Ha a motorteret ki akarom “pucolni” a 4gen-be, a kábeleket, akksit hova szokták eltenni, esetleg tudtok valakit ajánlani, aki igényesen megcsinálja és nem ül rajta egy évig?
Fényezés több évtizede ilyen.
A hegesztés az ajtón szintén ilyen. Még a 99-es VTI-mnek is ilyen volt.
A kárpit kopás belül meg júzer error. Ugyanakkor az anyaga tényleg egy olcsó valami.
Akksi híresen szar ezekben, de a 9 genben is meghal sűrűn. Gyári Varta...
Kalaptartót ebben sose értettem. Szerencsére nekem a régi megoldás van
Ajtó teleszkóp fura, lehet szart fogott ki.
Fék pedál nyikorgás.....mert eddig egy honda se volt a világon aminek valamelyik pedálja nem kattogott vagy nyikorgott volna Ez fícsőr nem error
Esélyes hogy hétfői vagy pénteki autó.
hm...
nem tudom ez mennyire mainstream probléma...
a felhasznállói szokások között is elég nagy a szórás...
nekünk a flottán belül is vannak egyforma autók, de az elhasználódás mértéke ott sem egyforma...
most nem elvitatva, hogy a felhasznált anyagok minősége valszeg nem ua mint 10-15 éve volt...
Ebben a csodaszép Ír napsütésben, felkerültek a tetőcsomagtartók, szombaton jön meg hozzá a roof box, aztán hónap végén itt hagyom a p*csába Írországot, csapatok megint egy jó kis kört Európában, de most a 4gen-nel, 6gen-nel unalmas volt Rosslare-Cherbourg-Mougins-Buchs sg(új munkahely) de lehet hogy Liechtenstein lesz a végén belőe Szép ország Írország csak egy picit sok az eső, meg nincs 100-as benzin, szóval így nem tudok maradni. Még az eső az ok, de az hogy csak 95-ös benzin van, azzal nem tudok mit kezdeni
Köszi a választ mindkettőtöknek! Ilyen van 2 db
Mondjuk ebből nem is találtam itthon,csak ebay,vagy amazon,ahol van.
Ez jó vajon,mert árban a duplája,ennek pl.,ami nem gond,ha annyival jobb minőségű is.
Valaki meg tudná mondani nekem,hogy az 1.5T cvt váltóba mennyi olaj kell alapból?
Mert a tulaj adott a kocsihoz 2l Honda HCF-2 olajat,viszont,lekötötte a gyári hűtőt,és rakott be egy nagyobbat.
Azért kérdem,hogy elég lehet a 2l ha más a hűtő,mert mondjuk az alapba csak pl 1l megy?
.
Hát jó.. Annak is aki szeret vitatkozni, annak is aki elhiszi. Az autó 1996-os és jelenleg valós 151e km van benne. Ez nem szufos lekérdezés, hiszen 8 éve nem voltak ilyenek, hanem (mivel 3. tulaja vagyok) megkeresgettem az előzőeket. Mivel itthoni forgalomba helyezés ,így nem volt nehéz.
Érdekesség ,hogy az első tulaj a helyi Honda szalon tulaja volt,ìgy elég jó szervìzben volt része. Másik érdekesség, hogy mivel rátaláltam, ezért, jelenlegi is az az ember szervizeli aki annó a szalonba (csak most privátban,otthon). Ő szintén igazolta a km-t.
Ami engedi még a km-t igazolni, az ezek a tények: én cseréltem ki a gyári fék lámpa izzót 18 éves korában (Stanley) . Nálam volt először bontva a futómű (a féltengely anyát nálam oldottuk először, rendesen sajnáltuk).
Az autó 21 éves korában volt lakatolva szintén először, a kasznis kiakadt,hogy ennyi idősen még a gyári ponthegesztés volt az íveken (elmondása szerint 10+os Hondán ilyet még nem látott) stbstb. Sokat tudnék még mesélni, de így is regény lett ,bocsi.