Van egy Volvo S40 1.9TD-m.Épp bontom el.
A kérdés az lenne hogy ennek az olajhűtőjét és az intercoolerét elképzelhető e hogy fel tudom használni a civicem turbósításához.
Csak mert akkor nem adom el:P
Vagy nagyon gáz ha nem újat kap egy 0,5 báros szetthez.
Köszi a választ mindenkinek. Már nem birom tényleg pár hét és kész. Örökké a netet nézem ezzel kapcsolatosan évek óta vágyom rá, de most tudtam csak megvalóstani. Köszi még egyszer mindenkinek a választ.
Én max 230-at tippelek, nálam GT28 volt 0.9 bar-on 287 paci, de 1.3bar-ról indítva, csak esett a nyomás sajnos. 2500rpm-nél már kezdett tölteni, 3500-tól már meg volt a max nyomás ha jól emlékszem. Mondjuk jó lenne tudni, hogy mik kerültek be a motorba, mert ha nálad pl. a dugattyúk nem csökkentett kompressziósak akkor már eleve másképp alakulnak a dolgok. Ha már épül akkor úgyis meglátod, jó lesz az, mindenképp lesz plussz lóerő+nyomaték is.
Ez mondjuk pont millió és 1 dolognak a függvénye, bizta botit kéne kérdezni ha már ő csinálja
de tippelgessünk na..
olyan 200-250 paci között lesz, program és csövezés függvényében főleg (Intercooler?!?) végig fogja tartani kb 3000 től indul majd és 3,5-4k rmp-nél meg is lesz a teljes nyomásod
Sziasztok. Csak egy kérdés mint most tanuló srác eme témában. Ti mit mondtok? Ha van egy vti-m 1,6 teljes motorfelújításon átesve, kicsit felfúrva.Jelenleg kb 160-170 lóerő. Egy gt25-ös turbóval 0,5 bar nyomáson Boti most csinál egy szettet, akkor az lóerőbe mennyi lesz kb? Ez a turbó hogyan tölt kb. 3000től végig 8500ig? Kérlek titeket tudom kicsit hülye kérdés, de valaki kb meg tudná mondani?Köszi
már nem emléxem h kitől van,de már egy ideje füstölgetett, aztán most h kihoztam és párszor elrúgtam vmi nem tetszett neki, mert alapjáraton engedi a kéket
Sziasztok! Esetleg ha valaki tudna segíteni, magas impedanciás 450-es injektor kellene a kis vtimbe kisnyomású turbósítás miatt. Ha valaki tud esetleg feltétlen jó állapotban lévőt, akkor azt megköszönném
Egy hozzáértő (v több) tudna nekem segíteni, hogy az olajleválasztó pontosan mi célt szolgál, mi a szerepe, mennyire szükséges egy 0.5-ös nyomáshoz? B16
Sziasztok.
Tudna esetleg valaki segíteni abban, hogy hol tudnék használtan turbósításhoz p28ecut szerezni, vagy esetleg egy jó állapotban lévő kisnyomású turbót, injektort?
Köszi
ez van. én bírom őt, csak gondoltam felesleges belekötni mert egyértelműen leírtam mire gondoltam.
Pont mint az accord topic, mindenki jön hogy 220e ft a kuplung a dizelbe, de ugy hogy 220e ft abba a benzinesbe meg ingyen van.
amikor ezt leírtam hogy ne így számolják, akkor volt aki jóbarátom és erőszakoskodott hogy de akkoris.. majd 2 hónap mulva személyesen megszólal hogy rájött hogy mit akartam írni )
pedig nem bonyolult, sajnos drágább és problémásabb a kettős tömegű lendkerék, de sok esetben nem annyira vészes mint írják és ki lehet bírni, csak gáz hogy pont akkor kell cserélni amikor a kuplungot is így a kettő együtt már soknak tűnik. Olyan mint amikor valaki 4ezerért tankol naponta mert kevesebbnek érződik. pedig, pontosan annyit tankol és költ rá mint aki telitankolja..
ha chiptuningon gondolkodik akkor érdemes Jugoékat választani csinálnak mindenből erősebbet, ha nem akar vele bajlódni kifizeti a gyárit hagyja a kocsit gyárin, és megmarad a gyári minőség.. Nem véletlenül került bele az autóba ez az alkatrész. Lehet hogy én is elfogadnám a 2.4es benzines accordba, mert 2400 rpm motorféknél rázza az egész autot.. Zörög benne minden rezeg minden. Még az előzőben cseréltettem lendkereket (a tsx kuplungja és lendkereke került bele) egy valag pénzt beleöltem, és szar maradt..
azt meglett a fehérke 9e km volt benne és ugyanugy ugyanazt csinálta, sőt ott még a vezető oldali ajtókárpit is zenél ha motorfékezek de megbékéltem vele..
