Lövésem nincs. De:
Az 1.0 Turbo-n van VTEC a szívó oldalon.
A 2.0T-n (azaz a CTR motoron) meg a kipufogó oldalon van VTEC.
Hogy pont az 1.5T-be miért nem raktak egyik oldalra sem az nagy kérdőjel.
Ez is gáz, de ettől sokkal nagyobb szégyen mikor a laptimingba adnak oda hasonló vagy sokkal sz@arabb állapotban lévő autókat szügyig kopott szálszakadt tengelyenként különböző gumikkal!
Semmi nem számít csak benne legyen műsorban !
A 10. generációs civic a közelgő ráncfelvarrással egy új fogyasztáscsökkentő funkciót is kap. Ezzel akár menet közben lehet csökkenteni az autó tömegét.
viszont a júniusi sajtóbejelentés szerint már kapott ez is egy hybrid rendszert...
"Mazda has also fitted the SkyActiv-X unit with a 24-volt mild-hybrid system, which recovers electrical energy from the drivetrain under deceleration and uses it to power an electric motor which assists the engine."