Szia!
Köszönöm a válaszod! Azért kellene, mert a csomagtartóban lévő szivargyújtó nem működik, szerintem mikor egy belső műanyag elemet javítottak, elfelejtették visszakötni és a service manual talán segítene a szétszedésben. A másik, hogy minden eddigi autómnak beszerztem a service manual-ját, (főleg a meghúzási nyomatékok miatt,) mivel magam szerelgettem őket. Nem tom, h. esetleg pdf.- ben el tudod e küldeni, de nem világrengetően fontos. Rákerestem, 5 ezer körül beszerezhető.
Üdv és még egyszer köszi!
Fene az ízlésem, nekem mindig is tetszett ebben a színben!
Főleg így, ahogy teletxt lesötétítette......
Ja, a félreértések elkerülése végett tudom, h a 8 gennél ez a kolbászzsír, még a gyerekeim is így hívják. A "semmi köze" ahhoz a színhez a 10 gen "padlizsánjára" vonatkozott.
Ha a felkelő nap első sugara megcsillan a frissen sült kolbász zsírján a serpenyőben akkor kb ilyen a színe ez volt a 8gen a 10 meg amikor már este van és beleragadt a zsír a tepsibe
Ezt ismerem, ez volt a mostani mellett a 2. lehetőség, h megveszem. De amelett, h gyönyörű volt az accord, iszonyat érzékeny, még egyszer nem óhajtottam ekkora szopásnak kitenni magam.
Csak azért nem értettem, mert ennek nincs köze a kolbászzsír metállhoz.....
Így van, hülye példa (avagy OFF inkább) de az új Camaro-t (az az "Űrdongós") sem hozta be egyik magyar kereskedés sem hivatalosan, az egyik mégis kitalálta, hogy kooperál az egyik kinti kereskedéssel és lám, ő lett az egyetlen itthoni kereskedés, akinél lehetett kényelmesen új Camaro-t rendelni.
(mondanom se kell, jól is járt vele, mert valóban korlátozottabb igény, de volt azért rá, ami persze nála összpontosult így)
Csak azért tudom ezt, mert egy 17. kerületi Chevrolet kereskedés volt aki ezt kitalálta akkor és cirka ott nőttem fel. (mármint a kerületben ) De persze több újságban és a hírekben is benne volt, hogy csak náluk rendelhető itthonról, stb.
Sajnos a Facebook csoportot nem sikerült megtalálnom, melyikre gondoltok?
Az a helyzet, hogy a honlap szerint az elérhető tesztautók a valóságot nem fedik, így inkább telefont ragadtam, amiből kiderült, hogy nincs literes, legalábbis Fehérvárig bezárólag biztosan nincs. Nem csak a motor lenne kérdéses számomra, hanem az egész autó maga: milyen a futómű, komfort, zaj, rezonanciák, benyomások, hogy érzi magát benne az ember, stb. Jelenleg egy szívó ~190 lóerős automata használtautóm van, szóval azért joggal merülhet fel bennem, hogy miként érezném magam egy gyengébb autóban, de lehet, hogy meg tudnám kötni ezt a kompromisszumot, ha minden más klappol. És persze Hondában is csak automata érdekel, de ilyen extra feltételeket nem állítanék; már annak is örülnék, ha automata kivételével lenne konfiguráció.
nekem csak white on white az opció...
egyébként emlékeim szerint az itthoni dealer-ek korábban is "müködtek együtt" kinti (pl. német) dealerekkel...
ha lesz rá igény lesz megoldás is...
Hmmm... érdekes. Na, nem mintha az újonnan vásárlás engem veszélyeztetne, úgyis ha egyszer lesz, akkor kintről behozott lesz 90%, mert arra van esélyem max.
Meg a 9gen-ek a legolcsóbbak (most még) úgyis az tetszik a legjobban.
Marad, de nagyon keveset fognak eladni belőle mert agyonvágja a CO2 kvótát. De ha jól fog fogyni a Honda E, akkor lehet csurran cseppen majd valami itthonra is, de tuti csak pár darab, maximum.
Úgy néz ki 99%, hogy nálunk már nem lesz rendelhető a CTR többet. Inkább olyan országokban adják el ahol drágábban is megveszik majd az emberek. Itthon nagyon olcsón adták a CTR-eket és az új szabályozás miatt nem éri meg itthon eladni már a Hondának. 2022-től reméljük jön a hibrid CTR (ha lesz egyáltalán) és akkor azt már lehet venni.
