A hátsók szokták okozni a rángatást. Általában látszik rajtuk oxidáció, de előforul, hogy csak a belsejében.
Keress rá google-val; honda jazz gd ignition coil
Vannak videók ahol kiszedik, szétszedik és képek ahol látszik a probléma.
Most nekem is elkezdte a rángatást melegen, 2000 környékén, jövő héten szétszedjük. Igyekszem pár képet csinálni és beszámolni róla. Merrefelé laksz?
2018. július 19. 18:49:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #3602 2018. március 16. 16:34:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #3568
Sziasztok! Bocs, ha tobbszor volt mar tema, valaki tudna segiteni? 2006-os CVT Jazz lassu kigyorsitasra ha mar rendesen bemelegedett olyan 2000rpm korul rangat/kihagy a motor. EGR jarat tisztitva es gyertyak is lettek cserelve. Hatso sor gyujto trafo csere megoldja, esetleg mas otlet? Koszi elore is.
Szotyi
Bizony így van,de engem meglepett. Volt egy Accord, sérülésmentesnek hirdették, első tulajos. Rámértünk és az első sárvédőn 100+ mikron volt, pedig esküdtek rá, hogy sérülésmenetes. Így kerültem be egy szalonba és ott világosítottak fel.
Én nem lennék boldog, egy javított új autónál(teljes áron), de egy használtnál persze belefér.
Igen, mondanak ilyeneket, de te is tudod, h a gyári az 80 mikron, a belső oszlopokon 40 mikron. És ezt minimális eltéréssel a gyári festésnél tökéletesen hozza is a Honda. Ahogy nekem is eddig minden Hondámnak minden porcikája ilyen volt.
Vettünk egy gyári fejegységet a Jazz-be (2003) de ugy néz ki hibás, nem reagál semmire. Háttérvilágítás működik, de semmi más. Olvastam neten hogy gyakori hiba, talán egy feszültségszabályozó csere megoldja... Van esetleg több infótok róla?
Nemrégen voltam szalonban, ahol mondták; 180mikronig gyári a fényezés jogszabály szerint. Szállítási sérült szalonautók ezen belül vannak javítva. Máshol 30-60mikront mértünk.
nincs azzal semmi baj. Háklis vagyok rá nagyon, de itt csak egyetlen hátsó elemen volt javítás, a többi gyári. És ez a 180 mikron se dúrva egyáltalán. Ha nagyon megütötték volna a hátulját, akkor ilyen kis autónál több elem is sérült volna. Ha szépen megcsinálták, ennyi ne riasszon el tőle.
(különben pont ilyen színű a mienk is, nem sok van belőle )
Sziasztok,
bár nem Jazz, de egy jó alternatíva lehet Jazz helyett a City is. Míg meg nem vettem szinte nem is tudtam, h létezik, annak ellenére, hogy 10 éve hondáztam. Egy kis saját:
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy 2003-as jazz úgy rendetlenkedik mint a 4-5gen civic, amikor főrelé problémája van. Kérdés: Ha van, akkor hol van a Jazz-ben a főrelé? ( Nem az én autóm, csak segitséget kértek tőlem is, és szeretnék segíteni...)
igazából nekem kérdezte kisherceg, a kérdés pontosabban az, hogy csak a tükörház behajtó motorokat át lehet-e rakni a gyárilag nem behajtósba. (ráadásul angolból, de szerintem tök szimmetrikusan hajtja be magát ez is és az is) Az összes jazz fűtött elektromos tükrű, de nem mindegyik hajtja be a házat...
civic-emen az van, plug and play, de a jobb oldaliban nem latni semmit, nem tudod ugy beallitani hogy a kocsit lasd, csak mondjuk a leallosavot az autopalyan ha ott mesz
egyébként új probléma, már világít a középkonzol mint las vegas, de a rádió teljesen rotty, és az antennakábel csatlakozóját is szétcsesztem.
Honnan tudok komplett antenna kábelt vagy legalább egy arasznyi antennakábel darabbal rendelkező gyári csatlakozót amit oda tudok forrasztani?
Az az érdekes, hogy egy csavarhúzót ha odaérintek az antenna kivezetéshez, szépen szól a rádió. az antennakábel szálat pedig odaérintve alig vesz valamit, lehet hogy valahol egyébként is meg van törve az antenna kábel...
