Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Attól függ, hogy definiálja az ember a jót Ha megbízhatóság, akkor azért egy toyota 1UZ ott van a toppon Az amcsiknak jó a hangja alacsonyfordulaton, ha Nascar motor, akkor magas fordulaton is De ha magas fordulatú v8, akkor olasz
7gen Civic Sport 1.6 faceliftet keresek, a vásárlás időpontja május közepe és június vége között lesz.
Ha valaki tud szép állapotút, vagy neki van és eladná, írjon nekem. Előny, ha szép állapotú a beltér, illetve a karosszéria minél kevesebbet sérült. Egyéb hibák kevésbé zavarnak, hajlandó vagyok költeni az autóra.
Sziasztok!
Eladó Caterham Robin Hood replika .
1995-s évjárat , angol lejárt dokumentumokkal . Gyári Ford motor helyett egy Toyota 4age 20V Silvertop 160le-s motor van benne, Toyota Corolla AE86 5 sebességes váltóval. Indul, megy de úgy minden részére ráfér egy kis felújítás. Nekem sajnos méretileg kicsi, nagyon max 180 cm ig jó a lábtér hossza miatt, vagy alakítani kell a vázon esetleg a pedálok elhelyezésén.
Bővebb infó privátban.
irányár: 2.690.000 Ft
Tavaly több hónapig hirdette (kb. májustól ~50 200 km-rel) magánszemély N.országban fent nagyon északon, 42 ezerrel indult és 36.800-ig ment le azt hiszem, majd egy Honda Dealer-nél jelent meg az ország közepén (már nem emlékszem hol és valamivel 38000 alatt árulta, majd megjelent ősszel itthon a Ha-hun… sokáig a kinti képekkel hirdették a belseje nagyon ”lelakott”.
Erről a Honda Expert-ről konkrétan sokat nem tudok, de egy időben néztem Jazz-eket, akkor találkoztam velük először. Csak annyit tudtam meg, hogy amit ők hirdettek, az elég hamar el is tűnt akkor.
Kár, hogy ezt nem a Szallerbeck csinálja, náluk több autónk is járt baleset után és mindig nagyon szép lett az eredmény. Ha ők árulnának javított Type-Rt, azt én még meg is venném simán szerintem, mert ha jól/szépen megcsinálják, akkor ilyen árkülönbséggel nem nagyon tudna érdekelni, hogy törött volt a verda. (legalább lenne esélyem az életben venni )
szerk: külön paródia növelő még, hogy az M&M annyira nem volt képes, hogy legalább HD képeket tegyen fel a hirdetésben, ez nem segít a gyanú árnyékából kilépniük, az biztos...
Ha M&M, akkor szinte biztos, hogy törött volt. Évek óta kintről hoznak be sérült Type-Reket, majd javítás után árulják.
Mintha láttam is volna múlt héten még hiányzó első lökhárítóval az udvaron.
Volt "szerencsém" már két FK2-t is nézni M&M-nél, a javítás minősége kritikán aluli, egy Honda márkaszervíztől meg pláne.
Talán erre utal a normál állapot.
Ismeri valaki az alábbi FK8 Type-R-t?
Kevés a Km mégsem vették még meg pedig az olcsóbbak közül való.
Mondjuk a Normál álpot már gyanús, általában újszerű, sérülésmentes stb szokott lenne...
7gen 2.0 160Le 2005 esetleg? Digit klímás nem romlik el a bowden. És jövő héten megyek műszakira vele. Nyár óta mentem vele vagy 400km-t. 2 garnitúra kerék, lehet használni de korából adódóan lehet vele foglalkozni is, persze nem muszáj.
Igen, ezt a fűtés bowdenes dolgot kevertem/nem jól tudtam, akkor az automata klíma a megoldás erre, nem konkrétan az FL.
Viszont lehet javítani, csak tudni kell mit-hol-hogyan-mivel és ezt nem sok szerelő tudja. A fűtésházban/ dobozban szaródik el valami, ezt kell javítani, mert ugye az "egyszeri" szerelő cserél bowdent, oszt jól van. De az nem lesz megoldás, mert az új bowdent is ugyanúgy kinyírja a házban való elakadás és megtörik szépen. (újfent) Átéltem, megvolt az élmény.
A féltengely biztosan km és használat/ kor függő, nekem a 14 éves autómban kb. 360.000km-nél nem volt baja, de 400-nál tuti már csak elővigyázatosságból is cseréltem volna, az biztos.