Nem tudom hogy a dizelnél mit tapasztalnak egy ilyen szimpla lendkerék cserénél, de ha egy 2-3 millios autónál egy ilyen előjön ne mondja nekem senki hogy 60 ezer pluszt nem ér meg neki hogy ilyennel ne keljen 150e kmen keresztül együttélni..
kb ez a véleményem, de hondánál nincs tapasztalat erre hogy milyen lesz az átalakítást követően.
nem tudom hogy az olvasás nehezen megy ?
segitek ujra..
ha 120 körül van a kettős tömegű ami igaz a kuplung szett árából kiindulva, akkor vagy azt teszi bele, vagy a szimpla tömegűt. a szimpla tömegű 60 körül megy ebayon etc, 120 a kettős gyári..
Mivel tudtommal lendkerék nélkül nem megy az autó, feltételezem valamelyikre szükség van.
Ma készült friss videó. Ki mit tippel 0.7 és 1.1 bar-ra lóerőben?
Kb. 1 hónap múlva viszem méretni dynoprojecthez, addig max a váltóhoz lesz hozzányúlva, de csak javítás, semmi módosítás. Turbos
en most a fordba rendeltem, (na jo árat kértem holnap vagy ma irom a megrendelést) mert teljesen széthullott már rugdossa a pedált ugy kell ellendolgozni
127e ft bruttóban számlásan kettos tomegu lendkerék, kuplungtárcsa és kinyomo.
gondolkodtam volna a szimpla tömegűben is, de utánakérdeztem nem volt egyértelmű a válasz hogy jó lesz e a sima. mondjuk ha 255e km-t elment a kettőstomegű, akkor a köv 255e kmre elég lesz..
csak azért filoztam mert ott a kocsi értékével vetekszik a 127e ft os kuplung szett
okéé akkor így "tervezték,és rezonál" )))
Akkor az eddigi 15év alatt "szerencsém" volt meg az ügyfeleimnek is
Remélem még sokáig tart ez a szerencse.
Váltók meg sok100ezer km után bizonyos típusoknál el kezd rezonálni,csörögni,mind1 milyen lendkerék van benne.Meg kell csinálni a váltót és nem rezonál az sem.
-----60ezerért nem láttam még kettős tömegű lendkereket,de bontott fix lendkereket 15-20ért már vettem is ----
Nehezen tudom elképzelni hogy egyetlen egy dolog vezérelte a gyártókat, az hogy panasz legyen a kocsira..
de elhiszek bármit, persze láttam már dizel autot aminél az alapjárat is ugrált a lendkerék lecserélése után..
Mivel a hondához 220 körül megáll a kuplung lendkerékkel etc, ujonnan, gyáriban, a kuplung gyáriban meg 90e ft a benzineshez, tehát 120e ft összesen a lendkerék, a sima utángyártott lendkerék meg legyen 60e ft, akkor 60e ft ért érdemes kisérletezni ??
Ha már sikerült eljutni oda hogy vett egy drágább hondát, akkor valahogy azt a 3 tank benzint termelje már ki vagy vegyen egynégyes civicet azt kész.
Persze mindenki azt csinál amit akar, ha egy 500e ft os autorol lenne szó akkor megértem mert ott már mindegy..
abban persze igazad van hogy sok autonál a faceliftnel bejött a kettős tömegű, és lazán lehet oda vissza cserélni, csak pont azt hiszem a honda már így tervezte az egész autót..
2015. február 16. 07:10:35: megválaszolva Jugo + által,
→ #22105
millió egy kettőstömegüt alakítottam át fixre a tizen év alatt.
Nem arra fejlesztették?
Azért találták ki,hogy legyen még 1 plusz alkatrész ami tönkre tudjon menni ,és a paraszt meg tudja venni százezrekért
pl Érdekes,hogy ugyan azon motoron van fix lendkerék,aztán a faceliftes változatán,ugyan az a motor már 2s tömegü
Önmagában a lenkerék van talán olcsobban csak hogy ezt mindig együtt kell cserélni a kuplung szerkezettel.tehát ha vagy a lenkerék megy tönkre és ha a kuplung jó akkor is ki kell cserélni a kuplungot is.maga a kuplung pedig 100 e ft.Szoval 250 alatt nem úszod meg.így van igy kezdtem le irni is de leirom még egyszer dizelek halála ez csak ez pluszban a civicnél tipus hiba! Még gyengébb.maga amotor alapbol olyan nyomatékot állit elő hogy csodálatos 385 nm alapból.talán a legnagy meglepetés az volt mikor egy audi tt coupe quattro 170 lovas es az ujabb aminrk a hatsó szárnya mozog nem tudott mit tenni velem és 200 nál letoltam a francba.ugyan úgy 2 literes bmw dizel az meg gyengébb volt.ez az egy hibája van ennek a civicnek.felujitásról tudok de senki nem ajánlotta igazából de esetlrg ha meg tudod adni a nevét itt akit mondál az jó lenne minden esetre.Mindegy szerintrm fel hivom a Kerekes Zsoltiékat ők tuningolták fel az B16A2 civicemet is hát ha többet tudnak erről
Azért még 250-től is lehet olcsóbban venni.... meg most írom, hogy 100e a felújítása... És nem csak a japán vasaknál problémás ez, szinte minden ilyennel szereltnél gond.
