A csatolt árlistán publikálásra kerültek a 20YM CIVIC TYPE R árak. Újdonság az un Type R EURO változat, amely ami a GT-hez képest a CIVIC SPORT LINE hátsó szárnykialakitásával rendelkezik. (jelen állás szerint nincs azzal kapcsolatban információ, hogy a “kisszárnyas” kialakítása a 272km/h-s végsebességet hogyan érinti)
További eltérések a GT változathoz képest:
Gumiméret: 245/35, 19”-os felnire szerelve (GT esetén a méret 245/30 R20). Az új 19-es abroncs magasabb oldalfalú, illetve az oldalfal merevsége kisebb, mint a 245/30-as esetében. Ez javítja a menetkomfortot viszont kanyarban, ha a gumira intenzíven ráterhelünk akkor nem „tart” olyan jól mind a 245/30-as.
Első kerékjárati ívek kiegészítő hangszigeteléssel rendelkeznek, csökkentve a kerékjárat felől érkező menetzajokat
Fekete Recaro ülések (GT fekete/piros)
TYPE-R 20YM általános új jellemzők
fékbetétek rézmentesek, illetve a fékek hűtése hatékonyabb, csökkent a nagy teljesítményű fékekre egyébként jellemző csikorgó hang
merevebb szilentblokkok a hátsó futóműben
Active Sound Control a kipufogó rendszerben a jobb hangzás érdekében
alcantara bevonatú kormány
váltógomb új formai kialakítással
(teljesítményben nincs változás)
Type R modellek kizárólag Ügyfél részére hamarosan rendelhetőek lesznek a delaer portálon. Type R limitált darabszámban érhető csak el!
Menjünk ki együtt.
Lassan egy éve figyelem a külföldi fk2 piacot, néha a hazaira is ránézek, látom hogy van egy laza 1,5m felár és már csukom is be. Egy 30-40ekm-es példányba szívesen átültetném a popomat.
Rikk kolléga megkérdezte a svájci kereskedőjét mi várható:
"Most beszéltem a Svájci eladóval, akitől vettem. Azt mondta Svájcba nem lesz emelés, de 2020-ban, Svájcia már csak 100-200 között kap Type-R-t és az a vége. Meg már nem szabad nekik reklámozni a Type-R-t, mert nem zöld"
Helló mindenkinek!
Egy - számomra - anomáliával kerültem szembe.
Ehhez kérnék segítséget:
Van egy 8gen sedan Civic-em. Miután a gyári fejegységen nincs RCA kimenet, így vettem egy jelszint átalakítót, s bekötöttem, hogy használhassak erősítőt. Minden simán ment, működött minden.
A kis szerkezetet elsőre nem megfelelő helyre tettem, így újra megbontottam, hogy jobb helyen legyen.
Ezután jött a gond. Azóta nem kapcsol be a rádió, nem működik sem a távirányítóval, sem a kulccsal a központi zár és a riasztó, továbbá nem indul az autó, mint mikor lemerült az akkumulátor. Ekkor kiiktattam a jelszint átalakítót.
Az aksit újra töltöttem, utána beindult, de másfél nap múlva megint, mintha lemerült volna. A rádió és a riasztó ugyanazt produkálja.
Az a sejtésem, hogy valahogy zárlatot csináltam.
Szia!
Lenne egy kérdésem.
Ugye a CO értékek megflelnek a gyárinak? Műszakin ugye nincs belőle gond?
Kicsit félek attól, hogy mivan akkor ha éppen megyek vasárnap a templomba a családdal megállít az NKH és megméri.
Vállalsz erre IS garanciát?
Akkor itt jelentős ráhagyással számoltak.
Félreértés ne essék, én nem tervezek tuningolni, nekem a gari többet ér. Ha majd lejárt a gari, addigra már lesz elég tapasztalata azoknak, akik már megtették.