Ha a 7gen futóműve baromi kemény, akkor a 8gen-é egyenesen beton szilárdságú. Mert az a kemény, a 7gen-é maximum feszes. Rendes gátlókkal, stb. egyáltalán nem kimagaslóan kemény. A 8gen viszont tényleg kemény és valósan baromira az.
Mostanra ugye sok van belőlük az utakon és nem véletlen, hogy gyári mérettel szinte senki nem használja, teszik rá szépen a 205/55R16-os gumit és felnit. (olcsó hozzá a gumi és tényleg elég sokat finomít rajta)
Anyám a gyári 225/45R17-tel közlekedik, amikor beülök mellé..... hát, nem zárom össze a fogsoromat sosem.
"... a fűtésbowden az katasztrófa tud lenni. FL-nél ezeket orvosolták."
Nekem Facelift utáni VII gen Civic volt, és tönkrement a fűtésbovden, és állítólag reménytelen a javítása, vagy egy vagyonba kerül. Szóval nem orvosolták!
Lehetőleg csak automata klímásat vegyél, ne manuálisat, hogy ezt elkerült. A manuálisban, ha még nem ment tönkre, akkor Nálad fog tönkre menni. Én ezért adtam el.
Féltengely hajlamos még eltörni benne, ezt is megtapasztaltam.
Baromi kemény a futóműve, én nem nagyon bírtam megszokni. Ha nem vezettél még, feltétlen menjél egy próbakört eggyel.
Nekem 1.4 volt. Városba, országútra elég, ha nem akarsz versenyezni, de autópályára már kevés, oda biztos el kell az 1.6.
Az általánosat szerintem tudod, főleg hátsó ívek, kasztni, stb. jól megnézni alulról is.
Ha lehet vegyél FL-t, mert az elsőknél (nonFL) tipikus hiba a kormánymű kikopása (fogasléc vagymi, aztán elkezd kopogni) meg a fűtésbowden az katasztrófa tud lenni. FL-nél ezeket orvosolták.
1.4 ha főleg város és városon kívül, (jobban fogyaszt) ha sok pálya akkor inkább az 1.6. (ott meg az fogyaszt jobban) Ennyicsá.
Úgy hozza az élet, hogy ismét Honda felé kezdek húzni.
VII gen Civic 1.4 vagy 1.6
2001 - 2005
Megszeretném kérdezni, hogy mikre kell odafigyeljek vásárláskor.
Hibái mik lehetnek, rejtett hibákat hogyan fedezhetem föl, árulkodó nyomokat mit kell keressek..stb.
Tisztába vagyok vele, hogy 15-20 éves autók, nem újak.
Ha.hu-n láttam néhányat
Ha valakinek van eladó, vagy ismer olyat, aki elszeretné adni, szívesen meghallgatom.
Köszönöm a segítséget.
Nekünk van egy 2016 decemberi Mazda2, a feleségem anyukájáé volt a kis Tűzgolyó (pont ugyanebben a Mazda-bordó színben, mint az a 6-os amit felraktál a HaHu-ról), és most van benne 16.5k km. Vadonat újonnan vették szalonból, és egyszerűen ennyi km futott bele. Papának is van egy kocsija, ami szintén elősegíti hogy az egy kocsira jutó km-ek száma ne legyen sok. Sajnos Mamma alig 2 hete halt meg, és az elmúlt 2 évben amióta betegeskedett, alig több mint 1000 km ment bele a kis Mazdikába, meg hát az első 4 évben is kb csak 15k km-t sikerült menni a kocsival. Persze, nyilván gyanús az embernek elsőre ha a megszokottnál jóval kevesebb km, főleg ha a Fehér úti Bermuda háromszögben van az autó. De azért ahogy a mi példánk mutatja, előfordulhat hogy óratekerés nélkül is kevés km megy bele az évek alatt az autóba.
Így van. És mivel a magyar oldalon korlátozott a parkolóhelyek száma és én érek oda utoljára ezért kell a smart. 8kor nyit a határ és fél 8 után érek oda. Utánam már aki jön azok megvárják a 8-at és átmennek. De 16.00kor újra lezárják és én 16.30-ig dolgozok tehát marad a séta.
2 okból:
1 - túl hosszú. Csütörtökön csinálok képet hogy hova kell parkolni és akkor érthető lesz a dolog.
2 - a préri szélén nem szeretném otthagyni. Mert ugye az osztrákok szeretik a magyarokat és ezért nem engednek át azon a határon autóval senkit sem. Így vagy kerülök és akkor 27km vagy sétálok és akkor 4+1km.