Oka: FK2-nél a végáttétel pont úgy van kitalálva, hogy 2-ben 100 km/h a vége. FK8-nál meg úgy hogy 2-ben 96km/h-nál van vége ami ugye 60 mph és mivel ez a model ment USA-ba és ott erre verik, ezért Honda így csinálta meg. De ha 0-100-at nézünk, akkor már váltani kell egy 3-at is FK8 esetén ezért lesz rosszabb ideje.
Sziasztok 2000 évjáratú Civic 1.6 VTIhez vennék új vezérlést és ide irányítottak, az lenne a kérdésem hogy pontosan az itt a fórumon belül hogyan működik?
Ezek kellenének: Gates, SKF, Aisin
Autóm jelenleg: 74.000km ment és 6 éve van benne a vezérlés [ Dayco szíj, Ntn feszítő görgő, Nipparts vízpumpa ] Interneten csak Kavo parts szettet találok
mindenki kritizálta a fake beömlőket, így kellett valami megoldás rá...
ez alatt persze a többség megszokta és egyfajta "arculati" elem lett belőle...
de most lett helyette más amit meg kell majd szokni...
talán elől még mutat valamilyen formanyelvet, koncepciót...
egyébként a mugen már részben megcsinálta fényezett elemmel...
az se lett jobb...
Úgy hívják hogy Fészlift. Kényszeredetten kellett valamit változtatni kívül is, hogy meg lehessen mutatni, hogy valami változott. Ha fekete rész kék lenne, az bontaná a dizájnt.
Valaki magyarázza már el nekem, hogy az a két piros karikával bekeretezett műanyag "berakás" mi a szarnak kell erre az autóra? Főleg a hátuljára. Egyszerűen nem értem. Sokkal szebb lenne ha ott a lökös lenne kékben .
"Hát annál biztosan jobb, mint kinéz. A Mazdánál ezzel a formatervezői vénával nemigen lehetne portásnál komolyabb állást betölteni, de a szorgalmat díjazom."
úgy tűnik...
látszik, hogy az a oszlopban is ott a hangszóró...
de ha megnézed az egész központi kijelző kicsit más mint a globális modellben...(gt, sport line)
a sorozatszám is egyedi...
Nem sokat. Ha most nem lesz benne cső akkor elképzelhető hogy jobb időt fut. A 2017-es 7:43-nál is már könnyítve volt, csak volt benne cső.
"Honda conducted test, full "floating" roll cage, removed infotainment and rear seats."
Nem tartom valószínűnek meg lesz a renault 7:40-es ideje.
Visszatérve a hátsó ülés mizériára. Anno pont az volt az "érv" a letaszított CTR mellett, hogy bezzeg abban van hátsó ülés. Ezért fikázták a franciákat mert azok kirámolt kocsival döntötték meg a rekordot. Könnyű úgy futni a jobb időd ha teljesen kirámolod a kocsit. Most a Honda hátsó üléssel fogja visszaszerezni a címet. Rájuk nem lehet mondani hogy full kirámolt kocsival tudnak csak jó időket menni
Szerintem csak pusztán arról van szó amit már akkor megígértek, mikor a CTR-t letaszították a trónról, hogy visszajönnek és visszaszerzik a koronát. Persze ehhez az kell, hogy legyen egy több 100 gyártási darabszámú verzió, hogy ne mondhassa senki, hogy nem sorozatgyártású autóról van szó. Ezért van most ez a sárga verzió.
Ennyi nem több. Nincs mögötte semmi más.
sztem kimatekolták már...
a mostani listaárban is van már kvótabüntetés...
de inkább márkaértéke lesz mint brutális volumen növekedés...
bár nem ismerjük a valós ctr értékesítési darabszámot valószínű már túl vagyunk a csúcson...
ilyenkor szoktak jönni a spec modellek, hogy a trendvonalak ne szakadjanak be...
így kb kifutnak oda ahová kalkulálták...
plusz a márkaépítésben is tudnak előre lépni...
lesz egy stabil örökség amire a hybrid éra tud építkezni...
swindon is bezár 2021-ben, addigra úgy is kifut a ctr gyártás/értékesítés...
Hát nem tudom. Növelni akarják akkor a CTR eladásokat hogy az EU-ban agyonvágja a CO2 kvótákat?
Eddig úgy volt hogy már nem nagyon akarnak sok CTR-t eladni és koncentrálnak a 2022-es hibrid dolgokra.
mert még nem látod a végét...
ezzel fogják az új körrekordot megfutni a ringen...
a neten organikusan végigmegy, hogy megint a ctr a leggyorsabb első kerekes autó...
mindenki tudni fogja "mit kell" megvennie...
összességében olcsóbb reklám mintha natív hirdetést vennél...
Nem igazán látom eme kivitel létjogosultságát.
Pl a versenyiskolai üzemeltetésre, úgyis kiszednek belőle minden olyan dolgot, ami nem kell, meg megy bele cső.
Aztán ha lefutotta az üzemidejét, akkor visszaalakítják, aztán eladják.
Viszont klíma, stb hiánya nélkül, kb eladhatatlan lesz a gép a későbbiekben.
Jobban megnézve, a jobboldali tekerőn, a körbefutó jelölés tagolt, és az óramutatójárásának megfelelően vastagodik.
Tehát a baloldalival állítod a hőmérsékletet, a jobbal az erősséget.
Mert okés, hogy nincs klíma, meg HU. De a fűtés visszajelzés hol van? Mert ha csináltak volna manuális fűtés állítást, akkor ok.
De mivel ez a nem FL fűtéspanel, ezért a befúvás erősségét, még a képernyőn kéne állítani.
Az FL fűtéspanelen van plusz két gomb a befúvás erősségének állítására.
Mivel egy személyes autóra nincs típus engedély,ezért azt nem forgalmazhat.
Azért a limitált széria kedvéért nyilván nem kezd költséges procedúrába. a gyártó.
Egyértelmű. Nekem nem lenne gond, én így is tennék adott esetben, de ha már kiadtak egy úgymond limitált könnyített verziót akkor igazán megléphették volna! Többi "halvérű" gyártó simán megtette.
Nem azt mondom hogy a -47kg semmi, de kicsit megerőltethették volna magukat és alkotnak egy brutálisat.