Ami nekem volt hengerenkénti injektoros gázrendszerem, az Landi volt és a gyári ecu adataiból számolta a gázt. Nekem annyi volt, hogy az alapjáratom egy picit alacsonyabb volt gázzal, mint benzinnel és végsebességre nem tudott annyit az autó gázzal, mint benzinnel. Ha esetleg Németországba is tervezel menni, akkor szerezz be egy másik töltőcsonkot, mert ott menetes van és magadnak tankolod a gázt is, itthon az olasz típus van rendszeresítve.
Nem tudom hogy hívják aki csinálta. Engem is érdekel a fogyasztás, majd hamarosan kiderül. Meg fogom írni
~245k km van benne. B16A2
Semmi teljesítménybeli eltérést nem tapasztaltam, nem veszem észre ha átvált / lekapcsolom. Egyedül 1-esben és 2-esben fura mikor visszamegy alapjárat közelébe, ott van néha rángatás amikor a motorfék megszűnik, azt még tapasztalom hogy mikor és meddig csinálja. Toronymerevítést lecsavarták, visszatették, nem volt vele gond (kamera van a kocsiban, visszanéztem itt-ott )
Vannak akiknek ez a pénz egy reggeli ára, lazán meg tudja venni, és lehet éppen ilyenre pályázik, mert épp ez a hobbija.
De úgy gondolom a linknek nem az volt a lényege, h konkrétan most ez a példány megéri-e, mert egyikünk sem ismeri, hanem csak annyi, h a megkímélt példányoknak elég jól felment az ára. Nem fogsz kapni egy kevés km-es vti-it 300 ezerért csak azért , mert már egy öreg autó, és ne lenne ára.........
Hogy népszerűsítsem magamat: Az a baj Veletek, hogy valami rohadt módon nem tudtok elvonatkoztatni a magyar (vagy akár a saját/vélt) viszonyoktól.
Te nem fogod megvenni, én lehet nem venném meg, meg a szomszéd Pista bácsi sem venné meg ennyiért ezt az 5gen-t.
De vannak ám a világban (de különben még ebben az országban is) olyan emberek, akiknek meg is van a pénze rá, tud is rá gyűjtői szemmel nézni, nem csak úgy mint hogy "jajj 93-mas sz*ros civic, nem ér ennyit" (és innen is idézhetnék) és meg fogja venni. Mert tudja értékelni és nem csak korlátolt módon fröcsög itt, mert az olyan okos dolog biztos.
Na csá, mentem is dolgozni.
Középső ujjamat meg képzeljétek ide.
Attól, h használod, hajtod, még nem kell lerúgni, ahogy azt i_t_r is írta. Tizenévig hajtottam a vti-met ahogy csak tudtam, mégis állítom, h az ország egyik legjobb állapotú vti-je volt, néhány különleges kivételtől eltekintve.
Attól, hogy találni 1-2 ilyen autót, ami árát brutál feltolták... hát nem tudom.
Aki anno meg tudta venni, az élvezte amit nyújtott, és nem feltétlenül azért vette, hogy a garázsban dugdossa, szerintem jól döntött.
Soha nem vennék 5gen civic-et, pont annyira sexy, mint egy 1es swift. Ha 1000 Euro lenne se venném meg ezt.
Ellenben, ha nem lett volna olyan ember, aki kihasználja az autó tudását, lehet nem lennék hondás, és tag most itt. Anno gyerek koromban, jóbarátomnak 18 évesen 4gen i-vt-je volt. Hogy úgy mondjam, elég meghatározó élmény volt számomra. A környéken senkinek nem volt hondája, ez volt az első honda amiben ültem, és egyben a legerősebb autó is. Suli után jött hozzánk, megállt a ház előtt a kocsijával, és odadta hogy na tessék.... majd utána megmutatta ő, hogy mit tud a kocsi. Épeszű kereteken belül. Ő is, én is azóta (is) hondások vagyunk.
Látom nem sokat változott a technika Dunakeszin, még mindig szétfúrják a szívósort a hengerenkénti befecskendezéshez. Landi, vagy Lovato? Ha lesznek adataid fogyasztásról, érdekelne. Mennyi km van most az autóban, pontosan milyen motorba lett beszereltetve? Teljesítménybe mennyire érzed hogy gyengébb lett? A toronymerevítésért nem volt dünnyögés? Mondanám, hogy gratulálok, csak nehezen bírom ezt kisajtolni magamból, amikor egy Hondát látok gázosítva, de valahol megértem nekem is csináltak már gázrendszert Dunakeszin, nem volt rá egyébként panaszom, talán mikor vissza kellet egyszer vigyem valami kontrollra, mert az üzemanyag visszajelző nem működött rendesen.
Bocsánat: "Sötétkicsitodaégettmegpörkölődöttkolbászzsírmetál" szín.
Na, az jó. Kéne. És nem csak ehhez a kocsihoz, a 7gen-emet is el tudnám képzelni így.
Láttam élőben amikor az enyémet vettem, és tetszett. Csak túl érzékeny, a legkisebb porszem, esőcsepp is virít rajta.Szenvedtem 10 évet az előzővel, imádtam, de most inkább megkíméltem magam tőle.
Szia!
Köszönöm a válaszod! Azért kellene, mert a csomagtartóban lévő szivargyújtó nem működik, szerintem mikor egy belső műanyag elemet javítottak, elfelejtették visszakötni és a service manual talán segítene a szétszedésben. A másik, hogy minden eddigi autómnak beszerztem a service manual-ját, (főleg a meghúzási nyomatékok miatt,) mivel magam szerelgettem őket. Nem tom, h. esetleg pdf.- ben el tudod e küldeni, de nem világrengetően fontos. Rákerestem, 5 ezer körül beszerezhető.
Üdv és még egyszer köszi!
Fene az ízlésem, nekem mindig is tetszett ebben a színben!
Főleg így, ahogy teletxt lesötétítette......
Ja, a félreértések elkerülése végett tudom, h a 8 gennél ez a kolbászzsír, még a gyerekeim is így hívják. A "semmi köze" ahhoz a színhez a 10 gen "padlizsánjára" vonatkozott.
Ha a felkelő nap első sugara megcsillan a frissen sült kolbász zsírján a serpenyőben akkor kb ilyen a színe ez volt a 8gen a 10 meg amikor már este van és beleragadt a zsír a tepsibe
Ezt ismerem, ez volt a mostani mellett a 2. lehetőség, h megveszem. De amelett, h gyönyörű volt az accord, iszonyat érzékeny, még egyszer nem óhajtottam ekkora szopásnak kitenni magam.
Csak azért nem értettem, mert ennek nincs köze a kolbászzsír metállhoz.....
Így van, hülye példa (avagy OFF inkább) de az új Camaro-t (az az "Űrdongós") sem hozta be egyik magyar kereskedés sem hivatalosan, az egyik mégis kitalálta, hogy kooperál az egyik kinti kereskedéssel és lám, ő lett az egyetlen itthoni kereskedés, akinél lehetett kényelmesen új Camaro-t rendelni.
(mondanom se kell, jól is járt vele, mert valóban korlátozottabb igény, de volt azért rá, ami persze nála összpontosult így)
Csak azért tudom ezt, mert egy 17. kerületi Chevrolet kereskedés volt aki ezt kitalálta akkor és cirka ott nőttem fel. (mármint a kerületben ) De persze több újságban és a hírekben is benne volt, hogy csak náluk rendelhető itthonról, stb.