Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
VAzz anyám új Mazda2-jén is vmi elbaszott gumi méret van, 185/60 R16. Egy gyártót találtam, aki gyárt ebben a méretben 4 évszakos gumit, húztam is a számat a Barumra, de a teszteken nem húzták le, jó közepes, úgyhogy az lesz.
cégre nem sokmindent, hitel kamata, akkor benzines autonál a cégautó adó, azt a futamidő végére megvetted drágábban..
Talán annyi ha megvan a pénzed kp az autóra akkor a lizing dij egy részét ellensulyozza a fennmaradó összeg befektetetésének a hozama.. Akkor annyit "nyerhetsz"
Persze, azért is írtam, hogy már mindenen megalkuszok, csak találjak valamit, ami jó lehet, de maradnék Honda vonalon, de ott a Mazda is, de lesz cég is, szóval összetett a probléma...
Természetesen továbbra is fontos a családi béke, így a kombi sincs elvetve... áh...
Tán nem így van?
Most ajánlotta haver a 159-es Alfáját, 2.4 jtd.
Magának vette motorhibásan, de mindent megcsinált rajta, minden új! Még a kettőstömegű, kuplung, klíma kompresszor, vezérlés...minden! Szelepfedél is cserélve erősítettre, szóval nemtom! Lehet veszek egy Alfát!
Hát az a 11g Civic pakolhatóságban nem vetekszik a kombikkal. Hogy mennyire tartós azt nem tudom, de újkorában iszonyú minőségérzet a beltérben. Próbáltam a 2.0 hibridet (és volt szerencsém a Type-R-t is, a Ricsiét), Zalaegerszegi szalonból vittük el egy 60-70km-es karikára (ez volt az első használat, 7km volt benne indulás előtt). Nekem nagyon tetszett ahogy megy, ahogy kanyarodik - viszont 11l feletti átlag jött ki a kör alatt. Nagypapi stiloban városi/elővárosi használatra jó, de sportos územre vagy 130+ autópálya használat mellett sokat fogyaszt.
Nekem a Type-R előtt 1.6D HR-V volt. Civic 9g 1.6D-t akartam venni, de amiben vállalható volt a km azt heroináron akarták adni, meg 1-1.5mFt-os haszonnal frissen behozva (nem fikció, mert én is néztem ugyanazt kint és láttam itthon) - elengedtem. Így lett a HR-V, semmilyen érzelmet nem vált ki az emberből de tökéletes közlekedésre alkalmas célszerszám. Bár lehet akkor annál kicsit nagyobbat akarsz. Utolsó útján letekertem vele egy Siena oda-vissza karikát egyseggel, a rövid ülőlap ellenére kényelmesen szálltam ki belőle, pedig csak 90-105-el hasítottam mert futót húztam. Ha elég a méret akkor nem rossz alternatíva.
Ilyesmiket nézegetek meg a 9 gen Civic kombikat. Sokan szidják a Mazdát a féktárcsa problémák végett meg egyéb nyűgök miatt (ami nekem nem lenne annyira), de fene tudja, hogy ezek mennyire jók...
Tudom, de Ferinél minden pont fordítva működik mint az átlag felhasználóknál!
Szidja a Kia-t, máshonnan meg csak jókat hallok.
Így elég nehéz jó döntést hozni.
De nézegettem már az új Civic-et is, lízinggel, cégre, de az meg hát... szomorú fájdalom az az ingerszegénység, holott lehet azt érné meg a legjobban. Tényleg teljesen tanácstalan vagyok.
Urak!
Mazda 6, 2.5i kombi lenne a legmegfelelőbb (vagy egy Accord 8g kombi, 2.4) a családnak. Van-e ennek a típusnak kimondottan különleges nyűgje-baja? A kopó az nem kérdés.
Előre is köszönöm.