Nézegettem az eredeti hozzászólás apropóját, jópofa ez az aux is, lehet hogy azt is megcsinálom, bár van yatour a kesztyűtartóban, tehát elvileg felesleges. Voltam is pici 12v-os izzókat venni, már át is műtöttem a foglalatba.
Az AUX beépítési tanulmány pedig itt található ha valakinek szüksége lenne rá
Elég munkás volt megtalálni a hivatkozott postot. Szét is kaptam, fene se gondolta volna hogy nem dugaszos hanem kétlábú csatlakozós az antenna, ilyet még nem is láttam. Megbözörgéltem a kábelt, majd kiderül, hogy jó lett-e. Csavarokat egyébként sem tettem vissza mert a rádió tekerőgombja nem világított és ezzel még ma projektezek. Ott mind a 4 db kis rizsszem izzó ki volt égve. 1 dbom volt tartalék, meg az elakadásjelző világítása is ki van égve. Ugyanaz az izzó mint a crx/4/5/6 gen civic gombjaiban. Nem érdemes újat venni, meg lehet hekkelni, már 10 éve úgy oldottam meg, hogy sima 12voltos ledet vettem, leblankoltam a vezetékeit és a foglalatban kis kézügyességgel ki lehetett szépen cserélni a rizsszemet vezetékestül.
2018. február 13. 10:47:06: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #3539
Amennyiben van hozzá időd, és kedved az Index oldalán a Honda Jazz tapasztalatok témánál, "csomitartó" 2006.02.03-as 7847.7862. beírásom alapján csinálták nekem. Igaz ott egy aux kivezetés miatt lett szétbontva. Képek is vannak róla.
srácok, a lerágott csont jön
'06-os digit klímásból a rádiót kéne kiszerelnem, 1ik napról a másikra megszűnt a rádió vétele, annyira értékelhetetlen, mintha pl az antennát szedtem volna le. remélem csak valami kicsúszott.
vmi mocskosul egyszerű tutorial nincs hozzá? Vagy aki már szedte ki, nem írná le, hova kell nyúlni? (legalább a rádió tekerőgombjábn megpróbálnám az izzót is kicserélni egyúttal)
(ősszel pl cseréltem a pollenszűrőt és tök feleslegesen szétburítottam a kesztyűtartó környékén mindent, oszt ha minden igaz, 2 csavar lett volna csak és 2 perc, a fél óra helyett
2018. február 12. 16:08:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #3537
Hát ez jó kérdés. Ugye az 1.3 valójában 1.235 az 1.4 meg 1.335. De amúgy mi kellene hozzá? Az első széria kis fékekkel érkezett, a fl már nagyobb féket kapott előre és tárcsát hátra és a légszűrő is változott. A többi kb ugyanaz.
Én egy ideje nem hondázok,de most városi cirkáló kisautót keresnek az ősök...Jazz 1.2 vagy 1.4, illetve Yaris 1.3 vagy D-4d ami most szóban forog.
Korban kb 10 év körül van a cél, és lehetőleg kevés km-el hosszú távra megtartanák, tehát megbízható autó kell.
Az 1.2 és 1.4 motorok között van valami komolyabb eltérés esetleg tipushiba, ami miatt valamelyiket kerülni kellene? Illetve tudom nem ide tartozik, de ilyen korú yarisokkal esetleg tapasztalata valakinek? A szerelőm nagyon dícséri a yaris dízelt, de nem tudom...főleg város és 15km-es távot menne az autó.
Privátban is jó ha valaki tud némi infót.
Előre is köszi!
kicserltuk a stab rudakat. az egyik mar cserelve volt, az mondjuk meg jo is lett volna, a masik szerintem meg gyari volt, de amiatt kopogott a futomu.
igy vegre csend van.
meg csereltunk gyertyakat is. azonkivul hogy a kis pocok mindegyikben mar kisebb volt mint a fele az ujnak, azon kivul csak oregek es picit koszosak voltak. semmi motorbajra nem utalnak.
most kaptam egy levelet a Honda-tol, hogy a legzsakokkal valami gond lehet, menjek be egy ingyenes cserere, mert hogy ez nem lett ezen az auton megcsinalva.