A Honda mar regota nem talalja a formakat a Civic eseteben az biztos, nem veletlen erte oket sok kritika generaciokon kersztul.
A jelenlegi TypeR esteben meg atom tultoltak a dizajnt a kevesebb neha tobb mondas meg fokent igaz ra.
A 6 gen utan az egyetlen Civic ami jol nezett ki a Japan belpiacos FD2 sedan valtozata volt, azota is csak keresik onmagukat.
Mindig vartam, hogy na majd az uj majd az uj, de az a pillanat meg nem jott el.
Nem értem ha limitált akkor miért nem voltak olyan bevállalósak mint a megane rs trophy R esetében.
-50kg nem rossz de ki lehetne vágni a hátsó ülést is meg még egyébb cumókat aztán lenne -100kg.
Igaz aki akarja kiveszi belőle amire nincs szükség.
Ettől függetlenül néha már úgy érzem a honda is olyan halvérű akar lenni mint a németek!
Az a sárga szín számomra is érdekes amúgy, mert nem tudnék visszaemlékezni egyetlen esetre sem, amikor sárga autó nekem tetszett volna, még az NSX (eredeti) esetében sem.
De az új NSX és ezen Civic esetében is marha jó, legalábbis ezeknek a modelleknek szerintem baromi jól áll.
Fura nekem is, de így van. (nálam)
Az a Sonic grey (ha jól tudom) veszedelem meg nekem nagyon nem, de ezt csak úgy mondom, senkit se érdekel/ nem is ez volt a téma
Tény, hogy nem egy esztétikai csúcs.
Most már vagy három éve ezen rugózunk ugye, én már egészen befogadtam. Nem tetszik igazán, de nem annyira rossz.
Öt-tíz év múlva meg amikor bezuhan használtan az ára kellően, sokkal többeknek fog tetszeni. Mindig így van. Hirtelen szuperszép lesz, most borítékolom. És a jó drága akkori új - formabontó - típusokra megy majd a fintorgás.
Egyébként ez alól pl. Te éppen kivétel vagy. Ha tetszene (jobban tetszene az ATS-nél), már réges-régen vettél volna egyet nyilván.
A hagyomanyok miatt a regi piros ules meg ertheto, de a kormany az elsozoben is gagyinak hatott meg most is...
A hatso lokharitot sikerult tovabb rontani, ha mar muszaj ezeket a hatalmas kamu hatso legbeomloket ott hagyni akkor a Spoon hatso lokharito valtozata veri a gyarit sokkal letisztultabb esztetikusabb vonalvezetesu:
Nekem mondjuk nem volt még olyan multi kormány ami tetszik. Az összes olyan Logitech feeling. Főleg egy úgymond sportos autóba simán mehetne gombok nélkül. Ott van pl. a 991 porsche gombok nélkül.
Öreg vagy már te is. (és én is amúgy, azt nem mondom )
Ellenben az a piros betét a kormányban szerintem távolról sem "racing boy-os" ehhez már tényleg öregnek kell lenni, hogy annak lássa az ember, mert azért elég komolyan néz az ki és egy nyamvadt Type-R-ben ülünk az ég szerelmére.
Ettől függetlenül gyors és könnyű megoldás rá mindenkinek a saját kezében van, simán változtatható/ eltüntethető.
Az ülések valóban nagyon jók, de nekem az előzővel sem volt bajom.
A seggátszabással viszont maximálisan egyetértek, az még kéne, mert azt akárhogy erőltetem, nem fogadja be a szemem.
Először így voltam a 9gen seggével is, de azt élőben megnézve el tudtam fogadni, sőt megkockáztatom, hogy tetszett is.
De a 10gennél ez sem működött, sem képen, sem élőben nem tetszik azóta sem. Minden más szögből szerintem rendben van az autó, még oldalról is elmegy, de annál hátrébb nézve..... Nem.
Nem mondom, jó büntető, mert akit megelőzöl rögtön azt nézheti, szóval......
Alakul. Már csak a seggét kellene átszabni meg a kormányból azt a piros "racsingbojos" berakást kellene eltüntetni , sőt szerintem a kormány lehetne alulról nyomott is ... De hogy mennyivel jobbak ezek a fekete ülések mint a pirosak, elképesztő.
Spoon entered the 1996 Macau GP with the ex-JTCC EG9 aka Civic Ferio. In fact, this car had the original side flow manifold system that the Built By Legends Spoon Civic was inspired by.
Parts (waiting for part numbers):
- floating two piece brake rotors, no longer drilled, but not slotted either. 45251-TGH-A01
- newer brake pads, compound changes with higher temp rating 45022-TGH-A12
- new front grill, larger opening
- alcantara steering wheel, retains red color style inserts but alcantara 78501-TGH-C90ZA
- shocks revalved and possibly different voltage ranges, supposedly retains comfort that new suspension changes introduced
- shifter (shorter for 2020): 54100-TGH-G01
- new knob, tear shape: 54102-TGH-G00
- newer bushings all around
- front control arms and knuckle
- rear arms (no confirmation of actual change or new issue part due to manuf change): 52355-TGH-A10 (L), 52350-TGH-A10 (R)
- active sound control module (for those worried it can be disconnected)
Megfordult nekem is a fejembe,hogy egy facelift..... de kivertem a fejemböl ,mert kb. 10.000 chf-et kellene fizetni a mostanihoz és hàt ,nem sokkal jobb/màsabb a FL.
Úgy néz ki elfogyott a 2020-as FK8 amit kishazánknak szántak. 10 darab. Persze később még lehet hogy lesz pár darab még, attól függ hogyan fogynak a hibridek és a Honda E.
Én egynek a helyreállításával / gyáriasításával foglalkozok úgy két hónapja. Lassan eljut odáig, hogy mechanikusan jó és kaphat teli fényt Még hiányzik egy pár dolog addig is. Megmarad majd kis nosztalgia autónak.