Ne réz csövet vegyél, habár úgyis azt adnak itthon, hanem van réz vas ötvözet DIN valami szám legyen rajta. Azzal jobban jársz. Bár nehezebb meghajlítani de jobb. A hollandert meg úgy kell hogy a meglévő csövön lévő csatlakozóhoz passzoljon, de ha kivágjátok a rossz részt akkor vegyél hozzá megfelelő csatlakozókat hollander egyebet és úgy préseljétek a meglévő csövet hogy stimmeljen. Aztán összecsavarozni és ennyi.
Köszönöm a választ, akkor végülis 2 tekercs 5 méteres csövet veszek aztán vágjuk méretre.
A menete M10X1? mert a legtöbb csőnél ami készre van gyártva olyan hollandert találtam. Ez egységes vagy autónként van eltérés a menetet illetően?
Szia, teljes csere ha oxidált, legalább is mi így szoktuk csinálni kint (Ausztria, autókat stb vizsgáztatunk). Így magadat is megkíméled a késöbbi problémáktól. Méretetet nem tudok mert mi a régi méret alapján szoktuk "hozzá hajtogatni" a teljes hosszt.
Pénteken előműszakira vittem a kis béka hecsimet (ej9).
Hibalistára kerültek a korrodált fém fékcsővek amik a hátsó fékekhez vezetnek.
Mi éri meg jobban? toldóval menni hátrafelé vagy kompletten cserélni teljes hosszban?
Tudnátok méreteket adni? Amikre szükségem lenne:
- teljes csőhossz
- átmérő (kétfélét találtam 4,75-5,00mm)
- illetve a hollander menetének adatai.
Találtam készre szerelt csövet is amit csak cserélni kell és nem kell peremezni stb. stb. ez utóbbinak örülnék a legjobban.
Akinek van erről adata információja azt nagyon megköszönném ha leírná nekem.
Sziasztok!
Hátsó féknyerget kell vásárolnom a VTi-hez, fékrendszer tekintetében több fajta is van. Nissin, Akebono, TRW...
Kérdésem az lenne, hogy melyik való bele? Vagy mind1?
Aki őszinte és nem mismásol, nem felnagyít, nem nagyzol, nem talál ki valami oltári sztoryt csak azért, hogy mondjon valamit vagy épp nem mond ellent saját magának!
Aki imádja a hondákat és ért a diesel szervízhez is!
Lehet Győr környékén, Budapest vagy akár Miskolc környékén is.
Ezt még megnézem hogy merre írták a 60e-t. De tudom hogy 200e körül már kezd nagyon szarul váltani. Új olaj és a váltó megjavult. Első tulajdonos autó volt. És már nem az elsőt csináltuk.
Múlt héten volt nálunk az egyik Toyota szalon tulaja hogy cseréljük már ki az egyik ügyfelük autójának a váltójában az olajat mert ők nem szokták és tudják.
Hát első körben tudni kellene milyen értéket tud az autó. Aztán utána gondolkodni hogy mi legyen. De ha egy kicsit rugalmasabbak lennének akkor kézifékkel rásegítettek volna aztán picivel határérték fölé belövik az értéket és ennyi. Általában új betét tárcsa szokott segíteni, esetleg új munkahenger, vagy csak a csúszkákat megjáratni, fékbetéteket megmozgatni hogy könnyen csúszkáljon.
Kimondott fékerőszabályzó már az 5gen-ben sem volt, sőt ha jól emlékszem már a 4gen-ben sem. Fékerőhatároló van bennük amik a fékrendszerben a nyomást határolják ha jól sejtem akkor 50bar-ra hátra. Előre a max erőt adják. De a fékerő gyárilag is kevés volt már a 4-5-6gen-ben. Nem túl kevés hanem épp kicsivel a határérték felett tudott. Akkor szokott gond lenni ha hátulra dob helyett tárcsafék kerül, a dob azért jobb értéket tud produkálni mint a tárcsa.
Ahogy nézem, a facelift 6gen Civic-ben fékerő elosztó van, a non-FL ben pedig fékerő szabályzó. Ha az előbbi csak egy elosztó, akkor itt mi szabályozza fékerőt, hogy mennyi fékerő jut hátra? Vagy más a működési elv? Itt is van csak rossz helyen keresem? Előműszakin azt mondták, hogy kevés a fékerő hátul és valószínűleg ez a gond. - Elnézést, ha marhaságot kérdezek, de nem értek hozzá... Valaki világosítson már fel. Köszönöm!