Igy van ez a kettős tömegű lenkerék minden dizel autoban van és már némelyik benzinesbe is használják mondván hogy ezzel sokkal halkabb és kevesebb a vibráció csak éppen ezek az alkatrészek normális használat alatt is nagyon hamar tönkre mennek.2.2 dizel civickhez ha meg nézitek az unixot 497 e ft!!!! Van ismerős autószerelő de kedvezményel is 250 e ft csak az anyag ami eleg hamar meg fog nyíkkanielső számú tipus hiba ez a probléma a civicnél mert nem elég még ez is a japánok alul tervezték.igy már csak a sport változat jöhet szóba de látom sajna nincs sok embernek tapasztalatja ezzel kapcsolatban ( pedig valaki csak tud ebben segiteni :/
jaja és nem véletlenül fejlesztették ki a kettős tömegű lendkereket és ahhoz van tervezve a motor vezérlése etc...
szóval nem biztos hogy simára cserélném..
2015. február 15. 00:11:05: megválaszolva adinippon + által,
→ #22097 2015. február 14. 20:52:50: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #22093
Van itt a fórumon egy kollega, aki megcsináltatta itthon a kettőstömegűt és a kuplungot is, valamint kapott egy chiptuningot, korrekt eredményekkel... Azt hiszem 2 kiló körül megállt a produkció...
2015. február 14. 18:38:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #22089
Sziasztok!
Sajnos nincsen dizel topik ahogy elnézem pedig biztosan jó lenne azért.Úgy hogy itt szeretném meg kérdezni hogy van e valakinek tapasztalatja a 2.2 dizel tuningal? Úgy hallottam h a dizel kettős tömegű lenkereke és a kuplungja tipus hiba túl gyenge.A mai nap ekzedett csuszni a kulungom.Mivel nagyon drága alkatrészről beszélünk talalátam néhány sport kuplung szettet az ebayen.Az egyik valami CG Motor Sport késziti ami 6 paddle clutch a neve és birja a stage 2 tuningot.Azt irják az angol forumon hogy hiába cserélem ki sima gyárira tök mindegy hogy tuningolva van vagy sem akkor iss tönkre fog menni.szoval ha már muszály erősebbet bele rakni akkor már szeretném felhuzni is egy picit.Itt második kérdés vagy valaki tud olyan emberkét akár itt a forumon aki ezzel foglalkozik???
Az még mindig drága meló lenne, mert az idejét kellene elsősorban megfizetni a szakinak, meg ha már ott van és mégse ő csinálja aki érzi, tudja akár egy meghúzásról is, hogy "ő" most jól benne van vagy sem, inkább az lenne jó neki, hogy ahol megakad ott kapjon segítséget, vagy nézze át valaki a kész dolgokat amíg még bele lehet látni, hogy igen, az okés, checkolja a másik részt is, az is okés és akkor legyen a próbán aztán kész is. Felprogramozni meg mindenképp csak annak adnám aki tényleg csinált olyat és nem 1-2 darabot.
Üdv Urak!
Nem hever valakinél polcon egy nem felújítandó,normális állapotú K03 vagy hasonló (méretű/tudású) turbófeltöltő? Árakra is kíváncsi lennék,mert már kb. azt sem tudom mi manapság a reális ára egy ilyen darabnak,annyi féle "price tag"-el találkoztam a neten...
Lehet szidni ok de a pénz kb talán a legkevesebb. Annyira hozzámnőtt a kocsi hogy a vesémet hamarabb adnám el. Meg én szeretném csinálni persze kérek segítséget barátoktól akik jobban értenek hozzá. A kupplungot meg a fékeket meg sztem majd tuti valakivel csináltatom mert ott viszont meg vagyok lőve . Időben meg nyáron majdnem 2hónapom van és napi 3-4órát tudok ezzel majd szórakozni
Add el amid van a fenebe, es vegyel valakitol egy megizhato jol megepitett autot, mert latom ez draga buli lesz neked kulonben.
Mert, ha valamit meg akarsz csinalni redesen az rengeteg penz, meg annal is tobb sz.pas es ido.
Van egy off projectem ami jelenleg is zajlik tudom mirol beszelek.
2015. február 6. 06:36:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #22080