Több ismerős is váltott luxusbódéra, de nekem arra pl semmi igényem nincs, már a Fiesta is teljesíti minden kényelmi elvárásom. :-) Erő meg annyi kell, h tudjak előzni, ha vki szarakodik előttem, amúgy betartok minden korlátozást. Sz'al én nem a korral magyaráznám, hanem az igények változásával, vagy az új kipróbálásának vágyával.
Persze...kinek mi
Én huszonévesen még egyenesfogazású váltós kockaladán is erősen gondolkoztam
Idővel, már kényelem is prioritás lett (4gen Accord ), de azért Subarut se akartam venni AT-t, csak MT-t.
Most meg már váltogatni sincs kedvem
Eddig 156ló volt alattam, élveztem, most már bőven elég a 100 is ....Pont ingerszegény hybridben És tetszik
De azért az AWD hiányzik. De mindent nem lehet.
Nem hiszem h ez korfüggő.. Minnyá 50 vagyok, s nem cserélném le a hangos, rázós szekeret, ami ráadásul nem is eszik keveset vmi luxusbódéra, vagy hibridre.. Direkt idegesítene az ingerszegény környezet.
Tokeletesen ertrm mit erzel. :/
Jobban, mint gondoltad.
Az elso 2 bekezdest en is irhattam volna.
Sose lesz tobbet ilyen jo, megbizhato, igazi Japan, gazdasagos fenntarthato (marmint nem a fogyasztasra gondolok ), szamomra is megfizetheto, es barmikor "fun funkcioba kapcsolhato" autom.
Almom volt egy Subaru. Bar ez nem pruszkolt, szuszogott, bubogott, es nem ment keresztbe....de minden masban igazi Subaru volt.
10ev alatt minden km mosolyt csalt az arcomra.
De 24eves. Vele egyutt oregedtem, es mar csendre vagyom es nyugalomra. (na, meg a fogyasztasra....meg szoknom kell a 4.8 literes fogyasztast )
Latod, en is tipikus pasi vagyok....megoregedett, en meg lecsereltem egy fiatalabbra
Igy egy hete szakitottunk
Persze, mikor elvittem a vevojeloltet a probakorre, meg akkor is libaboros lettem, ahogy a bubi tolta a segget
Az enyemnek nagyon jo uj gazdaja lett.
Remenykedem benne, hogy a tied is megtalalja uj szerelmet.
Miközben írom e sorokat picit olyan érzésem van, hogy pisztolyt szegeznek a tarkómnak. Eszem ágában sincs eladni. Meg is sirattam. Életem eddigi legjobb autója, soha nem hagyott cserben és képviseli mindazt, amit számomra a japán autógyártás csúcsa jelent.
De 9 közös év után olyan lehetőség jött velem szemben, amit nem hagynék ki, értsd újítanék. Kettőnek viszont se hely, se pénz.
Nyilván az ember szeretné ha jó kezekbe kerülne, hisz rengeteg idő és pénz fekszik a szinten tartásában, jó lenne ha nem tűzifát szállítanának a hátsó bőrkanapén vagy a térdig érő trágyát dagasztanák vele, de ezt befolyásolni nem tudom. Értem ezalatt, hogy egy jó gazdinál még évekig hálás szolgálatot tesz majd.
Paraméterek: 1997 év vége, utolsó széria, Limited, tehát az összes gyári extra benne van. Bőr belső, gyári Momo, digit klíma, elektromos minden, fűthető tükrök és ülések, dupla tetőablak, tempomat, állandó (és nem kapcsolható) 4WD, 235.000 km, de 200-nál nulláról újjá lett építve a motor a Victory Motors által, végig náluk szervizelve. A hátsó ívekkel foglalkozni kell, de ajcsiba adok egy 15-ös szett gyári alufelni szettet meg egy vadiúj hátsó tetőablakot.
Fogalmam sincs mi a piaci ár meg elég rétegautó, de mindenestül 1 millát azért szeretnék kézbe kapni érte.
Ha valaki tud olyanról, akit érdekelhet, privátban írjon nyugodtan, minden kérdésre válaszolok.
