Az első szériás 9gen-nél offnál csak a menetfény világít és más nem, helyzetjelzőn a menetfény elalszik viszont jön a hátsó lámpa is, auto-n magától kapcsol tompított menetfény között.
Amúgy az az érdekes, hogy sok ilyen "kényelmi" kütyü pont azért került bele mert barmok az emberek és elfelejtik felkapcsolni a lámpát még sötétedés után is meg ködben is. Szóval az emberi hülyeséget semmivel nem lehet 100%-ban kiküszöbölni maximum akkor ha full utasok leszünk a kocsiban.
Magától egyiok sem áll át normál módra ködben, csak a sötétedést észleli. Figyeld a forgalomban az autókat. Sok idióta barom megszokta, h majd kapcsolgat az autója helyette, és baszik az egészre, nappali menetfénnyel megy a ködben is.Nálunk most 2 hétig állandó köd volt szinte, megtapasztaltam megint a sok barmot. Megszokják az emberek a kényelmet, és egyszerűen elfelejtenek mindent. Így lesz majd lassan a vezetéssel is. Lassan már mindent csinál az autó, az emberek belekényelmesednek, eltompulnak, és észre sem veszik, h mekkora faszfejek tudnak lenni.
Nem. Pont arról szól az auto mód, h nappal a nappali menetfény ég (ilyenkor nincs hátsó világítás semelyik autón) , és amint sötétedést érez, azonnal kapcsolja a normál tompítottat. Sőt, ha autó módban van, akkor a refit is automatán kapcsolja ki és be, forgalomtól függően mindaddig, amíg nem avatkozol be egyszer, mert onnantól neked kell a refi-tompított között váltani.Úgy tudsz megint automatára váltani, h a bajuszkapcsolón átkapcsolsz normál manuális tompítottra, majd vissza autora, és akkor megint visszaáll az automata mód.Ha azt akarod, h a hátsó világítson, akkor ugyanúgy mint a többi normál kapcsolású autón, itt is a bajuszkapcsolón váltasz a normál tompítottra. Vagy a parkírra.
(azon én is kúrvára ki vagyok akadva, h a nappali menetfényhez nem megy a hátsó lámpa, de ez nem honda jellegzetesség, hanem minden nappali fényes autó ilyen)
Hú nem gondoltam ekkora üzenetváltást generálok.
Eddig auto üzemmódban használtam a lámpákat, mert ugye alapból azon van (az "Off" állásból átugrik az "Auto" módba). Gondoltam tök jó, magától kapcsolgatja, nem kell vele foglalkozni, de:
Ha automata üzemmódban van, akkor ha nappali fényt érzékel, akkor csak az első helyzetjelző világít. Amikor sötétedni kezd, akkor kapcsolja a tompítottat, és a hátsó lámpák bekapcsolása csak ehhez jár.
A kérdés arra vonatkozott, hogy rá lehet-e venni a rendszert arra, hogy automata üzemmódban is bekapcsolja a hátsó világítást.
Nyilván ha nem megy kapcsolom kézzel mint az előző autómnál. Nem megyek bele tönkre, csak ha van ilyen opció, akkor beállítanám/beállítattnám.
Mert autopalyan NAPPAL, tok mindegy, hogy vilagit-e hatul a helyzetjelzo, vagy sem. Rossz latasi viszonyoknal meg ugyis lampat kell kapcsolni, vagy az autod magatol kapcsolja, es akkor vilagitani fog hatul is.
Egyebkent van mar egy csomo auto, amelyeken vilagit a DRL mellett hatul a helyzetjelzo is.
Gondolom mert általában előzésnél a szembejövőt kell jobban látni és nagyobb baj is lehet belőle mint akkor ha valaki előttünk megy, ugyanabba az irányba.
Lehet hogy rosszul fogalmaz a kolléga, de a helyzetjelzőnek külön kapcsoló állása van a bajuszon. Ha viszont a menetfényről van szó, az az összes állásban megy, de hátul csak akkor ég a lámpa ha sötét van és AUTO vagy MANUAL fényszóró módban van. Átkapcsolva helyzetjelzőre neki is kell menjen a menetfény (ami egyben helyzetjelző is elől) illtve hátul is égnie kell.