Nem, a gázhoz speciális olaj is jár. Az R12-es gázhoz használt olaj pl az R134-el felhabosodik és a klíma használhatatlanná válik. Szóval ha épületklímás akkor nem biztos hogy beletenném az autóklímába. Ha meg üres akkor első körben meg kellene keresni a hiány okát, azt megszüntetni majd utána feltölteni.
Ha nagyon extrém vagy akkor öngyújtó gázzal töltsd fel. 550g nem sok és ugyanúgy fog működni ugyanazzal az olajjal. Csak ne legyen lyukas a rendszer és ne ütközz.
Mert az nem hivatalos feltöltő nyílás!De amúgy a a váltó szellőző csonkján is fel lehet. Légszűrházat kell leszedni.2 db hatos csavar (10-es kulcsnyalás),a vastag cső bilincsét kell meglazítani a szívsornál a doboz oldalon.és csak ki kell bújtatni,ami kicsit macerás.Aztán a váltónál jobb sarokban,hátul van egy nagy csavar ami "galléros" mint az olajleeresztő csavar.azt kell kicsavarni.van egy tartó vas is mellett és a kábel köteget is félre kell kicsit tolni de még így is egyszerűbb és tisztább a feltöltés,mint ha oldalt lebontasz mindent és várod még kifolyik.olajos lesz még a péknek a fasza is.Szóval így tisztább és szerintem egyszerűbb.
Ha nem tiszta a csavar helye lefotózom,van egy szar váltóm,amit még nem volt szívem szétverni kalapáccsal.
Ha klímás akkor lesz neki gáza. Ez nem úgy van hogy veszel 600g gázt kis flakonban aztán beletöltöd. Ide gép kell. Ha klímás akkor még van gépe. És ő sem fogja keverni mert csak tönkremegy a gáz. Plusz gép takarítás. Minden gázhoz saját gép kellene. Vannak kombinált gépek de aki régóta klimázik annak minden gázhoz saját gépe van.
Köszönöm.A gázok fajtájára való keverésre gondoltam. Jó ismerősöm klímás, és fel tölti mindkét Civicemet, de sajnos most nem tudom tőle megkérdezni, hogy van e neki R134a gáza. ( én csak paraszt ésszel arra gondoltam, hogy a motorolajok is keverhetőek valamilyen szinten ) Tonx, légyszíves nézzd már meg a lentebbi bajomat, hogy tudsz rá valami okosságot mondani? Grego sokat segített , ( felmerült a szívócső nyomásérzékelő szenzor hiba )
Mármint hogyan keverni? Az tartályban és a kocsiban levőket, vagy r134a az r12-vel vagy az r134a az y1234f-el vagy az r400-at az r134a-val és a többi létező gázt? Ha r134a van benne akkor az kell bele ha y1234f van benne akkor az kell bele. Hogy friss a klímagépből a használttal a kocsiban igen keverhető, mert amit leszívnak az ugyanúgy megy a klímagép tartályába a többi közé. A gázok fajtája nem keverhető. Sőt még az olajak sem, annak ellenére hogy pl ugyanaz a gáz van a rendszerben.
Hogyan nem indul? Köszörül, csak nem indul be vagy még indítózni se lehet?
Ha indítózni tudod, akkor (ha meg tudod oldani) hallgatózni kéne, hogy kapcsolja-e a gyújtás ráadásakor az AC pumpát.
Ha nem, akkor lehetséges, hogy a főrelé lesz.
De ez csak egy ötlet, nem értek hozzá, de ilyen problémám már volt.
Segítséget kérnék, hogy esetleg találkozott-e már valaki hasonló problémával, egy hosszabb kb 600 km-es út (közben 2-3 órás megállással) után másnap nem indul be az autó, viszont két hét állás után tökéletesen indul és megy, motor ellenőrző lámpa nem világít. Az autón minden kötelező szervizelési munka el volt végezve ( gyertyák, benzin és egyéb szűrők..) akkumulátor rendben.
Már kétszer előjött ez a hiba.
A főtengely jeladó már cserélve volt kb 2 éve.
