A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:
Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok!
Megkérdezhetem milyen autó? Nekem is utólagos ledes van elől és hátul is de a kutya sem foglalkozik vele. Mondjuk nagyon hajaz az utód típus gyári lámpáira, és legalább DOT van benne ha E nincs is. Viszont a gyári plexit is ki szokták cserélni mert ennél a típusnál menthetetlen, de az utángyártott plexiben sincs E jel szóval elvileg az sem lenne szabályos...
Srácok ledes tompított valamint távolsági fényszóróért vehetnek el forgalmit, és küldhetnek műszakira? (nem gagyi kínai, elég drága szett) Tegnap egy másik városban kivettek és felszólítottak hogy ha még egyszer tali itt akkor lefőtt a kávé, menjek és cseréljem vissza halogénre.
Amúgy nem voltak szemetek, egy szavam sem lehet...
Ugyanitt tippeket kérnék fehér halogénre, osram night breakert lestem, elég jó az?
szerk: de ha rákattintok a képre, akkor tényleg ez fogad: "URL signature expired" (meg egy tök üres oldal)
De itt fórumon nekem látszik a kép. Érdekes, ez tény....
A geomérnökség az egyetlen megvalósítható módszer, amelyet az emberiség valaha is azonosított a hőmérséklet gyors csökkentésére.
Ha azt látnánk, hogy a nyugat-antarktiszi jégtakaró elkezd az óceánba csúszni – ami globális katasztrófa lenne –, akkor a fosszilis energiahordozókra vonatkozó semmilyen szokásos politika nem tudna jelentős változást elérni. Még ha az összes nemzet valamilyen lehetetlen módon néhány hónap alatt nullára csökkentené is az emissziót, a hőmérséklet akkor sem csökkenne, hanem csak megállna az emelkedése.
Ezzel szemben a geomérnökség elvileg megállíthatná a globális hőmérséklet emelkedését – sőt, akár vissza is fordíthatná azt – alacsony költségek mellett. A geomérnökség a XXI. században csupán több tíz vagy alig pár száz milliárd dollárba kerülhet a több tízezerszeresével több forrást felemésztő hagyományos politikával szemben.
Ha jól emlékszem akkor van rajta egy fólia ami hirdeti hogy UV álló fele. De aztán lehet hogy már évekkel ezelőtt mindegyik oldalát UV védőre csinálták és megspórolják a fóliáról a szöveget.
Ez nem fizikai behatás lesz, a leszakadt darabon nem látszik semmi benyomódás, sérülés.. Inkább vmi anyaghiba, de akkor sem értem, h miért csak azon a táblán.
Csináltattunk pár éve a terasz fölé fedelet, üregkamrás polikarbonát fedéssel. Most meg észrevettem, hogy az egyiken, de CSAK azon, sok kis luk keletkezett, mintha elverte volna a jég, vagy nemtom.. Egyszerűen nem értem, a mellette levőkön semmi ilyen sérülés nincs, meg a másik terasz feletti tetőn se. S ez egy rugalmas anyag.. Vki találkozott már ilyennel??
Cégnél a gépeken mindig innen kerülnek ki a "háttérfotók". Be is raktam magamnak, háttérnek a leányzót.
Szabin voltam két napig, A kollégám meg lecserélte valami luvnyára viccesbe....
Nem olyan rossz ez a gép . Bár van elektromos autóm is nem vagyok híve a sárnehéz elektromos autóknak, de ez azért elég fun. Pont a héten voltunk Nosovicében a Hyundai gyár meghívására némi "gyárlátogatáson". Volt tesztpályázás, Projekt C -vel csapatás rajta stb. Elég gáz , hogy az EU-s euro szabványok miatt csak európában nem lesz normális N-es sportautó. Pedig jókat fejlesztenek. A video elején az ezernyi beállítási opció, meg a videó végén az összehasonlításkor azért voltak jó információk. Nagyot mentek vele és majdnem csattantak is egy szépet....
Persze tele volt a face mentegetőkkel, hogy nem is ő volt a hibás.
