Na ez a kis műbabafejű most vágta el magát nálam. Ugyan olyan nagyképű majom lett, mint a társa. Teljesen átformálódott, mióta a mercinél van. Sajnálom, hogy ilyen lett. Itt a cikk. Itt a videó
Úgy is viselkedik, úgy áll, úgy gesztikulál mint Ham. Szégyen.
How does each team compare to '21?
-Ferrari is the most improved team, but the starting level was low. They must improve again to be competitive in '23!
-RB improved much... starting from an excellent level!
-Deep red for McLaren, but in relative terms AT lost even more
Gap to VER during the #MexicanGP!
-HAM was the only driver able to keep Max's pace, but only in the first stint (the Mercedes really struggled on the hards)
-RUS was slower than HAM all the race, especially in the first stint (on H)
-The two Ferraris were atrocious
Senna kétség kívül az autóversenyzés mestere volt...
és mint ilyen, a mester két jellemzővel írható le...
-autóversenyzői kvalitás...
-emberi és intellektuális minőség...
az elsőből statisztikailag láttunk aki többet el tudott érni...
a másodikból talán kevésbé...
ez a kettő kombinációja az, ami miatt Senna megítélése a mai napig is a No.1 kategóriába esik...
Nem is konkrétan Maxra értettem, hanem , h lenyűgöző ahogy a versenyzők képesek olyan tökéletes koncentrációra, és olyan tökéletes kivitelezésre, h ilyen szinte nullának nevezhető eltérésekkel vezetnek akár több tucatnyi körön keresztül.
ez kicsit beszédesebb ábra...
mások is tudnak konzitenst időket menni...
de olyan gyors konzitenseket mint Max, senki...
ehhez azonban kellett egy hibátlan autó és Hannah Schmitz-ék tökéletes stratégiája is...
ez egyenlőre verhetetlen kombináció...
Max Verstappen now holds record of most wins in single season with 14 wins...
How does it looks in percentage?
Now he is 3rd all time with 70% (same as 1963 Jim Clark)...
If he makes another two wins, he will move to 2nd with 72.7%...
Szerintem két dolgot lehet összehasonlítani, és az a futamgyőzelmek, illetve a pole-ok száma. Egy pilóta, ha elöl megy, már nem tehet többet, nem akar gyorsabban menni (minek?), nem akar még jobb lenni (minek?), elérte az adott pillanatban elérhető maximumot. Ezeket lehet arányosítani aztán a futamok számával, amiken részt vett. Minden más nagyban függ attól, hogy ki, mikor tejesítette azokat.
Erre szerintem lehetetlen megalapozott választ adni, persze, lehet játszani a számokkal, csak nincs értelme.
-Senna ( akit pl. imádtam) sajnos korán meghalt
- Jóval több versenyt rendeznek, teljesen megváltozott a F1. több szempontból is.
Ez, olyan, mindha az almát a körtével hasonlítanánk össze, teljesen értelmetlen.
Én, a magam részéről tisztelem a régi bajnokokat (mostaniakat is),mindenki komoly eredményt tett le az asztalra.
Ha Mexikót túlélték, meg a Szaudi robbantásokat, akkor egy kis tüntetés csak megerősíti a fiúkat. Most lesz lehetősége Hamiltonnak és Vettelnek is térdelni az őserdőkért
The Brazilian GP is at risk of cancellation...
Formula 1 [Liberty Media, the FIA and race organisers] are concerned by the current social and political situation in Brazil.
They will monitor the situation for next few days before making a decision.
Details of the @MercedesAMGF1 MGUK from the latest @PET_Motorsports PU101 video.
Probably just 20cm long & 7kg, produces 160hp.
Note the high temp cable ties mounting the cabling to a carbon mounting plate.
UWV are the high voltage connectors
The Hard did not perform well yesterday!
Very slow: faster than the Soft only after 29 laps! It became marginally quicker than the Medium after 34 laps, which is half a race!
Red Bull steering wheel details.
Red Bull's wheel has only changed subtly over the years.
Both drivers have the same wheel, but slightly different button layouts...
#F1 #TechTalk #MexicoGP
The tyre rotary detail. This control has 3 features;
Tyre phase - to inform the team of the tyre condition without radio comms
Pit now - pit stop request
EXT INT + colours - sets the current tyre fitted (extreme, inter, dry compind) in the cars software.
PU mode rotary detail.
This sets the PU strategy for each stage of the weekend, from Q mode to race start and push/ease-off race modes.
Dehogy sértődök szivecském!
El kell olvasni a mai itéletet, azt annyi...
Pl. engem anno Trianon zavart, de ezért nem utálom a franciákat, angolokat, sőt, még az osztrákokat sem.
Csak, hogy a múlttal foglalkozzunk.
És, igen, szurkolok továbbra is Norrisnak, Lecrecnek, Russelnek, meg Verstappennek is ( pláne, hogy Honda erőforrást használnak), mert ők a jövő.
A szoknyás, kiégett Ham, meg elégedjen meg az eddigi eredményeivel, a bármikor felhozott un. rasszista ellene irányuló megnyílvánulásokkal, a fiataloké a jővő.
Sokkal szimpatikusabban viselkedett Raikönen, ill. Vettel, akik emelt fővel visszavonúltak.
7guriga + nettó 7% szélcsatorna mínusz. "Nem jó, de nem is tragikus."
Azonban a lényeg, hogy: "... a csapattal szemben nem állt fenn semmilyen vád vagy bizonyíték, ami arra utalt volna, hogy a Red Bull „rossz szándékkal, tisztességtelen vagy csaló módon járt volna el, vagy szándékosan rejtegetni próbált volna információkat” az FIA elől."
Hehe, akár a RB könyvelőinek is lehetne mondani: Nyugtával dicsérd a napot! Kíváncsi vagyok végül mi lesz a szankció ellenük.
kieg: nem gondolom, hogy túlzásba esett volna az FIA, egyébként nem fogadták volna el a megegyezést.