Ha a poszt OFf az OFF-ban, akkor kérem az adminokat helyezzék át. Köszi!
Sziasztok,
Tudtok valakit ajánlani, aki 06.12. este, 06.13, vagy 06.16. (időpont a magánszemély eladón múlik) át tudna nézni velünk egy használt GK3-as CVT Jazzt vásárlás előtt? (nem ingyen kérem persze)
Helyileg Velence.
A megkérdezett autóállapot felmérést végzők nem vagy csak irreális áron vállalnák 17h után.
Fehérvári Autócentrum Szabóhoz nem vinném be, onnan való a Jazz és nincs velük a Civicemmel jó tapasztalatom.
A Jazz alapvetően jónak tűnik, de szeretném, hogy szerelő is véleményezze.
Köszönöm!
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
A fiam ezt az nézte ki magának.
Esetleg valaki tud róla valami infót?
Vagy valami hasanót tud valaki ajánlani?
Ezer köszönet!GTI
A mazda ezért jó.. Abban nem érzem a váltást, de ugy dobálja mintha autóversenyző lennék... Lejtőn ha haladósan megyek fékezve visszarak 3 fokozatot, ne melegedjen el a fék, egyszerűen tökéletes.. csak kevés a fokozat..
Én átérzem a helyzetet. De nekem a smart ilyen. Ha túl gyorsan jövök a kereszteződéshez és nagyot fékezek úgy 15-re majd indulni akarnék, na olyankor jön a lécciléccilécciválccsámánamivannebasszkicsináldmáraku
rvaanyád,
és kb ezután rakja vissza 1-be és indul el.
Normálisan megy eco-ban is, csak vhogy olyan kényelmesen, visszaváltani is úgy. Korábbí típusokat vezettem ugyanezzel a motorral (X5, 730d, 530d), azoknál ez nem volt.
Ezekkel én nem tudnék együtt élni. Az F11 530D BMW váltója nem tűnt túl aktívnak elsőre, szép komótosan pakolgatott, csodálkoztam is, mer nagyon dicsérik. A kulcs az volt, h meg kellett nyomni a SPORT gombot, onnantól ugrott. Csak a fordulatot is feljebb tartotta.. Érdekes, h a pickupban hiába egy ősi, 4-es fokozatú olajkavaró van, már ez is adaptív, öntanuló, s pont azt csinálja, amit szeretnél. Csak a fokozatok számát keveslem, mert így nagyon hosszúak.
Én anno a lexus rc 200t sofőreként éltem meg ilyet, ismerős bedobta hozzám hogy kapott egyet pár napra de nem kell neki. Ejj de örültem de szép autó, bele is ültem, jött a kereszteződés, á mondom picit gyorsítani kell és megoldom. Padló neki, mert ugye kupé hadd repüljön, az meg nem csinál semmit, a fordulatszámmérő 1600on röcög, a motor kerreg és semmi.
Szerencsére nem lett baleset, ezt egy szivo 1.6ossal 2300as fordulaton megoldom, itt nem ment..
Számolgattam utána, 3 és 5 másodperc között (random érték) jött rá arra hogy mit kellene kezdeni, és utána más volt egy visszafogott esemény.. De egyszerűen életveszélyes volt.
Még a mercinek volt egy kabriója olyan 2015ös lehetett de nem jegyeztem meg.. Az meg olyat csinált hogy nem tudott dönteni, pilisvörösvár felé menve rákezdett:
Víí-vűű-vííí-vűűűű . és szépen csinálta, azt se tudta hogy hova váltson és dobálta a fokozatokat..
Azt mondjuk nem értem, h ilyen testületnél mi az indok h automatát válasszanak, ami ugye drágább, a legtöbb esetben rontja a menetteljesítményt (kivéve persze a dupla kuplungosok, meg a jó, sok fokozatú olajkavarók), s plusz hibaforrás..?