Mellesleg nem tudom miért de valahogy mindig ezek az AMG Mergák (ez is, az Árpád hídi pasas is, meg valamilyen Richárdnak is Mercije volt) a problémásak pedig a BMW a sportosabb prémium márka. M3-ast, M5-öst nem látsz így törni.
Ekkora tempónál 67m-t megy 2 másodperc alatt 2 útszéli jelzőt hagy el. Ja szabályosan megy és 100m-ről észreveszi, hogy kikanyarodik elé valaki simán megáll és még marad is egy 20-30m. Sőt lehet meg sem kell állnia.
Viszont 240-ről kb 50m után kezd el lassulni az autó és még legalább 300m kell mire megáll. Így kb esélye sem volt egyiknek sem.
Egyszer engem is majdnem elütöttek kereszteződésben, telizöld, én egyenesen indultam, az autista meg fordult pest felé és majdnem elütött, a lehúzott ablakon azért beszóltam neki mit csináljon a szexuális szolgáltatásból élő édesanyjával!
Épp az előbb takartam egyet a Rákos patak partján, nem figyeltem, rámentem egy nyomvályúra, s majdnem beestem a patakba. Azonnal felpattantam, körülnéztem, de senki nem látta.. Sisakot azért nem hordok, mert az agyamon is kijön az ekcéma, s viszket. Emiatt sapkát se, max kapucni..
Engem is karácsonykor ütöttek el. Kerékpáros úton haladtam, jobb kéz felől utca STOP táblával. Zebra+biciklis átkelőhely. Ha a Stop táblánál megállunk autóval könnyedén belátni egy szakaszt a járdából és a biciklis útból is. Ráadásul a zebra jól kivilágított, ahogy én is az voltam. Tudatosan lassítottam, mert láttam, hogy autó közelít. Ő egészen belassított, sőt, meg is torpant, én meg szépen továbbgurultam. De végül is ő nem állt meg és telibe vert. Szerencsére nem jött nagy sebességgel, a lábamat is fel tudtam húzni. A binyót maga alá gyűrte, de én valahogy leugrottam.
Mondtam neki, hogy szépen megállt a táblánál. Hát ő ott sose áll meg, hanem csak gurul, mert úgy jobban belátja a szakaszt. De azért én is lehettem volna körültekintőbb. Mondom semmi baj, máris kihívom a rendőrt és akkor ezt neki is így mondja el, hogy Stop táblánál sose áll meg. Persze rögtön hangnemet váltott és rájött, hogy mit mondott. Bár tőlem egyszer sem kérdezte meg esett-e bajom, csak hogy ad nekem egy első kereket (az ferdült el teljesen, hogy be is szorult a villák közé).
Éppen gyógyszert vittem a feleségemnek, mert szarul volt, meg karácsony... Mondtam neki, hogy hagyjuk a gecibe. Felvettem a vállamra a bringát és eljöttem. Utólag bánom, mint a kutya. Talán azért hagytam, mert nem sérültem meg, így nem volt kedvem egy szaros munkás bicikli miatt órákat szarakodni a hidegben.
Én kb 30éve tekerek aktívan, ebből kb 25 év volt országútin. Ezidő alatt háromszor buktam nagyot, kettő esetben másik bringás miatt, önhibámból pedig egy benézett padkakő miatt.
Sisakot - (mint sok kor és bringatársaim) úri huncutságnak tartottam aztán egy alkalommal amikor bő 30 feletti tempóval durrantam egy félrészeg bringás srácba és a koponya ct után saját felelősségre hazaengedtek - vásároltam és azóta is hordom.
Nekem is van oszágúti bringám, bár már nagyot tekerni nem annyira bírok tataként Igazából nem sok hely van, ahol ki bírnád magad tekerni. Az ilyen kitekerés, mindent beleadás pont jó lehet stressz levezetésre, amit helyhiány miatt nem tudsz megoldani.
Kb ugyanaz, mint autóval adrenalin forrást találni, kivezetni magadból a feszültésget, de nem tudod úgy, hogy ne veszélyeztess másokat. Bringával jóval kisebb a halálveszély.
Jelen történetben a mercis és az audis is keményen felelős, kíváncsi leszek az audssal szemben hogy járnak majd el. Nem fogták fel a veszélyét a gyorshajtásnak.