Öreg vagy már te is. (és én is amúgy, azt nem mondom )
Ellenben az a piros betét a kormányban szerintem távolról sem "racing boy-os" ehhez már tényleg öregnek kell lenni, hogy annak lássa az ember, mert azért elég komolyan néz az ki és egy nyamvadt Type-R-ben ülünk az ég szerelmére.
Ettől függetlenül gyors és könnyű megoldás rá mindenkinek a saját kezében van, simán változtatható/ eltüntethető.
Az ülések valóban nagyon jók, de nekem az előzővel sem volt bajom.
A seggátszabással viszont maximálisan egyetértek, az még kéne, mert azt akárhogy erőltetem, nem fogadja be a szemem.
Először így voltam a 9gen seggével is, de azt élőben megnézve el tudtam fogadni, sőt megkockáztatom, hogy tetszett is.
De a 10gennél ez sem működött, sem képen, sem élőben nem tetszik azóta sem. Minden más szögből szerintem rendben van az autó, még oldalról is elmegy, de annál hátrébb nézve..... Nem.
Nem mondom, jó büntető, mert akit megelőzöl rögtön azt nézheti, szóval......
Alakul. Már csak a seggét kellene átszabni meg a kormányból azt a piros "racsingbojos" berakást kellene eltüntetni , sőt szerintem a kormány lehetne alulról nyomott is ... De hogy mennyivel jobbak ezek a fekete ülések mint a pirosak, elképesztő.
Spoon entered the 1996 Macau GP with the ex-JTCC EG9 aka Civic Ferio. In fact, this car had the original side flow manifold system that the Built By Legends Spoon Civic was inspired by.
Parts (waiting for part numbers):
- floating two piece brake rotors, no longer drilled, but not slotted either. 45251-TGH-A01
- newer brake pads, compound changes with higher temp rating 45022-TGH-A12
- new front grill, larger opening
- alcantara steering wheel, retains red color style inserts but alcantara 78501-TGH-C90ZA
- shocks revalved and possibly different voltage ranges, supposedly retains comfort that new suspension changes introduced
- shifter (shorter for 2020): 54100-TGH-G01
- new knob, tear shape: 54102-TGH-G00
- newer bushings all around
- front control arms and knuckle
- rear arms (no confirmation of actual change or new issue part due to manuf change): 52355-TGH-A10 (L), 52350-TGH-A10 (R)
- active sound control module (for those worried it can be disconnected)
Megfordult nekem is a fejembe,hogy egy facelift..... de kivertem a fejemböl ,mert kb. 10.000 chf-et kellene fizetni a mostanihoz és hàt ,nem sokkal jobb/màsabb a FL.
Úgy néz ki elfogyott a 2020-as FK8 amit kishazánknak szántak. 10 darab. Persze később még lehet hogy lesz pár darab még, attól függ hogyan fogynak a hibridek és a Honda E.
Én egynek a helyreállításával / gyáriasításával foglalkozok úgy két hónapja. Lassan eljut odáig, hogy mechanikusan jó és kaphat teli fényt Még hiányzik egy pár dolog addig is. Megmarad majd kis nosztalgia autónak.
Ha a motorteret ki akarom “pucolni” a 4gen-be, a kábeleket, akksit hova szokták eltenni, esetleg tudtok valakit ajánlani, aki igényesen megcsinálja és nem ül rajta egy évig?
Fényezés több évtizede ilyen.
A hegesztés az ajtón szintén ilyen. Még a 99-es VTI-mnek is ilyen volt.
A kárpit kopás belül meg júzer error. Ugyanakkor az anyaga tényleg egy olcsó valami.
Akksi híresen szar ezekben, de a 9 genben is meghal sűrűn. Gyári Varta...
Kalaptartót ebben sose értettem. Szerencsére nekem a régi megoldás van
Ajtó teleszkóp fura, lehet szart fogott ki.
Fék pedál nyikorgás.....mert eddig egy honda se volt a világon aminek valamelyik pedálja nem kattogott vagy nyikorgott volna Ez fícsőr nem error
Esélyes hogy hétfői vagy pénteki autó.
hm...
nem tudom ez mennyire mainstream probléma...
a felhasznállói szokások között is elég nagy a szórás...
nekünk a flottán belül is vannak egyforma autók, de az elhasználódás mértéke ott sem egyforma...
most nem elvitatva, hogy a felhasznált anyagok minősége valszeg nem ua mint 10-15 éve volt...