Ez fura, nekem ugyan 9 gen van de ugyanazok a funkciók vannak benne és mikor az OFF-ról a helyzetjelzőre kapcsolom akkor ég a hátsó lámpa is. Az első menetfénnyel együtt ami ugye halványul mikor helyzetjelző állásban van.
Az összes autóban úgy működik a nappali menetfény, hogy a hátsó világítást nem kapcsolja. Én sem értem, hogy miért, de így van. Retardált volt aki kitalálta, az biztos. Autópályán is így közlekednek nappal sokan.
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem 10gen 1.5T Civic világítás:
Alapból automatán kapcsolgatja a tompított/helyzetjelzőt amikor indítok.
De meglepve tapasztaltam a minap, hogy a helyzetjelző esetén a hátsó lámpákat nem kapcsolja be...
Van erre megoldás?
Értelemszerűen a cél az lenne, hogy amikor jár a motor, akkor működjenek a hátsó lámpák is ne csak az első. Akár még azon az áron is, ha fel kell nyomni hozzá a tompítottat. (ez lehet még jobb is lenne)
A menüben nem találtam erre vonatkozó opciót.
Ha valaki tudja a megoldást akkor ossza meg velem/velünk.
Thx.
Azért CTR verő nem lesz de ég és föld a kettő. Eddigi tapasztalat szerint a felhasználok nagy része az ECO gomb R gombra való lecserélését kedveli a legjobban. Szinte mindenki "ECO"-ban használja, de ha kell ott az "R mód"
Itt nem lesz semmiféle tuner, meg tuning kit, meg akármi. Ezen az autón semmi, de semmi nem lesz megváltoztatva amíg nálam lesz. Valószínűleg tiporva sem lesz soha.
Total surveys taken: 186
Total tuned miles driven: 2,733,500 (estimated)
Tuned cars with major failures: 5 *
Percentage of tuned cars running reliably: 97.3% **
Transmission type: CVT (58); Manual (128)
Hondata used as tuning device: 48
KTuner used as tuning device: 151
JB4 used as tuning device: 1
Pro custom tune file used: 39
Most used non-base tune: TSP Stage 1 (65)
Most tuned vehicle: Civic Si
Most used fuel: 93 octane (100)
Popular mods: PRL Cobra, K&N drop-in
* 2 cars had a failed CVT. 1 car had faulty injectors and a blown head gasket. 1 car blew an engine running an E35/meth setup. 1 car blew an engine on the racetrack.
** There were minor issues reported here and there with the stock clutch, one suspected injector issue, fuel trim and knock control funkiness depending on intake and gas used, etcetera. None of these issues were major.
"Well I attempted something today. I purchased the revised rear vents for the 2020 back in October and finally just got around today to actually attempting to install. Before you keep reading the install didn’t go well.
They simply don’t fit, they sit in deeper than the original vents. So you have to trim the center plastic to get them to line up.
The clips on the new vents do not line up to the holes on the bumper, that can easily be fixed by using a dremel and trimming. That’s not the main issue.
The biggest issue I found is the new vents are not the same diameter as the previous vents. So the bottom left corner does not line up and would not cover the entire area the previous vents did. This was about a 3 hour project before I conceded.
I’m not sure what I will do with the 2020 vents I might keep them because I do have some damage to my rear bumper so I will probably opt to get a 2020 rear bumper so I don’t run into fitment issues with the vents.
I’m aware that some 2019’s if it was a late year build has the revised clip points based on what others have told me but I have not been able to confirm."
Kék: innen megy a szívósorba hátra a motyó. Jobb felül van benne a PCV szelep. Ez akkor működik mikor nincs turbónyomás, azaz légköri nyomásig innen megy a gáz. Ha légköri fölé megy a nyomás akkor PCV szelep lezár és akkor:
Piros: innen megy a turbó elé a cucc, akkor nyomja itt ki a motyót ha van turbó nyomás.