Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
A tesztekben eléggé dicsérik, adatra meg hozza a Sharanét (120 Le 300Nm vs 115 Le 310 Nm), ami tök jól ment, busz létére is. Az nem tetszik csak, h nem igazán van extrázva, se aut. váltó, se tetőablak nix a kombihoz. Ill. ha beszarna a befecsi rendszer, ehhez jóval drágábbak az alkatrészek, mint egy eu-i típushoz. Kellemes amúgy a motorkarakterisztika? Azt nem szeretem, amikor csak nagyon szűken, középen megy, alul-felül semmi.
1.6D van nekem, bár még csak 10 éves és 157e van benne és nem kombi de eddig teszi a dolgát. Átlagfogyi jelenleg 4,5 6e km-rel vetítve 4.9 és csökken (akkor még több volt a város). Szóval ja jó. Bár vannak apróságok de ezek nem befolyásolják a működését.
Mutattam a zasszonynak a Volvo D6 hybridet, nekem nagyon tetszik, de ő nem akar prémium autóval járni, maradna egy egyszerű kompaktnál. Átküldtem neki 1-2 9gen kombit, s azt mondta, h milyen jól néz ki, amit amúgy én is osztok.. Vicces, mert a legtöbben rondának tartják. :-)
Motorok terén viszont csak az 1.8 van benzinnel, amit ráadásul nem is mondanak különösen dinamikusnak, meg az 1.6d,ehhez ráadásul nincs automata, pedig azzal együtt ok lehetne.. Jó ez a kisdízel, ugye, nem olvastam még róla panaszt?
Érdekes, a mi Sportage-ünk 8 éves, de nem tapasztaltam sehol rozsdát rajta, sőt 8 év alatt semmi gondunk nem volt vele. Talán 1 akkut kellett vennem bele. Most nyári gumit kellene vennem rá, mert amit adtak hozzá gyárit (Michelin), állítólag már nagyon ki van keményedve, és hülyén kopik.
akkor érdemes lehet megnézni párat, mert én úgy vélem a rohadás címszó alatt itt túl van lihegve a téma..
Kezd már pár pörsenés megjelenni a lengőkarokon de semmi, a többi autómhoz képest.
Úgy vélem, a régi rossz tapasztalat miatt ez a probléma kerül a középpontba, mivel az autónak más hibája nincs, egyszerűen teljesen hibárlan konstrukció, így mindenki a rohadást nézi és az, ami más autónál lényegtelen és normális, ennek hibaként lesz felróva.
Ezt onnan gondolom, mert a napokban előkerült 5 évvel ezelőtti fénykép a VW caddynkről és már azon akkor is volt rohadás, most 5 évvel idősebb és lyukas a küszöb !
Továbbá most direkt a hozzászólás kedvéért fotoztam a kia-t amit egy idősnek mondok de mindig elfelejtem hogy fiatalabb mint a mazda, igaz csak 1 évvel: (A mazdában ilyen NINCS, sőt a legrondább lengőkar is 4x szebb mint ez, csak a mazdában a rozsda van a középpontban a kia meg fel van szopva hogy az az új japán, azért ott ez nem probléma)
Ez a motortartó bak, szerencsére őt nem éri sós trutyi azért ilyen szép.
Azt olvastam már korábban, hogy Neked nem rohad, de rajtad kívül szinte mindenki mástól az halottam, hogy már pár éves korukban elkezdenek rohadni. Csak nem tudom, hogy sikerült-e már ezt gyárilag megoldani, vagy továbbra is ez a helyzet velük.
A régieknél is egyszerű volt a képlet, megvetted, el kellett rajta végeztetni egy rendes alvázvédelmet és nem volt gond.
(az igazi probléma az volt, hogy gyárilag nem kaptak alvázvédelmet)
Amiket néztél, azok sem két forintosak, szóval megnézed alulról is, ha nincsen korrodálva erősebben, megveszed és alvázvédelem. (ha nem megfelelő vagy nincs) Bele kell férnie.
A viszonylag újabb (kb. 2017 utáni) Mazdák is ugyanúgy hajlamosak a rohadásra?
Felmerült, hogy váltok újabb autóra, és egyik alternatíva a 2.5-s Mazda 6, de tudom, hogy a régebbiek nagyon hamar elkezdtek korrodálni. Ez még mindig él náluk?
Vezetett szervizkönyv, sérülésmentes CW FN2
Kuplung puha, fékek rendben, klíma ok, gumi 2019-es, ...
Igény esetén tudunk hozzá adni + 1 szett TypeR 18" felnit fehér vagy fekete vagy ezüst színben.
Félig érdekelt vagyok benne, ha van kérdés szívesen válaszolok.
Igen, pontosan ezen lepődtem meg én is. Kiváltképpen az elmúlt 2 év eseményei és jelenségei alapján furcsa ez a baromi nagy értékvesztése annak a Mondeo-nak.
A Fordok szerintem ilyenek. Amikor adtam el a Civic-em (7gen 1.4) akkor is azon csodálkoztam, hogy az ugyanolyan korú, ugyanúgy 1.4 Focus-ok mennyire szarért mennek. Nagy az értékesés náluk, ezek szerint ez állandó még ma is.
Az ioniq olyan 9-11 millió között volt. A Kona a kisebb aksis 2020-ban 7.5 millió és 9 között a nagy aksis (450km hatótáv 64kwh) 205LE volt 10 - 13 millió között. Az Ioniq 5 amikor lehetett elővételbe foglalni ( first edition), akkor még 20,5 millióért foglaltam be. Most az Ioniq 5-ök mennek 23-28 millió között.