3 ajtós 6 gen VTi-re milyen márkájú hátsó kerék javítóív az ajánlott?
Nekem egy olyat rendeltek be a lángtól, aminek kb. semmi köze az eredeti vonalvezetéshez.
Előre is köszi!
Basszus, pont akartam pár napja kérdezni csak 8gen ufo-hoz érdekelne. Eddig a leghosszabb útja ennek a civic-emnek van. nekem már zavaróan hosszú. 8gen tapasztalat van valakinek ilyen cuccal kapcsolatban?
Az ECU van átírva nem maga a gázpedál. Manuálisat 1-et csináltam, nem volt rá panasz, a többség meg megy a rigotech-hez mert ott van elötte-utána mérés és csak az számít
R18Z4 automata váltóval lomha egy kicsit. Fel lehet ezeket okosítani nagyobb módosítás (pl. turbo) nélkül?! Olvastam korábban az elektromos gázpedál "átprogramozásáról", hogy azzal is javul kicsit a dinamikája. Valami ilyesmi " párszázas", nem félmilliós megoldást keresek.
Találkozott esetleg valaki alábbi hibajelenséggel, esetleg van tippje a megoldásával kapcsolatosan?
8gen Civic, Dension Gateway Lite BT cd váltó csatlakozóra bekötve néha "eltűnik". Ráadom a gyújtást, és a displayen a szokásos CDC 99 helyett már csak CDC jelenik meg, az egység működik, telefon csatlakozik rá, de hang semmi. Ha ezek után forrást váltok , akkor már vissza se tudok váltani a CDC-re. Ha akksit lehúzom, visszateszem utána megint megjavul.
Az eredeti terv az volt hogy marad olyan ültetés ami benne volt H&R mert szerettem volna 16 advan alufelniket rá, aztánaz ültetés meg lett de a végén nem vettem meg a felniket mert 180e ft lett volna darabja, és full felesleg ennyit kiadni azért hogy az autó 362 napot a garázsban álljon ilyen kerekeken.aztán jött a gyári14felni amihez szerintem totál bénán néz ki az ültetés.
Arról nem is beszélve hogy szerencsétlen autó kopog pattog az utakon, ebből már valahogy kinőttem
Az meg hogy a garázsbol való kiállás padlókon egy vicc és veszélyes az autó számára.
Uccsó dolog, így gyari es kész
Én is rég jártam erre, de az autó a finishben jár, és egyre nehezebb új dolgokat megosztani veletek, főleg úgy, hogy az autó szinte 100%ban elnyerte a végleges kinézetét.
Ami még nincs készen az a csomagtérajtó beállítás.
a klíma bekötése, és beüzemelése.
Meg az ültető rugók cseréje gyárira, mert sajna ezekkel a rugókkal az autó élvezhetetlen
Közben a benzin csöpögött egy ó gyűrűnél, azt megoldottam, a generátor is felújításon esett át mert kiderült, hogy nincs töltésem (az autó ezt nem jelezte)
A budakalászi kis találkozóra eljutottam 1x és nagyon jó arcokkal találkoztam, akik megismerték a verdámat meg engem is
Tervezek még talikat az autóval, de majd csak jövőre .
Mivel én már kötöttem le az akksit nem egyszer, mert mondjuk 4 hónapot nem voltam itthon, meg váltóolaj cseréhez ki kell venni az akksit a CTR-ben ezért bátorkodtam írni, hogy miért ne lehetne
Pl. a VW-nél van olyan típus, amelyiknél nem lehet akksit cserélni csak úgy, ha tartalék áramra kapcsolják amíg leveszik a sarut, mert különben megbolondul.
10 gen 5 ajtósra keresek valami küszöbvédőt, a gyári nem tetszik, mert króm és semmi króm nincs az Sport Plus -on. A 8gen Accordon voltak sima fekete műanyagok, akár az is jó lenne, vagy valami carbon hatású. Kínai "feljövős" fém kizárt, annál még a keményebb fólia is jobb lehet. Valaki tipp? Akár előző generációs is jó lehet, ha nem típusspecifikus és bevált...
A normál 1,5T-nél annyi van összesen írva ha jól emlékszem, h az első 1000 km-en óvatosabban használjuk, és olajcserére akkor kell vinni, amikor kiírja a műszer. De majd valamelyik nap elolvasom a könyvét, kikeresem pontosan.
Amúgy mi az instrukció mikor átveszel pl. egy ctr-t? Mit mondanak vagy mi van leírva? Mit mondanak meddig és hogyan kell vezetni? Vannak tényleges javaslatok, vagy ezek is olyan fórumokon terjengő urban legendek, hogy így kell mert nagypapi is így járt el mikor elhozta az 1200-est a Merkur telepről!
Jaja, az újabb Hondáknál is a gyár azt mondja hogy minél tovább benne kell hagyni az első olajtöltetet mert abban emelt mennyiségű Molibdén van meg egyébb nyalánkságok amik segítenek bejáatni a motort.
Szóval aki az új Hondáján már 2000 km-nél lecseréli az első olajat az nem éppen jár el helyesen.
15 éve még a Honda is azt mondta, hogy 2000-nél olajcsere, de azóta a világ és az olajok is változtak, meg a gyártástechnológia is.