biztos, de átgondolták...ennyi is elég lehet a jó időhöz...
sztem múlt évben letesztelték amikor a "mule"-k mentek a ringen...
könnyen lehet hogy ott voltak jobb idők is, csak azok még prototípus fázisban voltak (spec alkatrészekkel)...
nem publikálták őket, mert nem volt kész az autó...
Oka: FK2-nél a végáttétel pont úgy van kitalálva, hogy 2-ben 100 km/h a vége. FK8-nál meg úgy hogy 2-ben 96km/h-nál van vége ami ugye 60 mph és mivel ez a model ment USA-ba és ott erre verik, ezért Honda így csinálta meg. De ha 0-100-at nézünk, akkor már váltani kell egy 3-at is FK8 esetén ezért lesz rosszabb ideje.
Sziasztok 2000 évjáratú Civic 1.6 VTIhez vennék új vezérlést és ide irányítottak, az lenne a kérdésem hogy pontosan az itt a fórumon belül hogyan működik?
Ezek kellenének: Gates, SKF, Aisin
Autóm jelenleg: 74.000km ment és 6 éve van benne a vezérlés [ Dayco szíj, Ntn feszítő görgő, Nipparts vízpumpa ] Interneten csak Kavo parts szettet találok
mindenki kritizálta a fake beömlőket, így kellett valami megoldás rá...
ez alatt persze a többség megszokta és egyfajta "arculati" elem lett belőle...
de most lett helyette más amit meg kell majd szokni...
talán elől még mutat valamilyen formanyelvet, koncepciót...
egyébként a mugen már részben megcsinálta fényezett elemmel...
az se lett jobb...
Úgy hívják hogy Fészlift. Kényszeredetten kellett valamit változtatni kívül is, hogy meg lehessen mutatni, hogy valami változott. Ha fekete rész kék lenne, az bontaná a dizájnt.
Valaki magyarázza már el nekem, hogy az a két piros karikával bekeretezett műanyag "berakás" mi a szarnak kell erre az autóra? Főleg a hátuljára. Egyszerűen nem értem. Sokkal szebb lenne ha ott a lökös lenne kékben .
"Hát annál biztosan jobb, mint kinéz. A Mazdánál ezzel a formatervezői vénával nemigen lehetne portásnál komolyabb állást betölteni, de a szorgalmat díjazom."
úgy tűnik...
látszik, hogy az a oszlopban is ott a hangszóró...
de ha megnézed az egész központi kijelző kicsit más mint a globális modellben...(gt, sport line)
a sorozatszám is egyedi...
Nem sokat. Ha most nem lesz benne cső akkor elképzelhető hogy jobb időt fut. A 2017-es 7:43-nál is már könnyítve volt, csak volt benne cső.
"Honda conducted test, full "floating" roll cage, removed infotainment and rear seats."
Nem tartom valószínűnek meg lesz a renault 7:40-es ideje.
Visszatérve a hátsó ülés mizériára. Anno pont az volt az "érv" a letaszított CTR mellett, hogy bezzeg abban van hátsó ülés. Ezért fikázták a franciákat mert azok kirámolt kocsival döntötték meg a rekordot. Könnyű úgy futni a jobb időd ha teljesen kirámolod a kocsit. Most a Honda hátsó üléssel fogja visszaszerezni a címet. Rájuk nem lehet mondani hogy full kirámolt kocsival tudnak csak jó időket menni