Gearbox casing of the AT03 (and the RB18). Faenza takes gearbox, hydraulics and rear suspension from RBR (front is their own). Push rod suspension combining heave torsion bars, spring and damper (there might be also corner dampers, not visible)....
12 driver championships...
11 constructors championships...
3 teams...
1 Adrian Newey...
The single greatest human to set foot in the formula 1 padock...
approximately, the dollar damage caused by individual pilots this year so far...
also this time in the lead we find mick who made the team spend almost 5 million dollars alone...
A szervező Discovery Sport Events (DSE) bejelentette, hogy a 2022-es a WTCR utolsó többfordulós szezonja.
Jelenlegi formájában megszűnik a WTCR: a DSE a TCR-kategória jogtulajdonosával (WSC) egy új, egy hétvégéből álló év végi nagy esemény megteremtésén dolgozik, emellett pedig a jövőben az elektromos ETCR fejlesztésére összpontosít – írta az Eurosport.
A döntés értelmében az októberre tervezett két közel-keleti fordulót még megtartják, utána viszont a szervezők nem élnek a folytatásra vonatkozó opciós jogukkal, ezzel megszűnik Michelisz Norbert, Tassi Attila, valamint a Zengő Motorsport bajnoksága.
Michelisz 2019-ben talán a bajnokság legerősebb szezonját nyerte meg, azóta viszont egyre mélyebb válságba sodródott és egyre kevesebb érdeklődőt vonzott a sorozat."
Most ez komoly? Az ilyet miért nem lehet előre tisztázni? Na ha ilyen miatt valami pontelvonás vagy hasonlók lesznek, az már a vicc kategória lenne.
Ha ez "akkora" hiba, akkor büntessék őket pénzbírsággal, azt' legyen már vége ennek a faszságnak.
Majdnem tök ugyanez, de pl. én Alonsot ki nem álltam, de mostanában jó oldalát mutatja.
De hozzájuk tenném kimagaslóan Vettelt, aki 4-szeres világbajnokként is végig szerény, normális ember tudott maradni, mindemellett intelligens, és botrányoktól mentes életet él, és nagyon együtt van a csapattal.
Zhou egyre jobban 'tetszik", a nyilatkozatai és a hozzáállása miatt is.
Russel is egy teljesen szimpatikus srác egyelőre.
There's a lot of ballast plates in the AT nose ! At least 10 in each stack...
The clear plastic tubes are linking holes under the front wing to pressure sensors...
Amúgy igen, mindenkihez lehetne jó dolgokat sorolni. Ezért volt jó látni, hogy Japánban ezt meg is tették a szurkolók.
Gasly mondjuk részemről pont nem fért be a listámba. Sajnos hozza azt az attitűdöt amiből terjed a sztereotípia a franciákról. Ugyanez Ocon is. Viharos szezon lesz az Alpinnál jövőre!
Russell viszont mióta a Mercinél van kezdi túlértékelni magát. Mondjuk ja... nekem is megnőne az arcom ha több pontom lenne, mint a csapattárs 7x VB-nek. Remélem azért ezek a rejtélyes fékproblémái megoldódnak.
Hát ez az, sokat dominál az autó. Emiatt pedig ha kicsit jobban fog menni a szekér, akkor Russellt simán félreállítják amíg Hamilton ott van. Ugyanez a helyzet (mármint a technika oldaláról nézve) Norrisnál. Ez a McLaren nem igazán versenyképes.
Hát én is egyet tudok érteni Kázmérral. Gasly, Alonso, Leclerc, Sainz, Ricciardo, Norris, Pérez akiknek nagyon szimpatikusak az idényben. Még Alonso is pedig régen nagyon antipatikus volt, de ahogy mostanában reagál dolgokra. Perez pedig mennyire csöndben teszi a dolgát, pedig tudjuk, hogy Verstappent részesítik előnyben szinte minden téren. Remélem innentől most neki fognak segíteni, hogy megvan a VB Ver.-nek. De minden itt felsorolt versenyzőről tudnék valami pozitív tulajdonságát említeni.
Kicsit túlbecsülte Kázmér...
Leclerc, Norris, Russel, Sainz? , meg ez a deVires ( nem tudom hogy kell írni) gyerek.
Persze, minden megtörténhet, hisz az autó roppant domináns.
Szépen megmutatta, h hogyan kell viselni egy vereséget.
Különben a mostani F1 számomra tök szimpatikus srácokkal van tele. Símán tudnék 6-8 nevet mondani, akinek szurkolok, h nagy eredményeket érjenek el , mondjuk VB 2. helyezést Max. mögött!
Az az egy nem idevaló meg szép lassan kihullik innen, és helyreáll a normális hangulat, amilyennek lennie kellene! Természetesen ahhoz viszonyítva, hogy milyen címért harcolnak.
Jó kérdés
Nem értek hozzá, csak tippelem, hogy auditorok, könyvvizsgáló cégek azért nagy eséllyel ki tudják hámozni a lényeget. De hogy hogyan csinálják... Passz.
Ha már úgy is téma...
Bocsánat a láma kér(d)ésért, és bocsánat, ha volt már téma, csak elsiklottam felette, de...
Kérlek pár szóban magyarázzátok már el nekem ezt a költségsapka dolgot, hogy hogy nem lehet ezt kijátszani a FIA szerint...
Csak egy plasztikus példa jutott eszembe:
A Merci (lehetne bármelyik másik csapat is!) angol F1 csapata vesz egy 20ezer dolláros szárnyat/szárnyat gyártógépet/carbonszövetet/kormányt/szolgáltatást, akármit ezer dollárért....Majd a Mercedes kamion-divíziójának mexikói gyára vesz ugyanettől a cégtől egy 100dolláros fapolcot 25ezer (hogy legyen benne egy kis 'föle', amiért megoldották okosba') dollárért.
Ezt hogy tudja, gondolja a FIA ellenőrizni?