Az autó egy 2004-as 1.6-es benzines civic (D16V1).
oké, köszi. Ha valakinek van valami meglátása a lentebb írt jelenséggel kapcsolatosan, kérem írja meg.
Más: 2003-as D14Z5, 2005-ös D16V1 motorkódú Civic klíma feltöltési mennyiségre van valakinek adatja? Haver feltudná tölteni, de nem tudja a mennyiséget, vagy valami ilyesmi a probléma. Segítségeiteket előre is köszönöm. Üdv
Üdv!
Ufo Civic 1.8B kézi váltóba mennyi olaj kell? (a "feltöltő nyílásig,mikor már folyik ki rajta" nem játszik,mert én a légszűrőház alatti betöltő nyíláson töltök) Ezért kell a pontos mennyiség .
Már 1x cseréltem,de elfelejtettem ,a könyvet amiben benne van az infó azt meg kint hagytam . 1.6 vagy 1.8 rémlik.
Ha egy öreg tepsit átalakítotok,akkor nem kel lebontani a cseréhez a nagy műanyagot!
Cserélek mindent,motorolajat is.
Meg vízpumpát,és Honda hűtőfolyadékot is.... V
ahogy bejött a meleg idő, egyre többször volt, van benzinszag az autó körül, ill. melegben "nehezebben" kezdett el indulni ( kb. úgy mint amikor üres a tank ). Ezek a jelenségek is lehetnek kapcsolatban a vezérműtengely jeladóval, vagy ez valami más hiba kezdete? Most így visszagondolva a nagyobb hidegekben is többet tekert az önindító. Ezekre tudnál valami tanácsot adni? Üdv
grego köszönöm a segítségedet.Sikerült eljutni egy szakemberhez ( ma, szombaton ). Rácsatlakozott az autóra a laptopjával, és azt mondta, hogy szívóoldalnál a vezérmű tengely jeladó lessz valószínűleg a baj. Törölte a hibakódot, azt mondta, hogy egyre gyakrabban fog jelentkezni a hiba. Sajnos a következő időpontot 29.-ére tudta adni ((. Itt tartok most .
sziasztok!
A mai napon a 2003-as 1.4-es civicem kb. 20 km út után a legnagyobb melegben váratlanul leállt. Kb. 3 perc várakozás után pár másodpercre beindult, majd újra leállt. újra várakozás kb. 3percig, közben tanksapka leszedve, de a nagy forgalom miatt nem hallottam semmi "sziszegést", viszont az autó beindult, viszont világít a sárga motor ellenörző lámpa, ennek ellenére hazajöttem vele ( kb. 30 km ). Az autón minden kerbantartási munka el volt, van, végezve, benzinszűrő csere is. Tubnátok segíteni a kialakult helyzetbe? üdv! Tibi
6gen VTI-be (3 ajtós) szükségem lenne katalizátorra. Zörög, zavar. Sportkatalizátort ajánlottak többen is. Honnan, milyet, mekkorát? Check engine lámpával lehet gond? Ha igen, akkor olyan kéne, amivel nem lesz gond.
Köszi.
Tegnap este összeraktam a motort. Arp csavarokat 96Nm lehúztam, előtte a tömítéseket lefújtam ezzel a VHT sprével, eddigi tapasztalatom az, hogy megoldotta a problémát. Bubi nincs egyenlőre, mentem vele kb 100km rendesen nyelezve 7800-ig forgatva és szabályzáson váltva, bubi nincs. A tömítés jakoparts, szóval nem egy gyári tömítés, ezt szoktam betenni, ha nincs lehetőségem gépműhelyre, mert legalább nem ég át, használható vele a kocsi, az azbeszt kb 5e km után átég ha szar a sík és akkor már megy a víz az égéstérbe. De ez most így tényleg jónak tűnik, a szívósor tömítést (Bisimoto) is befújtam ezzel a cuccal és a kipufogó tömítését is. Azt gondolom, hogy eddigi tapasztalat alapján ajánlom 15€ volt sok van benne, ha lenne még 2t motorom simán csak ezzel raknám össze a hf-et de lehet az egész blokkot
honda.hu majd prospektusok és árlisták, majd alul a már nem forgalmazott modelle. És a kiválasztott típus prospektusa végén ott a lista hogy melyik felszereltséghez milyen extra tartozik.