a gyári szerelésű gumi, viszont brutál volt a tapadás, illetve akinek lekopott és boltban vett Conti SC6-ot az az alábbiakat tapasztalta:
- Totál máshogy állt a gumi a felnin, a peremvédő kisebb volt
- nem tapadt annyira
- nem kopott annyira
Ezután kezdett el mindenki elmozdulni a PS4S felé (még én is )
Pl. egy MOE* (BMW, MINI, MERCEDES) homológ gumin mi lehet olyan nagy különbség, amikor két gyártó számos modelljére szerelik ? Annyira azok mégsem lehetnek specifikusak.
Érdekes a reifendirekten is elérhetö : H0-às
Én amugy személy szerint nemhiszem ,hoyg ennyit kiadnék gumiért. a PS4S joval olcsobb ,de contact 7-es is.
Azért kíváncsi lennék, hogy ezek a különböző gyártói homológ abroncsok miben különböznek a nem homológ társaitól, azon kívül, hogy van rajtuk plusz jelölés. Mondjuk én is ilyen gyártói homológ abroncsra vagyok ráindulva.
The dealer's OP cup 2 is stamped with "HO" to indicate the exclusive product. According to the Honda staff at the HRDC booth, this is an FL5 exclusive product with a different internal structure from the Cup 2 sold at mass retailers. It seems that only three models, NSX-R, NSX typeS, and FL5, have been prepared with "HO" stamped tires in the past.