2 embert kiis zàrtak a csoportból ,mert rontottak mindkètszer sokat ès az màr kizàràs. Első edzőkörben èn is elmentem egyik helyen egyenesen ,kihagytam egy bójàt. Amùgy az volt az első reggel megnèztem milyen anyagból van a bólya,mennyire kemèny
Ilyen szlalom versenyeken a lóerő önmagában sokat nem játszik, inkább a súly/LE. Hazai bajnokságban haverom megy 4G Civic-el, 1.3-as (D13) motorral és abszolút 4. lett, de utolsó körben abszolút 3. időt futotta úgy, hogy az előtte lévő két autó mind full egyedi épített versenygép Kawasaki motorral, szekis váltóval ...stb az övé meg ilyen hobbiból összerakott autó.
Szomabon volt még 3 EP3 , meg 1 5.gen civic, 1 crx meg 2 db integra. Ezek versenyautok,de nem fullos versenygépek ,vannak megkötések,de slicken voltak.
Viszont vasàrnap volt megint 3 db EP3 ,azon màr fullos versenygépek voltak. Szombati napon 1 Integra versenyauto tudott megverni 3 màsodpercel ,viszont vasàrnap 2 EP3 gyorsabb volt 3-4 màsodpercel ,a legfullosabb ,legerösebb ,legjobb pilota 13 !!! màsodpercet adott nekem civic EP3-al. Az màr azért elég szép. Én még tudom,hol hagytam ott kb. 5-6 màsodpercet (vigyàzàs miatt) ,de a 13 màsodperc EP3-al azért elég jo még akkor is ha 250 le ,meg M factory sper, meg 1000kg ,slicken.
A verseny vègèn odajött egy sràc, mondta ,hogy làtta hogy jòl terelgettem ès adott egy kis naptàrt , itteni trackday dàtumokkal ès azt mondta szeretettel vàrnak.
Sajnos majd csak juni vègèn leszek Magyarországon legközelebb.