Áááá, én teljesen oda vagyok ezekért, az eddigi legszebb type-r nálam az FK8. Nekem tetszenek ezek a csilli-villi műanyagok is! Még az a szárny is jó. Kíváncsi vagyok nagyon majd a februári végleges verzióra!
A kipuff nélküli 5 ajtóssal továbbra sem nagyon tudok megbarátkozni (mondjuk a 4 ajtósról is nagyon hiányzik), de a type-R-nél az a 3 cső nagyon el van találva.
Pont mint nekem. Megvolt a nyomták csak 4000-tól kókadt. Ellenben az FK2 és FK8 görbái gyárilag ugyanúgy futnak 4500-ig aztán picit erősebb az FK8. Mondjuk ezt te már tudod
Offomban olajcsere.. Vittem gumishoz, de mivel főleg autószervíz volt az a gumis (ugyanúgy nem tudta leszedni a gumit a felniről hogy ne kelljen a felnit fényeztetni) mondom neki tudátok olajat cserélni ?
Hát naná.. Adom olaj, gyári szűrő mi baj lehet..
Megyek a kocsiért, pár óra múlva visszakapom olajat cserélve benn az új fékbetét, emellett a gumik is rajta, mi baj lehet..
Kipakolom az olajos kannákat, átmegy az agyamon basszus a mazdába decire annyi olaj kell mint az accordba... De biztos hülye vagyok, mert sok fogyott ám, rosszul emlékszem...
Pár nap eltelik, kormos a mazda kipuffogója.. mi a fene ??
Olajszint megnéz. cca. még plusz 1 liter belement. ette szépen az olajat. Higany fórumtárs gyorsan leengedte, legalábbis ő még 1 litert, de ennél több lehetett benne.
Azóta mentem 6000 kmt a kocsival nem eszi az olajat tiszta a kipuff..
Egyszerűen.. Nem ment az olajcsere.. Bonyolult volt. Elő van írva a feltöltési mennyiség kb 4.5 liter, beletöltök 4.5 litert beindítom várok ránézek ha kell utántöltök ha nem készen vagyok.
nem megy.. nem. mission impossible.. komolyan.
Ha tönkremegy a motor a sok olajtól akkor ki javítja meg ?? beletölteni nem tudják az olajat. bontóba kell leadnom a kocsit. 50e km a kocsiban, bontóba bele.
Ja megígérték hogy segítenek az automata váltóban a szenzort kicserélni ha visszajönne a fault code..
Olajteknő le, 4 csavar kicsavarni kivenni és 4 csavar vissza.. De.. Ezek után, hogy bízzak meg emberben hogy csavart akar elfordítani és képes lesz rá ??
Esélytelen.
Lehet hogy a váltóban olajat se cserélek inkább eladom a kocsit ha olajcsere érett lesz.
Ha már olyan az a hátsó lámpa amilyen, akkor már legyen annak a seggnek funkciója és úgy akkor lehet meg tudnék barátkozni vele. (értsd: valamit valamiért okán, el tudnám viselni )
Mi mindig inkább több időt írunk be egy egy munkához, mert inkább tartson tovább és legyen jó a végeredmény, minthogy gyorsan szórjuk ki az autókat. Van is 1.5 hónapos várakozási idő. És ez már bő 1 éve stabilan tartja magát.
abszolút támogatom...
ez már nekem is megfordult a fejemben...
alap dolgokat megcsinálok, de azért nsx-en egy vez szíj csere az nagyon nem alap...
de azt gondolom messze nem megtanulhatatlan, de időm és energiám nincs rá egyenlőre...
Nem azt írtam hogy nincs, hanem hogy kevés.
Amúgy viccen kívül ott tartunk, hogy már páran azon gondolkozunk, hogy nyitunk egy szerelőműhelyt, ahol csak igényes szerelés van amilyen szopásokat átélt pár NSX-es és egyéb Honda tulaj.
Gondolom, ahogy a többi szalon is ők is berendeltek amennyit csak lehetett hogy még az áremelkedés előtti áron tudják majd adni az autókat. Sopronban is van kb 15 új autó (kicsi kereskedés) és folyamatosan hozzák őket.