Én nem nyúlnék hozzá a Weber-hez, meghagynám szívónak. Nekem a kompresszorozás 800e felett állt meg. Nagyvonalakban, H-hajtókar 60e, kompresszor(jrsc) 300e, üzemanyagtank csere 60e, ecu kábelköteg 30e, munkadíj 300e, progizás 30e, és a többi apróság, csapágyazás, szíjtárcsa, tömítések, csövek, stb. Kb 50-100e. De van aki megcsinálja, ha nagyon vágyod
2020. február 24. 10:34:26: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #179972
Rotrexre gondoltam, es a motor belso elsore maradna a gyari konfi amig szet nem ugrik, 0.3-0.4 bar kornyekenel tobb nem kellene.
Nem art ha megosztom, hogy van egy komplett gyari motorom a gyari keihin kozponti karbuval jo allapotban, es egy(epp a kocsiban) kettorku weberrel.
Esetleg nem lehet hogy a klímagáz hiánya miatt nem indul a klíma? Töltesd fel nitrogénnel de csak olyan 4-5 bar-ig, aztán azzal már le tudod tesztelni hogy kapcsol-e, és az nem tesz kárt a rendszerben.
Egy kis info az EE9 -ről.
Nem csak a pozitív, és szép dolgokat oszthatom meg veletek, erre a munkára 2 éve hangolom magam , most sikerült nekiállni a csomagtér ajtó beállításnak.
A mai napig nem értem mi volt vele, mert fenyezés előtt minden szépen állt rajta, és a Csomiajtó a fix rögzítési pontoknál volt leszedve, az összerakásánál kiderül, hogy benán áll, lásd első kép.
Tudtam, hogy roncsolással fog járni a beállítás mivel a zsanérok alul fixen vannak masszázva, de ha muszáj muszáj.
Most megoldottam, azért örülök neki mert már szépen áll minden.
Legközelebbi otthon tartozkodásomnál elviszem a fényezőhöz, és végre elfelejthetem ezt a borzadájt.
A másik temám a klima, már be van építve egy ideje, sajnos még mindig hiányzik egy klímacső tartó konzol, egyet már beszereztem de a másikat még nem sikerült, és valahogy nem tudom működésre bírni sajnos a klímát, amint bekötöm a kábelköteget a vízhűtőnél utána nem kapcsol be a hűtőventillátor, a másik ventillátor a klima oldali még soha nem kapcsolt be
Ezért egyenlőre gáz sincs benne.
Úgy tűnik külső segítséget me,l igénybe vennem
Ezek ellenére még mindig imádom ezt a kocsit, és tök jó menni vele egy kört amikor otthon vagyok
Your client does not have permission to get URL /proxy/d-RtbZlT-pJOdqof34pbre4r4OedygwUKcsvr_JI0wJE99sxoHX8_c
WwGErgdVXCVoSnjW3qykw8bKguJUBKDIHsQ27POiS4eTP6SQPda8faFOYvsma
65FuLrIqS
from this server. (Client IP address: 2a00:23c4:f307:cb00:b10b:9fe0:edeb:817a)
Jogos! Amikor Josh Cartu odaverte az alagútban a BAC mono-t is egyből leugatták, hogy gumira már nem tellik? Csöves Kumho-val veret?!?
Közben a Kumho v700 akkoriban a legjobb semi slick volt a piacon és az egyik legdrágább is!
A nem ADAC tesztes gumik nem is léteznek!
Így van. Egy mezei júzert tuti eltántorítana a vételtől egy gyárilag szerelt Nankang gumi, hiába mondanák neki hogy de ez mennyivel jobb. Persze ez is kérdés, hogy miben jobb és mennyi km-ig.
Honda saját tervezés és saját márkás gyártás. De hogy ki gyártja le nekik azt nem tudom. De mintha valamelyik másik japán csúcsgépben is pont ez az ülés lenne csak nem ezzel a huzattal.
Azért a megane ára elég meredek. 60.000eu körül mozognak kint. Bő 20e eu-val drágább mint a CTR.
Hondának elég lenne valami normális gumit felraknia és simán ütné a renault-ot. Ezeket a continental meg michelin nevezetű bánatokat el kéne már engedni ilyen színtű autónál.
A TypeR-ek alapvetoen majdnem kivetel nelkul szinte ilyenek, mert a jo kis nemet Recaro van bennuk. Ezt a problemat nem a Hondnak tudnam be hanem a Recaro "hiabajanak", hol van egy sima EK4 ulesen kopas(?) mert az en gyarimon igy 245.000km meg semmi es itt ertelemszeruen a vezeto oldalira gondolok.
A Recarok magas comb es oldaltamasza magas kituremkedo, ehhez tarsul a velur vagy alcantara az ules oldala, nagy esellyel a rossz anyagvalasztas, de mindegyik ugyanugy elszozor kifenyesedik kikopik kiszakad stb.
Azert megjegyeznem ennyi penzert aftermarketbe is es fokent OE minosegben meg foleg sokkal jobb minoseget kellenne produkalni.
As Yamamoto said: “The Nürburgring lap time has always been part of the Type R’s complete development program. This is something we will repeat for our internal verification. If that time happens to be the quickest, then of course, we won’t be silent.”
3.5 éve majdnem elgurult a gyógyszer, mikor láttam mennyire szar anyagból van. Majdnem berendeltem egy szettet. Mondjuk szerencse hogy külön lehet alsó meg felső részt rendelni, 300 ezer / rész áron.
Amúgy ha sose ülsz be farmerban, akkor nagyságrendekkel jobban bírja