"hátsó ülésekkel vehetik át a vásárlók, így éppoly magas használati érték jellemzi, mint a klasszikus Civicet."
Ja persze! Aki könnyített verziót vesz pont le fogja sz@rni a használati értéket! Miért nem tudják kimondani puhák voltunk kidobni belőle a hátsó ülést!
Pályaorientált autóról lévén szó, az infotainment rendszert és a légkondicionálót – tömegcsökkentési okokból – kiszerelték, a központi érintőképernyő helyére pedig egyszerű műanyag burkolat került. Eltávolították a tető, a hátsó ajtó, az első lökhárító és a műszerfal zajcsillapító betéteit is, így a Limited Edition 47 kg-mal könnyebb, mint a GT felszereltségű Civic Type R. Szemben a többi márka – pl. Renault Mégane – teljesítményre hangolt ferdehátújával, a Limited Editiont hátsó ülésekkel vehetik át a vásárlók, így éppoly magas használati érték jellemzi, mint a klasszikus Civicet.
Az elképzelés nem lenne rossz, csak itt a fejegységnél nem kellett volna megállni!
Anno az EK9-ből pl. volt race base. Na ott se légkondi, se szervo, se elektromos ablak/tükör!
Még az a nyomorult VW , DE még a MINI is be merte vállalni azt hogy nincs hátsó ülés!
Ehhez képest a Honda ami mindig is a sportosságáról volt híres meg elbuz..kodja!
Ja, hogy ja, arra nem gondoltam.
Nálam fejben nem igazán upgrade a két gép közötti váltás, se fel, se "le".
(a hátsó futóművet kivéve az FK8-ban, az talán lehetne upgrade, de annyi)
Asked whether a 2.0-liter turbocharged engine with 306-hp, 295-lb-ft is the limit for a front-drive chassis, his response is immediate: "No, we are not at the limit," he says. "I personally believe that we can go beyond this level with a front-drive configuration. If I continue to work on Civic Type R, it will be to even further improve the performance."
Neked egy Solex 32 DIS karbi kene ami egy gyari turbos karbi nyomasra mukodik:
Renault 5 GT turboba vagy Renault 11 Turbo volt vele szerelve, az gyariba 1.4 volt 120 loval, de siman huzhato volt karbival is 200 lora vagy a fole is boven.
Fogsz egy ilyen karbit atfuvokazod es kesz nem kell dobozolni meg semmi hokuszpok
Ennek a motornak volt kulon ehez a motorhoz tartozo uzemanyagnyomas szabalyzoja is.
Lezezik hozza Gr. A fuvokaszett is amit csak be kell dobni mert Renault 11 Turboval rallyba is mentek vele ugyanaz a karbi volt gyarilag atfuvokazva 200lo. Ha erdekes akkor Google
2020. február 26. 10:59:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #179996
Az lesz a következő, hogy feltöltetem. Az világos hogy azért nem kapcsol a klima, de az én gondom az hogyha bekötöm a klima kábelkötegét akkor nem működik a hűtőventillátor, és túlmelegszik a motor
Karbival, nem lesz jó! Nem fogsz tudni rendesen üzemanyagot állítani! Nekem a vtec hengerfejjel karbis korában AFR-rel alapjárat 14.7 csodálatos volt, aztán padlógáznál meg olyat dúsított mintha turbós lett volna, nem lehet beállítani, fogadd el ezt a tényt! De hajrá, ha neked az kell csináld nem lebeszélni akarlak, de azt senki nem fogja neked úgy elvállalni. Alkatrészekkel, hogy állsz? Azzal is tisztába kell lenni hogy már egy felújított hf is az egész motor generálját magával hozhatja ilyen idős motorok esetében. Szóval gondold át, a dugattyútól kezdve minden alkatrészt, hogy mit teszel bele.
Ew2, es igen jo allapot. Karbit meg szeretnem tartani, igen a turbohoz nyomasbox kellene, de a kompresszor “atfujhato” a karbin.
A kontaktert nagyon halas lennek.
Nekem dual-carb vtec volt. Van egy francia gyerek, aki bedobozolta a karbikat és turbósította, egy kula volt a teljesítmény, cserébe kikukucskált a hajtókar. Beszélj Zolival, majd megadom a kontaktját privibe, ő neki volt turbós vtec EW3, de vagy karbi és akkor szívó irányba mész tovább, egy sor karbival nagyobb tengely, hengerenkénti progizható gyújtás, bár az üzemanyag ott is problémás lesz. Vagy feltöltöd, de akkor mindent cserélned kell kábelezéstől kezdve üzemanyagtankon keresztül mindent. Én a 4gen-nél duplakarbival, hengerenkénti gyújtásról váltottam injektor és jrsc-re stabil 0,4 bár, nem rossz, de már megszoktam. Nagyon szép állapotban van az EW3-asod? Mert ha nem, akkor teljes hülyeség az egész, mert amit beleborítasz pénzt, abból kijön egy akármilyen i-vt, ami élményben ugyanazt fogja adni!
2020. február 24. 12:02:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #179981
Nem akarlak lebeszélni de a gyári karbival nem fogod tudni megoldani és embert se biztos, hogy fogsz találni aki neked megoldja karbival. 3G-nél azért a befecsi se volt egyszerű meló egy EW3+VTEC+Turbo megoldáshoz.
2020. február 24. 10:53:20: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #179978