Nem lesz vele bajod. Nekem az 1,5 van, de az öcsém is az 1,0-ig nyújtózkodott. Kipróbáltam, teljesen jó hétköznapi autózáshoz. Azt nem is fogod észrevenni, h 3 hengeres, talán ha nagyon húzatod, akkor tűnik fel. Azokon a fordultakon, ahol az ember nap-mint nap használja, nagyon szépen húz, van nyomaték, azért van ott 130 lóerő.Normális közlekedésre tökéletes. Olyan hülyéknek mint én, kevés, de öcsém ezalatt a néhány hónap alatt egyszer sem mondta, h más kellene, nagyon meg van vele elégedve.
Mi messze lakunk hozzád, de menj le Szolnokra, nagyon rendesek, sok autójuk szokott készleten lenni, tuti van kipróbálni való, és lehet ott is fogod megvenni, mert korrekt árat is mondanak.Mi voltunk nálunk, megéri elmenni.
Sziasztok! Így ismeretlenül, szeretnék segítséget kérni.
Terveznék venni új Civicet, 1.0 turbós motorral, készletes autót, viszont tesztautó nagyon kevés van - és pont az ezres motorral nem is találtam értelmezhető közelségben. Budapesten lakom, Székesfehérvárig sehol nem találtam ilyet. 1.5-ös tesztautó elvétve akadna, de nem akarom megvezetni magamat: a +~50 lóerő és a +1 henger nyilván sokkal jobb, harmonikusabb, de az már sajnos drága lenne újonnan.
Fel tudná ajánlani nekem valaki, hogy egy kör erejéig kipróbálhassam az 1.0 Civicjét, nem szeretnék (és nem is fogok) autós tesztek alapján autót vásárolni
Én is most ballonosabb gumit raktam fel nfl type-s felnire. BP-n napi szinten járok, sokkal komfortosbb, könnyebb a kormány, kátyúk nem rángatják annyira. Amúgy 8g Civic 17"-es felnik vannak 225-ös gumikkal nyárra. Jobban tetszik az irányíthatósága is a kocsinak, meg rugózatlan tömeg is csökken ilyenkor úgy érezni.
Ez volt fent 8 gen accordon télire, már ott se mutatott jól az ET miatt. Ezért nem raktuk fel Civicre se, vettünk Boo-tól gyári méretben 235-ös télit, az felment a gyári felnire, aztán jövőre jön a 18" nyári.
De pont ezt írtam, h lehetne kisebb az ET, meg 17-es a felni, meg egy kis ültetés.
A jónak a felnit értettem, a megjelenését az autóhoz. A formáját meg a színét.Az nekem bejön hozzá, "kisebb" módosításokkal.
De ez most kimarad.
Néztem téligumit, olyan 45 körül akár lehet is rá kapni. 235-ös a gyárija, 215/50/17 lenne a váltó, télinek kicsit jobb a keskenyebb. + a 4 felni.
Nagyon csúnya... tényleg... te is látod... optikailag te is pengén szoktál választani sok szempontból, pl accordon toldat, dupla kipu, stb.
Ez a szög nagyon kiadja, hogy mennyire bent van a pöttöm felni.... ET45 és 17", amit én tennék fel.... de nyilván, funkcionálisan jó lesz ez is..
Bár tudom, nem érsz rá ilyenekkel foglalkozni, de a szetted nagyon jó állapotu, és drágán láttam ilyesmit hirdetni... eladni, és 17"-est venni helyette nem nagy árkülönbséggel megoldható.
Teljesen jó ez. Ha csak télinek használod, akkor meg aztán pláne tökéletes.
Az Accord kombájnon én is 16-ost használok télre, na azon sem mutat éppen nagyot a 16-os , de nekem tetszik, télen meg jól jön a komfort is amit a "lufibb" gumi ad rajta pluszban.
szerk: amúgy vicces, nekem is 5 ágú van fent 16-os, csak nem ez, hanem Momo Hyperstar.
Ebc bírta a versenypályát. Azzal a 4éves tárcsával adtam el a civicet amit 2014-ben tettem rá és 4-5 sárga ebc betétet fogyasztott el. 50%-os volt. Nem hájpolom túl az ebc-t, de nekem meglehetősen bevált.
A gyári az Brembo tárcsa és betét elől.
Hátul meg a sima civic tárcsája van, és a betét is az tudtommal, amire rá van festve, hogy ATE. de a betét vasba meg TEXTAR van vésve és mindez meg van fejelve egy Honda logóval
Olvastam, h ferodo ds 2500 van rajta. Én nagyon szerettem az ebc-t, tökéletes volt, csak drága. Versenypályán nem tudom, h mit bírt volna.
Viszont azt írja, h standard brembo tárcsája van, az a gyári a tieteken, vagy már cserélte?